Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 november 2010 om 21:48:
'Knotscomplot'
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 november 2010 om 10:44:
Btw, jammer dat de discussie die Mr. Knots probeerde aan te zwengelen gestopt is.
Ik zal er later nog ff op in trachten te gaan, ik dacht eerst dat dat niet meer nodig was, omdat e.a. als een grap werd afgedaan, en toen weer niet, en toen was het weer humor, en toen weer niet en weet ik het wat. Maar als daar nog reactie op gewenst is, gaan we daar nog wel ff op in. Ik vond het een goed punt iig, dat kan ik nu alvast zeggen.
Het van mijn kant niet bedoeld als humor, ik was serieus met mijn post. Toen ik aan !¤ eM 2C²¤! vroeg wat hij ervan vond, lachte wVw mij enigszins uit en zei:
Jij ben echt humor jij
Ik snapte niet wat hij daarmee bedoelde, ik werd daardoor zelfs "mr. naïef genoemd"
Mijn posts waren echter serieus bedoeld, en had graag willen weten wat !¤ eM 2C²¤! ervan vond. Voor het gemak plak ik hem nog een keer hieronder :
]Als ik de discussie zo lees is hij ontstaan uit de these dat MDMA met een organische oorsprong een beter (dus ander) effect zou hebben dan synthetische MDMA.
Ik ben hier misschien wel heel kort door de bocht hoor: is hetgeen dat je uiteindelijk voelt na het gebruiken van MDMA niet gewoon je bloedeigen serotonine?
MDMA doet toch slechts aanspraak op je serotonine- voorraad, waarna de serotonine in je lichaam gaat circuleren? Ik heb hier tijdens de discussie details gehoord zoals het kristallisatieproces bij de productie van MDMA, ik kan me echt niet voorstellen dat je daar moet zoeken om een bepaalde werking van MDMA te verklaren. Is de uiteindelijke echte werkzame stof (en daarmee bedoel ik de werkzame stof waar de gebruiker de effecten van voelt) niet gewoon de serotonine? Als dat zo is, maakt het niet meer uit welke kleur of welk percentage je MDMA heeft. Als je maar een dosis binnenkrijgt die ervoor zorgt dat de serotonine "released". En tja....serotonine is serotonine
Once again: ik heb absoluut niet de kennis die jullie hebben over dit onderwerp. Ik probeer iets aan te kaarten dat wellicht een beetje over het hoofd is gezien doordat de discussie zo diep (tot aan de zoutvormen) ging.
Ik stel hier wel dat de serotonine door het lichaam circuleert, maar dit had ik verkeerd begreep ik