Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4496121x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
wie kn beetje goein fixn da
pb me,

1 blauwe mitsu's
2 Blauwe Yingyangs
3 klavertjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 22 februari 2010 om 17:50:
Kun zeggen wat je wil over die BYY, maar het is veruit het beste pilletje op het moment wat er te krijgen is.
Wat jij persoonlijk vind dat weet ik natuurlijk niet, dat is voor iedereen verschillend, maar kwa mg zijn die YY niet te overtreffen op het moment..
Sterren, Duiven en weet ik veel wat er nog allemaal is.. komt allemaal niet boven de 110 mg
En je hebt altijd wel die uitschieters naar beneden, maar hoeveel zijn er ondertussen al getest die boven de 130 uitkomen ???
Een stuk meer dan degene die onder de 115 komen

dat is idd wel zo, maar toch om te zeggen het "beste" pilletje:\ vind ze wel goed maar doe toch maar een duif.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Collinnn* op maandag 22 februari 2010 om 17:24:
je hebt de nieuwe batch ook denk ik? De iets dunnere en lichtere versie (ook wat meer witte spikkels).

:S:S

de eerste batch paarse sterren is lichter!!
'de 2de batch is donkerder, (met meer witte spikkels)..maar wel even dik!!!!

en bij mijn weten, was er hiervoor,..(in dec) al een eerste bacth, dus moeten dit de 2de en 3de bacth zijn(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker die paarse sterren :o

Had er eentje op dit weekend en ging er al hard van :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 16:24:
Iemand bekend met witte YY?

Ja, heb gehoord van een goede vriend dat ze weinig inhoud hebben qua mg mdma.
Waarschuw beheerder
Sterren, Duiven en weet ik veel wat er nog allemaal is.. komt allemaal niet boven de 110 mg
En je hebt altijd wel die uitschieters naar beneden, maar hoeveel zijn er ondertussen al getest die boven de 130 uitkomen ???

Raar dat er dan van 2 vuiven al een uitslag is in eindhoven van 134 en 1 van 131.
Maar zaterdag de duiven geprobeerd en vind ze toch een stuk lekkerder knallen dan de yy.
Betekend niet dat de yy niet ook knallers zijn maar door het prijsverschil ligt mijn voorkeurd bij de rode duiven.
Maar ook dat gevoel zal voor iedereen weer anders zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op zondag 21 februari 2010 om 23:22:
Van 5-HTP slaap ik ook als een roos

Neem je dat dan meteen na het spacen? Ik had gelezen dat je dat beter niet kunt doen
Waarschuw beheerder
Ik betaal er geen 5 euro voor

5 euro is idd duur. Voor eenn een pilletj (BYY) van ong.130 mg is 3,75 een leuke prijs:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DOOD-LOOD op maandag 22 februari 2010 om 03:10:
hmm die nieuwe batch is niet zoveel bijzonders meer.

Zover ik weet is het nog steeds de zelfde batch BYY hoor O:)
of lopen er nu 2 scijven door elkaar heen ?
dat de een het over Paarse sterren heef en andere ( ook ik)
dan over blauwe ying yangs spreken ?

BYY :
1 batch toch ?
en de spreiding valt behoorlijk mee :)
Soms dan wat uitschietters omhoog O:)
Ik heb er vrede mee :respect:
Zijn namelijk gewoon top ketsers !

paarse sterren:
grote spreiding
meerdere batches
Knalt ff maar hou ook ineens weer op

dat is de informatie die ik kan schijden van elkaar O:)

Waarschuw beheerder
Heb zoiezo nog een paar byy van de "eerste batch" dan, (als er meerdere batches zijn) dus die gaan nu mooi apart, komen ze met het festival seizoen weer tevoorschijn :)

Donderdag eens kijken of ze in Nijmegen die rode duiven herkennen, en anders gaat er zoiezo weer 1 naar 't lab, 't snoepje ziet er goed uit, ben benieuwd dus naar de uitslag!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linke Loek :bounce: op maandag 22 februari 2010 om 19:19:
5 euro is idd duur. Voor eenn een pilletj (BYY) van ong.130 mg is 3,75 een leuke prijs:jaja:

wat is duur... die discussie is hier al zovaak voorbij gekomen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op maandag 22 februari 2010 om 19:44:
paarse sterren:
grote spreiding
meerdere batches
Knalt ff maar hou ook ineens weer op

grote spreiding...klopt niet!

(Y) de rest wel:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 20:11:
grote spreiding...klopt niet!

de rest wel

Het ziet er dus naar uit dat er zowel aan de BYY's als de paarse sterren, voor en nadelen kleven.
De paarse sterren houden er ineens mee op, geen flow o.i.d. en ik hoor verhalen dat de BYY met vlagen opkomt en weer wegzakt. En dan de spreiding van de BYY nog. Volgens mij zitten die paarse sterren (alle batches) gemiddeld toch rond de 95-100 mg?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T@m@r@ op maandag 22 februari 2010 om 20:15:
Het ziet er dus naar uit dat er zowel aan de BYY's als de paarse sterren, voor en nadelen kleven.
De paarse sterren houden er ineens mee op, geen flow o.i.d. en ik hoor verhalen dat de BYY met vlagen opkomt en weer wegzakt

Allemaal onzin volgens mij....... MDMA is MDMA, of het nou in een paarse ster zit of in een BYY....
Een paarse ster zal niet opeens ophouden te werken door de kwaliteit van de MDMA, maar eerder door de kwantiteit van de MDMA.....

Slik anderhalf paarse ster tegenover 1 BYY en het effect is als het goed is precies hetzelde;p.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op maandag 22 februari 2010 om 20:22:
Allemaal onzin volgens mij....... MDMA is MDMA, of het nou in een paarse ster zit of in een BYY....
Een paarse ster zal niet opeens ophouden te werken door de kwaliteit van de MDMA, maar eerder door de kwantiteit van de MDMA.....

Slik anderhalf paarse ster tegenover 1 BYY en het effect is als het goed is precies hetzelde.......

Sprak de expert! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 19:48:
Uitspraak van Linke Loek :bounce: op maandag 22 februari 2010 om 19:19:
5 euro is idd duur. Voor eenn een pilletj (BYY) van ong.130 mg is 3,75 een leuke prijs

wat is duur... die discussie is hier al zovaak voorbij gekomen

Idd.....en dan nog, als je ze los koopt is 5 euro heel normale prijs....
Als je per 100 of meer gaat ja dan zakt de prijs uiteraard........

En buiten dat, als je voor een pil met 100mg MDMA 4 euro betaald en voor een BYY 5, dan ben je met de BYY onder aan de streep goedkoper uit.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op maandag 22 februari 2010 om 20:24:
Als je per 100 of meer gaat ja dan zakt de prijs uiteraard........

ja okee, maar ik vind 5 euro meer een ''uitgaansprijs'':)

En dan nog, we mogen niet klagen met de ptjes van nu!:D

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linke Loek :bounce: op maandag 22 februari 2010 om 20:34:
En dan nog, we mogen niet klagen met de ptjes van nu!:D

(y)

dat was vorig jaar rond deze tijd ff anders ;)

Waarschuw beheerder
De paarse sterren houden er ineens mee op, geen flow o.i.d.

nja,.. bij mn vriendin en mij was het zaterdag gewoon ineens afgelopen!
maar die flow,....:d die was er zeker wel!!

bovendien blowen wij er redelijk veel bij!! doe je dit als je de hoogste piek weer gehad hebt, kak je ook snel in :/

en het er ook weer vanaf in hoeveel handen die pilletjes zijn geweest;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linke Loek :bounce: op maandag 22 februari 2010 om 20:34:
ja okee, maar ik vind 5 euro meer een ''uitgaansprijs''

Op een feest zouden ze niet mijn zakje uit komen onder de 20 euro per 3 hoor;p........ kun je voor BYY dan makkelijk vragen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Collinnn* op zaterdag 20 februari 2010 om 01:26:
Haha ja het ging over thuis, op een party zou ik ook rustiger beginnen denk ik :P

Ja ik ben op Thrillogy met 1 BYY begonnen.. Was de 1ste keer dat ik ze had8) Aardige klappers:rot: Liep erbij:vaag: :lol:
Maar ik slik ze altijd per 1 of meer8) Halve doe ik niet aan:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ÐebOrahh*:bounce: op zaterdag 20 februari 2010 om 23:43:
en ze zag eruit!!!!!!!!!! hahahahahhahaa had k ook wel gewilt zoo hard knalle:P

:X Je had jou moeten zien in het begin:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 20:40:
en het er ook weer vanaf in hoeveel handen die pilletjes zijn geweest

(Y) Dat wilde ik zeggen idd, thnx(f)

Uitspraak van Ome Bertuz :X op maandag 22 februari 2010 om 21:12:
Op een feest zouden ze niet mijn zakje uit komen onder de 20 euro per 3 hoor........ kun je voor BYY dan makkelijk vragen

Ka idd, als utgaanspilletje kun je dat makkelijk vragen maar via je dealer:no:

mja
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 20:40:
en het er ook weer vanaf in hoeveel handen die pilletjes zijn geweest

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De paarse sterren houden er ineens mee op, geen flow o.i.d. en ik hoor verhalen dat de BYY met vlagen opkomt en weer wegzakt. En dan de spreiding van de BYY nog. Volgens mij zitten die paarse sterren (alle batches) gemiddeld toch rond de 95-100 mg?

ligt aan je zelf hoor hoe hij valt(dus hoe je gegeten hebt enz)
mdma=mdma
Waarschuw beheerder
blauwe ying yang is volgens het testcentrum tegenwoordig 105-150

Dat is geen onzin, als je dat roept ben je net zo'n kansloze dealer als carlo everyday.
Ik ben zelf laatst met zo'n byy naar het testcentrum (den haag) gegaan, en daar wisten ze me te vertellen dat de range 105-150 was.
Ik vond dat op zijn minst merkwaardig, ben er de week erop mee naar Rotterdam geweest, en daar kreeg ik hetzelfde te horen.

Jullie hebben allemaal heel goed opgelet op school en op de markt dat je je waar goed moet promoten, maar als de testresultaten omlaag worden bij gesteld, moet je daar gewoon eerlijk in mee gaan.

Ik vind het zo jammer dat iedereen hun waar altijd aan de bovenkant van de range aanprijst...
Desalniettemin is het een prima pilletje, al gaat mijn voorkeur uit naar een pil met een kleinere spreidingsrange.

Dus ga gerust verder met elkaars waar de grond in boren, maar blijf aub wel bij feiten, en niet bij semi-feiten of fictie.
Waarschuw beheerder
blauwe ying yangs !!! :cheer:

De toppers van dit moment.
Durf zelfs wel te zeggen de een na beste pil wat ik ooit heb gehad :xtc:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravert op maandag 22 februari 2010 om 21:59:
Dat is geen onzin, als je dat roept ben je net zo'n kansloze dealer als carlo everyday.
Ik ben zelf laatst met zo'n byy naar het testcentrum (den haag) gegaan, en daar wisten ze me te vertellen dat de range 105-150 was.
Ik vond dat op zijn minst merkwaardig, ben er de week erop mee naar Rotterdam geweest, en daar kreeg ik hetzelfde te horen.

1 batch dus...
Uitspraak van party30 op maandag 22 februari 2010 om 19:09:
Raar dat er dan van 2 vuiven al een uitslag is in eindhoven van 134 en 1 van 131.
Maar zaterdag de duiven geprobeerd en vind ze toch een stuk lekkerder knallen dan de yy.
Betekend niet dat de yy niet ook knallers zijn maar door het prijsverschil ligt mijn voorkeurd bij de rode duiven.

Ik hoorde iets anders..
Niet dat het slecht was, maar wel minder dan de 130+
En zat de prijs idd een stuk lager dan van de BYY
Uitspraak van janes op maandag 22 februari 2010 om 19:11:
Neem je dat dan meteen na het spacen? Ik had gelezen dat je dat beter niet kunt doen

Bij XTC : pas de volgende dag idd, Als ik wakker word voel ik me die dag stukken beter, dan voor het slapen nog eentje :)
Als ik Coke heb gebruikt doe ik het meestal dezelfde avond nog..
Kan slecht slapen als dat spul begint uittewerken, beetje vaag misschien :)
En buiten dat, als je voor een pil met 100mg MDMA 4 euro betaald en voor een BYY 5, dan ben je met de BYY onder aan de streep goedkoper uit.......

:yes:

Dus ga gerust verder met elkaars waar de grond in boren, maar blijf aub wel bij feiten, en niet bij semi-feiten of fictie.

(Y)
Uitspraak van Ome Bertuz :X op maandag 22 februari 2010 om 20:22:
MDMA is MDMA

Opmerking van de dag ;)(Y) En zo is het..

Waarschuw beheerder
Paarse sterren zijn hier in groningen wel te vinden...

105 MG!
Waarschuw beheerder
donateur

Helemaal waar. Ken een 114 en lees hier een 112 wat onder de 115 betreft. En dus blijkbaar een 105 anders begon de range daar niet. Maar zoveel individuele uitslagen boven de 115 idd.
Ben benieuwd er uit mijn exemplaartje van vorige week komt, als het goed is a.s. donderdag.

Uitspraak van DOOD-LOOD op maandag 22 februari 2010 om 18:11:
maar toch om te zeggen het "beste" pilletje:\ vind ze wel goed maar doe toch maar een duif.

misschien heb je toevallig een paar units gehad die net aan de onderkant van de range zitten..en zitten die duiven daar wat boven (Ik lees net een 131 en 134 dus..). Sowieso kunnen de ervaringen per keer wisselen, of je nou dezelfde pil hebt of andere. En is 20mg verschil ook niet per definitie altijd een merkbaar verschil. Soms wel, en sommige zullen beweren dat ze dat altijd zouden merken natuurlijk ;)
Maar als je dus vaart op misschien twee ervaringen op de YY's en twee op de duiven is dat...nou ja wat summier om het op te baseren, maar het blijft jouw mening natuurlijk (Y) Weet niet of genoemd aantal bij jou klopt natuurlijk, maar daarom is dit een voorbeeld. Maar ik zou zeggen, ben benieuwd wat je er van denkt als je 10x ervaring op beide hebt door gemaakt, met een geschikte (en vergelijkbare!!!!) tijd tussen de ervaringen. Benieuwd of je de duiven er dan nog steeds boven plaats. Ik bedoel, het kan hoor :) Maar ben er wel benieuwd naar..
Besides that, er komt zoveel meer bij het beleven van een ervaring kijken dan alleen de dosis werkzame stof in mg's..dat bij het hele vergelijkingen maken sowieso wel eens kanttekeningen te maken vallen ;)

Uitspraak van janes op maandag 22 februari 2010 om 19:11:
eem je dat dan meteen na het spacen? Ik had gelezen dat je dat beter niet kunt doen

Als het is uitgewerkt is er geen gevaar. Zeker niet van de gebruikelijk toch al niet exorbitante dosis 5-HTP in die.. supplementen. Hou je het beide (gebruik en de 5-HTP afterwards) beschaafd dan is er niks aan het handje. En anders wacht je een half dagje als je dat meer zekerheid verschaft :)

En buitendat, voor 4 uur knallen met één of twee pillen en dus een totaal van, met genoemde cijfers in acht genomen, 8 á 10 euro...lijkt me ook niet verkeerd.. Aan bier of baco's voor dat zelfde geld heb je minder plezier!! Natuurlijk heb je altijd lui ertussen die er dan meer dan twee moeten slikken, maar toch (Y):)
Blijft goedkoper dan avondje flink tanken waar dan ook.
En of je daar dan nou minder brak van bent :O 8)

En zet dan de kosten per uur spacen nog eens uit tegen je uursalaris...en vertel dan nog eens of het duur is, of niet ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 22 februari 2010 om 22:58:
1 batch dus...

maar dus wel een lage uitslag. en aangezien hier velen over de molens zaten te zeuren vanwege de spreiding, snap ik niet waarom die blauwe yy nog steeds de hemel in wordt geprezen...

hmmhmm maar als je voor een 100mg-er 3 euro betaald en voor een byy 5 euro, ben je met 5 100mg-ers relatief goedkoper uit dan 3 byy;)

maargoed:
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 22 februari 2010 om 23:11:
zet dan de kosten per uur spacen nog eens uit tegen je uursalaris...en vertel dan nog eens of het duur is, of niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ÐebOrahh*:bounce: op zondag 21 februari 2010 om 11:17:
Uitspraak van DOOD-LOOD op zondag 21 februari 2010 om 05:04:
you didn't come and see me dan had dat zo gekund

zal t dan maar goed onthouden voor de volgende keer!

Uitspraak van DOOD-LOOD op zondag 21 februari 2010 om 05:04:
alhoewel ik me niet heb kunnen storen aan de regen met q-base. was eigenlijk best wel lekker

+1 en gwn kei hard door in de regen

Uitspraak van DOOD-LOOD op zondag 21 februari 2010 om 06:18:
hehe ik ben wel gek en riskant maar niet achterlijk en roekeloos. kroontje dus idd, sloeg na 20 min. al in als een bom. geweldig

ja kijk je wel een beetje uit?

Uitspraak van DOOD-LOOD op zondag 21 februari 2010 om 06:18:
dat mis ik nou wel al een hele tijd hoor, lekker met een vriendin onder de douche kloten nu alleen eerst nog een vriendin

jaa en dat ook nog als je vaag bent is t nóg lekkerder mjaa dan moet ik wel eerst een vriend hebben
tis sowieso lekker maar met vaag zijn toch anders

he dood lijkt erop dat die staaf lood binnenkort niet meer dood is
Maastricht is maar 3 uur reizen man haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 23:36:
die blauwe yy nog steeds de hemel in wordt geprezen...

in tegenstelling tot bij de molens loopt de range nog wel van hoger dan gemiddeld (nu dan allicht net wat hoger dan gemiddeld of gemiddeld, tis maar net hoe je 105mg wilt uitdrukken, maar als het landelijk gemiddelde 80mg is, en dat is al jaren zo, dan is 105 daar natuurlijk wel boven ;P ) naar hoog gedoseerd.
Ipv van gemiddeld dan naar boven gemiddeld. Of het verschil van goede space tot dikke vette space in vergelijking met 'nog maar afwachten of het een beetje goede space wordt' tot 'gewoon goede space'. Maar goed, dat is verder smaak, zeker voor lichtere mensen zullen die ook allemaal afdoende zijn geweest. Echter voor wat toleranter ;P volk of grotere/zwaardere lui (en m.n mannen) niet in alle gevallen.

100mg-er 3 euro betaald en voor een byy 5 euro, ben je met 5 100mg-ers relatief goedkoper uit dan 3 byy;)

Yeap, maar de vraag is dan of je niet een prijs per wat grotere aantallen vergelijkt met toch meer een prijs die iet wat meer is gericht op wat kleine losse aantallen..
Mja dat verschilt per regio, verkoper etc enz blabla dus is beetje smaak :)
Ik bedoel, zo kan je ook andere getallen pakken om de boel de andere kant om te draaien. Het is maar net wat de situatie in je regio of bij je dealer is qua prijzen. Voor een paar stuks is 5E/ps voor de YY best redelijk en praktisch, maar anders zakt het toch al gauw naar minder..

maargoed:

Ja leek me wel relevant toch?! :)

Anyway, ik ga 'ns tukken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 18:12:
de eerste batch paarse sterren is lichter!!
'de 2de batch is donkerder, (met meer witte spikkels)..maar wel even dik!!!!

en bij mijn weten, was er hiervoor,..(in dec) al een eerste bacth, dus moeten dit de 2de en 3de bacth zijn

Ow, zat ik er net even naast :P

Uitspraak van Qouri op maandag 22 februari 2010 om 18:14:
lekker die paarse sterren

Had er eentje op dit weekend en ging er al hard van

Told you ;)

Uitspraak van party30 op maandag 22 februari 2010 om 19:09:
maar door het prijsverschil ligt mijn voorkeurd bij de rode duiven.

Ik zou ook eerder voor de duiven kiezen, vind de BYY echt abnormaal duur.. (niet hatelijk bedoeld ofzo!)

Volgens mij zitten die paarse sterren (alle batches) gemiddeld toch rond de 95-100 mg?

Denk ik ook :)

En als je ze per 100 neemt betaal je voor de sterren rond de 2 euro en voor de BYY tussen de 3,5 en 4 euro (iig wat ik heb vernomen)

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 22:59:
Paarse sterren zijn hier in groningen wel te vinden...

105 MG!

Hier in Eindhoven ook en volgens mij op nog wel een hoop meer plekken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Collinnn* op dinsdag 23 februari 2010 om 00:14:
n als je ze per 100 neemt betaal je voor de sterren rond de 2 euro

Dat is toch nog wel wat lager dan ik een tijdje terug hoorde met 2,50 á 3,00E.

Anyway, maar die dingen zijn hier dan ook niet in de buurt en de YY wel. Vraag is ook beetje of voor losse stuks de prijzen niet dichter bij elkaar liggen en voor de eindgebruiker dus minder relevant zijn. Want bij 100p's hebben we het daar niet echt over natuurlijk.

BYY echt abnormaal duur

val toch altijd wel beetje over die woordkeuze :lol:
niet hatelijk bedoeld ofzo!)

(Y)

Off to bed :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
blauwe ying yang is volgens het testcentrum tegenwoordig 105-150

mijn uitslag van een BYY (5 feb) was idd 114mg :nosmile:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 22 februari 2010 om 23:11:
Ben benieuwd er uit mijn exemplaartje van vorige week komt

me 2 :p

OT: BYY's, paarse sterren en Kamagra's :lol:

PS: Ben niet aant spacen ofzo dat ik nu nog wakker ben, maar heb nachtdienst en dr is geen ruk te doen :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op maandag 22 februari 2010 om 21:12:
Op een feest zouden ze niet mijn zakje uit komen onder de 20 euro per 3 hoor;p

bij mij kun je halen op een feestje:
yy's E10,- p/st.
rode duif E8,-
rolex E7,-

(smokkel-toeslag inbegrepen)

waarom lager als het toch wel gekocht word??

Uitspraak van Midnight Rave Association op maandag 22 februari 2010 om 22:41:
Durf zelfs wel te zeggen de een na beste pil wat ik ooit heb gehad :xtc:

heb je denk ik toch wat gemist;)

misschien heb je toevallig een paar units gehad die net aan de onderkant van de range zitten..en zitten die duiven daar wat boven

ik heb die yy's meerdere malen gehaald, thuis en op feestjes gebruikt. rode duiven ook al aantal keer gehad, thuis gebruikt en ook op feestjes. van beide ook meerdere op 1 avond gerpobeerd.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 00:03:
he dood lijkt erop dat die staaf lood binnenkort niet meer dood is
Maastricht is maar 3 uur reizen man haha

hehe maak ik denk nog wel effe tussen-stopje met 90:P "doe mij maar zo'n groene ruit:p"
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 2C-Bever op dinsdag 23 februari 2010 om 03:12:
mijn uitslag van een BYY (5 feb) was idd 114mg

Vandaar dat ze iets goedkoper zijn geworden :/........ beetje jammer
Waarschuw beheerder
donateur
En als je ze per 100 neemt betaal je voor de sterren rond de 2 euro en voor de BYY tussen de 3,5 en 4 euro (iig wat ik heb vernomen)

Dat ligt er aan uit welke hand je koopt....... maar sowieso zit je al snel op de 3.25/3.50
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 23 februari 2010 om 00:50:
Dat is toch nog wel wat lager dan ik een tijdje terug hoorde met 2,50 á 3,00E.

Loop ik toch wat achter ;) Maar van wat ik heb gehoord zit hij toch sowieso boven de 3 euro.

Uitspraak van 2C-Bever op dinsdag 23 februari 2010 om 03:12:
OT: BYY's, paarse sterren en Kamagra's

Kamagra's ??? Nog niks hierover gehoord, geef is wat meer details :)

Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 23 februari 2010 om 09:04:
Dat ligt er aan uit welke hand je koopt....... maar sowieso zit je al snel op de 3.25/3.50

Dat dacht ik dus ook :P Maar schijnbaar zijn er toch mensen die onder de 3 euro gaan, maar dan nog vind ik ze echt niet interessant... Maarja ieder zijn keus nietwaar?

Zal maar is naar school gaan :( greets (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Collinnn* op dinsdag 23 februari 2010 om 09:26:
Kamagra's ??? Nog niks hierover gehoord, geef is wat meer details

erektiepil vergelijkbaar met viagra werken als een tierelier die dingen :d
Waarschuw beheerder
iemand bekend met de licht gekleurde harley davidson pillen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Totem! op dinsdag 23 februari 2010 om 12:39:
iemand bekend met de licht gekleurde harley davidson pillen?

Rond de 70mg kan ik me herinneren.......correct me if I'm wrong
Waarschuw beheerder
Zit er nog verschil in mg tussen de vorige paarse sterren en de nieuwe, iets donkere met witte puntjes?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op dinsdag 23 februari 2010 om 08:51:
heb je denk ik toch wat gemist

ik 'gebruik' pas vanaf eind 2007 dus heb de goude tijden idd gemist :)
maar de enige die BYY kunnen toppen zijn de blauwe driehoekjes uit 2008
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Collinnn* op dinsdag 23 februari 2010 om 09:26:
Kamagra's

Uitspraak van keepsmiling op dinsdag 23 februari 2010 om 10:09:
erektiepil

klopt. is wel relaxed als je aan de pep zit.
Uitspraak van Midnight Rave Association op dinsdag 23 februari 2010 om 13:33:
ik 'gebruik' pas vanaf eind 2007 dus heb de goude tijden idd gemist :)
maar de enige die BYY kunnen toppen zijn de blauwe driehoekjes uit 2008

precies de jaren die ik heb overgeslagen:P maar die driehoeken waren daarvoor ook al goed:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DOOD-LOOD op dinsdag 23 februari 2010 om 13:53:
is wel relaxed als je aan de pep zit.

Heb 1x soort viagra gehad na een avondje doorhalen op de pep....... de tering dat gaat als een tierelier:o..... alleen beetje TE goed, want gaat op gegeven moment gewoon zeer doen ghehe:X