En je hebt altijd wel die uitschieters naar beneden, maar hoeveel zijn er ondertussen al getest die boven de 130 uitkomen ???
Een stuk meer dan degene die onder de 115 komen
Helemaal waar. Ken een 114 en lees hier een 112 wat onder de 115 betreft. En dus blijkbaar een 105 anders begon de range daar niet. Maar zoveel individuele uitslagen boven de 115 idd.
Ben benieuwd er uit mijn exemplaartje van vorige week komt, als het goed is a.s. donderdag.
maar toch om te zeggen het "beste" pilletje
vind ze wel goed maar doe toch maar een duif.
misschien heb je toevallig een paar units gehad die net aan de onderkant van de range zitten..en zitten die duiven daar wat boven (Ik lees net een 131 en 134 dus..). Sowieso kunnen de ervaringen per keer wisselen, of je nou dezelfde pil hebt of andere. En is 20mg verschil ook niet per definitie
altijd een
merkbaar verschil. Soms wel, en sommige zullen beweren dat ze dat altijd zouden merken natuurlijk
Maar als je dus vaart op misschien twee ervaringen op de YY's en twee op de duiven is dat...nou ja wat summier om het op te baseren, maar het blijft jouw mening natuurlijk

Weet niet of genoemd aantal bij jou klopt natuurlijk, maar daarom is dit een voorbeeld. Maar ik zou zeggen, ben benieuwd wat je er van denkt als je 10x ervaring op beide hebt door gemaakt, met een geschikte (en vergelijkbare!!!!) tijd tussen de ervaringen. Benieuwd of je de duiven er dan nog steeds boven plaats. Ik bedoel, het kan hoor

Maar ben er wel benieuwd naar..
Besides that, er komt zoveel meer bij het beleven van een ervaring kijken dan alleen de dosis werkzame stof in mg's..dat bij het hele vergelijkingen maken sowieso wel eens kanttekeningen te maken vallen
eem je dat dan meteen na het spacen? Ik had gelezen dat je dat beter niet kunt doen
Als het is uitgewerkt is er geen gevaar. Zeker niet van de gebruikelijk toch al niet exorbitante dosis 5-HTP in die.. supplementen. Hou je het beide (gebruik en de 5-HTP afterwards) beschaafd dan is er niks aan het handje. En anders wacht je een half dagje als je dat meer zekerheid verschaft
En buiten dat, als je voor een pil met 100mg MDMA 4 euro betaald en voor een BYY 5, dan ben je met de BYY onder aan de streep goedkoper uit.......
En buitendat, voor
4 uur knallen met één of twee pillen en dus een totaal van, met genoemde cijfers in acht genomen,
8 á 10 euro...lijkt me ook niet verkeerd.. Aan bier of baco's voor dat zelfde geld heb je minder plezier!! Natuurlijk heb je altijd lui ertussen die er dan meer dan twee moeten slikken, maar toch

Blijft goedkoper dan avondje flink tanken waar dan ook.
En of je daar dan nou minder brak van bent
En zet dan de kosten per uur spacen nog eens uit tegen je uursalaris...en vertel dan nog eens of het duur is, of niet