Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4613278x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
roze paardjes, zou een oude batch zijn. iemand??
Waarschuw beheerder
zijn er nog blauwe mitsus de driehoekige knallers momenteel in omloop en waar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LF op woensdag 4 maart 2009 om 17:11:
roze paardjes

wel eens witte gehad hier, waren best goed te doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fatsoen37 op woensdag 4 maart 2009 om 17:12:

als wij dat toch eens wisten hadden we ook geen last van een crisis :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LF op woensdag 4 maart 2009 om 17:11:
roze paardjes, zou een oude batch zijn. iemand??

Ik heb +- 9 maanden terug een flinke zak roze cupido's gekocht, dit waren echt top kneitertjes. En tot mijn verbazig zaten er ook een paar bij met een ander logo, een paard namelijk.

Waren echt top dingen :)

Waarschuw beheerder
Ik zie hier eigenlijk alleen maar mensen die dingen posten over de crisis ik neem aan dat er echt dus helemaal niets te krijgen is in heel nederland zaterdag feestje hier word je dood gegooid met troep hoorde mensen over rode blanco's ? van 55 mg zit breeklijn op iemand ervaring mee ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fatsoen37 op woensdag 4 maart 2009 om 17:12:

Ik begreep hierboven dat er blauwe mitsu's in de omloop zijn en het verhaal waar is.

Maar na tien keer lezen begreep ik dat het een vraag is.

Mensen willen jullie a.u.b. een vraagteken zetten als het een vraag betreft?! Straks bezorg je iemand zoals mij een hartstilstand van blijdschap..
Zielig toch...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Imperia op woensdag 4 maart 2009 om 17:50:
Mensen willen jullie a.u.b. een vraagteken zetten als het een vraag betreft.

verbeter de wereld, en begin bij jezelf?

waar is jou vraagteken dan bij deze vraag :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 17:31:
rode blanco's ? van 55 mg zit breeklijn op iemand ervaring mee ?

haha het word dus een soort koningssnoepje genoemd, terwijl er niet meer dan 20 mg mdma en 1 mg mcpp in zat een tijd terug :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wegwijs op woensdag 4 maart 2009 om 17:57:
Uitspraak van Imperia op woensdag 4 maart 2009 om 17:50:
Mensen willen jullie a.u.b. een vraagteken zetten als het een vraag betreft.

verbeter de wereld begin bij jezelf?

waar is jou vraagteken dan bij deze vraag

Is gebeurd... :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 17:31:
hier word je dood gegooid met troep hoorde mensen over rode blanco's

Die werden maand of 5 geleden ook heel erg gepromoot maar zat toen gemiddeld 20mg MDMA in en 4mg MCPP. Heb er nog nachtmerries van! Allemaal door de WC gespoeld!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Imperia op woensdag 4 maart 2009 om 17:59:
Is gebeurd...

hehe, ik dacht ik meld het even :P

Ontopic: genoeg pillen gaan er hier rond, maar GEEN met MDMA.

2C-B en McPP pillen in overvloed, maar pillen met een vleugje MDMA zijn ver te zoeken :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 18:01:
Die werden maand of 5 geleden ook heel erg gepromoot maar zat toen gemiddeld 20mg MDMA in en 4mg MCPP. Heb er nog nachtmerries van! Allemaal door de WC gespoeld!

Zou nu nog best een redelijk pilletje zijn als je die mccp weg zou laten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 18:10:

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 18:11:
Logisch met pillen die mensen met 4 tegelijk moeten consumeren omdat ze maar 30 mg bevatten.

Hoe komt het toch dat je keer op keer weer lomp uit de hoek komt, en jezelf tegenspreekt vraag ik me dan af. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wegwijs op woensdag 4 maart 2009 om 18:07:
Ontopic: genoeg pillen gaan er hier rond, maar GEEN met MDMA.

2C-B en McPP pillen in overvloed, maar pillen met een vleugje MDMA zijn ver te zoeken :@

ben je nu boos op ons? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op woensdag 4 maart 2009 om 18:20:
ben je nu boos op ons?

nee joh, ben je gek :P

ik ben teleurgesteld, that's all :)

Hoorde overigens deze week weer van een bekende dat hij 160 mg MDMA pillen had en ze direct bij de drukker afnam.. :S

Heb hem maar subtiel in z'n gezicht uitgelachen om die uitspraak :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wegwijs op woensdag 4 maart 2009 om 18:16:
Hoe komt het toch dat je keer op keer weer lomp uit de hoek komt, en jezelf tegenspreekt vraag ik me dan af. :S

Staat het woord slecht er in? Als die pillen van 30 mg een euro per stuk waren zou ik ze misschien nog kopen ook omdat ik 5 euro voor x-jes van 150 mg betaal.
Leuk trouwens, die mensen die helemaal de moeite nemen pagina's terug te bladeren alleen maar om mij te pakken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 18:25:
mij te pakken

heintje is ook weer terug... dacht dat je weg zou gaan van dat kut pf...
Waarschuw beheerder
Als die pillen van 30 mg een euro per stuk waren zou ik ze misschien nog kopen

Maar weinig kans dat ze een euro per stuk zijn, best logisch.

Leuk trouwens, die mensen die helemaal de moeite nemen pagina's terug te bladeren alleen maar om mij te pakken.

Misschien dat ik die pagina vandaag al eens gelezen had, en de "moeite" niet erg veel was? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 18:29:
heintje is ook weer terug... dacht dat je weg zou gaan van dat kut pf...

Bemoei je met je eigen zaken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 18:39:
Bemoei je met je eigen zaken.

doe jij dat ook dan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 18:45:
doe jij dat ook dan...

Dit is een openbaar forum. Ik mag zeggen wat ik wil. Maar jij moet geen dingen van mij gaan eisen, dat vind ik namelijk vrij asociaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 18:46:
Dit is een openbaar forum. Ik mag zeggen wat ik wil. Maar jij moet geen dingen van mij gaan eisen, dat vind ik namelijk vrij asociaal.

zijn je eigen woorden dat je hier weg zou gaan loser... net zo goed als je vertelden dat je niet te vinden bent... maar daar zou ik niet zo zeker van zijn... mensen die hier namen openbaar maken en daar dingen mee asoseren daar zijn de meeste hier niet gek op... dus wees wijs!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 18:10:

Voor mij toch reden genoeg om ze destijds weg te gooien. En helaas toen heel wat meer voor betaald dan 1 euro.

Twijfel voor zaterdag (Trance Energy) nog eventjes tussen de blauwe driehoekige X-jes of de Witte vissen (dikke tonnetjes).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Gast have a break!

Ontspan......

Als je steeds door blijft ratelen dan neemt niemand je serieus.

Yo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 18:54:
zijn je eigen woorden dat je hier weg zou gaan loser... net zo goed als je vertelden dat je niet te vinden bent... maar daar zou ik niet zo zeker van zijn... mensen die hier namen openbaar maken en daar dingen mee asoseren daar zijn de meeste hier niet gek op... dus wees wijs!!!

Beste SWIMandSWIY,
Ik verzoek je vriendelijk om aangestoken te worden met een besmettelijke ziekte. Denk hierbij aan aids of een klassieker: de builenpest (H)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 18:55:
Twijfel voor zaterdag (Trance Energy) nog eventjes tussen de blauwe driehoekige X-jes of de Witte vissen (dikke tonnetjes).

Die witte vissen waren wel aardig. Heb ze ook gehad, inmiddels al driekwart jaar terug of zo. Zelfde geldt voor blauwe x-jes; hoge dosis MDMA.
Waarschuw beheerder
donateur
Tis te merken dat er crisis is. de XTC-love is ver te zoeken 8)

Geintje hoor mannen :flower:

Ik tussen de blauwe X-jes of de groene duiven. Ik denk dat de laatste worden :lief: (t zijn wel de laatste groene duiven maargoed het is zonde om ze niet te gebruiken 8) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 19:14:
Beste SWIMandSWIY,
Ik verzoek je vriendelijk om aangestoken te worden met een besmettelijke ziekte. Denk hierbij aan aids of een klassieker: de builenpest

PM van XTCLove 4 maart 2009 19:17:

Hoi.
Ik zie serieus dat je me aan het bedreigen bent. Ik wil je vragen daarmee te stoppen of anders je woorden waar te maken.
Knappe gozer als je mij weet te vinden, maar ik lust je rauw.

ik maak me woorden altijd waar... we zullen zien

Waarschuw beheerder
Dat zie ik als een dreigement. Ik denk dat de politie er wel raad mee weet. Ik vind zoiets niet kunnen.
Waarschuw beheerder
Voor mij toch reden genoeg om ze destijds weg te gooien. En helaas toen heel wat meer voor betaald dan 1 euro.

Ik had ze ook, die blanco's en ook best flink voor betaald...:(
Zat echt bar weinig mdma in geloof die van mij getest waren op 21 ofzo terwijl toen gezegt werd dat er 120 a 130 in zou zitten..

Volgens mij zijn er toen heel wat mensen de mist mee in gegaan met die blanco's

:)
Wat een luxe probleem heb jij zeg :lol:

Zou een mixje probere ;)

Die vissen heb ik niet gehad, maar dat waren aardig bommen ook he, die kruisjes heb ik ook nog een aantal van waar ik de zomerfeesjes wel mee door kom..
Waarschuw beheerder
donateur
blauwe driehoekige X-jes

Die liggen al klaar!!
Special besteld 5 maanden geleden voor Trance Energy!!

Waarschuw beheerder
volgens mij ervaart heel nederland op dit moment hetzelfde probleem.
Waarschuw beheerder
Inzake XTClove: mensen, je kan users ignoren! Heerlijk! Ik dacht trouwens dat XTClove in het kraakwereldje zat? Heel geloofwaardig, een kraakdweil die met de politie dreigt! Laat die flapkut toch lullen, en block hem. Heerlijk!

Ik heb onlangs trouwens groene stieren gevonden, zijn van een jaar of 2 terug, kent iemand ze nog, en is het wat? Mijn blauwe driehoekenpotje heeft een bodem, dus ooit zal ik er aan moeten geloven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van snoepguit op woensdag 4 maart 2009 om 20:07:
Inzake XTClove: mensen, je kan users ignoren! Heerlijk! Ik dacht trouwens dat XTClove in het kraakwereldje zat? Heel geloofwaardig, een kraakdweil die met de politie dreigt! Laat die flapkut toch lullen, en block hem. Heerlijk!

Ik betaal belasting ik heb recht op veiligheid. Kraken is legaal de wereld in geholpden als oplossing tegen de woningnood.
Waarschuw beheerder
Ik heb een oud schoolveslag gevonden uit 1994. Toen ging dat nog met de hand :lol: alles wat in onderstaand stukje staat is letterlijk overgeschreven toen uit kranten en folder etc.

Het gaat over een stukje historie van XTC (MDMA) en over de vervuiling van de markt. In 1994 waren de vervuilende middelen MDA en MDEA die als XTC (MDMA) werden verkocht. Tegenwoordig is MCPP de vervuiler :lol:

[albumelement=61724742]

[albumelement=61724749]

[albumelement=61724752]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat voor cijfer heb je gekregen? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris Griffin op woensdag 4 maart 2009 om 21:18:
Wat voor cijfer heb je gekregen

een 7 :D

maar het gehele verslag bestaat uit 15 pagina, die ga ik niet allemaal inscannen :lol:

de volgende hoofdstukken zijn niet gescanned:

1: Inleiding
2: Probleemstelling
3: De Media
4: Wat is XTC eigenlijk? (mischien wel aardig om die toch eens te scannen en hier te posten)
5: De Risico's
6: Legaliseren
7: Eigen Mening
8: Slotwoord
9: Bronvermelding

:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

ik vond de witte vissen minder hard inslaan dan de /X\-jes.
met allebei 1 begonnen
Kwam rustig op , goed vdk en goed en fijn space gevoel.
bij 2,5 hallucinaties

De /X\-jes daarintegen kwamen wat harder...
Van deze had ik 2.

Voor een goede party zou ik de /X\-jes gaan benuttigen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 16:27:
wat een zielig gedoe zeg dat ze je hier zomaar strafpunten geven om niks paupers die admins

misschien hebben zij ook stiekem zitten snoepen en hebben ook last van een serotonine tekort :lol:
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 15:42:
En betrouwbare mensen vinden is voor velen ook lastig ;-)

Ga toch voor je kristallen man :P hier de keuze tussen laatste blauwe mitsu's of kristal, nou ik weet het wel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 4 maart 2009 om 22:08:
Ga toch voor je kristallen man

Ik vind het zo zonde die mooie steentjes stuk te slaan :) Bewaar ze liever voor die speciale momenten van thuis-spacen met allemaal vrienden om me heen. Lekker knetterwap aan de Wii.

Overigens vanmiddag een aantal blauwe rondjes gekocht met een soort van kruis erop. EZ test kleurde meteen pikzwart en weet dat er vorige week aantal zijn ingeleverd bij Kentron. Morgen zelf ook maar even langsgaan. Volgens verkoper zou er 80-100mg in moeten zitten, maar dat moet ik dan eerst nog maar zien. Ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.
laatste aanpassing

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou hier dan maar de uitleg waarom het nu een crisis is en waarom vroeger de pillen beter waren:D

Zoals jullie weten onstaat MDMA uit PMK nu wordt er een molecuul van PMK omgezet waardoor je van PMK geen MDMA meer kan maken.
Dit omzetten van het molecuul wordt al in China gedaan en dit molecuul kan niet terug gedraait worden.
Maar met deze PMK kan de rest nog wel gemaakt worden waar de stof PMK nog meer voor wordt gebruikt.
Maar MDMA kan er niet meer mee gemaakt worden!!!!:S

Dus die Remmer waar mensen het over hadden is dus gewoon waar.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu uitleg over waarom de pillen vroeger beter waren.
Vroeger werd MDMA gemaakt uit Safrol.
Als je mdma haalt uit Safrol is de Euforie van de MDMA sterker dan dat wanneer je het uit PMK haalt.
MAar een aantal jaren geleden zijn ze erachter gekomen dat het makkelijker was om MDMA te halen uit PMK en zijn producten dus overgestapt op PMK i.p.v Safrol.

Producten gaan dus nu ook weer overstappen op Safrol.
Dus mensen gewoon even afwachten want de goede pillen komen er weer aan.
En die pillen zijn nog beter dan die knallers van tegenwoordig.
Want het wordt weer uit Safrol gehaalt en dat betekent dat de euforie in ieder geval beter is.

- Dit is de waarheid uit een zeer betrouwbare bron -

Alsjeblieft mensen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 4 maart 2009 om 22:29:
Nu uitleg over waarom de pillen vroeger beter waren.
Vroeger werd MDMA gemaakt uit Safrol.
Als je mdma haalt uit Safrol is de Euforie van de MDMA sterker dan dat wanneer je het uit PMK haalt.
MAar een aantal jaren geleden zijn ze erachter gekomen dat het makkelijker was om MDMA te halen uit PMK en zijn producten dus overgestapt op PMK i.p.v Safrol.

Producten gaan dus nu ook weer overstappen op Safrol.
Dus mensen gewoon even afwachten want de goede pillen komen er weer aan.
En die pillen zijn nog beter dan die knallers van tegenwoordig.
Want het wordt weer uit Safrol gehaalt en dat betekent dat de euforie in ieder geval beter is.

- Dit is de waarheid uit een zeer betrouwbare bron -

Alsjeblieft mensen

Nou in ieder geval bedankt voor de uitleg.
Nou nog even afwachten dus (Y)
Waarschuw beheerder
hmm toevallig vandaag een aanbod van blauwe missub gehad, maar ze kosten erg duur 7,50 per stuk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 4 maart 2009 om 22:39:
Nou in ieder geval bedankt voor de uitleg.

aub!
Het is even afwachten tot de Safrol er is.
Want uit PMK gaat het niet meer lukken want als eenmaal het molecuul is omgedraait kan je hem niet meer terugdraaien dus je PMK is niet te gebruiken voor het maken van MDMA.

Maar als de Safrol er is dan zullen er snel weer snackies zijn en nog beter dan de knallers van afgelopen tijd.
Daarom waren de pillen vroeger beter Dames & Heren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 22:12:
Lekker knetterwap aan de Wii.

whahahaha ben dus niet de enige gek die dat dan doet!! geweldig!!
Waarschuw beheerder
Zou het mogelijk zijn ( bijv: dmv een labaratoriumonderzoek), om te achterhalen of de MDMA vanuit PMK of Safrol is geproduceerd?

Uitspraak van inactief op woensdag 4 maart 2009 om 22:29:
pillen zijn nog beter

,

Ik kijk er iig naar uit en benieuwd of ik zelf de verschil kan meemaken tussen vroeger en nu.