Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4474424x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 00:28:
oké, ik ben bereid je te geloven. Maar verklaar dan eens: wie is DE geldschieter?
Want je gaat mij niet vertellen als dat hele pand (of waar je feest ook is) vol zit met mensen aan de Eurieshopper bier, capsules en hippie-zegels, dat daar geen geld in omgaat.
Alles kost geld: wie betaald het?

En laten we iedereen in z'n waarde laten....G-star of geen G-star.
Ik ben ook geen fan van veiligheidsspelden, maar hoor je mij daar over?

Kraaksubsidie, donatiepot, vrijwilligers. Vaak zijn het de bezoekers die drugs meenemen, niet de organisatoren.
En het gaat niet om merkkleding, maar de cultuur die daarbij hoort. Daar walg ik van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 09:46:
mag geloven

doe er maar 500 piede ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 13:52:
Kraaksubsidie

waar iedereen in nederland aan mee betaald... daar heb jij dus geen probleem mee dat jij daar van profiteer?

maar de cultuur die daarbij hoort

de consumptiecultuur dus... snap niet dat jij internet hebt, heeft nl ook iedereen... of komt het je nu gewoon goed uit?

En het gaat niet om merkkleding

je spreek je zelf nu al tegen...

en werkzaam in de verslavingszorg... dus jij hebt een oordeel over alles maar vervolgens teer je wel op de ellende van een ander?

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 13:51:
Bevooroordeeld?

zie dat je dat je eigen afvraagt... gek als ik zo al jou antwoorden hier leest...

Daar walg ik van

zullen er nu genoeg mensen zijn die nu walgen van jou?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga meteen vragen jah wat ze bij ons in de buurt hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 14:32:
en werkzaam in de verslavingszorg...

Viel mij dus ook al op :roflol:

zullen er nu genoeg mensen zijn die nu walgen van jou?

inderdaad..

Begrijpelijk dat mensen winst maken op de verkoop van hun producten.
je moet zoiezo kiet spelen... en die winst moet je maar zien als gevarengeld voor het risico wat ze lopen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op maandag 2 maart 2009 om 11:07:
hmm ja ik had in juni/juli vorig jaar hartjes die op deze leken, maar dan wat donkerder, meer richting paars

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=12284

die waren top (Y) maar goed je weet het in deze markt niet. Ik zou ze laten voor de zekerheid :) bij je vrienden 1 laten droppen is ook een aardige test natuurlijk :roflol:

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=13186
Die?

Waren echt heel goed. Ze hadden die kleur, gaven héél erg af en ben nog nooit zo van de kaart geweest als vorig jaar Awakenings.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeSchim op maandag 2 maart 2009 om 15:42:
die winst moet je maar zien als gevarengeld voor het risico wat ze lopen...

Dat snappen mensen sowieso al niet. Iedereen zeikt maar over de prijs van een tikkeltje, maar het risico daar hoor je niemand over. Ik zou voor die paar centen niet het risico willen lopen een keer door Bubba uitgewoond te worden. Het lijkt erop dat we met zijn allen nog wel eens vergeten dat het hier om illegale en verboden praktijken gaat.
Waarschuw beheerder
en niet alleen bubba de bosnegert... wat denk je van onze grote vrienden van de politie -_-''

maar ik ben nog ma net 18 jaar dus zal me bek wel moeten houden denk want die snappen dr toch niks van.

Maar iemand ervaring met rode/roze mitsies (rond) ong 4mm dik 8mm doorsnede..
op pillreports loopt het uiteen van mcpp naar mdma iniedergeval geen pijl op te trekken.
en zit nogsteeds te wachten op de EZ test tot hij binnekomt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 15:51:
Bubba uitgewoond te worden

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeSchim op maandag 2 maart 2009 om 16:25:
en niet alleen bubba de bosnegert... wat denk je van onze grote vrienden van de politie -_-''

Meestal is het eerst de Gestapo die aan je deur staat, voordat je naast Bubba geplaatst wordt ;)
Bij beiden zeg ik: ik pas (Y)
Waarschuw beheerder
en werkzaam in de verslavingszorg... dus jij hebt een oordeel over alles maar vervolgens teer je wel op de ellende van een ander?

Wat heeft dat met elkaar te maken? En teren op de ellende van een ander? Kom op joh, dat slaat toch nergens op, verslaafden moeten ook geholpen worden en het is goed dat er mensen zijn die hun tijd en aandacht daar in willen steken. Bovendien, als ik die uitspraak anders invul, dan ben je ook tegen ambulancepersoneel. Die verdienen hun geld toch ook maar met het helpen van gewonde verkeersslachtoffers.
Waarschuw beheerder
Dat snappen mensen sowieso al niet. Iedereen zeikt maar over de prijs van een tikkeltje, maar het risico daar hoor je niemand over. Ik zou voor die paar centen niet het risico willen lopen een keer door Bubba uitgewoond te worden. Het lijkt erop dat we met zijn allen nog wel eens vergeten dat het hier om illegale en verboden praktijken gaat.

(Y) zo is het maar net :D

we zitten met zijn allen al voor een dubbeltje op de eerste rang.

vroeger konden dealers nog 19 gulden per pil winst maken. als je dan gepakt werd dan zat je nog ergens voor :lol:
laatste aanpassing

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeSchim op maandag 2 maart 2009 om 16:25:
Maar iemand ervaring met rode/roze mitsies (rond) ong 4mm dik 8mm doorsnede..

MCPP
Voor de zekerheid laten testen als ik jou was
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk ook geen witte keltische kruisjes meer in zeeland..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 2 maart 2009 om 17:39:
Waarschijnlijk ook geen witte keltische kruisjes meer in zeeland

Die gaan ook hard geloof ik. Hier beginnen de gele kruisjes ook op te raken krijg ik het idee. Moest er dit weekend al bijna dubbele voor betalen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 17:56:
Die gaan ook hard geloof ik. Hier beginnen de gele kruisjes ook op te raken krijg ik het idee. Moest er dit weekend al bijna dubbele voor betalen.

Logisch met pillen die mensen met 4 tegelijk moeten consumeren omdat ze maar 30 mg bevatten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 2 maart 2009 om 17:38:
MCPP
Voor de zekerheid laten testen als ik jou was

mja ik ga morge denk dan toch ma ff langs de testcentrum in den bosch...
maar kvond het al zo verwarrend op pillreports de 1 zegt mdma de andere mccp... enz.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 18:11:
Logisch met pillen die mensen met 4 tegelijk moeten consumeren omdat ze maar 30 mg bevatten.

Lul niet die dingen zijn echt niet maar 30mg heb ze zelf ook genomen en zijn zeker prima dingen. Vandaar dat ze zo snel op gaan he, iets beters is er niet!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder

Weet ik niet uit welke macro-biotische krakerswinkel jij je spullen haalt, maar ik was van 2 van die dingen aardig van het pad af. Waarschijnlijk heb jij dan de 'niet-commerciele altijd goedkoper en dus mindere kwaliteit' variant gekregen. Ik betaal ze gewoon en dan werken ze wel..;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 18:46:

ben benieuwd wat voor pillen jij dan hebt...
Waarschuw beheerder
Heb hier nog een aantal ronde roze mitsus kunnen krijgen voor 2 euro per stuk, had een week daarvoor er toevallig 1 gehad en beviel me goed. Vriendin van me had er van het weekend 1 van gehad en vertelde dat ze er erg lekker op ging. Weet niet precies hoeveel er in zit, het is voor me eindje reizen naar het testcentrum en heb op de tijden dat ze geopend zijn meestal geen tijd. Is er hier iemand die er toevallig 1 heeft laten testen, ben wel nieuwsgierig en als ik zelf tijd heb ga ik er ook nog ff 1 laten testen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dion© op maandag 2 maart 2009 om 18:55:
Heb hier nog een aantal ronde roze mitsus kunnen krijgen voor 2 euro per stuk, had een week daarvoor er toevallig 1 gehad en beviel me goed. Vriendin van me had er van het weekend 1 van gehad en vertelde dat ze er erg lekker op ging. Weet niet precies hoeveel er in zit, het is voor me eindje reizen naar het testcentrum en heb op de tijden dat ze geopend zijn meestal geen tijd. Is er hier iemand die er toevallig 1 heeft laten testen, ben wel nieuwsgierig en als ik zelf tijd heb ga ik er ook nog ff 1 laten testen.

Heb er 1 laten testen, inhoud was alleen mcPP, hoeveelheid onbekend (uitslag zou nog volgen)
Waarschuw beheerder
rode/roze mitsu rondjes zijn al zoooooo vaak voorbijgekomen in deze en andere topics... overal worden ze uitgemaakt voor mCPP pillen dus probeer deze pillen aub niet als mdma aan te prijzen tenzij je ze echt op mdma hebt laten testen bij een erkent test center !
donateur
Uitspraak van b00t op maandag 2 maart 2009 om 17:02:
ambulancepersoneel. Die verdienen hun geld toch ook maar met het helpen van gewonde verkeersslachtoffers.

gelukkig toch niet alleen verkeersslachtoffers! Vindt de vergelijking niet helemaal op gaan (niet alleen vanwege het feit dat de verkeersslachtoffers maar een %e zijn), maar snap wel wat je bedoelt.

Het lijkt erop dat we met zijn allen nog wel eens vergeten dat het hier om illegale en verboden praktijken gaat.

Amen. Op deze pagina's lijken mensen dat nogal eens te vergeten ja :)

maar de cultuur die daarbij hoort. Daar walg ik van.

en welke cultuur houdt volgens jou, iedereen, die merkkleding (nogal een ruim begrip overigens, of is C&A geen merk? En zijn er niet heel veel merken?) draagt (van islamiet, tot negeroïd, tot jawel kinderarts, chirurg of tandarts, tot hardcore sjaakie met z'n gouden ketting, tot de medewerker bij de lokale supermarkt, of de kapper) dan wel niet aan?
Overhaast mag je ze dan misschien niet maken (naar eigen inzicht:lol:), maar voor genereraliseren had je op je rapport vast een 10.

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 00:28:
Ik ben ook geen fan van veiligheidsspelden, maar hoor je mij daar over?

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tegenwoordig is hier bijna ook niks meer te krijgen..
Maar hoor wel van capsules, maar dat schijnt niet zoveel te zijn :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 2 maart 2009 om 17:39:
Waarschijnlijk ook geen witte keltische kruisjes meer in zeeland..

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 17:56:

over 5 dagen worden ze dan eindelijk ingenomen, de witte malteser kruis. ben er steeds meer benieuwd naar aangezien mijn testresultaat van kentron en andere berichten hier in deze draad nogal erg verschillen qua zwaarte. liggen al een paar weken in de vriezer en ik heb me kunnen bedwingen om er 1 te proberen. (y) daarentegen ben ik wel van plan om helemaal naar de klote te gaan op trance energy, dat dan wel :lol:

en zal je zien dat ze goed vallen, dan zijn bovenstaande berichten natuurlijk slecht want zo groot heb ik ook weer niet ingekocht. hopelijk verschijnen er hier in het zeeuwse weer mooie tikkels in de nabije toekomst. ik weet het, ik blijf hopen B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op zaterdag 28 februari 2009 om 23:07:
Artikel uit de Nieuwe Revue, oktober 1994

Mooie dingen!

Waarschuw beheerder

Bull.....

Heb je testnummer?

Die van mij volgen binnenkort.

Yo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 18:46:
Weet ik niet uit welke macro-biotische krakerswinkel jij je spullen haalt, maar ik was van 2 van die dingen aardig van het pad af. Waarschijnlijk heb jij dan de 'niet-commerciele altijd goedkoper en dus mindere kwaliteit' variant gekregen. Ik betaal ze gewoon en dan werken ze wel..;)

Edit: Laat ik hier maar niet op in gaan omdat ik dan namen moet noemen.
Ook vreemd trouwens dat je jouw zooi op die manier probeert te promoten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 20:40:
Zal ik je eens wat vertellen?

Jij bent hierbij benoemd tot de grootste kkdebiel van PF (en sorry voor mijn taalgebruik mensen)
Hier in de buurt hebben ze iemand weleens gruwelijk verbouwd voor dit soort opmerkingen (Y)
Blijf jij voortaan gewoon lekker in die verrotte fabrieken van je feesten....als ze daar allemaal zoals jij zijn, wil ik er van m'n leven nog niet dood gevonden worden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 20:58:
Jij bent hierbij benoemd tot de grootste kkdebiel van PF (en sorry voor mijn taalgebruik mensen)
Hier in de buurt hebben ze iemand weleens gruwelijk verbouwd voor dit soort opmerkingen (Y)
Blijf jij voortaan gewoon lekker in die verrotte fabrieken van je feesten....als ze daar allemaal zoals jij zijn, wil ik er van m'n leven nog niet dood gevonden worden

Mooi dat ik geen vaste verblijfplaats heb en jullie me nooit weten te vinden. Dus daar maak ik me lekker geen zorgen over. En grappig dat jullie een groepje vormen en tegen iedereen in gaan die wat nuttigs over jullie zooi te zeggen heeft.

Ik ben hier weg, doei kutpf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 20:59:
Mooi dat ik geen vaste verblijfplaats heb en jullie me nooit weten te vinden

Wellicht dat dat nu 1 keer in je leven een voordeel is.
Wellicht dat het soort opmerkingen dat je plaatst ook wel de reden zijn dat je geen vaste woon- of verblijfplaats hebt (zou ik me goed voor kunnen stellen).
Ik ken je verder niet, en dat wilde ik graag zo houden, maar je begrijpt toch wel dat niemand (en ik denk dat ik voor velen, zoniet iedereen spreek) het ook maar enigszins relaxed vind als er namen over i-net gaan :nosmile:
Ik denk dat dat Eurieshopper bier nog schadelijker is dan de pillen die er tegenwoordig rondgaan....gvd zeg.

Wel zo prettig dat je het aangepast hebt 'vriend'(Y)

Ik ben hier weg, doei kutpf

en te fokking recht...

Waarschuw beheerder
Mooi dat ik geen vaste verblijfplaats heb en jullie me nooit weten te vinden

zou ik niet al te zeker van zijn...

Ik ben hier weg

wijs besluit... zie je nou wel je kan het wel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 21:09:
Ik denk dat dat Eurieshopper bier nog schadelijker is dan de pillen die er tegenwoordig rondgaan....gvd zeg.

Nou dat weet ik zo net nog niet. Al die andere zooi die er in zit lijkt me nou ook niet bepaald goed voor je.
Bij veel stoffen ben je net een labrat. Er is nog geen onderzoek naar gedaan.

Die debielo's hier die hier van vreemden kopen en ook nog eens niet testen zijn echt niet lekker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 21:14:
Nou dat weet ik zo net nog niet.

ik wel (Y)

Waarschuw beheerder
Ik ben hier weg, doei kutpf.

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 21:14:
Die debielo's hier die hier van vreemden kopen en ook nog eens niet testen zijn echt niet lekker.

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 21:20:
Gele kruizen, vol MDMA

lijkt heintje wel... zeggen dat hij stopt maar dan toch telkens terug komen...
Waarschuw beheerder
kent iemand ronde grijzig/wit/blauwe pillen met kruis erop?? Ze zeggen dat deze rond de 120 mg mdma zitten....
Ben ze nog niet tegengekomen.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 21:43:
zeggen dat hij stopt maar dan toch telkens terug komen...

Jammer he zoiets

en mooi kut dat test centrum niet open is.. :(
want donderdag kan ik weer niet gvd :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fatsoen37 op maandag 2 maart 2009 om 21:19:
ik zoek nog goede xtc met hoge dosis mdma dus, omgeving hilversum email fatsoen@hotmail.com

het stikt momenteel van de dealers in nederland die pillen met MDMA verkopen. Ze komen ze helaas aan de straatstenen niet kwijt. Gelukkig zijn er mensen die op PF hun email adres aanbieden of om een PB vragen zodat die arme dealers toch hun pillen kwijt kunnen.

Je kan het beste ook zaken doen via internet, snel gemakkelijk, een groot bereik :D en wellicht ook lage prijzen. Klein nadeel is dat de politie ook meekijkt en de reporters van RTL4 ook zodat je met je kop op de tv kan komen. Maar ach, dat boeit toch niet. als je maar pillen kan krijgen toch? :lol:

gewoon lekker verstand op nul,nul en gaan met die banaan

(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 20:40:
Edit: Laat ik hier maar niet op in gaan omdat ik dan namen moet noemen.
Ook vreemd trouwens dat je jouw zooi op die manier probeert te promoten.

Beetje vreemde reaktie op een simpele constatering van mij dat ik van 2 tikkels een aardig eind van het pad af was. Geloof niet dat ik ooit hier iets heb lopen promoten en geef uitsluitend mijn eigen ervaring weer. Wat jij daarvan vind moet je zelf weten, redelijk kansloos als je niets beter hebt dan op een openbaar forum mensen gaan beschuldigen van illegale praktijken.
donateur
doei kutpf.

www.krakersforum.nl, of iets dergelijks, kan je vast vinden met Google (Y) dat je daar niet eerder op bent gekomen :)

Uitspraak van fatsoen37 op maandag 2 maart 2009 om 21:19:
ik zoek nog goede xtc met hoge dosis mdma dus, omgeving hilversum email fatsoen@hotmail.com

JE blijft zoeken, heb ik toch al gezegd. Bovendien zijn de forums hier echt niet bedoeld om je zoektocht amper nog bestaande hoog gedoseerde pillen even in het openbaar neer te kalken. Niet dat het wordt gewaardeerd als je allerlei mensen in het wilde weg gaat PM-en..

Uitspraak van dboll op maandag 2 maart 2009 om 21:51:
e zeggen dat

..en daar moet je direct stoppen met luisteren :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op maandag 2 maart 2009 om 22:41:
Je kan het beste ook zaken doen via internet, snel gemakkelijk, een groot bereik en wellicht ook lage prijzen. Klein nadeel is dat de politie ook meekijkt en de reporters van RTL4 ook zodat je met je kop op de tv kan komen. Maar ach, dat boeit toch niet. als je maar pillen kan krijgen toch?

hahahah idd.

sommige zijn zo stom als een achtereind van een varken!!!
Waarschuw beheerder
Witte batmans met enkel speed, blauwe driehoeken met een chinees teken erop met PMA, en groene MDApillen. Niks met MDMA :( maar MDA is wel leuk als je wil trippen i.p.v feesten.
Waarschuw beheerder
Heb blauw grijs rond snoepje met ijzeren kruis erop, ze smaken bitter iemand ervaring hiermee?
donateur
Uitspraak van Lysergide op maandag 2 maart 2009 om 23:00:
Witte batmans met enkel speed, blauwe driehoeken met een chinees teken erop met PMA, en groene MDApillen. Niks met MDMA :( maar MDA is wel leuk als je wil trippen i.p.v feesten.

En dit gaat wel over het jaar 2009?