Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4484482x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 13:04:
iemand bekend met groene chanels

:kwijl: Zeer goede snoepjes voor deze tijd!
110/120mg MDMA.
Waarschuw beheerder
hallo iedereen,
ik kan aan snoepjes komen met 133 mg mdma en 5 mg ketamine.
weet iemand wat ketamine is?
is dat normaal dat dat er bij een pil zit?
miss een domme vraag maar ben er nog niet zo bekend mee.
alvast bedankt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss ikke op woensdag 4 februari 2009 om 17:30:

Niet echt normaal nee, alhoewel het wel lage hoeveelheid is (en ik ze wel eens zou willen proberen :P)
Zoek anders gewoon op dit forum eens naar ketamine :) dan vind je voldoende info ;)
Waarschuw beheerder
dat kom je niet bepaald vaak tegen nee
ajo beetje trippe op de ketamine ken vast geen kwaad tog
zeker die 5 mg niet.. wat voor snoepjes zijn dat?
Waarschuw beheerder
hallo iedereen,
alvast bedankt

Lulkoek. Geef je dealer een klap voor zijn smoel. Ketamine is nooit aangetoond in pillen, net als heroïne en LSD.

Waarschuw beheerder
hallo iedereen,
alvast bedankt

Klinkt als een onzinverhaal, ketamine word zelden gebruikt in pillen (en als helemaal icm MDMA)

Ketamine is een dissociatieve psychedelische drug. Meestal word het gesnoven, maar kan ook gespoten of oraal ingebracht worden. Bij lagere doseringen word de gebruiker dromerig, bij hogere doseringen kan K-hole ontstaan (soort bijna-dood-ervaring) Werking is ongeveer 1 a 2 uur.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomaas op woensdag 4 februari 2009 om 17:46:
Lulkoek. Geef je dealer een klap voor zijn smoel. Ketamine is nooit aangetoond in pillen, net als heroïne en LSD.

Op PR staan toch wel aantal report-jes waarin keta in pillen zat. Nou is PR natuurlijk niet altijd betrouwbaar, maar "nooit" is een groot woord denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 17:50:
Nou is PR natuurlijk niet altijd betrouwbaar

;)
Testcentrum Nederland heeft in de laatste jaren 0 pillen met keta erin gehad. Zelfde geldt voor stoffen rattengif, heroine, cocaine, LSD en andere stoffen waarvan vaak wordt beweerd dat ze in pillen zitten.

Bron DIMS
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog iemand met redelijke kneitertjes omgeving amsterdam?
Ben door mijn vooraad heen en dealer is gestopt...

thank you

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomaas op woensdag 4 februari 2009 om 17:54:
Testcentrum Nederland heeft in de laatste jaren 0 pillen met keta erin gehad

Ik zeg al, PR is lang niet altijd betrouwbaar. Het testcentrum daarentegen wel ;)
Waarschuw beheerder
de nieuwe snoepjes zijn zo uit de test gekomen bij jellinek.
ze zijn opgestuurd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss ikke op woensdag 4 februari 2009 om 18:02:
ze zijn opgestuurd.

Door iemand anders zeker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 februari 2009 om 17:51:
zijn 5 ml g-flesjes... 130 mg mdma... en geloof me dat dat er in zit... betaal er 7 euro voor

Waarsodan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss ikke op woensdag 4 februari 2009 om 18:02:
ze zijn opgestuurd.

Er is op het moment bijna niks te krijgen boven de 120 mg!
Jou dealer beweert dat ze getest zijn op 133mg MDMA en 5mg Keta. En jij geloof dit zonder ook maar te twijfelen? :/

Ik zeg: STOM STOM STOM
Waarschuw beheerder

zeg nooit nooit...

" ECSTASY MIMIC TABLETS (CONTAINING HEROIN, COCAINE, AND CAFFEINE) IN WASHINGTON, DC

The DEA Mid-Atlantic Laboratory (Largo, Maryland) recently received 18.5 speckled tan tablets, suspected Ecstasy (see Photo 6). The exhibits were seized in Washington, D.C. by agents from the DEA Washington Division Office, pursuant to a search warrant (no further details). The tablets had no logo, but were beveled. Analysis of the tablets (total net mass 5.1 grams) by color testing (cobalt thiocyanate and Marquis), GC, and GC/MS, however, indicated not MDMA but rather a mixture of heroin (approximately 2 percent), cocaine (approximately 1 percent), and caffeine (not quantitated). This is the first known submission of these type tablets to the Mid-Atlantic Laboratory. "

http://www.usdoj.gov/dea/programs/forensicsci/microgram/mg0907/mg0907.html

Waarschuw beheerder

Keta is donders lachen:D
donders vage drug!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 februari 2009 om 18:39:
Keta is donders lachen
donders vage drug!

ik vin het nix..
veel en veel liever portie mdma
donateur
Uitspraak van mirako26 op woensdag 4 februari 2009 om 18:37:
zeg nooit nooit...

" ECSTASY MIMIC TABLETS (CONTAINING HEROIN, COCAINE, AND CAFFEINE) IN WASHINGTON, DC

nee maar ja, washington DC is niet hier. In de USA zijn ze goed in rommelen en vooral niet zo goed in hoog gedoseerde pure MDMA pillen maken. Of iig, tot een aantal jaar geleden was dat niet echt het geval, niet zoals hier. Denk niet dat het nu veel veranderd is, maar heb er nu geen cijfers over paraat. Woon toch aan deze kant van de plas ;)

Anyway, 5mg ketamine oraal is ook niet werkzaam, dus of het er wel of niet in zit, boeit eigenlijk weinig. MAar erg zinvol is het natuurlijk niet om een zeer magere, niet voelbare hoeveelheid van stof X in een pil te stoppen die je toch niet gaat merken. Doelloos, zinloos, kansloos.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 17:58:
Nog iemand met redelijke kneitertjes omgeving amsterdam?
Ben door mijn vooraad heen en dealer is gestopt...

thank you

jeetje, als ik vraag of er nog blije snoepjes en drankjes in de handel zijn krijg ik een waarschuwing :O

Uitspraak van Boethead op woensdag 4 februari 2009 om 08:33:
Ik weet nog wel dat die pilletjes legaal te koop waren in de smartshop, rond 1996 -1997 denk ik. Als ik me niet vergis was het 2 voor 10 gulden ofzo :D Daar werd je best wel vaag van (hallicuneren) maar niet echt een oppeppend gevoel. Die dingen zijn denk ik een jaar in de handel geweest voordat ze ook op de verboden lijst kwamen.

I know, verdomd lekker spul :) Die prijs kan wel kloppen, vaker gelezen..was alleen voor mijn tijd ;P
Lovin' it :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 februari 2009 om 18:39:
Keta is donders lachen
donders vage drug!

Keta:respect::kwijl:

Waarschuw beheerder

Klinkt als die verkoopster met haar MDA/Ketamine snoepjes (rode D&G). Dikke bullshit als je het mij vraagt.
Waarschuw beheerder
Waarom is een bepaalde HARDDRUGS dan wel legaal ? die veroorzaakt jaarlijks vele doden.. denk wel meer dan xtc of coke maarja ik ben niet van de statestieken :D
Welke harddrugs is dan legaal ? Alcohol ja dat wel maar xtc dan weer niet.
Hoe meer je verbied hoe meer het in het zwarte circuit gaat en hoe minder controle er op zit en hoe schadelijker het dus eigenlijk kan worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 4 februari 2009 om 19:31:
jeetje, als ik vraag of er nog blije snoepjes en drankjes in de handel zijn krijg ik een waarschuwing

En als je zegt dat iemand eerlijk moet delen (natuurlijk met een dikke, vette knipoog :D ) dan krijg je er ook eentje..
Heb het beleid er ff op nagetrokken maar kon toch echt niet zo snel vinden welke regel je hiermee overtreedt...
( sorry "medewerker", Zal het niet meer doen!!)

enfin ff OT. Miss ikke, trap gewoon niet in die smoesjes...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op maandag 2 februari 2009 om 14:56:
Het niveau van de gemiddelde XTC gebruiker is niet al te hoog. als ik soms de reacties hier lees is de logica ver te zoeken. Je kan ze vanalles wijs maken, dus dat er poeder wordt verkocht van gemalen driehoeken (lul verhaal van de eerste klasse natuurlijk) en dat daar kopers voor te vinden zijn verbaast me niks :lol:

Er zit hier idd en grote groep complete mongolen.
'Vreemde pillen, kutfeest gehad door een kutpil' en ook echt GEEN idee hebben dat er ook andere stoffen in pillen kunnen zitten :D
Sukkels die maar blijven volhouden dat in bijna alle pillen speed zit
MEnsen die echt geen flauw idee hebben WAT ze uberhaupt gebruiken, hoe t werkt enzovoort.
Sukkeltjes van 15 die elk weekend aan de pillen hangen enzo.

Ik lach me kapot, tjappies
donateur
Uitspraak van blackbaron op woensdag 4 februari 2009 om 19:49:
Waarom is een bepaalde HARDDRUGS dan wel legaal ? die veroorzaakt jaarlijks vele doden.. denk wel meer dan xtc of coke maarja ik ben niet van de statestieken :D
Welke harddrugs is dan legaal ? Alcohol ja dat wel maar xtc dan weer niet.
Hoe meer je verbied hoe meer het in het zwarte circuit gaat en hoe minder controle er op zit en hoe schadelijker het dus eigenlijk kan worden.

Volgens mij hebben we het hier al 73x over gehad..

Waarschuw beheerder
Xtc wordt lang niet op zulke grote schaal genuttigd als alcohol, dus die twee vergelijk kan eigenlijk niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ekte ekte op woensdag 4 februari 2009 om 20:11:
Er zit hier idd en grote groep complete mongolen.
'Vreemde pillen, kutfeest gehad door een kutpil' en ook echt GEEN idee hebben dat er ook andere stoffen in pillen kunnen zitten
Sukkels die maar blijven volhouden dat in bijna alle pillen speed zit
MEnsen die echt geen flauw idee hebben WAT ze uberhaupt gebruiken, hoe t werkt enzovoort.
Sukkeltjes van 15 die elk weekend aan de pillen hangen enzo.

Ik lach me kapot, tjappies

amen :respect:
Waarschuw beheerder
iemand hier bekend met groene heinekens???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op woensdag 4 februari 2009 om 18:55:
ik vin het nix..

ik ook niet nee,mij te heftig die zooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op woensdag 4 februari 2009 om 21:35:
iemand hier bekend met groene heinekens???

ja zeker beter als die wit rooie amstels

tot nu toe eigg... GEWOON DE BESTE !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 19:42:
Klinkt als die verkoopster met haar MDA/Ketamine snoepjes (rode D&G). Dikke bullshit als je het mij vraagt.

ik ben helemaal geen verkoper ,gewoon een gebruiker.
maar ik weet genoeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op woensdag 4 februari 2009 om 21:51:
ja zeker beter als die wit rooie amstels

tot nu toe eigg... GEWOON DE BESTE !

kan je ook nog iets zinnigs zeggen chef??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op woensdag 4 februari 2009 om 21:48:
Uitspraak van Koos-matroos op woensdag 4 februari 2009 om 18:55:
ik vin het nix..

ik ook niet nee,mij te heftig die zooi

:yes:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 19:42:

Als iemand dat tegen mij vertel, Moet ik toch echt een schone broek aantrekken denk ik :lol:
Waarschuw beheerder
niet te vergeten groene d&g, ook van die fijne mda+keta jongens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op woensdag 4 februari 2009 om 08:33:
Ik weet nog wel dat die pilletjes legaal te koop waren in de smartshop, rond 1996 -1997 denk ik. Als ik me niet vergis was het 2 voor 10 gulden ofzo Daar werd je best wel vaag van (hallicuneren) maar niet echt een oppeppend gevoel. Die dingen zijn denk ik een jaar in de handel geweest voordat ze ook op de verboden lijst kwamen.

ze zijn nu helemaal in die krengen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 4 februari 2009 om 19:31:
nee maar ja, washington DC is niet hier. In de USA zijn ze goed in rommelen en vooral niet zo goed in hoog gedoseerde pure MDMA pillen maken. Of iig, tot een aantal jaar geleden was dat niet echt het geval, niet zoals hier. Denk niet dat het nu veel veranderd is, maar heb er nu geen cijfers over paraat. Woon toch aan deze kant van de plas

we hadden het ook niet over een specifieke locatie, het ging dat het NOOIT vookwam... ik toonde aan dat het niet het geval was, of het nou in DC of Thailland.. maakt niet uit ;)

Natuurlijk weet ik dat het niet voorkomt, maar mensen pas op er schijnen pillen in omloop te zijn met PMA!

http://www.eve-rave.ch/

dis is een zwitserse website maar als je goed kijk, meeste pillen zijn uit nl, dus zullen vast ook een aantal hier in de omloop zijn ( geweest ) .. !

chek die Roze Mercedes... :O
http://www.eve-rave.ch/images/files/2005.pdf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

uhh ik heb die 2cb laten testen en die zijn echt wel gedompelt in lsd sorry maar je tript hem de pan uit met die 2cb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss ikke op woensdag 4 februari 2009 om 21:55:
ik ben helemaal geen verkoper ,gewoon een gebruiker.

Ik doelde niet op jou maar op iemand die dat soort snoepjes her en der verkocht onder het mom MDA+Ketamine. De mensen die het betreft weten precies wie er bedoeld wordt.
Waarschuw beheerder
Wie kent trouwens nog de 4-MTA pillen die in de smartshop werden verkocht rond 1998?

Dat was volgens mij nog steeds het beste alternatief voor M. Van een halfje was je de hele avond de weg kwijt.
Zou die graag nog eens willen hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op woensdag 4 februari 2009 om 23:48:
Dat was volgens mij nog steeds het beste alternatief voor M. Van een halfje was je de hele avond de weg kwijt.
Zou die graag nog eens willen hebben.

Erg slecht voor je hart...
En ook nog eens niet goed onderzocht. Bij MDMA kan je een duidelijk risicoprofiel schetsen, bij 4-MTA kan dat niet. Er is niks over 4-MTA bekend dus je loopt veel gevaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op donderdag 5 februari 2009 om 00:09:
Off

jaa weet ik maar in ging zelfs OUT van het lachen... zo dom was ie ... :P ghahahaha
Waarschuw beheerder
nou als iemand nog iets heeft met mdma laat het me gewoon ff weten.
wordt er scheit ziek van dit klote gedoe.
Waarschuw beheerder
fisherman's friend:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ultratje op donderdag 5 februari 2009 om 12:06:
nou als iemand nog iets heeft met mdma laat het me gewoon ff weten.
wordt er scheit ziek van dit klote gedoe.

Richtlijnen forums

...
...
...

Ook het dealen en vragen naar drugs is op welke manier dan ook verboden.

https://partyflock.nl/policy/forum

:loser:

Waarschuw beheerder
alleen mdma te krijgen hier voor 25 euro de gram:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 14:05:
alleen mdma te krijgen hier voor 25 euro de gram

jezus, wat belachelijk duur zeg! Daar kan je maar 10 capsules uithalen van 100mg per capsule. Dat is dus 2.50 euro per capsule. en dan heb je nog maar eens puur MDMA poeder. Echt wreed duur zeg :no:
laatste aanpassing