Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4483756x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op donderdag 5 februari 2009 om 14:29:
jezus, wat belachelijk duur zeg! Daar kan je maar 10 capsules uithalen van 100mg per capsule. Dat is dus 2.50 euro per capsule. en dan heb je nog maar eens puur MDMA poeder. Echt wreed duur zeg :no:

Hoera voor sarcasme! (H)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op donderdag 5 februari 2009 om 14:29:
en dan heb je nog maar eens puur MDMA poede

Poeder sowieso niet kopen. Waarom zou iemand de moeite doen van een brok kristallen poeder te maken? Enige reden die ik kan bedenken is om er iets doorheen te versnijden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 23:45:
Ik doelde niet op jou maar op iemand die dat soort snoepjes her en der verkocht onder het mom MDA+Ketamine. De mensen die het betreft weten precies wie er bedoeld wordt.

oke sorry dan heb ik je verkeerd begrepen
ik wilde alleen ff inlichten inwinnen,
ik ben nog niet zo lang een gebruiker,
helaas want ik had die snoepjes van vroeger wel willen
proberen als ik die verhalen hiervan lees.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 18:14:
Er is op het moment bijna niks te krijgen boven de 120 mg!

wil niet opscheppen maar ik heb paar maanden geleden nog de blauwe mitsu driehoekjes
gekocht, zelf getest op 140 mg mdma.
en ja die zijn voor eigen gebruik,
eigen voorraad is bijna op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van papa eend op woensdag 4 februari 2009 om 23:43:
uhh ik heb die 2cb laten testen en die zijn echt wel gedompelt in lsd sorry maar je tript hem de pan uit met die 2cb

Lol josti, lsd gaat per microgram en jouw pillen zijn er in gedompeld.
Klinkt als dealergelul. Als je ze toch getest hebt, geef me dan even het testnummer... Ben wel benieuwd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss ikke op donderdag 5 februari 2009 om 16:10:
wil niet opscheppen maar ik heb paar maanden geleden nog de blauwe mitsu driehoekjes
gekocht, zelf getest op 140 mg mdma.

Paar maanden geleden kocht je nog blauwe x-jes voor euro per stuk. Is dus helemaal niet maatgevend voor de huidige markt.
Waarschuw beheerder
ik heb die blauwe xjes niet voor euro per stuk gekocht
maar oke daar heb je wel gelijk in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van papa eend op woensdag 4 februari 2009 om 23:43:
uhh ik heb die 2cb laten testen en die zijn echt wel gedompelt in lsd sorry maar je tript hem de pan uit met die 2cb

net als zo'n appel met van dat glazuur :looser:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 14:05:
alleen mdma te krijgen hier voor 25 euro de gram

Van mensen zoals jou, krijg ik pijn in mijn hoofd...
Ken je een rekenmachine ??? ga er maar eens mee aan de slag

Waarschuw beheerder
als ik de verhalen bij ons in de gemeente mag geloven zijn er nu witte Rolexen waar je helemaal van naar de klote gaat. Eerst lekker kotsen en daarna hallicuneren...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 16:53:
Eerst lekker kotsen en daarna hallicuneren...

dat McPP gaat volgens mij echt de hit van 2009 worden:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 16:53:
als ik de verhalen bij ons in de gemeente mag geloven zijn er nu witte Rolexen waar je helemaal van naar de klote gaat. Eerst lekker kotsen en daarna hallicuneren...

Klopt, heb die laten testen. Was 45 Mg McPP. Vriend van me heeft er eentje geprobeerd en was na een uur beroerd en is naar huis gegaan. Volgende dag ook niet ziek geweest. Er zijn mensen die er wel plezier aan beleven door het hallicuneren, de meeste (waaronder ik) niet. Daar alles snel teruggebracht. Nu nieuwe in de test liggen, helaas duurt het nog een week voor de resultaten komen.

Denk dat het de komende maanden lastig blijft, volgens Novadic is er een tekort aan MDMA. Toch zijn er nog genoeg goede mdma pillen in omloop, helaas niet met grote hoeveelheden. Voor mij betekent dit voorzichtigheid en hopen op herstel van de markt voor de zomer...Laat ons bidden :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobbieDG op donderdag 5 februari 2009 om 17:56:
Denk dat het de komende maanden lastig blijft, volgens Novadic is er een tekort aan MDMA. Toch zijn er nog genoeg goede mdma pillen in omloop, helaas niet met grote hoeveelheden. Voor mij betekent dit voorzichtigheid en hopen op herstel van de markt voor de zomer...Laat ons bidden :-)

Mja, en dan met name aan de grondstoffen voor het maken van MDMA. Ze zeggen dat dit voornamelijk komt door de olympische spelen (waardoor de regels van in- & export drastisch zijn veranderd) en we dus niet zo makkelijk grondstoffen daar vandaan kunnen halen..
Waarschuw beheerder
Nog peepz uit omg den bosch hier?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bremmeh op donderdag 5 februari 2009 om 18:37:
Mja, en dan met name aan de grondstoffen voor het maken van MDMA. Ze zeggen dat dit voornamelijk komt door de olympische spelen (waardoor de regels van in- & export drastisch zijn veranderd) en we dus niet zo makkelijk grondstoffen daar vandaan kunnen halen..

Hoe lang heb jij liggen te slapen heeft niks te maken met de olimpische spelen.
Maar goed lees even wat bladzijdens terug dan weet je het mischien wat de mogelijke oorzaken kunnen zijn>
en vortaan iets eerder opstaan het word weer wat warmer in nederland
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 19:35:
Maar goed lees even wat bladzijdens terug dan weet je het mischien wat de mogelijke oorzaken kunnen zijn>

Rustig maar.. Dit is wat mij werd verteld bij Tactus.. Volgens hun is (volgens onderzoek) dat de grootste oorzaak..
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met blauwe klavers? Omgeving nijmegen komen ze vandaan als het goed is.. vriend begoin te hallicuneren etc, volgens mij 2cb als ik me niet vergis dat ik keer las?

Klein dik pilletje..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 19:35:

Waar ik mijn MDMA kristallen haal vertelden ze me ook dat de uitvoer van PKM of Safrol (weet niet extact wat er voor nodig is om MDMA te maken) uit China en Rusland aan banden is gelegd en dat bedrijven nu moeten aantonen waar ze het voor gaan gebruiken. Of dat door de Olympics komt weet ik niet. Voorheen konden ze dat spul blijkbaar unlimited uitvoeren ofzo

Misschien is het allemaal wel een gerucht, maar het klinkt aannemelijk in mijn oren.

Als jij andere verklaringen hebt lezen we dat graag. (we zijn niet van plan om pagina's terug te scrollen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geef het nog een paar weken. Er zitten weer blauwe mitsu's in de pijplijn, heb ik van horen zeggen. Alleen is het lastig om grote partijen te verkopen. Ze schijnen ze aan de straatstenen niet kwijt te raken. Dat is eigenlijk ook wel logisch, wie gaat er nou in 1 keer duizenden pillen kopen...

Maargoed, nog even wachten en kijken wat maart ons brengt.

Gelukkig afgelopen weekend nog wel pillen met MDMA kunnen krijgen, knalde wel lekker. Waren blauwe, met een chinees teken erop dat wel iets weg heeft van een #, alleen dan met langere, kromme pootjes aan de onderkant.

Geen PM's want daar zit ik niet op te wachten, ik heb niks, ik wacht net als jullie rustig af.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op donderdag 5 februari 2009 om 20:14:
Waar ik mijn MDMA kristallen haal vertelden ze me ook dat de uitvoer van PKM of Safrol (weet niet extact wat er voor nodig is om MDMA te maken) uit China en Rusland aan banden is gelegd en dat bedrijven nu moeten aantonen waar ze het voor gaan gebruiken. Of dat door de Olympics komt weet ik niet. Voorheen konden ze dat spul blijkbaar unlimited uitvoeren ofzo

Misschien is het allemaal wel een gerucht, maar het klinkt aannemelijk in mijn oren.

Als jij andere verklaringen hebt lezen we dat graag. (we zijn niet van plan om pagina's terug te scrollen)

Ik denk dat de producenten gewoon dollartekens in hun ogen hebben gekregen. Mensen kopen die zooi toch wel en betalen nu al meer geld voor een licht pilletje dan een tijdje terug voor een knaller.
Als je 100000 pillen met 40 mg inhoud kan drukken kan je ook 40000 pillen met 100 mg inhoud drukken.
Alleen iedereen kiest er voor op lekker 20 pillen uit een gram te drukken. Lekker goedkoop en dealers raken hun zooi toch wel kwijt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DigitalOverdose op donderdag 5 februari 2009 om 20:48:
Alleen is het lastig om grote partijen te verkopen. Ze schijnen ze aan de straatstenen niet kwijt te raken. Dat is eigenlijk ook wel logisch, wie gaat er nou in 1 keer duizenden pillen kopen

Deze nomineer ik voor de quote van de week. Dus er zijn geen pillen omdat ze ze niet verkocht krijgen? 20 jaar sales en marketing ervaring, maar ikke deze niet snappen....
Waarschuw beheerder
Geef het nog een paar weken. Er zitten weer blauwe mitsu's in de pijplijn, heb ik van horen zeggen.

eerst zien dan geloven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 20:53:
Deze nomineer ik voor de quote van de week. Dus er zijn geen pillen omdat ze ze niet verkocht krijgen? 20 jaar sales en marketing ervaring, maar ikke deze niet snappen....

:lol:

ja de logica is hier af en toe ver te zoeken. Niveautje LTS laagstroom zullen we maar zeggen :roflol:

half nederland is op zoek naar goeie pillen, ik krijg 5 PB's per dag van wildvreemden die denken dat ik zooi verkoop ofzo, ze geven me ongevraagd zelfs mobiele nummers (hoe malloot kan je zijn), maar toch zijn er mensen die denken dat producten hun pillen niet kwijt kunnen

:lol: prachtig forum dit (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op donderdag 5 februari 2009 om 21:30:
ze geven me ongevraagd zelfs mobiele nummers

Zet ze op een sexdatingsite, worden ze de hele nacht gebeld (Y)

Waarschuw beheerder
Dat is eigenlijk ook wel logisch, wie gaat er nou in 1 keer duizenden pillen kopen...

uhhh 1000 maak er nu maar 10.000 van ,laat mij dan maar die WIE zijn ..... voor de goeie shit natuurlijk.... ppffffffffff
damnn soepkip ;)

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op donderdag 5 februari 2009 om 20:14:
Waar ik mijn MDMA kristallen haal vertelden ze me ook dat de uitvoer van PKM of Safrol (weet niet extact wat er voor nodig is om MDMA te maken) uit China en Rusland aan banden is gelegd en dat bedrijven nu moeten aantonen waar ze het voor gaan gebruiken

Safrol is wel een hele belangrijke grondstof ja;)
Maar zijn Rusland & China de ene 2 landen dan die dat produceren?
Lijkt me niet toch?
Waarschuw beheerder
Er zitten weer blauwe mitsu's in de pijplijn, heb ik van horen zeggen. Alleen is het lastig om grote partijen te verkopen.

Dit hoor ik al maanden, heb één batch te pakken kunnen krijgen waarvan 110mg beloofd was maar niks van waar!

Heb nu net 20tikkeltjes kunnen bemachtigen, en ja het zijn nog kersjes, dus nouja 4 avondjes fun.
Vind het toch een raar idee dat je zoveel moet slikken op een avond, ik heb liever 2 knallertjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 5 februari 2009 om 22:02:
Safrol is wel een hele belangrijke grondstof ja
Maar zijn Rusland & China de ene 2 landen dan die dat produceren?
Lijkt me niet toch?

China, india, rusland, baltische staten, voormalig oostblok

bron: http://forum.fok.nl/topic/818742

(is wel een aardig forum, staat ook in hoe de FIOD omgaat met legale import van grondstoffen)

en deze is ook wel nuttig :D

http://www.kennislink.nl/web/show?id=122876
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geef het nog een paar weken. Er zitten weer blauwe mitsu's in de pijplijn, heb ik van horen zeggen. Alleen is het lastig om grote partijen te verkopen. Ze schijnen ze aan de straatstenen niet kwijt te raken. Dat is eigenlijk ook wel logisch, wie gaat er nou in 1 keer duizenden pillen kopen...

:lol:
Er zijn zat mensen die duizenden pillen in een x kopen..
zolang er maar een moooi mdma gehalte in zit,
donateur
Het lijkt me momenteel juist extreem NIET lastig om grote partijen te verkopen. De enige manier waarop dat lastig kan zijn, is als je ze niet kan maken.. De grote jongens kopen hun p'tjes niet per 100 hoor..

Interessante link trouwens Boethead..wist e.a. al, maar toch wel nuttige posts daar (Y) kennislink niet gechecked nog.

Nu wel, over de geschiedenis en de booming markt in CaliforniË destijds heb ik nog wel een leuke .avi geshared staan op Soulseek, weet ff niet hoe die heet..(zit nu achter de laptop en daar heb ik hem niet op staan:P)
Wel aardige drugs-docu.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ja, ik stond er zelf ook van te kijken, ik was in gesprek met iemand, die vertelde dat.
Ik vond het eerst ook raar, maar blijkbaar duurt het echt even voordat al die dingen verkocht zijn. Als ik er meer van hoor houd ik jullie natuurlijk op de hoogte.
Details zijn er niet, misschien dat het daarom een vaag verhaaltje is.

Ik ga verder niet in op de LTS-zwakstroom reacties want daar zitten we niet voor op het forum.

Maar blijven duimen, want eens zal er wel weer wat goeds op de markt komen, ook al is het nu even kut :) wat er ook gebeurd... altijd blijven lachen :)
Waarschuw beheerder
vind wel dat je de laatste tijd steeds meer van die chappie's krijg de zeggen dat ze nog wel ff flink wat pillen van boven de 120 mg kunnen fixen..

Weet niet hoe dat met mensen hier is, of jullie alleen op pf in het drugsforum zitten, maar ik kijk ook wel eens op andere site's zal geen namen noemen :)
Maar daar is het nog veel erger met die indianeverhalen pff zou die mensen gewoon wel eens tegen willen komen, en zeggen van ROT NOW IS OP MET JE ONZIN..

word er gewoon gek van..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DigitalOverdose op donderdag 5 februari 2009 om 22:44:
maar blijkbaar duurt het echt even voordat al die dingen verkocht zijn

Uitspraak van DigitalOverdose op donderdag 5 februari 2009 om 22:44:
Ik vond het eerst ook raar

Vond??

klopt gewoon geen zak van heel je verhaal niet.
is gewoon zware lulkoek wat je gehoord hebt kerel:)

denk als er nu weer knallers op de markt komen dat ze nog nooit zo vlug verkocht zullen worden als nu!!!

Geef het nog een paar weken

ik mag het hopen maar zie dat echt niet zitten. zal wel maanden worden ,helaas
Waarschuw beheerder
heb wat roze jaquars (klein pilletje, met heel vaag logo). geen knaller, maar net bij jelle in adam herkend op 78-88 mg. Mooie score deze tijd:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op donderdag 5 februari 2009 om 22:32:

1000 is om eerlijk te zijn nog niet extreem veel
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Waarschuw beheerder
Heel binnenkort weer goeie pillen, kristallen en MDA :D Kan niet wachten :kwijl:
donateur
Uitspraak van AndyT op donderdag 5 februari 2009 om 23:43:

Dat ligt eraan wie en hoe je het bekijkt. Blijkbaar heb jij ze wel eens gekocht of in je handen gehad. Wees er trots op (Y)

Uitspraak van Bas [Red Faction] op donderdag 5 februari 2009 om 23:48:
MDA :D Kan niet wachten :kwijl:

Maar hopen dat het geen loze belofte is :O

2CB had je ook al geregeld toch? Is dat nog bevallen? :)
Waarschuw beheerder

Tja als je het alleen van fotograferen moet hebben:p

Waarschuw beheerder
donateur

kan kloppen vanmiddag 2 getest: dollar oranje/roze achtig en rolex wit
allebei troep zuurtest totaal geen mdma
Waarschuw beheerder
Weet iemand misschien iets over kleine blauwe pilletje met nmb.1 erop ? Een gast die ik ken had die gekregen van iemand maar wist er zelf ook niks van af ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *C* op vrijdag 6 februari 2009 om 07:16:
Weet iemand misschien iets over kleine blauwe pilletje met nmb.1 erop ? Een gast die ik ken had die gekregen van iemand maar wist er zelf ook niks van af ..

mcpp komt een aantal bladzijden terug al voor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op vrijdag 6 februari 2009 om 00:17:
Tja als je het alleen van fotograferen moet hebben:p

zeker de leukste thuis?
Waarschuw beheerder

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 6 februari 2009 om 00:07:
Dat ligt eraan wie en hoe je het bekijkt. Blijkbaar heb jij ze wel eens gekocht of in je handen gehad. Wees er trots op

precies :loser:

Waarschuw beheerder
Klopt, heb die laten testen. Was 45 Mg McPP. Vriend van me heeft er eentje geprobeerd en was na een uur beroerd en is naar huis gegaan. Volgende dag ook niet ziek geweest. Er zijn mensen die er wel plezier aan beleven door het hallicuneren, de meeste (waaronder ik) niet

ja 2 vrienden van mij hadden ze met oud en nieuw genomen op hun voorzitje. Gingen er helemaal fout op. Ipv dat ze gezellig richting het 12-uurmoment gingen zaten ze boven met zn 2en op een kamertje met een kopje thee weg te trippen. Ze hadden het ook ijskoud.

gezellige oud en nieuw heb je dan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AndyT op vrijdag 6 februari 2009 om 08:52:
zeker de leukste thuis?

Nee helaas:cry: , maar eerlijk is eerlijk 1000 pillen is vrij ruig hoor

Waarschuw beheerder
ben op zoek naar goeie snoepjes voor eigen gebruik, ben bereid goed te betalen. pm me maar...

Waarschuw beheerder
kent iemand deze ook:licht groen van kleur kruis in het midden dat je hem in 4 kan delen.slaan in 1x zwart uit bij de ez test neit normaal:D