Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4425310x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
hehe gabbertonnetjes gele eendjes en ferraries in overvloed @ noord holland

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 06:17:
dat is er roze/rode rolex 68 mg MDA en 43Mg amphetamine.

lijkt me stug, haha die pep onderdrukt het space gevoel van mda btje zonde...
Waarschuw beheerder
in overvloed:S

ja hier ook overvloed aan rotzooi in t oosten
allemaal troep !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mooi moment om (voorwaardelijk O:)) te kappen dacht ik zo.

Waarschuw beheerder
witte kersjes super.
en original 69 ook heerlijk om op te gaan
Waarschuw beheerder
Iemand toevallig ervaring met rooie diamantjes??
Krijg ze voor oud en nieuw..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitch! op zondag 28 december 2008 om 14:45:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 december 2008 om 15:01:
snap echt niet dat er nu nog mensen zijn die zo dom zijn om hun spul niet eerst ZELF te laten testen alvorens ze een grote aankoop doen.....
*zucht*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 december 2008 om 15:08:
donkerblauwe spikkels erop, en logo niet echt zichtbaar?

ja die, ze zijn hier in de buurt in omloop. Hoor er veel mensen over die geloven dat het een nieuwe knaller is, waarschijnlijk omdat ie blauw is met een mitsu logo erop. Maar ik voelde er niks van.

Een vriend van me had gister wat gele motorola's en hij ging best lekker op 2. Blij dat ie eindelijk iets had waar die wat van voelde. Gelukkig hebben we er nu nog een paar om oud & nieuw mee te vieren:D
Waarschuw beheerder
Witte kersjes, gewoon 65 mg getest. Lekker makkelijk doseren.
Beginnen met anderhalf, en na 4 uurtjes om de 2 uur een halfje erbij. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 00:23:
dr komt een dag dat je met mda pillen verrast wordt...

Dat geloof ik ook ja, al wat geluiden over opgevangen :O

Waarschuw beheerder
in bittere tijden zoals nu is het wel heel fijn om over te stappen op original 69.
Lekker zuiver en tenminste zeker weten dat het knalt.

Waarschuw beheerder
dan moet je het wel eerst ff kunnen vinden.
Waarschuw beheerder
Geen. Alles is op. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-Spott op zondag 28 december 2008 om 17:33:
Geen. Alles is op

hier in omg utrecht ook..

Waarschuw beheerder
Geen idee, ken hier niemand in zaandam :(

Waarschuw beheerder
Nog steeds de roze hartjesO:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 18:08:
Nog steeds de roze hartjesO:)

Lieve meid, welke zijn 't nou? Die roze of paarsjes die ikop de foto had?
Want die paarse zijn volgens mij echt uit de running.

Witte kersjes, tsja, je wordt er fokking brak van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 15:31:
Uitspraak van Kleppie op zondag 28 december 2008 om 14:45:

Uitspraak van Tosca Jose op zaterdag 27 december 2008 om 15:01:
snap echt niet dat er nu nog mensen zijn die zo dom zijn om hun spul niet eerst ZELF te laten testen alvorens ze een grote aankoop doen.....
*zucht*

Het is geen grote aankoop. Er was hier niks te krijgen en toevallig ken ik via via toch wat krijgen.
Grote aankoop laat ik altijd wel testen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 28 december 2008 om 18:22:
Die roze of paarsjes die ikop de foto had?

Geen van beide.. Het zijn roze hartjes..

[img]http://www.pillreports.com/images/fullsize/3148.jpg[/img] zoiets ;)

Waarschuw beheerder

die zijn niet uit de running, die zijn gewoon duur...

Waarschuw beheerder
Ik wou net zeggen.. Ik heb nog niet zo heel lang geleden nog paarse hartjes gehad hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitch! op zondag 28 december 2008 om 19:13:
Het is geen grote aankoop. Er was hier niks te krijgen en toevallig ken ik via via toch wat krijgen.
Grote aankoop laat ik altijd wel testen

Zou het sowieso laten testen, straks verziekt dat snoep je helen avond... 8/10 zijn mCPP
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 19:41:
Geen van beide..­ Het zijn roze hartjes..

deze zijn als het die van 2 jaar geleden miss mda bevaten, anders als ze die zijn van vorig jaar gewoon lekker rond de 80 mg mdma..
wel leuk dat je ze nog hebt, vond altijd die vorm leuk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mirako26 op zondag 28 december 2008 om 20:00:
wel leuk dat je ze nog hebt, vond altijd die vorm leuk..

:lol: ja die vorm is idd leuk..
Waarschuw beheerder
Lieve meid, welke zijn 't nou? Die roze of paarsjes die ikop de foto had?

Heeft niks met de pil zelf te maken maar met je tolerantie. Witte kersjes zijn waarschijnlijk de laatste pillen die je hebt geslikt en daardoor heb je je serotonine het meest uitgeput.
Of je hebt te weinig gedronken, geslapen of te weinig vitaminen binnen gekregen. Dat zijn ook factoren die de kater aanzienlijk verergeren.

Witte kersjes zijn gewoon schoon MDMA getest hoor, net als elke andere pil die MDMA bevat. Niks aan de pil te wijten.

Waarschuw beheerder

Lijkt me meer kwestie van omstandigheden want ze zijn loepzuiver en niet zo heel zwaar. Heb er zelf eergisteren over de hele nacht 6 op en was alleen maar brak van het tekort aan slaap (2,5 uur). En ging knetterhard, maar nooit een vervelend gevoel, ook de dag erna niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeSchim op zondag 28 december 2008 om 05:03:
mmm ik mis de blauwe driehoeken

ik zie ze jammergenoeg nergens meer hier in de buurt

hier ook niks te vinden boven de 100mg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LF op zondag 28 december 2008 om 20:32:
hier ook niks te vinden boven de 100mg

daaronder waarschijnlijk ook niet... :roflol:

Waarschuw beheerder
inderdaad word echt erg.
Gelukkig de original 69 volop te verkrijgen.
En daar zit tenminste genoeg mdma in alleen tja de prijs licht stukken hoger.
En met kersjes geen probleem van brak zijn hoor.
Waarschuw beheerder
binne mijn steeds ouder wordende vriende kring is dr geen ruk meer te krijge ..... shit, wor zelf ook al oud ..... iemand nog een goeie tip om weer us wat goeie ouwe tijden te herbeleven ????

Artiest Condance
Waarschuw beheerder
Vanavond een wat blauwe driehoekige mitsu's opgehaald, ben benieuwd of het de bekende sterke zijn :bounce:
Van de week ronde witte kruizen opgehaald maar deze zijn niet zo sterk. Na 1,5 begon ik me een beetje vaag te voelen, moet er wel bij zeggen dat ik ook flink wat gezopen had die avond...
Waarschuw beheerder
Interessant artikel:

Verandering op de Nederlandse drugsmarkt
Het laatste overzicht van de Nederlandse drugsmarkt laat zien dat een derde van de als XTC verkochte pillen geen MDMA bevat. MDMA is de werkzame stof van XTC. Bijna 20% van de pillen bevatten de stof mCPP. Er zijn ook pillen die niets bevatten. Van de pillen die wel MDMA bevatten is er een grote variatie in de dosis per pil (dat wil zeggen er zijn hele hoog gedoseerde pillen op de markt, maar ook pillen met een lage dosis). Laat je pillen dus testen en wees voorzichtig met het nemen van onbekende tabletten.

Wat is mCPP?
mCPP of meta-Chloor-Phenyl-Piperazine is een stof die regelmatig wordt aangetroffen in pillen die verkocht worden als XTC. Er zijn pillen in omloop met alleen mCPP als werkzame stof maar ook pillen met mCPP en (een beetje) XTC. mCPP verhoogt net als XTC de serotonine werking in de hersenen. De effecten van mCPP wisselen sterk. Sommige mensen vinden de werking van mCPP te vergelijken met die van XTC. mCPP heeft echter geen stimulerende werking. De meeste gebruikers ondervinden negatieve effecten zoals misselijkheid, duizeligheid, angsten, hallucinaties, onrust, rillingen en hoofdpijn. mCPP zou migraine aanvallen kunnen opwekken bij mensen die daar gevoelig voor zijn. Deze effecten treden vooral op wanneer de pil (bijna) is uitgewerkt. Hoe hoger de dosering van mCPP, des te meer kans er is op negatieve effecten.

JE PIL LATEN TESTEN DUS!!!

Ohja bron: unity.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 20:43:
daaronder waarschijnlijk ook niet...

wel, maar vind ik niet zoo fijn.. liever het echte werk he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LF op zondag 28 december 2008 om 22:37:
wel, maar vind ik niet zoo fijn.. liever het echte werk he

tip van mijn kant dan.. kopen, zoveel je kunt. Over een maand ben je blij als je iets vindt waar uberhaupt MDMA in zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 19:45:
Ik wou net zeggen.. Ik heb nog niet zo heel lang geleden nog paarse hartjes gehad hoor.

Jaa, maar ik bedoelde dat in ieder geval IK er niet aan kan komen hier in een hoeveelheid van rond de 20 stuks.
En over grotere hoeveelheden was niks bekend dus ik nam aan dat ze uit de running waren die ik bedoelde..

En ehm, ja had ook door andere omstandigheden gekund dat ik brak was.
Ben echt nog nooit zo sjitty geweest de dag erna, en vandaag ook nog niet in mn hum.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 22:48:
Over een maand ben je blij als je iets vindt waar uberhaupt MDMA in zit.

Die hele mdma krisis zou toch rond januari weer over zijn? Grondstoffen zijn duurder geworden ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 23:13:
Grondstoffen zijn duurder geworden ofzo?

Nee, grondstoffen zijn er gewoon niet! En wat er niet is kun je ook niet kopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 23:18:

eenig idee wanneer dit voorbij zou zijn?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LF op zondag 28 december 2008 om 23:46:
eenig idee wanneer dit voorbij zou zijn?

Ik ben geen helderziende, weet alleen dat er momenteel helemaal niks meer te krijgen is. Niet voor niks dat er zoveel MCPP pillen in omloop zijn. Dat heeft niks te maken met het feit dat de grote jongens geen risico willen lopen rond de kerstdagen, want of je nou MCPP, MDMA of 2CB pillen draait, als ze je pakken hang je net zo goed.

Als er geen grondstof is kun je ze niet maken. Dat hebben ze een tijdje kunnen omzeilen door lichtere pillen te maken (=meer pillen uit dezelfde hoeveelheid grondstof) en nu draaien ze er van alles doorheen om maar iets te kunnen verkopen. Gevolg is dat er geen fatsoenlijk tikkeltje meer te krijgen is en voorlopig vrees ik het ergste. Daarom is mijn motto, pakken wat je pakken kan en zuinig zijn. En dat er ergens nog iemand 10 knallers voor een idiote prijs weet te bemachtigen wil nog niet zeggen dat het in overvloed te krijgen is (zoals sommigen hier maar stellig blijven beweren).

En mocht iemand ze toch aanbieden, TESTEN!!! Koop voor 12 euro een Marquis-testje en voorkom een hoop ellende, of beter nog breng ze naar Kentron. 99% van die wijsneuzen die 100mg+ tikkels aanbieden kletsen uit hun nek en verkopen je troep.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 19:46:
8/10 zijn mCPP

eerder 14/15

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 23:18:

De grondstoffen zijn er wel, maar worden weinig tot niet meer vervoert zo als het normaal ging voor de cricus. Hoe zou er anders uberhaupt nog MDMA op de markt kunnen zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 00:15:
De grondstoffen zijn er wel

In andere delen van de wereld wel ja. Wat er nu nog verhandeld wordt zijn batches van tijdje geleden. Of ben jij al een hele nieuwe batch tegen gekomen waar wel MDMA in zat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 00:15:
De grondstoffen zijn er wel, maar worden weinig tot niet meer vervoert zo als het normaal ging voor de cricus.

Wat is hier het verhaal achter dan? Wat heeft de krisis met het grondstoffenvervoer te maken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 00:47:
Wat is hier het verhaal achter dan? Wat heeft de krisis met het grondstoffenvervoer te maken?

Het schijnt dat nu Polen, Slowakije en dat soort landen, nu ze bij de Europese Unie horen ze nu niet meer zomaar grondstoffen ongecontroleerd mogen verstrekken aan derden. Dit moet gecontroleerd worden door de FIOD alvorens dit goedgekeurd wordt. Degene die de grondstof koopt moet eerst aantonen waar het voor is en dat is best moeilijk, bijna onmogelijk.

Zelfde geldt voor China, daaruit importeren is ook moeiljk omdat ze hun naam hoog wilden houden als land ter voorbereiding op de Olympische Spelen.

Ik weet niet of deze theorie klopt maar er zit wat in.
Het kan ook dat producenten gewoon dollartekens in hun ogen hebben gezien en daardoor zijn gaan besparen op pillen. Het verkoopt toch wel ook al is het troep. Niemand laat het toch testen.

Er zijn meerdere manieren om MDMA te maken, alleen voor de meeste is enorm veel chemische kennis nodig of de manieren zijn risicovol of duur. Ik heb voor een project voor school een manier gevonden om MDMA te maken uit lijm voor modelvliegtuigjes :P
In principe zouden de duurdere manieren wel mogelijk zijn mocht er echt een crisis komen en mochten mensen weer hoge prijzen gaan betalen zoals vroeger.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sammie24 op maandag 29 december 2008 om 00:23:
lekkere snoepjes

[img width=800 height=600]http://www.eventservice.be/dreamstime_1032467%20candy.jpg[/img]
:$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 00:47:
Wat heeft de krisis met het grondstoffenvervoer te maken

De crisis is het gevolg van het gebrek aan grondstoffen(vervoer). Voorheen kwam alles vanuit China naar landen als Polen en zo ongecontroleerd de Europese Unie in. De Chinezen worden echter zwaar onder druk gezet om hun export beter te controleren waardoor er simpelweg minder containers ongezien binnen komen. Je kunt de benodigde grondstoffen natuurlijk legitiem proberen in te voeren, echter in de hoeveelheden die je dan nodig hebt loop je meteen in de gaten. Het is immers geen spul wat iedereen zo in huis in heeft staan.

Nu bestaat dit probleem al een tijd alleen omdat de vraag gewoon blijft bestaan en het merendeel van de gebruikers hun troep toch niet laten testen hebben de producenten gewoon lichtere pillen gemaakt. Totdat de grondstoffen echt op waren en toen is men maar andere troep gaan draaien. Dat krijgt de markt nu ook in de gaten en vandaar dat er een run op EZ-testen ontstaat en mensen de weg naar Kentron weten te vinden. En als straks echt alle oude batches opgesnoept zijn komt er vanzelf een keer iemand die een manier vindt (immers, wel vraag, geen aanbod = meer winstmarge dus interessanter)om weer MDMA pillen te gaan draaien. Tegen veel hogere prijzen uiteraard. De geschiedenis herhaalt zich....

Dus om eens af te sluiten met een term van 's lands grootste kruidenier: HAMSTEREN!!!!!!!