Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4410338x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 augustus 2015 om 07:00:
En ikzelf ben er gelukkig goed vanaf gekomen danwel bijna overleden.

Wel genomen dus ook destijds (al dan niet per ongeluk sort of) ? :O

Uitspraak van Raver op zaterdag 8 augustus 2015 om 07:43:
Als je niet aan mdma kan komen, breng dan niks op de markt.

Of verkoop het als wat het is (wat niet op gaat voor PM(M)A dan wat mij betreft, dat spul kan in z'n geheel beter niet op de markt zijn)

Uitspraak van Destiny13 op zaterdag 8 augustus 2015 om 10:44:
Ik zie iedereen over 200 dit 200 dat puntje bij paaltje komen er officiële uitslagen is het ineens 150mg.

Meeste zijn zo 180+ geloof ik, welke zijn er rond de 150 dan?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 augustus 2015 om 11:04:
RReageer dan niet

Bepaalt ie zelf wel!

Waarschuw beheerder
+2-1
gisteren rode heinekens gekregen! ziet eruit als the real deal keihard gedrukt weegt 0,56 a 0.58 met witte m brokken erin, ik zal eens een foto proberen te uploaden (werd mij verteld dat er 205 netto inzat) ik ga hem donderdag naar test center brengen.. iemand bekend ermee? hoor het graag
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 augustus 2015 om 12:30:
gisteren rode heinekens gekregen! ziet eruit als the real deal keihard gedrukt weegt 0,56 a 0.58 met witte m brokken erin, ik zal eens een foto proberen te uploaden (werd mij verteld dat er 205 netto inzat) ik ga hem donderdag naar test center brengen.. iemand bekend ermee? hoor het graag

sowieso gedrukt met de oude stempel. Wel van een andere producent. Zeker laten testen. 205.. Vermelden ze dat vtv al per 5mg. Doen ze dat om het een 'echte' uitslag te laten lijken? Iig testen en dan weten het.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 augustus 2015 om 12:30:
gisteren rode heinekens gekregen! ziet eruit als the real deal

The real deal?? Supermans met PMA zagen er ook net gedrukt uit. Druk vertelt niks hoor, je laat ze beter testen voor je op wat dealerpraat af gaat :-)
Waarschuw beheerder
+8-2
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 8 augustus 2015 om 10:59:
Lijkt me niet dat je 'alle pagina's' terug hoeft te lezen om dat te weten te komen. Persoonlijk word ik nogal moe van mensen zoals jij die iets willen weten maar niet de moeite willen nemen om vijf minuten van hun tijd te willen investeren in het lezen van de laatste paar pagina's.

En nee, ik ben chagrijnig omdat ik m'n onderzoeksrapport aan het schrijven ben. Oké, misschien wel.

Nou vriend... ik zit al een tijdje mee te lezen op dit forum maar aangezien er zoveel verschillende dingen langskomen vandaar mijn duidelijke vraag.

Ik word er peroonslijk altijd zo moe van dat mensen zo kennen reageren.. jeetje. Je zit op dit forum om elkaar te helpen niet af te zeiken of te chagerijnen!
Waarschuw beheerder
-3
150mg was maar een voorbeeld. 180 moet je alsnog geluk hebben.
Tot nu toe heb ik alleen maar laag gedosseerd gehad.
Rode aardbeien 121 mg zelf laten testen testcentrum gekocht als 180
Gele warner brothers 145 mg zelf laten testen testcentrum gekocht als 180
Blauwe bentleys 132 zelf laten testen testcentrum gekocht als 200
En alle 3 gekocht bij andere personen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Destiny13 op zaterdag 8 augustus 2015 om 16:53:
150mg was maar een voorbeeld. 180 moet je alsnog geluk hebben.
Tot nu toe heb ik alleen maar laag gedosseerd gehad.
Rode aardbeien 121 mg zelf laten testen testcentrum gekocht als 180
Gele warner brothers 145 mg zelf laten testen testcentrum gekocht als 180
Blauwe bentleys 132 zelf laten testen testcentrum gekocht als 200
En alle 3 gekocht bij andere personen.

Heb je ze ook alle 3 een spreekwoordelijke klap in het gezicht verkocht? Moet snel stoppen met die klapleijers die het voor andere verpesten! Ze liegen maar om 1 ding en dat is omdat ze echt +-200mg niet aan kunnen kopen. Och je zou maar moeten zeggen dat ze 145mg zijn. Oioioi.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
Zelfs hier roepen ze ook in de buurt dat er in de roze nespressos wel 290 in moet zitten en de ene zegt weer 250.
Nou dan zeg ik ma zo je moet je nie alles wijs laten maken:p
En doe mij maar een snoepje die tussen de 120-160 zit vind ik meer als zat:)
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van appelboom op zaterdag 8 augustus 2015 om 17:01:
Heb je ze ook alle 3 een spreekwoordelijke klap in het gezicht verkocht? Moet snel stoppen met die klapleijers die het voor andere verpesten! Ze liegen maar om 1 ding en dat is omdat ze echt +-200mg niet aan kunnen kopen. Och je zou maar moeten zeggen dat ze 145mg zijn. Oioioi.

Ja dat is het dus.. en ik hoef echt geen klapper van 210mg. Maar laat het wel echt 180 mg zijn. 145 verkoop je indd niet. En Door die roze klote aardbeien zijn er toch mensen weggebleven. (Vond ze zelf ook 10x niks) mensen zijn erna voorzichtig.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 augustus 2015 om 17:11:
Zelfs hier roepen ze ook in de buurt dat er in de roze nespressos wel 290 in moet zitten en de ene zegt weer 250.
Nou dan zeg ik ma zo je moet je nie alles wijs laten maken:p
En doe mij maar een snoepje die tussen de 120-160 zit vind ik meer als zat:)

Je moet je zeker niet alles laten wijsmaken maar je moet toch mensen steeds opnieuw durven vertrouwen anders raak je ook vast en kom je niet verder en niets nieuws..
Waarschuw beheerder
+2-5
Uitspraak van Destiny13 op zaterdag 8 augustus 2015 om 16:48:
Nou vriend... ik zit al een tijdje mee te lezen op dit forum maar aangezien er zoveel verschillende dingen langskomen vandaar mijn duidelijke vraag.

Ik word er peroonslijk altijd zo moe van dat mensen zo kennen reageren.. jeetje. Je zit op dit forum om elkaar te helpen niet af te zeiken of te chagerijnen!

Je zou gewoon chagrijnig worden van al die nieuwe forumbezoekers die komen schreien omdat ze via de zoekfunctie hun zin niet vinden en dan maar hier hun vraag in het topic gooien. Dat allemaal terwijl een long time member 1 x de zoekfunctie gebruikt en direct de vragen in kwestie kan beantwoorden... dan stel ik mij de vragen, willen ze niet of kunnen ze niet ???
Waarschuw beheerder
+5-4
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 8 augustus 2015 om 18:03:
Je zou gewoon chagrijnig worden van al die nieuwe forumbezoekers die komen schreien omdat ze via de zoekfunctie hun zin niet vinden en dan maar hier hun vraag in het topic gooien. Dat allemaal terwijl een long time member 1 x de zoekfunctie gebruikt en direct de vragen in kwestie kan beantwoorden... dan stel ik mij de vragen, willen ze niet of kunnen ze niet ???

Ik geloof echt dat jij een kut weekend hebt anders kan je nooit zo reageren. Waaaaa. Triest. Op en top.
Als iemand gewoon één simpele vraag stelt.. Zoals ik al zei er word zoveel gezegd, er komt zoveel voorbij. Vandaar dat ik dacht dat is vast niet een te grote moeite. Maar jammer
Bedankt voor de moeite.
Blij dat jij wel zo lange tekst wilde type maar niet gewoon in één zin een paar namen kon type voor me.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-3
Uitspraak van Destiny13 op zaterdag 8 augustus 2015 om 10:44:
Wat zijn op dit moment nou echt de knallers?

met een beetje speurwerk :
Oranje Uiltjes
Blauwe Instagrams
Zwarte Domino's

Zouden boven de 180 mg moeten zitten gezien de uitslagen die hier gepost zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-3
Gewoon lekker 230 mg in hoppa
Waarschuw beheerder
+1-4
Uitspraak van Destiny13 op zaterdag 8 augustus 2015 om 16:48:

En de rest ziet andere dingen voorbij komen? Of zijn zij wel gewoon bereid om zelf iets uit te zoeken? In mijn ogen ga je pas vragen stellen als je iets niet kunt vinden of iets niet begrijpt.

Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 8 augustus 2015 om 18:03:
dan stel ik mij de vragen, willen ze niet of kunnen ze niet ???

Deze wil niet. Weet hoe het forum werkt, maar is gewoon lui. Spijtig.

Uitspraak van Destiny13 op zaterdag 8 augustus 2015 om 18:13:
Ik geloof echt dat jij een kut weekend hebt anders kan je nooit zo reageren. Waaaaa. Triest. Op en top.

(':
Waarschuw beheerder
+1-1
Laatst rode miauw miauw pillen gekregen. Iemand toevallig ervaring mee :)?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Stefan Zomers op zaterdag 8 augustus 2015 om 19:42:
met een beetje speurwerk :
Oranje Uiltjes
Blauwe Instagrams
Zwarte Domino's

Zouden boven de 180 mg moeten zitten gezien de uitslagen die hier gepost zijn.

Thanks!! :-)
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 8 augustus 2015 om 20:09:
lui

Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 8 augustus 2015 om 19:52:
1) Niet te veel oordelen gozer :-P mijn weekend is top dus daar zit je al volledig naast ;-).

2) had je de zoekfunctie gebruikt i.p.v. gefrustreerd te worden dat niemand jou een snoepje wil aanwijzen was je al heel wat wijzer ;-)

Meid in dit geval.. gozer ben ik voor afgekeurd.
Ik word niet gefrustreerd, ik heb gelachen bij het lezen van bepaalde reacties. Er werd opgefokt op mij gereageerd omdat ik te lui ben om te zoeken!
Maar ik zal in het vervolg niets meer vragen, bespaar mezelf wel de moeite als er zo flauw gereageerd word. :-)
Waarschuw beheerder
+2-4
Uitspraak van Destiny13 op zaterdag 8 augustus 2015 om 21:27:
Maar ik zal in het vervolg niets meer vragen, bespaar mezelf wel de moeite als er zo flauw gereageerd word. :-)

Als je mijn posts goed gelezen hebt dan weet je dat ik dat totaal niet nodig vind. Vind het prima als mensen dingen vragen. Sterker nog, ik probeer ook regelmatig mensen van informatie te voorzien als ik in de veronderstelling ben dat ik iets bij kan dragen.

Snap dat je mijn vorige posts niet waardeert, maar om dan gelijk te beslissen nooit meer iets te vragen.. Tja, dan laat je je wel heel makkelijk uit het veld slaan.
Waarschuw beheerder
+6-1
Ik ga niemand quoten, maar als ik soms de zoekfunctie gebruik, kan ik soms ook sommige posts niet terug vinden waarvan ik 100% zeker weet dat ik of een ander ze heb gepost.

Volgens mij had ik dat laatst met de blauwe superman waar appelboom het over had.

Ik vond dus van alles, behalve wat ik nou erover zocht.

Ik ben geen nieuw lid, maar vind wel dat de zoekfunctie op Pf nou niet echt optimaal is.

Bijvoorbeeld als je op je telefoon zit en je drukt op zoeken.
vervolgens wil je dan zoeken in het forum..
Dit laat hij niet toe, je bent verplicht om eerst je 'zoek onderwerp' intevullen en daarna kan je pas switchen naar het zoeken op het forum zelf..
Terwijl als je dat heb gedaan, je de term wel kan aanpassen.

Vind het daarom ook niet zo gek, dat ik vragen voorbij zie komen, die mensen die dit elke dag lezen wel weten, maar nieuwe leden het niet kunnen vinden..

En om dan ook nog eens pagina's terug te gaan lezen, waar we elke week wel iemand weer afgerekent zien worden omdat die een vraag stelt, lijkt mij nou ook niet interresant voor een nieuwe forum bezoeker..

** Als ik zelf iets niet kan vinden, type ik vaak bij google: partyflock 'naam snoepje' en dan vind ik het wel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-5
Toppilletje
Waarschuw beheerder
-1
Iemand de oranje legopoppetjes al eens gehad?
Waarschuw beheerder
-1
Kent iemand deze? Beetje mintgroene pillen in vorm van klavertje vier met een breeklijn achter en streepjes in de blaadjes van de klaver.
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van Flr09 op zondag 9 augustus 2015 om 21:48:

https://partyflock.nl/topic/searchresult?TERMS=oranje+lego&TYPE=message&TOPICID=877392&PERIOD=0&ORDER=date#results

Uitspraak van FvEgters op zondag 9 augustus 2015 om 23:25:
Kent iemand deze? Beetje mintgroene pillen in vorm van klavertje vier met een breeklijn achter en streepjes in de blaadjes van de klaver.

https://partyflock.nl/topic/searchresult?TERMS=klaver&TYPE=message&TOPICID=877392&PERIOD=0&ORDER=date#results

Wat leuk, de zoekfunctie :-P
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van EuforieAddicted op zondag 9 augustus 2015 om 23:41:
Wat leuk, de zoekfunctie :-P

Huh, wat is dat?

Oh wacht..
Staats zelfs vermeld met rode letters in de openingspost! 8)
Waarschuw beheerder
+2-2
Ik heb uitgebreid gezocht en alle posts ook gezien, maar ze lijken er allemaal net niet op. Die van mij zijn wat lichter en vager (fluorgroen) dan die bijv. in die spaanse test naar voren komen. Afmetingen lijken wel hetzelfde. (Sorry voor de vage foto.)

[img width=723 height=775 cacheid=001633760032521e25a652121a02e747b4]http://s23.postimg.org/g0109b6tn/IMG_2624.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Flr09 op zondag 9 augustus 2015 om 21:48:

Zelf niet gehad, maar wel betrouwbare uitslagen voorbij zien komen van +/- 200mg
Waarschuw beheerder
-1
Ik was mijn drugs vergeten, maar een kennis kon nog wat kwijt. Ik vroeg haar wat het was maar dat wist ze niet zeker want haar dealer was op vakantie.. Voor de zekerheid iets minder dan een kwart ingenomen en een uur gewacht. Uiteraard weinig tot niets gevoeld en toen maar een halve genomen. Uiteindelijk twee pillen ingenomen en lekker gegaan. Niets bijzonders maar wat me opvalt is dat ik zondag en vandaag nog zo uitzonderlijk fit ben. Ik heb altijd mijn serotonine dip de opvolgende dag en de piek is op de maandag. Ik voel me vandaag uitzonderlijk fit en vrolijk.

Ik had dre pillen dus ik heb nog iets van een halve pil (vriendin nam een halfie) over, maar ik kan er geen info over vinden. het betreft een roze/oranje (op onderstaande foto is de verlichting beetje klote) met de opdruk AIX. Pil was brokkelig.
[img width=1024 height=577 cacheid=001633770032521ff10177301a02e747fc]http://i60.tinypic.com/2zeayrs.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van 301 op maandag 10 augustus 2015 om 10:20:
Ik was mijn drugs vergeten

:lol:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van FvEgters op zondag 9 augustus 2015 om 23:49:
Ik heb uitgebreid gezocht en alle posts ook gezien, maar ze lijken er allemaal net niet op. Die van mij zijn wat lichter en vager (fluorgroen) dan die bijv. in die spaanse test naar voren komen. Afmetingen lijken wel hetzelfde. (Sorry voor de vage foto.)

[img width=723 height=775 cacheid=001633760032521e25a652121a02e747b4 cacheid=001633760032521e25a652121a02e74877]http://s23.postimg.org/g0109b6tn/IMG_2624.jpg[/img]

Heb een marquis en mandeline testje gedaan. Bij marquis pikzwart/klein beetje paarsig. De mandeline pikzwart/klein beetje bruinig. Alles oke zo lijkt het dus.
Waarschuw beheerder
+1-7
Wie heeft er ervaring met SUPER KAMAGRA of met Dapoxetine Pillen ??

ik heb nu namelijk een braziliaanse chick en die houd wel erg veel van sex, ik hou ook veel van sex maar dit dat hou ik zo moelijk vol.
Heb ergens gelezen dat Dapoxetine het klaarkomen uitstelt, en super kamagra doet dat ook plus krijg je langer een stijve.

Is er iemand die dit heeft geprobeerd ? Wat zijn de effecten achteraf, zoals kinderen maken ?
Enige waar ik bang voor ben is dat je onvruchtbaar door wordt.
Anti depresiva zouden orgasme ook uit moeten stellen iemand ervaring ?
Waarschuw beheerder
+3-3
Iemand bekend met deze snoepjes (gele shell) zou een tussen druk zijn van rollsroys ?
Omdat nieuwe stempel wat vertraging had ofzo ;-) Moeten rond de 185mg bevatten ga er morgen eentje wegbrengen om te laten testen.
[albumelement=84308058]
Waarschuw beheerder
+5-3
En dan hebben we deze ook nog nu we tog bezig zijn haha ;-)
Nieuwe druk heineken alleen dan in de kleur rood :-) Zoude zelfde inhoud als de groene moeten hebben.
Daar overmorgen mee na testcentrum (Zien er trouwens super strak uit)
[albumelement=84308060]
Waarschuw beheerder
+1-2
[img cacheid=001633920032523c93c9796a1a02e74945]https://partyflock.nl/images/user/1367980_3536228.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-2
Hoe pas ik foto aan dat je het direct ziet ?
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Jaisgoed op maandag 10 augustus 2015 om 23:05:
Hoe pas ik foto aan dat je het direct ziet ?

Heb 'm aangepast voor je ;)

Voor de jpg url plaats je [img]en achter de url plaats je[/img]
Waarschuw beheerder
-4
Erg hard opzoek naar de 2K's en heiniken en heisenberg voor in me verzameling
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van FvEgters op maandag 10 augustus 2015 om 16:01:
Heb een marquis en mandeline testje gedaan. Bij marquis pikzwart/klein beetje paarsig. De mandeline pikzwart/klein beetje bruinig. Alles oke zo lijkt het dus.

Na lang zoeken naar die groene klavertjes eindelijk gevonden! http://www.checkyourdrugs.at/media/checkit_Warnungen_0615.pdf

Geen hele sterke, maar ja, neem normaal toch niet meer dan een halfje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Iemand toevallig iets gehoord/gezien over roze uiltjes? Geen oranje uiltjes (hier is namelijk al wat over verteld in dit forum), maar echt roze. Bij voorbaat dank!
Waarschuw beheerder
-3
Iemand al bekend met de paarse kijkwijzers?
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Jaisgoed op maandag 10 augustus 2015 om 23:04:
[img cacheid=001633920032523c93c9796a1a02e74945 cacheid=001633920032523c93c9796a1a02e74ab4]https://partyflock.nl/images/user/1367980_3536228.jpg[/img]

heb je hier al 1 van laten testen? ga deze vandeweek halen voor decibel
Waarschuw beheerder
-1
Weet iemand hoe sterk de blauwe heisenbergs nou zijn?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van pyrohardstyle op dinsdag 11 augustus 2015 om 21:16:
heb je hier al 1 van laten testen? ga deze vandeweek halen voor decibel

Als het goed is staan hier al ergens resultaten van. 180 mg ongeveer vgm. Heb ze zelf ook gehad. Zijn fijne!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Aquila2003 op dinsdag 11 augustus 2015 om 21:07:
Iemand al bekend met de paarse kijkwijzers?

Worden als 200mg verkocht..

misschien kan dit persoon je verder helpen, want die zou met 3 sample's langsgaan en heeft de uitslagen niet gepost jammer genoeg.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juli 2015 om 03:56:
Volgende week vrijdag uitslag binnen, dan laat ik het weten;)