Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4412003x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van pyrohardstyle op dinsdag 11 augustus 2015 om 21:16:
heb je hier al 1 van laten testen? ga deze vandeweek halen voor decibel

Groene boksbeugel.

Spreiding 172-195..

192mg :: http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2015/MDMA_extrem_hoch_Maerz_2015.pdf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Birk010 op woensdag 12 augustus 2015 om 05:45:
Groene boksbeugel

Groen? Zijn duidelijk blauw hoor.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Birk010 op woensdag 12 augustus 2015 om 05:39:
Uitspraak van Aquila2003 op dinsdag 11 augustus 2015 om 21:07:Iemand al bekend met de paarse kijkwijzers?
Worden als 200mg verkocht..

misschien kan dit persoon je verder helpen, want die zou met 3 sample's langsgaan en heeft de uitslagen niet gepost jammer genoeg.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juli 2015 om 03:56:Volgende week vrijdag uitslag binnen, dan laat ik het weten;)

thnx ;)
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Fritskees op dinsdag 11 augustus 2015 om 23:18:
Weet iemand hoe sterk de blauwe heisenbergs nou zijn?

Weet wel dat ze kwa hardheid niet heel sterk zijn...
Had er 1 in een zakje met 3 rode ups maar was binnen 2 uur alleen nog naar blauw poeder van over...
Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van --raymoendo-- op woensdag 12 augustus 2015 om 13:57:
Weet wel dat ze kwa hardheid niet heel sterk zijn...
Had er 1 in een zakje met 3 rode ups maar was binnen 2 uur alleen nog naar blauw poeder van over...

Dude?? Die dingen waren nog harder dan een ups, onmogelijk in 2 te breken zelfs niet met een mes en jij zegt dat die verpulverde??
Waarschijnlijk heb je het op een andere druk...

Uitspraak van JOOST 91 op woensdag 12 augustus 2015 om 14:32:
Al iemand meer info over deze? 140-160 is me verteld?

Eind geleden roze diamant (zelfde vorm/textuur) getest op 4FMP (163mg).
Waarschuw beheerder
+6-2
Uitspraak van Dr.Pepper a.k.a MaXxtc op maandag 10 augustus 2015 om 22:33:
En dan hebben we deze ook nog nu we tog bezig zijn haha ;-)
Nieuwe druk heineken alleen dan in de kleur rood :-) Zoude zelfde inhoud als de groene moeten hebben.
Daar overmorgen mee na testcentrum (Zien er trouwens super strak uit)
[albumelement=84308060]

De blauwe zijn nog geen 95 mg

En de rode zullen denk ook de 200niet halen

Komt ok niet van de zelfde mannen af

Namaak
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 12 augustus 2015 om 14:49:
Uitspraak van --raymoendo-- op woensdag 12 augustus 2015 om 13:57:Weet wel dat ze kwa hardheid niet heel sterk zijn...
Dude?? Die dingen waren nog harder dan een ups, onmogelijk in 2 te breken zelfs niet met een mes en jij zegt dat die verpulverde??
Waarschijnlijk heb je het op een andere druk...

Uitspraak van JOOST 91 op woensdag 12 augustus 2015 om 14:32:Al iemand meer info over deze? 140-160 is me verteld?
Eind geleden roze diamant (zelfde vorm/textuur) getest op 4FMP (163mg).

Zal vanaaf danwel morgen kijken of ik even foto van het zakje kan maken kan ik meteen ff in de vriezer kijken of ze heel miss nat zij. Geworden door spat

Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van pyrohardstyle op dinsdag 11 augustus 2015 om 21:16:
heb je hier al 1 van laten testen? ga deze vandeweek halen voor decibel

Ik zou maar een beetje uitkijken met deze snoepies, als je gepakt wordt krijg je ook nog eens process verbaal wegens verboden wapenbezit :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van --raymoendo-- op woensdag 12 augustus 2015 om 15:36:
Zal vanaaf danwel morgen kijken of ik even foto van het zakje kan maken kan ik meteen ff in de vriezer kijken of ze heel miss nat zij. Geworden door spat

In de vriezer?? Je pillen in de vriezer bewaren is ongelooflijk dom. Op een donkere plaats, op kamertemperatuur, kan je jou snoepjes zeker 3 maand bewaren als je dat al niet veel langer kan...

Waarschuw beheerder
+6-1
Uitspraak van Birk010 op woensdag 12 augustus 2015 om 05:39:
misschien kan dit persoon je verder helpen, want die zou met 3 sample's langsgaan en heeft de uitslagen niet gepost jammer genoeg.

hahaha beter opletten gozer,
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juli 2015 om 14:18:
Okee testuitslag binnen van paarse spuitjes en grijze dobbelsteen
Paarse spuitjes: 171 mg MDMA
Grijze dobbelsteen: 170 mg MDMA met lichte sporen van MDEA

De 3e testuitslag was van een groene mario toad, 14mg 2cb voor het geval je het nog wilde weten
Waarschuw beheerder
+8-1
Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 12 augustus 2015 om 16:48:
In de vriezer?? Je pillen in de vriezer bewaren is ongelooflijk dom. Op een donkere plaats, op kamertemperatuur, kan je jou snoepjes zeker 3 maand bewaren als je dat al niet veel langer kan...

Als je ze op kamertemperatuur bewaard worden ze ouder dan jou
Waarschuw beheerder
-1
Heeft er iemand ervaring met blauwe spongebob ( 150 a 160 mg )?
Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van Super-twist op woensdag 12 augustus 2015 om 15:01:
De blauwe zijn nog geen 95 mg

En de rode zullen denk ook de 200niet halen

Komt ok niet van de zelfde mannen af

Namaak

die rode komen ergens anders vandaan! waarschijnlijk UPS crew
Waarschuw beheerder
+1-1
dus de blauwe zijn niks?
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Wappie187 op woensdag 12 augustus 2015 om 19:37:

Ik zie die crew niet echt een tablet nog een keer uitbrengen. En er komen nu toch dom perignons van die crew vandaan? Voor de rest is het trouwens nogal onbelangrijk waar die noten vandaan komen. Als ze maar zuiver zijn.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Raver op woensdag 12 augustus 2015 om 20:52:
Ik zie die crew niet echt een tablet nog een keer uitbrengen. En er komen nu toch dom perignons van die crew vandaan? Voor de rest is het trouwens nogal onbelangrijk waar die noten vandaan komen. Als ze maar zuiver zijn.

ja die rode dom perignon rode audi grill en de rode heineken komen daar vandaan op dit moment

iemand weleens gehoord van Paarse Heisenbergs?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-2
Ik zie die crew niet echt een tablet nog een keer uitbrengen. En er komen nu toch dom perignons van die crew vandaan?

Idd die heinekens zullen wel vanuit een andere richting komen...

Uitspraak van Wappie187 op woensdag 12 augustus 2015 om 19:37:

UPS zijn opvolgers van de Heinekens van dezelfde drukker dus ga niet duimzuigen he ^^

Voor de rest is het trouwens nogal onbelangrijk waar die noten vandaan komen. Als ze maar zuiver zijn.

+1 , dit dus. Maakt niet uit. Schoon en mooi gedosseerd dat is het belangrijkste...
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 12 augustus 2015 om 22:01:
UPS zijn opvolgers van de Heinekens van dezelfde drukker dus ga niet duimzuigen he ^^

klopt dat waren de opvolgers toen. blijkbaar hebben ze die stempel weer gebruikt wat ze al vaker hebben gedaan . met bijvoorbeeld partyflocks defqons
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Wappie187 op woensdag 12 augustus 2015 om 22:15:
klopt dat waren de opvolgers toen. blijkbaar hebben ze die stempel weer gebruikt wat ze al vaker hebben gedaan . met bijvoorbeeld partyflocks defqons

Ik denk dat die stempels eerder worden doorgegeven. Zoals iedereen praat in de term van "crew" denk ik dat er wel nog drukkers onder diezelfde stempel/verkoopsmerk werken. Net als de opgedoekte "domino crew". Zo te zien gaan drukkers mee met hun tijd. Zo worden er nog weinig brakke pillen op de markt gebracht. Merendeel lijkt me een kunstwerk :-)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2015 om 16:58:
hahaha beter opletten gozer,

Sorry man, niet gezien.

Uitspraak van Raver op woensdag 12 augustus 2015 om 06:26:
Groen? Zijn duidelijk blauw hoor.

Was al laat, maar je hebt gelijk.

snoepjes zeker 3 maand bewaren

Volgens mij hebben snoepjes geen houdbaarheids datum.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Jaisgoed op maandag 10 augustus 2015 om 23:04:
[img cacheid=001633920032523c93c9796a1a02e74945 cacheid=001633920032523c93c9796a1a02e74d5a]https://partyflock.nl/images/user/1367980_3536228.jpg[/img]

Foto komt van mij af. Heb deze toen laten testen en kwamen op 133mg. Zijn zuivere pillen. Is overigens wel 7 maanden geleden, dus misschien verstandig ze alsnog te laten testen. Kan weer een andere batch zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-3

Normaal vanuit de vriezer doen ze het ook prima maar dit keer dus vocht foto is ook dus ook niet meer van belang
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Bermuda op maandag 27 juli 2015 om 19:18:
En de opvolgers van de Dom Perignon zijn Roze heinekens donderdag eentje naar de T.C brengen

Roze heinekens is wel wat over gezegd door iemand die er na mijn mening verstand van heeft. Test resultaten eerst maar eens afwachten en misschien is dit dus geen namaak.
Waarschuw beheerder
+2-1
Is hier iemand die ervaring heeft met deze paarse Buddha's? Ik heb ze gekocht als 2C-B. Als ik in het forum zoek, vind ik alleen de grijze en wittige variant. Die grijze heb ik ooit gehad en dat was MDMA. Lekkere p'tjes waren dat. Ik kan verder niks over deze paarse vinden. Dit zou dus 2C-B moeten zijn. Ben benieuwd of iemand hier deze kent.

[img width=400 height=300 cacheid=001633bc003252700819a9bd1a02e74e4a]http://i.imgur.com/z6tzeRG.jpg?1[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van 301 op maandag 10 augustus 2015 om 10:20:
het betreft een roze/oranje (op onderstaande foto is de verlichting beetje klote) met de opdruk AIX. Pil was brokkelig.

Heb deze zelf nog liggen, beste pil die ik ooit heb gehad. 120-130 mda. Heb van deze nooit een kater gehad.
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Dr.Pepper a.k.a MaXxtc op maandag 10 augustus 2015 om 22:30:
Iemand bekend met deze snoepjes (gele shell) zou een tussen druk zijn van rollsroys ?
Omdat nieuwe stempel wat vertraging had ofzo ;-) Moeten rond de 185mg bevatten ga er morgen eentje wegbrengen om te laten testen.
[albumelement=84308058]

Hebben deze een breeklijn, of zijn ze aan beide kanten gedrukt? Ik heb deze (zelfde kleur, exact hetzelfde logo) met een breeklijn. Mijn dealer zei dat er rond de 200mg inzit. Ik heb er eentje genomen op een doordeweekse avond toen ik met vrienden naar de bios ging. Vier x een kwartje om uit te testen, en ik moet zeggen dat ie wel erg lekker binnenkwam en stabiel aanvoelde.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Cherrybouquet op donderdag 13 augustus 2015 om 22:35:
het betreft een roze/oranje (op onderstaande foto is de verlichting beetje klote) met de opdruk AIX. Pil was brokkelig.
Heb deze zelf nog liggen, beste pil die ik ooit heb gehad. 120-130 mda. Heb van deze nooit een kater gehad.

Hmm heb zulke oranje AIX vorig jaar gehad, waren me verkocht als MDA, maar cijfermatig wel op die range getest...maar wel MDMA gewoon. Ingeleverd als MDA ofc..dus wel specifiek naar gevraagd. Maar goed..die waren wel echt oranje..niks roze aan..(wel vaal oranje, niet heel intens dieporanje ofzo..)
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van RAiNb0wZ op donderdag 13 augustus 2015 om 22:32:
Is hier iemand die ervaring heeft met deze paarse Buddha's? Ik heb ze gekocht als 2C-B. Als ik in het forum zoek, vind ik alleen de grijze en wittige variant. Die grijze heb ik ooit gehad en dat was MDMA. Lekkere p'tjes waren dat. Ik kan verder niks over deze paarse vinden. Dit zou dus 2C-B moeten zijn. Ben benieuwd of iemand hier deze kent.

[img width=400 height=300 cacheid=001633bc003252700819a9bd1a02e74e4a cacheid=001633bc003252700819a9bd1a02e74ecb]http://i.imgur.com/z6tzeRG.jpg?1[/img]

Hoe proeft het als je je tong er tegen aan tipt ?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tsjuk op vrijdag 14 augustus 2015 om 12:50:
Hoe proeft het als je je tong er tegen aan tipt ?

Nog niet geprobeerd.. Zal ik vanavond eens doen. Let you know. Hoe proeft 2C-B? Ook bitter?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-9
Uitspraak van Sexbom op maandag 10 augustus 2015 om 16:36:
Wie heeft er ervaring met SUPER KAMAGRA of met Dapoxetine Pillen ??

ik heb nu namelijk een braziliaanse chick en die houd wel erg veel van sex, ik hou ook veel van sex maar dit dat hou ik zo moelijk vol.
Heb ergens gelezen dat Dapoxetine het klaarkomen uitstelt, en super kamagra doet dat ook plus krijg je langer een stijve.

Is er iemand die dit heeft geprobeerd ? Wat zijn de effecten achteraf, zoals kinderen maken ?
Enige waar ik bang voor ben is dat je onvruchtbaar door wordt.
Anti depresiva zouden orgasme ook uit moeten stellen iemand ervaring ?

IEMAND ???

Waarschuw beheerder
-1
Ik kan niet zoveel ervaringen vinden over de roze Hello Kitty's en staan niet zoveel recente lab uitslagen..
Iemand die mij meer kan vertellen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van Sexbom op vrijdag 14 augustus 2015 om 15:25:
IEMAND ???

Juist... Geloof dat je hier niet goed zit :rot:
Waarschuw beheerder
+6-1
Op zich willen we wel meer van die chick weten :)
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van RAiNb0wZ op donderdag 13 augustus 2015 om 22:32:

Dit is idd 2C-B, heb ze zelf ook gehad (ook hier gepost, niet gevonden dus?) 8-12mg dacht ik..
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van RAiNb0wZ op donderdag 13 augustus 2015 om 22:41:
Hebben deze een breeklijn? Ik heb deze (zelfde kleur, exact hetzelfde logo) met een breeklijn.

Nee die niet, maar die in deze link wel:
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 11 augustus 2015 om 00:32:
Die herinner ik me van begin dit jaar, van n dealert die ze hier probeerde te verkopen..
Ik geloof dat checkit er n keer n uitslag van had.
Edit: http://www.checkyourdrugs.at/media/checkit_Warnungen_0115.pdf
Zijn toch wel andere vgm

Waarschuw beheerder
-5
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2015 om 16:09:
Ik kan niet zoveel ervaringen vinden over de roze Hello Kitty's en staan niet zoveel recente lab uitslagen..
Iemand die mij meer kan vertellen?

Afgelopen donderdagnacht op vrijdag dus de hello kitty's uitgeprobeerd.

Helaas geen testuitslag, schat ze zelf op 180-200 (Wat natuurlijk niks zeg)

Hij kwam bij mij als laatste opzetten, 5x een kwartje gedoseerd.

Geloof het of niet, we waren om 11 uur s'avonds begonnen en om half 11 S'ochtends was het nog steeds niet uitgewerkt, ondanks de werkzame tijd die er voor staat.

Kon voor me gevoel niet slapen om half 11, dus dacht van laat ik maar gwn weer opstaan.
Toen tot de conclusie gekomen dat het alweer half 5 s'middags was. :'( (Niet het gevoel gehad of ik die 6 uur heb geslapen)

Het enige minpuntje van de snoepjes was, dat er een aantal waren waar geen glans laagje over heen zat.
we hadden deze dus gebrokken, en was bij het bijpakken daarna omgetoverd tot poeder.
In tegenstelling tot de andere die wel een glans laag hadden.

Iemand misschien enig idee, waar dit aan kan liggen?
Want bv: Een grijze dobbelsteen heeft geen glans laag, maar die zijn niet binnen een 1 a 1.5 uur poeder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van Sexbom op vrijdag 14 augustus 2015 om 15:25:
IEMAND ???

Gast je zit echt in het verkeerde forum ja
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Birk010 op zaterdag 15 augustus 2015 om 06:42:
Geloof het of niet, we waren om 11 uur s'avonds begonnen en om half 11 S'ochtends was het nog steeds niet uitgewerkt, ondanks de werkzame tijd die er voor staat.

Klinkt mij een beetje in de oren als 4-FMP.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Mwa met 4F is de lol er echt wel af na 8 uurtjes. Tenminste bij mij wel, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 15 augustus 2015 om 01:53:
Nee die niet, maar die in deze link wel:

De kleur van de Shells die ik hier heb liggen lijkt wel een stuk lichter. Verder idd hetzelfde. Ik weet wel zeker dat deze niet rond de 100 zitten.