Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van byte op vrijdag 13 maart 2015 om 09:46:
Dat angstig worden


Ik heb zelf al heel snel dat ik zweet en erg warm ben. Gewoon je shirt uit doen, dat voelt echt stukken beter. Of bij een zomer feestje buiten gewoon even de tent uitlopen, aan picknick tafel zitten. Ik denk zelf dat je angst echt een lichte paniek is, soms helpt het om nog beter in te lezen over hoe het stofje werkt en wat het fysiek met je doet.
Uitspraak van Raver op vrijdag 13 maart 2015 om 06:04:
Volgens mij zijn dat een paar zakken vol met gele en rode ups.


Ja is erg was een eerlijke gast
Oranje Lego mannetjes

200 MG MDMA. Geen andere stoffen

193/206 spreiding
laatste aanpassing
 
Heel mooi!!
Uitspraak van Raver op vrijdag 13 maart 2015 om 06:04:
Volgens mij zijn dat een paar zakken vol met gele en rode ups.


de andere zijn roze burger kings en groene Heinekens lijkt het wel.
Of nog andere, tenzij iemand pas nog op zijn site gekeken heeft is t allemaal maar speculatie. En t maakt verder toch niet uit wat ie verkocht, heeft toch geen invloed op nl, alleen op buitenland.
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 13 maart 2015 om 18:58:
En t maakt verder toch niet uit wat ie verkocht, heeft toch geen invloed op nl, alleen op buitenland.


Nee idd, ziet er naar uit dat het meeste wel hier (lees: NL als ruim begrip) vandaan kwam en vooral op een oostwaartse tocht was.. dus ja. De leverancier zullen hun geld er wel al voor hebben, zonde voor die contorijen dat het verloren is, maar voor hier maakt het niet echt uit.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Lol, kwam zowaar nog een witte speaker tegen... Dat is toch weer zo'n twee jaar geleden dat die er waren.
Bewaren maar voor een bijzonder moment :)
Uitspraak van Crim3 op zaterdag 14 maart 2015 om 12:02:
Leuk spul altijd. Jammer dat het slape me niet lukt!


Ik heb hetzelfde probleem :(
Uitspraak van Bart1981 op zaterdag 14 maart 2015 om 17:47:
Lol, kwam zowaar nog een witte speaker tegen... Dat is toch weer zo'n twee jaar geleden dat die er waren.
Bewaren maar voor een bijzonder moment :)


3-3,5 jaar zelfs :P
Uitspraak van appelboom op vrijdag 13 maart 2015 om 05:17:
Zelf heb ik de euforie van XTC nooit echt kunnen en mogen ervaren.


Heb je enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb het wel altijd gehad.
Uitspraak van Bart1981 op zaterdag 14 maart 2015 om 17:47:
Lol, kwam zowaar nog een witte speaker tegen... Dat is toch weer zo'n twee jaar geleden dat die er waren.
Bewaren maar voor een bijzonder moment :)


Heerlijke snoepjes ik heb er hier ook nog enkele liggen (y)
Zelfde voor de blauwe ying yangs :D die zijn voor masters !
 
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 14 maart 2015 om 18:34:
Heerlijke snoepjes ik heb er hier ook nog enkele liggen (y)
Zelfde voor de blauwe ying yangs :D die zijn voor masters !


Me 2:p
3 eerste batch speakers en ook een blauwe ying yang
Ook nog 2 groene Canadeesen:) die waren heerlijk
Zelfs de eerste keer had ik het niet. Wel alle andere facetten van trip kenmerken!
laatste aanpassing
Hier kan je goed zien wat voor pillen die shiny flakes nou in bezit had. Burgerkings, chupa chups roze en groene, Heinekens

[albumelement=84225602]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing
Uitspraak van Raver op zaterdag 14 maart 2015 om 19:05:
Hier kan je goed zien wat voor pillen die shiny flakes nou in bezit had. Burgerkings, chupa chups roze en groene, Heinekens

[albumelement=84225602]{element is niet toegankelijk}


Daar achter aan ligt ook nog van alles!
Dat is een aardig voorraadje.... Damn!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 maart 2015 om 18:41:
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 14 maart 2015 om 18:34:Heerlijke snoepjes ik heb er hier ook nog enkele liggen (y)
Zelfde voor de blauwe ying yangs :D die zijn voor masters !
Me 2:p
3 eerste batch speakers en ook een blauwe ying yang
Ook nog 2 groene Canadeesen:) die waren heerlijk


telkens weer genieten als je een snoepje tegenkomt waar je regelmatig van hoopt dat je er ooit weer van kan krijgen of iets vergelijkbaars weer op de markt komt .

de afgelopen jaren gelukkig een aantal uitblinkers aan de kant gehouden

- bruine bomen ( mijn favoriet tot nu toe )
-groene eekhoorn
-1e witte speakers
-paarse en gele triforce
-blauwe mortal combat
-nintendo
-oranje red bull

komende tijd gegarandeerd een knallertje op een aantal feestjes :)
Uitspraak van Bart1981 op zaterdag 14 maart 2015 om 19:34:
Dat is een aardig voorraadje.... Damn!!!


'Meneer de rechter, graag zou ik nog één keer willen benadrukken dat dit toch slechts voor eigen gebruik is. Ik hoop dat u hier rekening mee houd'
Uitspraak van Raver op zaterdag 14 maart 2015 om 19:05:
Hier kan je goed zien wat voor pillen die shiny flakes nou in bezit had. Burgerkings, chupa chups roze en groene, Heinekens

[albumelement=84225602]{element is niet toegankelijk}


Ziek, en die gast was nog maar 20 jaar.. Hij handelde vanuit z'n ouderlijk huis. Hoe de fuck verberg je 320kg drugs voor je ouders? Plus hoe blijft het onopgemerkt dat je zoveel verdiend? En hoe komt een Duitse tiener uberhaupt aan al die verschillende soorten drugs? Super onwerkelijk verhaal..

Schijnt dat zaakje aan het rollen is gekomen omdat hij op een pakketje te weinig porto had betaald, waardoor het uiteindelijk werd geopend en getraceerd.
Uitspraak van DoeMaarWatHarder! op maandag 16 maart 2015 om 01:50:
En hoe komt een Duitse tiener uberhaupt aan al die verschillende soorten drugs? Super onwerkelijk verhaal..


Ooit op de harde weg geweest? Ooit gehoord van internet? Bitcoins? Hier in het dorp lopen er alleen al 2 rond waarvan kk weet dat het eerder om kilos gaat dan grammen. De wereld van internet is toegankelijk voor iedereen. Zoals je zelf suggereert is die gepakt door een domme fout. Dus niet het internet (site van hem). Uiteindelijk wel, maar zoiets komt vaak aan het licht door een domme fout.
Woow! Dat is mooi klote.

Lijkt me wel zeer onwaarschijnlijk dat de man achter alles zelf bij de deal is geweest. Heeft hij daar geen mannetjes voor lopen. Denk namelijk dat die hele operatie wel uit meer dan 6 man bestaat of heeft bestaan onderhand. :p
laatste aanpassing
shiny flakes geeft ook interview gedaan bij spuiten en slikken.Dit is wel om media aandacht vragen vind ik.Ben er ook zeker van dat er speciaal van de politie niet anders doen als op internet zoeken naar dingens die het dag licht niet mogen zien.Ze weten perfect waar en hoe ze moeten zoeken.Tenslotte hebben ze ook niet meer te doen als dit.Shiny flakes zat op mijn forum ook op alle forums zoals steampowered .....Was ook geen domme kerel.Wat er nu zal gebeuren dat de pakketjes meer nog gecontroleerd zullen worden.Is nog maar op nieuws geweest hoe je kan bestellen op internet voor annabolen met verzending bij je langs komt.Zo zal het in toekomst moeilijker worden ook denk ik.Misschien beter ook om wat je schrijft en post op forums beter verborgen te houden.
Uitspraak van Raver op maandag 16 maart 2015 om 17:02:
Woow! Dat is mooi klote.

Lijkt me wel zeer onwaarschijnlijk dat de man achter alles zelf bij de deal is geweest. Heeft hij daar geen mannetjes voor lopen. Denk namelijk dat die hele operatie wel uit meer dan 6 man bestaat of heeft bestaan onderhand. :p


Denk ik ook :D En er komen en gaan.Is met de waterkraan open kuisen.
Er is idd iemand gepakt uit ups crew

Maar niet de drukker ...


Zijn die groene de bewuste tripAdvisors ?
thnx... dacht het ook al...
maar kan er zelf niet veel van maken., foto is ook wel beetje vaag :)

tijdje hier niet op het forum gekeken... maar echt veel veranderd is het ook niet hierzo..
nog wat oude bekenden ???

Zal er trouwens van beide volgende week eentje richting testcentrum brengen...
Moet ff kijken wanneer precies, is voor mij namelijk al een flink tripje..aangezien ik in een provincie woon in NL.
waar niet zo'n testcentrum zit :lol:
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 16 maart 2015 om 19:24:
Zal er trouwens van beide volgende week eentje richting testcentrum brengen...
Moet ff kijken wanneer precies, is voor mij namelijk al een flink tripje..aangezien ik in een provincie woon in NL.
waar niet zo'n testcentrum zit :lol:


Roosendaal is het dichtste bij voor je toch? Idd niet in je eigen provincie nee. Wel typisch dat die dingen daar al wel aangekomen zijn. Aan de andere kant...je verwacht het ook he.

Uitspraak van Koos-matroos op maandag 16 maart 2015 om 19:24:
ijdje hier niet op het forum gekeken... maar echt veel veranderd is het ook niet hierzo..
nog wat oude bekenden ???


jawel
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 16 maart 2015 om 19:24:
provincie


Ja handig he zon testcentrum in de buurt..

Maar ja we mogen blij zijn dat ze er überhaupt zijn in dit nederland ook al word het steeds minder tolerant
Uitspraak van FLOW op maandag 16 maart 2015 om 20:18:
d ook al word het steeds minder tolerant


Met wat verdiepen weet je dan wat je 18 maart te doen staat met de verkiezingen ;) Alleen op die manier heb je er op lange termijn invloed op..
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 16 maart 2015 om 20:25:
Mag ik vragen op welke partij jij uitkomt?


Ik vind dit geen plek om openlijk een politieke voorkeur te bespreken. Dat gezegd hebbende, voor deze specifieke verkiezingen (het betreft hier wat anders dan Tweede Kamer verkiezingen tenslotte) moet ik me nog even iets meer verdiepen om te kijken wat mijn keuze wordt.
Kan iemand uitleggen hoe je hier een foto moet toevoegen?
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 16 maart 2015 om 19:56:
Roosendaal is het dichtste bij voor je toch? Idd niet in je eigen provincie nee. Wel typisch dat die dingen daar al wel aangekomen zijn. Aan de andere kant...je verwacht het ook he.

Roosendaal is idd degene die het dichtbij is.. Is toch al 3 kwartier enkele reis, en geloof ik alleen op dinsdag...
Moet zelf ook werken jammer genoeg.. En tussen 16.00 en 18.00 wil je echt niet in de buurt van Antwerpen komen.. Waar ik dan langst moet...

Ik heb ze iig uit de buurt van Breda, heb er wel tijdje op moeten wachten..
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 16 maart 2015 om 20:23:
Met wat verdiepen weet je dan wat je 18 maart te doen staat met de verkiezingen ;) Alleen op die manier heb je er op lange termijn invloed op..


Weet je waar de verkiezingen voor zijn op 18 maart?
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 16 maart 2015 om 20:31:
voor deze specifieke verkiezingen (het betreft hier wat anders dan Tweede Kamer verkiezingen tenslotte) moet ik me nog even iets meer verdiepen om te kijken wat mijn keuze wordt.


Uitspraak van klopdokter op dinsdag 17 maart 2015 om 10:24:
Weet je waar de verkiezingen voor zijn op 18 maart?


Denk t wel;p
Je bent natuurlijk ook capabel, maar vanwege drugsgerelateerde meningen moet je niet op een bepaalde partij gaan stemmen want bij deze verkiezingen zijn de agenda's erg verschillend van de landelijke..
Uitspraak van klopdokter op dinsdag 17 maart 2015 om 11:10:
maar vanwege drugsgerelateerde meningen moet je niet op een bepaalde partij gaan stemmen want bij deze verkiezingen zijn de agenda's erg verschillend van de landelijke..


Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 16 maart 2015 om 20:31:
voor deze specifieke verkiezingen (het betreft hier wat anders dan Tweede Kamer verkiezingen tenslotte) moet ik me nog even iets meer verdiepen om te kijken wat mijn keuze wordt.


Done so, het wordt dus idd wat anders dan het landelijke.
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 16 maart 2015 om 19:24:
er trouwens van beide volgende week eentje richting testcentrum bren


De uitslag van de oranje Lego man is eral

200 Mg mdma Verder geen andere stoffen

193/206 spreiding
laatste aanpassing
hallo, ik heb gezocht op oranje durex staan alleen een paar foto's van maar geen tests of spreiding iemand enig idee met deze snoepjes?
Uitspraak van IkKanNiksGoedsBedenken op dinsdag 17 maart 2015 om 13:33:
hallo, ik heb gezocht op oranje durex staan alleen een paar foto's van maar geen tests of spreiding iemand enig idee met deze snoepjes?


Zijn idd geen uitslagen van gepost hier, je hebt dus de mogelijkheid de eerste te zijn (y)
Iemand hier bekend met roze warner bros?