Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Partyraver op zondag 8 maart 2015 om 20:01:
Ik ga zoiezo niet allemaal halfjes en kwartjes pakken

Gewoon een hele erin en gas geven


Hahah precies dit dus !! (Y) altijd dat gezeur met kwartjes en halfjes. HARD GOOAAAANN
TTripAdvisors zijn prima te breken! (Y)


Uitspraak van Koning Teun op zondag 8 maart 2015 om 22:21:
Hahah precies dit dus !! (Y) altijd dat gezeur met kwartjes en halfjes. HARD GOOAAAANN


Neem jij maar lekker hele units, eindig je zwetend in een hoekje. Met een halve unit heb je een veel beter gevoel.
Uitspraak van Partyraver op zondag 8 maart 2015 om 20:01:
Ik ga zoiezo niet allemaal halfjes en kwartjes pakken

Gewoon een hele erin en gas geven


1 hele maar? Ik dacht altijd dat je er 2 moest pakken om mee te beginnen(sarcastisch). Man man man doe gewoon normaal en ga hier niet op lopen scheppen. Van mannetjes zoals jij word niemand heel veel wijzer hier.
Uitspraak van Raver op maandag 9 maart 2015 om 07:24:
TTripAdvisors zijn prima te breken! (Y)


Uitspraak van Koning Teun op zondag 8 maart 2015 om 22:21:Hahah precies dit dus !! (Y) altijd dat gezeur met kwartjes en halfjes. HARD GOOAAAANN
Neem jij maar lekker hele units, eindig je zwetend in een hoekje. Met een halve unit heb je een veel beter gevoel.


Nooit geen problemen mee gehad , what doesnt kill you makes you stronger
Uitspraak van Koning Teun op maandag 9 maart 2015 om 08:45:
stronger


Precies ja, als je altijd hele erin klapt zul je binnen de kortste keren een tolerantie van wat krijgen. Daardoor zullen halfjes niet meer genoeg zijn. Maar goed wat jij wilt. ;)
Uitspraak van Raver op maandag 9 maart 2015 om 09:33:
Precies ja, als je altijd hele erin klapt zul je binnen de kortste keren een tolerantie van wat krijgen. Daardoor zullen halfjes niet meer genoeg zijn. Maar goed wat jij wilt. ;)


Het werkt zo prima bij mij al een jaar of 5-6 prima zo. Gewoon niet te vaak doen, dat werkt volgens mij beter dan die mensen die om de 2-3 weken een avond 2 halfjes wegslikken
Uitspraak van Koning Teun op maandag 9 maart 2015 om 10:14:
Het werkt zo prima bij mij


Ik moet zeggen dat de keren dat ik een hele nam, het helemaal niet zo heel veel heftiger aankwam dan een halfje. En dat is dan ook bij ong 5x gebruik per jaar, geen tolerantie dus.

Het is alleen uiteraard geen advies aan anderen, zoals jij het nu doet voorkomen. Begin lekker met de helft (of nog minder), al helemaal op een feestje!
Uitspraak van Raver op maandag 9 maart 2015 om 09:33:
Precies ja, als je altijd hele erin klapt zul je binnen de kortste keren een tolerantie van wat krijgen. Daardoor zullen halfjes niet meer genoeg zijn. Maar goed wat jij wilt. ;)


tolerantie heeft vrij weinig te maken met de hoeveelheid die je gebruikt eerder de frequentie van
 
Uitspraak van *NG* op maandag 9 maart 2015 om 16:36:
tolerantie heeft vrij weinig te maken met de hoeveelheid die je gebruikt eerder de frequentie van


Denk dat beide wel een grote rol spelen om je tolerantie om zeep te helpen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 maart 2015 om 16:55:
Denk dat beide wel een grote rol spelen om je tolerantie om zeep te helpen.


Tolerantie bouw je op, die help je niet om zeep :P Dat opbouwen ervan geschiedt door downregulatie van je aantallen receptoren en dat gebeurd naar aanleiding van in contact komen met stoffen....wat iedere keer gebeurd als je gebruikt. En daarmee..dus inderdaad vooral frequentie afhankelijk is.
Zijn er hier testuitslagen bekend over de roze Warner Bros?
Via zoekfunctie komt alleen de blauwe/gele/groene variant naar boven...
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 9 maart 2015 om 10:36:
Ik moet zeggen dat de keren dat ik een hele nam, het helemaal niet zo heel veel heftiger aankwam dan een halfje. En dat is dan ook bij ong 5x gebruik per jaar, geen tolerantie dus.


Haha, een van mn beste vrienden, vorig jaar nog wel bovengemiddeld qua gewicht, had met Pasen een hele genomen (domino), hij voelde zich zelf wel goed maar hij zag er echt uit alsof ie meteen medische hulp nodig had haha. Enorme doppen (ja zo erg dat het in het donker op Awakenings opviel haha), stond er soms echt te vaag bij, maar goed, hij ervaarde het zelf niet als onprettig of too much ofzo, maar wou de volgende keer toch wel liever met een halfje beginnen.

Die keer daarna op een festival, na een ruim voldoende pauze, begonnen met een halfje (witte bugatti), kerel ging echt perfect fijn zei hij, was ook niks aparts aan hem te zien, tweede keer ook gewoon netjes een halfje gedoseerd en ging weer helemaal perfect. Toen het tijd was voor het derde halfje stootte iemand hem per ongeluk aan toen hij een halfje wilde afbijten en at ie alsnog een hele op haha. Dus toen alsnog eerst even bijna hetzelfde verhaal als die eerste keer een hele haha. Gelukkig kon ie nog wel wat hebben qua gewicht, maar toen wou ie eerst ff een tijdje zitten (vind ik sowieso ook zelf altijd wel chill om af en toe te doen als ik een normale dosis op heb).

Overigens lukte het hem met ADE wel om bij halfjes te blijven (rode bugatti's), maar na zijn tweede halfje liep hij er alweer bij als een malloot :lol:
Iemand bekent met witte kijkwijzer spuitjes?

Moeten plusminus 130 Mg mdma bevatten..

Zelfde als de spuitjes met 4f erin (geel)
laatste aanpassing
Weer een lab opgerold..
Welke zal het nu zijn??

http://www.bd.nl/regio/brabant/xtc-lab-ontdekt-in-someren-eigenaar-schuur-aangehouden-video-1.4801539
Uitspraak van Partyraver op dinsdag 10 maart 2015 om 16:47:
Welke zal het nu zijn??


Een MDMA producent zo te lezen, tabletjes werden blijkbaar niet daar gedrukt (dat gebeurd vaker).

Kortom kan een leverancier aan diverse (maar evt. ook aan één) tablettenmakers zijn. Dat is het maximale wat je uit deze tekst kan extraheren zo'n beetje.
Uitspraak van Partyraver op dinsdag 10 maart 2015 om 16:47:
Weer een lab opgerold..
Welke zal het nu zijn??

http://www.bd.nl/regio/brabant/xtc-lab-ontdekt-in-someren-eigenaar-schuur-aangehouden-video-1.4801539


godverdomme in mijn dorp!
Politie uit je dorp is hard aan het werk aan de video te zien, godver...kan niemand die gasten ff wat koffie en donuts brengen?
Dat ze maar weer mooi boetes gaan uitschrijven voor mensen die iets te hard rijden, ipv eerlijke hardwerkende producenten op te sporen
Uitspraak van D-Nial op maandag 9 maart 2015 om 22:51:
hij zag er echt uit alsof ie meteen medische hulp nodig had haha.


Hahaha dit is zo herkenbaar voor een maatje van mij. Vorige zomer had hij perongeluk iets teveel van een groene Android afgebeten. Nou Hoe hij er toen bijstond haha. Ook de had hij last van continu van die onzinnig shit te lullen. Bijvoorbeeld: nee waarom haal je geen pakje sigaretten dan? Shag is veel chiller! Terwijl er op dat moment helemaal geen rede was om daarover te beginnen. :p
Uitspraak van Sandra_HC op dinsdag 10 maart 2015 om 16:58:
godverdomme in mijn dorp!


Ze zijn precies goed bezig.De aandacht komt ook door de media en vele klachten waarschijnlijk.Daarom ze zo agresief opzoek zijn naar labs
Goede zaak, alleen telecombedrijven mogen dus nog wel gegevens opslaan, ff uitzoeken welke daar nu mee gaan ophouden dus
Uitspraak van Partyraver op dinsdag 10 maart 2015 om 16:47:
Weer een lab opgerold..
Welke zal het nu zijn??

http://www.bd.nl/regio/brabant/xtc-lab-ontdekt-in-someren-eigenaar-schuur-aangehouden-video-1.4801539


Genoeg MDMA voor 1 miljoen pillen. Dat is natuurlijk wel uitgerekend volgens de overheidsconventie dat pillen 80 mg MDMA bevatten..
Uitspraak van Mdamazing op donderdag 12 maart 2015 om 00:07:
Weet iemand iets over deze Nespresso? Minder donker dan eerder gepost:


Als gij is ff heel snel je naam veranderd
En ~130mg
laatste aanpassing
 
Iemand al resultaten over de TripAdvisor en lego?:p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 maart 2015 om 17:22:
Iemand al resultaten over de TripAdvisor en lego?:p



Uitslag LEGO heb ik morgen
 
Ik ben benieuwd :)
Meestal krijg je op donderdag zoiets te horen van test centrum of nie?
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 maart 2015 om 18:17:
Ik ben benieuwd :)
Meestal krijg je op donderdag zoiets te horen van test centrum of nie?


Niet overal op de donderdag.
TripAdvisor weggebracht, volgende week vrijdag uitslag
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 maart 2015 om 18:17:
Meestal krijg je op donderdag zoiets te horen van test centrum of nie?


Overal in Brabant op vrijdag iig
 
Ja kom ik ook uit maar laten het alleen in Nijmegen testen als We iets laten testen tenminste ;p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 maart 2015 om 18:17:
Meestal krijg je op donderdag zoiets te horen van test centrum of nie?

Je krijgt het niet van zelf te horen, je moet er wel zelf voor bellen. Testcentra in A'dam is dat na 17:30 of 18:30 zelfs (afh van welke ;) ). Er zijn idd ook testcentra waar het pas op vrijdag is, welke dat allemaal wel of niet is weet ik niet zo goed, ik kom daar niet..maar dat kun je gewoon op zoeken :)
 
Aaah zo dacht ze bellen ook wel deden haha :p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 maart 2015 om 22:10:
Aaah zo dacht ze bellen ook wel deden haha :p


Nee voor "gratis" of "schamel bedrag" hoef je natuurlijk niet te verwachten dat ze je ook nog zelf gaan bellen met de uitslag :)
En t anonieme gedeelte werkt dan misschien ook niet helemaal goed
Beste forumleden,
Ik merkte op dat er hier heel wat ervaren gebruikers tussenzitten, dus zou graag een aantal vragen willen stellen.
Ik gebruik af en toe xtc, liefst met een tussentijd van 3 maanden of meer. Wat ik erg jammer vind is dat ik het verliefde gevoel van mijn allereerste keer niet meer krijg. Toen was alles mooi en ik vond iedereen geweldig, terwijl ik nu juist alleen maar waus ga. Ook leuk, maar toch mis ik het verliefde gevoel. Iemand tips of ervaringen om toch dit verliefde gevoel te krijgen? Op andere fora las ik al bepaalde voeding nemen, maar dat werkte voor mij niet.

Tevens nog een andere vraag: af en toe bij het gebruik van xtc krijg ik het na een uur heel koud en warm snel afwisselend, tevens raak ik angstig. Het gaat zelfs zover dat ik op dat moment vaker tegen mijzelf en anderen zeg dat ik nooit meer xtc gebruik. Een heel onaangenaam gevoel, maar een half uur later is het weer over. En vanaf dat moment ga ik ontzettend hard de hele avond door. Iemand tips om dit te vermijden? Ik neem hoogstens een kwartje van 40 a 50mg mdma om mee te beginnen en ik weeg 80kg.

Alvast bedankt!
Uitspraak van byte op donderdag 12 maart 2015 om 23:25:
Iemand tips of ervaringen om toch dit verliefde gevoel te krijgen?


Kan helaas niet
Uitspraak van byte op donderdag 12 maart 2015 om 23:25:
toch dit verliefde gevoel te krijgen?


Hoorde dat 6-apb vergelijkbaar was, weet niet of dit waar is, maar dan moet je denk ik even bij het designerdrug topic kijken :p
Uitspraak van 4FAbulous op donderdag 12 maart 2015 om 23:52:
Hoorde dat 6-apb vergelijkbaar was, weet niet of dit waar is, maar dan moet je denk ik even bij het designerdrug topic kijken :p


6apb is geniaal, krijg je alleen geen verliefd gevoel van, ik heb de hele avond tegen mensen lopen schreeuwen :')
Uitspraak van byte op donderdag 12 maart 2015 om 23:25:
Ook leuk, maar toch mis ik het verliefde gevoel. Iemand tips of ervaringen om toch dit verliefde gevoel te krijgen? Op andere fora las ik al bepaalde voeding nemen, maar dat werkte voor mij niet.


Zelf heb ik de euforie van XTC nooit echt kunnen en mogen ervaren. Maar er is wel degelijk een "trucje". Ik zelf begin de avond op een feestje altijd met 1 capsule 4fmp 180mg. Dit geeft mij een ontzettend hoog en lekker verliefdheids gevoel wat jij beschrijft en meer zou willen hebben. De praarkick blijft maar aanhouden en een dolgelukkig gevoe houdt de hele avond aan.

MAAAR! 1 nadeel, ik heb toch wel behoefte op zo een avond aan de wazigheid van XTC. Maar dit altijd pas na 4.5/5 uur na inname van de 4fmp. Voor mij de ultieme combinatie:)
Uitspraak van byte op donderdag 12 maart 2015 om 23:25:
Ik neem hoogstens een kwartje van 40 a 50mg mdma om mee te beginnen en ik weeg 80kg.


Zelf denk ik dat je iets meer moet nemen in het begin. Zo'n klein beetje maakt wel je stofjes op maar dat merk je nauwelijks, eer dan je 2e stukje genomen wordt heb je minder voorraad van serotonine. En nu benader ik het niet eens wetenschappelijk, maar beeld het me gewoon in :)

Als je dan met 1mg/kg begint (of een halfje van een stevige pil) dan komt gelijk die hele stortvloed van serotonine los. Zo heeft mijn vriendin het in ieder geval ervaren. Steeds weer na lange pauze te weinig en ik zei neem nou gewoon een halve.. En toen met oud en nieuw deed ze dat en ze was echt PRECIES zoals de eerste keer eens was..

En dat rare moment en angstig, is dat echt al vanaf het begin of na een 2e kwartje ofzo..?

Houdoe!
Uitspraak van Festival_feest op vrijdag 13 maart 2015 om 09:21:
Zelf denk ik dat je iets meer moet nemen in het begin. Zo'n klein beetje maakt wel je stofjes op maar dat merk je nauwelijks, eer dan je 2e stukje genomen wordt heb je minder voorraad van serotonine. En nu benader ik het niet eens wetenschappelijk, maar beeld het me gewoon in :)

Als je dan met 1mg/kg begint (of een halfje van een stevige pil) dan komt gelijk die hele stortvloed van serotonine los. Zo heeft mijn vriendin het in ieder geval ervaren. Steeds weer na lange pauze te weinig en ik zei neem nou gewoon een halve.. En toen met oud en nieuw deed ze dat en ze was echt PRECIES zoals de eerste keer eens was..

En dat rare moment en angstig, is dat echt al vanaf het begin of na een 2e kwartje ofzo..?

Houdoe!


Misschien eens interessant om te proberen! Dat angstig worden in combinatie met snelle temperatuursveranderingen van mijn lichaam, heel hoge hartslag (een ontzettend kut gevoel, echt ontzettend kut) is niet perse na het eerste kwartje o.i.d.. Ik heb het wel eens na het eerste kwartje, maar ook na een halve ofzo. Het is wel zo wanneer ik er echt in zit (dus hard ga) ik het gevoel heb dat ik 3 pillen kan slikken zonder dat er wat fout gaat. Het angstig en licht in paniek raken heb ik dus eigenlijk alleen in het begin. (Een half uur na het innemen, tot 2 uur na het innemen)

Ik zal het in ieder geval zeker onthouden en waarschijnlijk ook proberen, net wat meer nemen om zo toch het gevoel te krijgen.


@Appelboom: bedankt voor je reactie! Misschien dat ik dat eens ga proberen, een aantal vrienden van me gebruiken ook 4fmp. Die praatkick is heel bekend ja... meestal na het innemen zeg ik weinig tot niks (minder als normaal), daarna lul ik iedereen de oren van de kop af :p
laatste aanpassing
volgens mij zijn dat de bekende burgerkings. Waar hun dealer van waren