Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4410218x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van klopdokter op vrijdag 6 maart 2015 om 16:42:
ontbijt.

Ontbijt op een weekend festival zeker :D
Waarschuw beheerder
-2
wat is de verwachting van die legomannetjes?
Rond de 200 zoals de meeste?
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van debaron op vrijdag 6 maart 2015 om 17:14:
wat is de verwachting van die legomannetjes?
Rond de 200 zoals de meeste?

Ja
Waarschuw beheerder
+4-1
Zitten flinke brokken mdma in zowel die Legomannetjes als de Tripadvisors! :D
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van D-Nial op vrijdag 6 maart 2015 om 18:07:
Zitten flinke brokken mdma in zowel die Legomannetjes als de Tripadvisors! :D

Vind dat vergeleken met de oranje batterijen meevallen
Waarschuw beheerder
-2
wat mij opvalt is de structuur van de m in de meeste snoepers waar deze zichtbaar is, kleine "witte" brokjes, terwijl als k brok m kristallen haal deze meestal van grijs tot lichtbruin varieerd, weet dat deze kleure te maken hebben met het proces, maar mijn vraag is waarom ze de m die in de snoepers van hier boven zit(lego,ups,tripadvisor), duidelijk beter hebben "gewassen" dan de "staandaard" m kristallen die over al straat te vinden is??
Waarschuw beheerder
-9
Uitspraak van snelle jan op vrijdag 6 maart 2015 om 23:04:
duidelijk beter hebben "gewassen" dan de "staandaard" m kristallen die over al straat te vinden is??

M kristallen was je niet

Dan lost alles op...
Waarschuw beheerder
-7
grijs tot lichtbruin varieerd, weet dat deze kleure te maken hebben met het proces

En de kleur heeft helemaal niks te maken met het proces
Waarschuw beheerder
+1
Waar zit het kleurverschil dan in?
Moet toch te maken hebben met de productie wijze?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-9
Uitspraak van Raver op zaterdag 7 maart 2015 om 00:26:
Waar zit het kleurverschil dan in?
Moet toch te maken hebben met de productie wijze?

Nee de kleur word bepaald door de grote afnemers en de kleurstoffen die ze gebruiken is die de bakkers gebruiken in de spijs van banketstaven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-13
Je gooit de benodigde ingrediënten in een bak incl. de gewenste kleur, even mengen, zet het in de vriezer zodat de M kan kristalliseren en na dit proces in brokken breken/slaan

Klaar is Kees
Waarschuw beheerder
+12-1
Beetje veel breaking bad gekeken zeker? :p Hahah
Waarschuw beheerder
-8
Uitspraak van Raver op zaterdag 7 maart 2015 om 00:41:
Beetje veel breaking bad gekeken zeker? :p Hahah

Nee
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van Partyraver op vrijdag 6 maart 2015 om 23:51:

Uitspraak van Partyraver op zaterdag 7 maart 2015 om 00:29:
Nee de kleur word bepaald door de grote afnemers en de kleurstoffen die ze gebruiken is die de bakkers gebruiken in de spijs van banketstaven

Het gaat niet om de pillen hier maar om de kristallen. Als deze resten van bijvoorbeeld safrololie of MDP2P bevatten kleuren deze licht bruin. Dat wil echter niet zeggen dat de kristallen minder puur zijn want er zijn nog meer bijproducten die ook in witte varianten kunnen zitten en er hoeft maar heel weinig rest in te zitten om de hele batch te kleien.
Waarschuw beheerder
+2-1
wat mij opvalt is de structuur van de m in de meeste snoepers waar deze zichtbaar is, kleine "witte" brokjes, terwijl als k brok m kristallen haal

Volgende keer even een brokje M tussen twee pasjes kapot maken en kijken welke kleur het dan 'aanneemt' :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van Partyraver op vrijdag 6 maart 2015 om 23:47:
M kristallen was je niet

Dan lost alles op...

Dat is een beetje onzin, ligt er aan wat je als wasmiddel gebruikt. Met water dan lost het wel op ja.. ;)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Partyraver op vrijdag 6 maart 2015 om 23:47:
M kristallen was je niet

Dan lost alles op...

gaat er om dat de vervuilingen eruit gewassen worden, niet de M zelf natuurlijk.... alhoewel er bijna altijd wel een kleine fractie van het eindproduct verloren gaat bij dit soort stappen en deze daarom ook vaak niet tot in perfectie word uitgevoerd (en je dus echt de 84% pure mdma hebt).
Waarschuw beheerder
+2
Aangezien er al legomannetjes weg gebracht zijn breng ik donderdag een TripAdvisor weg.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Raver op zaterdag 7 maart 2015 om 16:07:
Aangezien er al legomannetjes weg gebracht zijn breng ik donderdag een TripAdvisor weg.

Ik heb al 1 legoman weggebracht en dinsdag en woensdag breng ik er nog 2 weg

Heb ik gelijk de spreiding
Waarschuw beheerder
+1-2
Weet iemand waar de legomannetjes/tripadvisors vandaan komen? (Wat waren de voorlopers?)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van B0hd1 op zaterdag 7 maart 2015 om 16:50:
Weet iemand waar de legomannetjes/tripadvisors vandaan komen? (Wat waren de voorlopers?)

Een gevoelige vraag als je even terug had gelezen! Haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appelboom op zaterdag 7 maart 2015 om 17:12:
Een gevoelige vraag als je even terug had gelezen! Haha

Oh, echt? Heb gezocht op "legomannetjes" en kon niet echt wat vinden over de voorlopers.
Dacht dat ze misschien uit de hoek van de originele dominos kwamen omdat ze vrij compact gedrukt zijn?(leuke ervaringen gehad met witte dominos:P)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Partyraver op vrijdag 6 maart 2015 om 23:51:

K ga al een tijdje mee, en weet zkr dat de kleur temaken heeft met het proces, dus als je er zelf niets van af weet reageer dan niet!
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van snelle jan op zaterdag 7 maart 2015 om 17:44:
K ga al een tijdje mee, en weet zkr dat de kleur temaken heeft met het proces, dus als je er zelf niets van af weet reageer dan niet!

Kleur heeft idd te maken met het proces maar wil verder niks zeggen. Brokjes m in pillen zijn wit omdat de kristallen eerst verpoederd zijn en daarna weer zijn vastgedrukt
Waarschuw beheerder
"Klopdokter" bedankt aan die info heb ik iets, maar "wassen" hun de kristallen dsn nog eerst voor ze het in tabletten drukken of is hun proces 100% in orde want zelfs een kleine afwijking geeft al een kleine "vervuiling"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B0hd1 op zaterdag 7 maart 2015 om 17:39:
Oh, echt? Heb gezocht op "legomannetjes" en kon niet echt wat vinden over de voorlopers.
Dacht dat ze misschien uit de hoek van de originele dominos kwamen omdat ze vrij compact gedrukt zijn?(leuke ervaringen gehad met witte dominos:P)

Er is hier laatste tijd nogal commentaar op vragen zoals die van jou! Dat probeerde ik ermee te zeggen.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van snelle jan op zaterdag 7 maart 2015 om 17:57:
"Klopdokter" bedankt aan die info heb ik iets, maar "wassen" hun de kristallen dsn nog eerst voor ze het in tabletten drukken of is hun proces 100% in orde want zelfs een kleine afwijking geeft al een kleine "vervuiling"

Doen ze wel, alleen niet iedere vervuiling lost op in aceton

Waarschuw beheerder
Ff iets totaal anders, klopt het dat die gele ups keihard zijn gedrukt ? Lukt voor geen meter om ze te breken, afbijten ook niet :)
Bij alle batches of heb alleen ik nou pech ?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 maart 2015 om 01:31:
Ff iets totaal anders, klopt het dat die gele ups keihard zijn gedrukt ? Lukt voor geen meter om ze te breken, afbijten ook niet :)

Krijg de mijne ook niet gebroken nee, afbijten lukt dan weer wel
donateur
Hmm het lukte mij wel wat van een halfje af te breken, maar ik had zelf niet het hele exemplaar in 2-en gebroken..dus weet niet of dat met tanden of handen ging :lol:
donateur
Mja realistisch gezien, wat maakt het uit of het bij alle is of niet? Je hebt de batch die je hebt, of wou je ze gaan omruilen omdat je ze niet kan breken? :P
Waarschuw beheerder

Je hebt wat donker gele en hele licht/fel gele. Maar in der daad. Knoert hard!
Waarschuw beheerder
+1
Halve tripadvisor op, tijdens een techno feestje. Ze gaan lekker hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 maart 2015 om 02:05:
Ga er gewoon rekening mee houden dat ze wat later inslaan deze

Ligt waarschijnlijk aan andere factoren dan de hardheid, in maagzuur is je pil namelijk vrij snel opgelost. wat je van tevoren gegeten hebt heeft meer invloed op hoe snel ie inslaat
Waarschuw beheerder

Onlangs helemaal waus ontdekt als je ze gekruist breekt, niet de breeklijn volgen maar gewoon horizontaal doormidden breekt ie sneller en vr kwartjes gaat dit ook handiger dan :-P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op zondag 8 maart 2015 om 04:20:
Onlangs helemaal waus ontdekt als je ze gekruist breekt, niet de breeklijn volgen maar gewoon horizontaal doormidden breekt ie sneller en vr kwartjes gaat dit ook handiger dan :-P

Maatje van me doet dat ook met die upsjes, Ik krijg er altijd een zooi van als k dat probeer!:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B0hd1 op zondag 8 maart 2015 om 04:24:
Maatje van me doet dat ook met die upsjes, Ik krijg er altijd een zooi van als k dat probeer!:(

Bij mij lukt het dus perfect :-P
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Wat betreft breken/delen lijken die tripadvisors me toch wat makkelijker dan die legomannetjes.
Kan op de foto's ook niet duidelijk zien of er uberaupt een breeklijn zit bij de legomannetjes. Of je moet de benen er af breken maar dat lijkt ongeveer 1/3de van de pil te zijn ipv de helft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op zondag 8 maart 2015 om 18:38:
Wat betreft breken/delen lijken die tripadvisors me toch wat makkelijker dan die legomannetjes.
Kan op de foto's ook niet duidelijk zien of er uberaupt een breeklijn zit bij de legomannetjes. Of je moet de benen er af breken maar dat lijkt ongeveer 1/3de van de pil te zijn ipv de helft.

Er zit geen breeklijn op de legomannetjes
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Partyraver op zondag 8 maart 2015 om 19:39:
Er zit geen breeklijn op de legomannetjes

Ik heb gehoord dat je het hoofd wel los gebroken krijgt, de benen niet netjes. Beetje een nadeel dus maar je kan altijd thuis van tevoren breken en zo'n kleine pil is ook wel fijn.
Waarschuw beheerder
+5-10
Uitspraak van klopdokter op zondag 8 maart 2015 om 20:00:
Ik heb gehoord dat je het hoofd wel los gebroken krijgt, de benen niet netjes. Beetje een nadeel dus maar je kan altijd thuis van tevoren breken en zo'n kleine pil is ook wel fijn.

Ik ga zoiezo niet allemaal halfjes en kwartjes pakken

Gewoon een hele erin en gas geven
laatste aanpassing