Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Shiney Flakes



29KG MDA , WOOOHOOOOOO , Jammer
laatste aanpassing
Blijf me nog altijd verbazen over het verschil in pillen. Het "verliefde" gevoel heb ik maar 2x gehad op rood/paarse partyflockjes. Bah kan er niet meer aan komen... Voor de rest nooit meer. Heineken best lekker maar iets te veel en je ligt ( net als ik ) 4 uur achter in een hoek in een club of op een feest flink te spacen. Maar voor de rest prima. Zaterdag op Knock Out gaan we voor de Ying Yangetjes ( mint groen ). Kijken of we daar beetje happy van worden. Iemand ervaring ?
Uitspraak van Willem_U1981 op dinsdag 17 maart 2015 om 17:09:
Blijf me nog altijd verbazen over het verschil in pillen. Het "verliefde" gevoel heb ik maar 2x gehad op rood/paarse partyflockjes. Bah kan er niet meer aan komen... Voor de rest nooit meer.


Een dikke - voor je. Dit is echt totale nonsens. Mdma blijft mdma. Je kan alleen in de hoeveelheid wisselen/variëren.
Uitspraak van appelboom op dinsdag 17 maart 2015 om 17:43:
Uitspraak van Willem_U1981 op dinsdag 17 maart 2015 om 17:09:Blijf me nog altijd verbazen over het verschil in pillen. Het "verliefde" gevoel heb ik maar 2x gehad op rood/paarse partyflockjes. Bah kan er niet meer aan komen... Voor de rest nooit meer.
Een dikke - voor je. Dit is echt totale nonsens. Mdma blijft mdma. Je kan alleen in de hoeveelheid wisselen/variëren.


Nou ik vertel alleen mijn ervaring tot nu toe he. Ben geen deskundige , maar merk toch wel verschil per pil. Dat zal met hoeveelheid mdma te maken hebben ja. Maar met die partyflockjes ging ik heerlijk. Gewoon anders dan met heineken. Dat bedoel ik ermee. Het is geen algemene waarheid maar gewoon mijn ervaring. Vandaar dat voor mij elke nieuwe pil weer afwachten is. Zal het verkeerd omschreven hebben! :D. Hou het wel bij lezen voortaan ;-)
Uitspraak van Willem_U1981 op dinsdag 17 maart 2015 om 17:58:
Ben geen deskundige , maar merk toch wel verschil per pil


Misschien is t handig om te zorgen dat je gewoon weet hoeveel mg in je pil zit en je daar op aan te passen
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 17 maart 2015 om 18:55:
Tja zie je, het is er wel :) Wel een deukje in de beschikbare supplies (voor Duitsland dan).


Hier in nl moet je ook wel heel goed zoeken en veel geluk hebben hoor
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 17 maart 2015 om 19:32:
veel geluk hebben hoor


Klopt, weet ik :)

Het is meer "het vindt jou" dan dat "jij het vindt" zeg maar. Zo ging het bij mij iig.
Net zoals het met LSD hoort te gaan eigenlijk (6)
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 17 maart 2015 om 18:30:
Misschien is t handig om te zorgen dat je gewoon weet hoeveel mg in je pil zit en je daar op aan te passen


Gaan we doen ;-) . Thanks voor je respons in elk geval.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 17 maart 2015 om 20:41:
Klopt, weet ik :)

Het is meer "het vindt jou" dan dat "jij het vindt" zeg maar. Zo ging het bij mij iig.
Net zoals het met LSD hoort te gaan eigenlijk (6)


Ja zo ging t bij mij ook, maar toevallig wel op t moment dat ik er naar op zoek was:p LSD staat dan nog op mn "ooit n keer in de toekomst" lijstje, maar is wel wat makkelijker te verkrijgen (is alleen de vraag of t echt LSD betreft)
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 17 maart 2015 om 21:39:
maar is wel wat makkelijker te verkrijgen (is alleen de vraag of t echt LSD betreft)


Klopt, dat is natuurlijk ook zo als je "MDA' koopt. Maar het testcentrum brengt in beide een oplossing :)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 17 maart 2015 om 22:16:
Klopt, dat is natuurlijk ook zo als je "MDA' koopt. Maar het testcentrum brengt in beide een oplossing :)


Alleen k had bij de MDA wel minder twijfels dan bij de LSD die ik "tegenkwam" (LSD ook niet gehaald dus) maar tc is sowieso wel vaste prik inderdaad:)
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 17 maart 2015 om 23:05:
aar tc is sowieso wel vaste prik inderdaad:)


Voor iets als MDA moet het imo wel ja :)

Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 17 maart 2015 om 23:05:
Alleen k had bij de MDA wel minder twijfels dan bij de LSD die ik "tegenkwam"


Ah, ff gemist (of niet opgeslagen) dat jij het (inmiddels) ook had. Nice! (Y)
Ik las op een eerdere pagina over dat iemand de roze Halloween had maar er geen info van heeft. Nu heb ik hier een X aantal van en kreeg daarbij een aantal samples van paarse turtles.
Maar ik kan hier nergens info over vinden. Iemand ze al eerder tegen gekomen / ervaring mee?

Op de foto lijken de Halloween oranje, maar zijn roze.
De turtle is niet de bekende ninja turtle gezicht, maar een klein schildpadje, maar worden blijkbaar ook turtles genoemd. Het is echt een ini mini dingetje.
Je ziet het niet goed op de foto, maar is zo goed als de helft kleiner dan de Halloween.

laatste aanpassing
Uitspraak van H4Live op woensdag 18 maart 2015 om 00:26:
paarse turtles.


Paarse zou ik niet weten, weet dat de groene 70mg als uitslag had (die hier gepost was).
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 18 maart 2015 om 09:22:
de LSD dus nog niet

Ga je die nog wel halen of vertrouw je het niet?
Uitspraak van klopdokter op woensdag 18 maart 2015 om 09:52:
Ga je die nog wel halen of vertrouw je het niet?


Denk t wel, maar over n tijdje pas
Voorlopig moeten we het alleen nog doen met de UPS. Bye bye lego / trip adv.
Wel jammer vond die trip adv echt goed
laatste aanpassing
Uitspraak van mrgrey op woensdag 18 maart 2015 om 10:35:
Voorlopig moeten we het alleen nog doen met de UPS. Bye bye lego / trip adv.
Wel jammer vond die trip adv echt goed


???
Hoi even een vraag,

ik gebruikte meestal die groene Heineken, maar die zijn natuurlijk vervangen door de gele ups.. en de mijne zijn helaas nu op..
alleen hoor ik hier van vrienden niet veel positiefs over in verhouding met de Heineken,
iemand anders misschien die een andere kan aanraden in plaats van de groene Heineken?
Uitspraak van Mascchaa-x op woensdag 18 maart 2015 om 11:51:
Hoi even een vraag,

ik gebruikte meestal die groene Heineken, maar die zijn natuurlijk vervangen door de gele ups.. en de mijne zijn helaas nu op..
alleen hoor ik hier van vrienden niet veel positiefs over in verhouding met de Heineken,
iemand anders misschien die een andere kan aanraden in plaats van de groene Heineken?


Even teruglezen dat had je gezien dat de opvolger de (rode) UPS is. Heineken waren prima vind ze beter dan de gele/rode UPS. die dingen zijn te groot te veel bindmiddel in verhouding tot de kleintjes domino bugatti trip ad etc die ook de 200mg aantikken ( en betere spreiding)..
Dus succes met je zoektocht.
laatste aanpassing
jaa ik had al een stuk teruggelezen alleen staat er zoveel;)
jaa toe nu toe kan ik in mijn omgeving alleen aan de gele ups komen en ik vind die spreiding niks..
en domino's heb ik al verschillende gehad maar die zijn me niet echt bevallen..
dus dan maar weer verder zoeken maar wil graag wat vinden want dit weekend weer Knock-out op de planning namelijk
 
heb nu ook blauwen KNVB'tjes gespot.. schijnt 140mg in te zitten.
nieuwe druk oranje ook in de pocket schijnt 200+ in te zitten die ga ik donderdag wegbrengen naar jellinek ik ben benieuwd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 maart 2015 om 14:08:
heb nu ook blauwen KNVB'tjes gespot.. schijnt 140mg in te zitten.
nieuwe druk oranje ook in de pocket schijnt 200+ in te zitten die ga ik donderdag wegbrengen naar jellinek ik ben benieuwd


Nieuwe druk van de oranje KNVB'tjes? Ben benieuwd naar de uitslag!
Uitspraak van Mascchaa-x op woensdag 18 maart 2015 om 11:51:
Hoi even een vraag,

ik gebruikte meestal die groene Heineken, maar die zijn natuurlijk vervangen door de gele ups.. en de mijne zijn helaas nu op..
alleen hoor ik hier van vrienden niet veel positiefs over in verhouding met de Heineken,
iemand anders misschien die een andere kan aanraden in plaats van de groene Heineken?


opvolgers van de Gele UPS, Rode UPS!
jaa maar die zijn bij mij in de omgeving nog helemaal niet te krijgen.....
Uitspraak van H4Live op woensdag 18 maart 2015 om 00:26:


Halloween in het paars gehad en de turtles heb ik gezien hier inde buurt, kleur weet ik niet meer. Beide geen slechte tableten. Als je zeker wilt zijn altijd testen. Veel plezier !
Uitspraak van mrgrey op woensdag 18 maart 2015 om 10:35:
Voorlopig moeten we het alleen nog doen met de UPS. Bye bye lego / trip adv.
Wel jammer vond die trip adv echt goed


Uitspraak van appelboom op woensdag 18 maart 2015 om 11:21:
???


Die is paar jaartjes op vakantie
Is van de week opgehaald
Uitspraak van Partyraver op woensdag 18 maart 2015 om 18:05:
Die is paar jaartjes op vakantie
Is van de week opgehaald


Juist andersom toch? En het was toch alleen een koerier van UPS...
Uitspraak van appelboom op woensdag 18 maart 2015 om 19:07:
Juist andersom toch? En het was toch alleen een koerier van UPS...



Nee domino
Uitspraak van Partyraver op woensdag 18 maart 2015 om 19:08:
Nee domino


Haha. Nu volg ik het even niet meer. Die zijn na de oranje +- een tijdje weg geweest ivm politie zoals je hier kon lezen. Vorige week lego + trip uitgekomen van hun kant. Zijn ze nu dan alweer opgerold?
Uitspraak van appelboom op woensdag 18 maart 2015 om 19:28:
Haha. Nu volg ik het even niet meer. Die zijn na de oranje +- een tijdje weg geweest ivm politie zoals je hier kon lezen. Vorige week lego + trip uitgekomen van hun kant. Zijn ze nu dan alweer opgerold?



Nee niet opgerold onderzoek liep nog van de vorige en nu opgepakt
Dus de Legoman crew is opgerold? En als ik het goed heb pas ook contacten van de ups crew? Gaat lekker zo
Uitspraak van Raver op woensdag 18 maart 2015 om 19:54:
Dus de Legoman crew is opgerold? En als ik het goed heb pas ook contacten van de ups crew? Gaat lekker zo


De Lego crew is vorig jaar september al opgerold alleen hij is toen nog niet vastgezet want er moest nog een onderzoek gestart worden

Intussen hebben ze dus nog de Adidas, Lego en trip advisors uitgebracht en dat waren dus de laatste

Dus nu hopen dat de ups niet helemaal gepakt worden
Uitspraak van Drop-it op woensdag 18 maart 2015 om 17:53:
Halloween in het paars gehad en de turtles heb ik gezien hier inde buurt, kleur weet ik niet meer. Beide geen slechte tableten. Als je zeker wilt zijn altijd testen. Veel plezier !


Ik kan ze morgenavond bij PsyQ testcenter in Den Haag laten testen.
Hoop dat ze bij hun in de database voorkomen, kan ik gelijk rapportje neerplanten. Zo niet, op laten sturen en weekje afwachten.
laatste aanpassing
Dat is jammer, dat betekend dat er dus maar 1 batch Legoman en TripAdvisors gedrukt zijn.
Uitspraak van Raver op woensdag 18 maart 2015 om 22:49:
Dat is jammer, dat betekend dat er dus maar 1 batch Legoman en TripAdvisors gedrukt zijn.


Zie het als een voordeel; er kan geen lagere batch meer gedrukt worden.

Datdanweerwel
Was er al een uitslag bekend van de tripadvisor?
Uitspraak van Raver op woensdag 18 maart 2015 om 22:49:
Dat is jammer, dat betekend dat er dus maar 1 batch Legoman en TripAdvisors gedrukt zijn.


Ze kunnen er toch al meteen meerdere achter elkaar gemaakt hebben
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op donderdag 19 maart 2015 om 12:22:
Gele UPS 140mg*0.84 = 117mg ? Lijkt me een rare uitslag.

Volg er overigens weinig meer van welk logootje nou uit welke hoek komt, en welk lab er nou opgerold is en welke nog steeds produceert. Had hier eerder altijd een duidelijk beeld van, maar kan het nu amper volgen.


Tsja nu komt t verhaal dat ze voor t buitenland lager gedrukt worden weer boven tafel.. feit blijft dat ze gele ups gewoon verneukt hebben..

t is verder ook n beetje onduidelijk wie er nu allemaal zijn opgepakt enzo, maar we zullen vanzelf merken welke pillen er nog gedrukt gaan worden/of er nieuwe komen enzo