Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4410287x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Hier vandaag een groene heineken weggebracht.
Waarschijnlijk volgende week de uitslag (druk bij testcentrum, mogelijk wordt de pil niet getest en dan vernietigd :/ )

Uitspraak van Bermuda op donderdag 9 oktober 2014 om 18:10:
Test uitslagen binnen
- Roze Chupa Chups 132mg
- Groene Heineken 202mg

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 oktober 2014 om 18:56:
Hier ook de groene heinekens
Getest op 204 mg en chupa chups
Op 131 mg

Netjes (Y)

Uitspraak van Scotty85 op donderdag 9 oktober 2014 om 16:03:
denk dat we nog dagje geduld moeten hebben...

Meeste centra hebben uitslagen al op donderdag! Zoals te zien ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4-2
Test uitslagen binnen
- Roze Chupa Chups 132mg
- Groene Heineken 202mg

Dat word knallen AMF

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 oktober 2014 om 18:56:
Hier ook de groene heinekens
Getest op 204 mg en chupa chups
Op 131 mg

Wel toevallig dat jullie beide twee uitslagen hebben! Maargoed, we horen binnenkort vast wat de echte spreidingen zijn.
Waarschuw beheerder
+4-2
Uitspraak van Wasbeer 2.0 op donderdag 9 oktober 2014 om 20:51:
Wel toevallig dat jullie beide twee uitslagen hebben! Maargoed, we horen binnenkort vast wat de echte spreidingen zijn.

En chefkok had gisteren ook al een mdma uitslag, die man is er maar druk mee :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 oktober 2014 om 21:15:
Voor de mensen die het niet geloven breng
Zelf een paar naar de Tc en dan mag je je eigen
Spreiding op partyflock zetten !!

Niet zozeer geloven, vind het eerder opvallend dat je 3 samples naar 3 testcentra's hebt gebracht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 oktober 2014 om 21:25:
Is allemaal goed kerel toppie

Haha en opeens is de chupachup niet door jou getest?:lol:
Waarschuw beheerder
Test uitslagen binnen
- Roze Chupa Chups 132mg
- Groene Heineken 202mg

Dat word knallen AMF

knal er maar op los daar ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chemical-love op donderdag 9 oktober 2014 om 23:04:
knal er maar op los daar ;-)

Zal ik zeker doen heinekens mix route 66 :)
Waarschuw beheerder
+10
De Heinekens hebben ook hun intrede gedaan in het noorden :)

[img width=1024 height=765 cacheid=00161ca60032389b2e5864d11a02e451ae]http://i59.tinypic.com/34zhd94.jpg[/img]
donateur
Uitspraak van MO op donderdag 9 oktober 2014 om 19:47:
[img width=1024 height=576 cacheid=00161ca100323895fbb92f6f1a02e450fc cacheid=00161ca100323895fbb92f6f1a02e451bb]http://i61.tinypic.com/n2gaki.jpg[/img]

Leuk met dat puntje eraan! Lijkt me wel dat die er gauw afbreekt?!?

Uitspraak van Wasbeer 2.0 op donderdag 9 oktober 2014 om 20:51:
de echte spreidingen zijn.

Spreidingen heb je nooit al met de eerste exemplaren he, mss hoor ik er volgende week al wat over.. zal er actief naar vragen.
Er was iig nog eentje ingeleverd.

Uitspraak van SuperBas op donderdag 9 oktober 2014 om 19:33:
[img width=308 height=231 cacheid=00161c9e00323892296bc80d1a02e450de]http://www.pillreports.com/images/fullsize/33940.jpg[/img]

Iemand deze al getest?

Weet je of het nieuwe zijn? Ziet er uit als iets ouds bekends, hoewel ik ff in verzameling heb gekeken en ze toch niet precies hetzelfde zijn..
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van picoalisoo op donderdag 9 oktober 2014 om 21:19:
Niet zozeer geloven, vind het eerder opvallend dat je 3 samples naar 3 testcentra's hebt gebracht.

Idd en allemaal samen resultaten, we hebben hier te maken met een hoopje snoepadvertisers. Voor je het weet heb je een heineken van 140 in de hand :-P
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van WarnerBrotherHemp op vrijdag 10 oktober 2014 om 07:39:
Idd en allemaal samen resultaten, we hebben hier te maken met een hoopje snoepadvertisers. Voor je het weet heb je een heineken van 140 in de hand :-P

Dat is bij alle drukkers zo
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 10 oktober 2014 om 00:26:
Leuk met dat puntje eraan! Lijkt me wel dat die er gauw afbreekt?!?

Nop, deze zijn heel professioneel gedrukt. Toevallig van de week eentje in mijn handen gehad. Erg stevig gedrukt, puntje zat er aan zoals het hoorde. Met een luide 'Knak' brak deze exact in het midden, zelfs het puntje. Ik ben alleen de inhoud vergeten. Ik meen, pin me er niet op vast, dat deze rond de 180mg ligt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Iemand die iets weet over de groene
Canadian Dsqaured pillen ?
Waarschuw beheerder
+5
Totdat je erop gaat kauwen :D
Waarschuw beheerder
+2
Uitslag roze klaver : 70 mg mdma.
Blijf het toch frappant vinden dat ik nooit hogere uitslagen krijg dan 100 mg. Denk dat ik verkeerd zoek 8). Maar hij is gelukkig wel zuiver.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van SuperBas op donderdag 9 oktober 2014 om 19:33:
[img width=308 height=231 cacheid=00161c9e00323892296bc80d1a02e450de cacheid=00161c9e00323892296bc80d1a02e45297]http://www.pillreports.com/images/fullsize/33940.jpg[/img]

Iemand deze al getest?

Ik heb sinds vorige week een paar met exact deze vorm en stempel, alleen zijn ze rood. Net de uitslag van het TC binnen: 95mg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 10 oktober 2014 om 00:26:
Weet je of het nieuwe zijn? Ziet er uit als iets ouds bekends, hoewel ik ff in verzameling heb gekeken en ze toch niet precies hetzelfde zijn..

Ja zijn nieuw.

Uitspraak van The6thgate op vrijdag 10 oktober 2014 om 14:42:
Ik heb sinds vorige week een paar met exact deze vorm en stempel, alleen zijn ze rood. Net de uitslag van het TC binnen: 95mg.

Heb je een foto?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van SuperBas op vrijdag 10 oktober 2014 om 15:23:
Uitspraak van The6thgate op vrijdag 10 oktober 2014 om 14:42:Ik heb sinds vorige week een paar met exact deze vorm en stempel, alleen zijn ze rood. Net de uitslag van het TC binnen: 95mg.
Heb je een foto?

Zal ik vanavond even maken
Waarschuw beheerder
+3
Hele nette spreiding dan tot nu toe! Echt iets van 201-204 ofzo?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 10 oktober 2014 om 18:17:
Hele nette spreiding dan tot nu toe! Echt iets van 201-204 ofzo?

Tja het is en blijft de eerste batch hè. Even een goede spreiding voor de fora en tc's krijgen. Maar ze kunnen het dus wel, benieuwd of de volgende batches dit keer net zo hoog blijven.
Waarschuw beheerder
+2-2
Achja, doe het ze maar is na :D van mij mogen ze best die extra centen hebben als ze elke batch weer wat lager gaan!
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van SuperBas op vrijdag 10 oktober 2014 om 15:23:
Heb je een foto?

Dit zijn ze:
[img width=600 height=400]http://i61.tinypic.com/2zy8xgp.jpg[/img]

Niet echt sterk dus, maar zolang het maar schoon is vind ik het best.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op donderdag 9 oktober 2014 om 17:43:
Ben ik bekend mee.
Lukt me iig niet als ik het bewust probeer te doen :p

hahaha lukt mij ook niet als ik het bewust probeer tedoen,

maar heb altijd wel de raarste lucide dromen en ook best vaak. :d
Waarschuw beheerder
+2-4
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 10 oktober 2014 om 19:23:
van mij mogen ze best die extra centen hebben als ze elke batch weer wat lager gaan!

Dus jou bakker mag ook omdat hij altijd 29 sneetjes brood in een heel brood heeft zitten na verloop van tijd een half brood in de zak doen ipv een hele?
Waarschuw beheerder
+10-1
Uitspraak van picoalisoo op zaterdag 11 oktober 2014 om 08:49:
Dus jou bakker mag ook omdat hij altijd 29 sneetjes brood in een heel brood heeft zitten na verloop van tijd een half brood in de zak doen ipv een hele?

Als hij continu politie achter zich aan heeft zitten, en ik geen brood zou hebben als hij niet met die spanning om zou kunnen gaan, ja.

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)
Uitslag Groene Heineken 201 mg
Waarschuw beheerder
-9
Uitspraak van Saxoferrato op zaterdag 11 oktober 2014 om 09:42:
Als hij continu politie achter zich aan heeft zitten, en ik geen brood zou hebben als hij niet met die spanning om zou kunnen gaan, ja.

As hij continue politie achter zich aan heeft heb je te maken met een slecht voorbereide bakker ja, dat is een bakker die snel zijn bakkerij mag sluiten idd. Een goeie bakker zal er voor zorgen dat die popos onbekend zijn en goeie kwaliteit kan verder zetten zonder verlaging van mg's. Het gaat allemaal gewoon om winst en money maken. Popos hebben hier niks mee te zien ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van WarnerBrotherHemp op zaterdag 11 oktober 2014 om 10:59:
Een goeie bakker zal er voor zorgen dat die popos onbekend

Beter kunnen is beter doen.

En kan je aub gewoon politie zeggen? Dit komt nogal triest over.
Waarschuw beheerder
+3-3
Uitspraak van WarnerBrotherHemp op vrijdag 10 oktober 2014 om 07:39:

Dus jij hebt echt een account aangemaakt om de groene Heinekens lopen af te kraken?

Waarom geniet je niet van het product dan er over te klagen?

Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op donderdag 9 oktober 2014 om 17:06:
Zou er niet zo veel zorgen om maken als ik jou was ;). De eerste batch gaat sowieso de 200mg wel aantikken, dat doen alle eerste batches van deze drukkerij.

Jij zal het wel weten? Want aan de domino druk hebben we ook mooie verhalen over gehoord.

Nette spreiding (not)

Heeft zelfs t nieuws gehaald.

[img width=350 height=350]http://proplayerinsiders.com/wp-content/uploads/2014/06/but-thats-none-of-my2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+2-2
Mijn account was er al voor er een heineken gedrukt was ;-)
Voor het product hier is zitten ze al op 160mg ;-)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Suusjepluusj op donderdag 9 oktober 2014 om 16:21:
peeps.. ik ben in bezit gekomen van een lichtgroen rond pilletje genaamd Popai ik vind het meer een vleermuis. er zou 150 mg in zitten en nu mijn vraag of iemand anders deze misschien ook heeft gezien en of ervaring er mee heeft als ik in de gelegenheid ben post ik een foto.

Ik heb ze al enige tijd geleden gehad zijn gewoon prima ptjes, toen der tijd getest op
150/160 Mg
Heb ze vaak zat gesnoept

Waarschuw beheerder
+1
Wat een mooie druk die groene Heineken, aardig groot ook! Ben benieuwd hoe ze spacen, vanavond even proberen. (y)
Waarschuw beheerder
Witte boksbeugel getest op 181mg
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 oktober 2014 om 18:09:
Vanavond lekker beuken op heinekens
@ Secret Rave

ik denk eerder dat je helemaal scheef gaat beuken :-)
Waarschuw beheerder
+3-3
Uitspraak van The Council op zaterdag 11 oktober 2014 om 14:06:
Want aan de domino druk hebben we ook mooie verhalen over gehoord.

Wat heeft de domino druk nou te maken met de uitslagen van de Heinekens? We gaan toch niet weeer alle spreidingen erbij halen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 oktober 2014 om 21:18:
S/o naar die internet forum mafia

Vanavond lekker beuken op heinekens omdat ze goed zijn e kerel :-) die ken ik niet :-) naar die internet forum mafia
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WarnerBrotherHemp op vrijdag 10 oktober 2014 om 14:38:
Iemand bekend met groene appeltjes?

http://www.ecstasydata.org/view.php?id=3172
http://pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33396
Mee oppassen, sommigen bevatten pmma, dit kun je niet aantonen met een normale zuurtest, dus altijd laten testen!