Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4410098x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 12 oktober 2014 om 04:24:
http://www.ecstasydata.org/view.php?id=3172
http://pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33396
Mee oppassen, sommigen bevatten pmma, dit kun je niet aantonen met een normale zuurtest, dus altijd laten testen!

Ja heb ik ook gezien, in het zuiden worden ze masaal aangeboden..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Poeh, heerlijk avondje gehad! Avondje zoet geweest met 2 kwartjes Heineken! Goedgekeurd dus!

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op zaterdag 11 oktober 2014 om 19:41:
Wat heeft de domino druk nou te maken met de uitslagen van de Heinekens? We gaan toch niet weeer alle spreidingen erbij halen?

Laten we hopen van niet
Waarschuw beheerder
+8
Lekker hollands
[img width=766 height=1280 cacheid=00161cdb003238da1d1087f81a02e45870]http://i58.tinypic.com/33ff5s4.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1-1
Hier zijn ook de molentjes opgedoken, iemand enig idee wat ze bevatten?

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Truus1988 op zondag 12 oktober 2014 om 08:51:
Poeh, heerlijk avondje gehad! Avondje zoet geweest met 2 kwartjes Heineken! Goedgekeurd dus!

Hier ook top avondje gehad op de Heinekens!:D
Waarschuw beheerder
-1
Grappig die molens ook zo opeens..?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Smikkelmikkel op zondag 12 oktober 2014 om 12:19:
Hier zijn ook de molentjes opgedoken, iemand enig idee wat ze bevatten?

190
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bazzer op zondag 12 oktober 2014 om 11:31:
Lekker hollands
[img width=766 height=1280 cacheid=00161cdb003238da1d1087f81a02e45870 cacheid=00161cdb003238da1d1087f81a02e45aff]http://i58.tinypic.com/33ff5s4.jpg[/img]

Zien er leuk uit.
Ik zeg weer leuke voor de verzameling snel maar is even speuren waar ze vandaag komen om op de kop te tikken ;-)
Waarschuw beheerder
+1-1
Hai ik ben nieuw hier! Ik vroeg me af of iemand deze pil herkent, een paar paginas terug in dit topic vroeg iemand hier ook al naar maar ik heb niet echt een antwoord voorbij zien komen. Het gaat om de blauwe driehoekjes met NWO en aan de andere kant een illuminati oog. Zie foto, hoop dat t duidelijk genoeg is! Iemand ervaring? Kan er niks over vinden op internet..
[img width=240 height=320 cacheid=00161cfd003238fee14ebda51a02e45b54]http://i62.tinypic.com/taj0nb.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Bazzer op zondag 12 oktober 2014 om 11:31:
Lekker hollands
[img width=766 height=1280 cacheid=00161cdb003238da1d1087f81a02e45870 cacheid=00161cdb003238da1d1087f81a02e45bde]http://i58.tinypic.com/33ff5s4.jpg[/img]

Het molentje links boven in, is wat breder als de rest als ik het goed heb. :)

Stempel zegt me niks, het kleurtje van de Barclays :)
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Birk010 op maandag 13 oktober 2014 om 06:05:

Idd misschien gezichtsbedrog maar zie er ook enkele dikkerds tussen :-P idd kleurtje van de barclays, hoop dat ze beter zijn dan barclays, over hier enkele bads ermee.
Waarschuw beheerder
-2
Vrijdag 1,5 boksbeugeltje gehad. Waren zeker goeie!
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Sandra_HC op maandag 13 oktober 2014 om 09:35:
Vrijdag 1,5 boksbeugeltje gehad. Waren zeker goeie!

Waren hier al uitslagen van bekend?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joeyraver op maandag 13 oktober 2014 om 09:37:
Waren hier al uitslagen van bekend?

Uitspraak van keepsmiling op zaterdag 11 oktober 2014 om 18:04:
Witte boksbeugel getest op 181mg

Die wij hadden waren niet getest geloof ik. Stom, ik weet t
Waarschuw beheerder
-8
Uitspraak van WarnerBrotherHemp op maandag 13 oktober 2014 om 08:45:
Idd misschien gezichtsbedrog maar zie er ook enkele dikkerds tussen :-P idd kleurtje van de barclays, hoop dat ze beter zijn dan barclays, over hier enkele bads ermee.

klopt, sommige zijn inderdaad dikker en soms iets blauwer van kleur. Zijn van de drukkers van de wifi's
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Bazzer op maandag 13 oktober 2014 om 10:32:
Zijn van de drukkers van de wifi's

De drukkers van de wifi's zijn net met groene Heinekens gekomen dus denk niet dat deze van hun zijn?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sandra_HC op maandag 13 oktober 2014 om 10:26:
Uitspraak van keepsmiling op zaterdag 11 oktober 2014 om 18:04:Witte boksbeugel getest op 181mg
Die wij hadden waren niet getest geloof ik. Stom, ik weet t

Ooh mooie uitslag, had ik niet voorbij zien komen!
Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van Bazzer op maandag 13 oktober 2014 om 10:32:
klopt, sommige zijn inderdaad dikker en soms iets blauwer van kleur. Zijn van de drukkers van de wifi's

Zeker van? Drukkers van de wifis zijn die van goldbars en heinekens,, lijkt me eerder een opvolger van barclays en batterijen.
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van DoeMaarWatHarder! op donderdag 9 oktober 2014 om 23:57:
De Heinekens hebben ook hun intrede gedaan in het noorden :)

[img width=1024 height=765 cacheid=00161ca60032389b2e5864d11a02e451ae cacheid=00161ca60032389b2e5864d11a02e45cc4]http://i59.tinypic.com/34zhd94.jpg[/img]

Hier ook Heineken 203 mg. Pillreports: http://pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33908

Waarschuw beheerder
+3-4
(permanent verbannen)
Uitspraak van WarnerBrotherHemp op maandag 13 oktober 2014 om 08:45:

Lees ik nou dat jij iets niet goed vind van de domino mannen

Ben je ziek
Waarschuw beheerder
+1-4
http://pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33954

Hier zelfs een uitslag van 219mg van de Heinekens. Weet niet hoe betrouwbaar deze is maar toch...
Waarschuw beheerder
+1-6
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op maandag 13 oktober 2014 om 15:38:
Hier zelfs een uitslag van 219mg van de Heinekens. Weet niet hoe betrouwbaar deze is maar toch...

uitslag gepost door The One :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-6
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 oktober 2014 om 15:13:

Ben je ziek

Hahahah hij is echt ziek en hij zit hele dag
Achter het internet
Waarschuw beheerder
+5-2
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 oktober 2014 om 15:13:

Ben je ziek

Nee maar ik hoef dan ook geen snoepjes te adverteren ;-) ik heb snoepjesvoorkeur, wie ze drukt is mijn zaak niet.
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 oktober 2014 om 17:17:
Hahahah hij is echt ziek en hij zit hele dag
Achter het internet

Chefkok wat weet jij van wat ik doe overdag :-P ik had meer wijsheid en verstand verwacht bij jou, valt nu wel op dat je tot het dozijn straatdealertjes hoort hier op partyflock :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WarnerBrotherHemp op maandag 13 oktober 2014 om 14:29:
Zeker van? Drukkers van de wifis zijn die van goldbars en heinekens,, lijkt me eerder een opvolger van barclays en batterijen.

:-) misschien heb gelijk :p zijt maar zeker dat het toppers zijn.waar je zeer kan van genieten in een aangename sfeer omgeving :D
Waarschuw beheerder
Iemand die roze burger Kings al gespot? Zouden 250 Mg moeten bevatten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennesz op maandag 13 oktober 2014 om 22:24:

Hier nog niks over voorbij zien komen..
Foto?
Waarschuw beheerder

http://www.mdmateam.com/post/99926755421/pink-burger-kings-w-250mg-mdma#notes

deze?
Waarschuw beheerder
Twee vraagjes:
- Ik ben echt een typische two-times-in-a-year-gebruiker. Iedere begin Juli en eind Augustus 1x sinds 3 jaar. Nu heb ik altijd met 1/3e hapjes gewerkt, 3 hapjes van 1/3e was prima voor de hele dag. Dit seizoen had ik Witte Domino's en daar moest ik echt met 1/2e gaan werken. Kan dit de gewenning zijn of is dit gewoon per pil verschillend?

- Ik ga komende twee weekenden naar twee mooie feesten, wat zijn jullie ervaringen met twee weekenden achter elkaar? Ik zal daarna niets meer pakken tot juni/juli, alleen deze twee feesten zijn na elkaar. Ik weet dat je 2/3 maanden rust moet hebben, maar wat betekent het voor je trip, kan je slecht gaan? Of merk je dat met 1 per avond niet zo heel erg?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van YesMan op dinsdag 14 oktober 2014 om 00:12:
- Ik ga komende twee weekenden naar twee mooie feesten, wat zijn jullie ervaringen met twee weekenden achter elkaar? Ik zal daarna niets meer pakken tot juni/juli, alleen deze twee feesten zijn na elkaar. Ik weet dat je 2/3 maanden rust moet hebben, maar wat betekent het voor je trip, kan je slecht gaan? Of merk je dat met 1 per avond niet zo heel erg?

als dit echt uitzonderlijk is dan valt het wel mee, wat mij betreft dan... persoonlijk maakt het mij qua 'space' niet veel uit. Voor hetzelfde geld ga je de 2e keer zelfs lekkerder dan de 1e keer.
Heb het vorig jaar op woensdag bij ADE genomen en vervolgens zaterdag... daarna ook weer een periode van rust.
Waarschuw beheerder
YesMan, heb je je pillen laten testen? Het kan zijn dat in de ene meer zat dan in de andere en je daardoor meer nodig had. Ik zou er zelf niet voor kiezen twee weekenden achter elkaar te gebruiken. Je merkt toch minder van het love gevoel en daarna ben je echt kapot. Je zal heus nog wel lekker gaan enzo maar het is toch minder dan als je wacht. Maar het is natuurlijk aan jou :)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helena op dinsdag 14 oktober 2014 om 07:02:
YesMan, heb je je pillen laten testen? Het kan zijn dat in de ene meer zat dan in de andere en je daardoor meer nodig had. Ik zou er zelf niet voor kiezen twee weekenden achter elkaar te gebruiken. Je merkt toch minder van het love gevoel en daarna ben je echt kapot. Je zal heus nog wel lekker gaan enzo maar het is toch minder dan als je wacht. Maar het is natuurlijk aan jou :)!

Hi, ik denk dat ik het verkeerd geschreven had. Ik had het puur over de 'porties' dit jaar voelde ik bij de dominos met 1/3e amper wat terwijl dit normaal al goed is. Feest erna ben ik bij dominos begonnen met 1/2 en dat was gewoon prima. Het blijft gewoon 1 pil, vorig jaar had ik Supermans die waren makkelijk in drie delen te happen. Maar dominos merkte ik amper in drie delen. Voor mijn gevoel moet ik daar halfjes pakken.
Heb ze niet laten testen, van een goede vriend gekocht dus dat vertrouwde ik wel.

Uitspraak van eniesee op dinsdag 14 oktober 2014 om 00:18:
als dit echt uitzonderlijk is dan valt het wel mee, wat mij betreft dan... persoonlijk maakt het mij qua 'space' niet veel uit. Voor hetzelfde geld ga je de 2e keer zelfs lekkerder dan de 1e keer.
Heb het vorig jaar op woensdag bij ADE genomen en vervolgens zaterdag... daarna ook weer een periode van rust.

Aah jaa het is zeker uitzonderlijk, dan gaan we gewoon eens kijken hoe de avond voelt.

Uitspraak van Aza1022 op dinsdag 14 oktober 2014 om 08:51:
ADE

Is anyone going to ADE, this week? I am from UK and hope not to fall into any tourist traps! Ishm not asking anyone to supply me with pills, simply asking where i could start looking so ican be as safe as possible. I hope my post is appropriate, ijust want to ensure iam safe and that my group have aa good time. IWeek also being an ez test. Any tips/advice?
Thank you

I think you could best buy specific logo pills which are quite clean. I dont know which pill this in region Amsterdam is. The best way is always to test them at a testlab but i think that would be too late for you.
Waarschuw beheerder
Thank you yes man, indeed it will be slightly too late. IIdiom bring an ez test with me to be safe. Thank you for your reply, I value that.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WarnerBrotherHemp op maandag 13 oktober 2014 om 23:00:

deze?

Ja die ja. Zelfde site heb ik ze ook gezien
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Birk010 op maandag 13 oktober 2014 om 06:05:

inderdaad ik zie wel dat de dikte niet altijd hetzelfde is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedy.speedy op dinsdag 14 oktober 2014 om 20:56:
inderdaad ik zie wel dat de dikte niet altijd hetzelfde is.

As dat aan.de drukmachine ligt, straks zijn die dikkere 250mg+ rakkers :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WarnerBrotherHemp op dinsdag 14 oktober 2014 om 21:38:
As dat aan.de drukmachine ligt, straks zijn die dikkere 250mg+ rakkers :-D

Zijn de gene bestemd voor de TC haha Marketing
Waarschuw beheerder

Uitspraak van WarnerBrotherHemp op maandag 13 oktober 2014 om 23:00:

Opvolger van de goldbars zijn heineken..
Denkend aan de tip dat het met drank en FASTFOOD temaken had, vind ik die burgerkingetjes wel op het juiste moment in de belangstelling komen.. :)