Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4410278x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+3-8
hHeb ook geen zin meer om überhaupt nog een discussie aan te gaan hiero, doodziek van dit topic zeker nu er weer zoveel van die oude mafkezen terug zijn, gooi m ook uit mn volglijst (y) latah
Waarschuw beheerder
+9-1
Uitspraak van itsmagic' op dinsdag 7 oktober 2014 om 13:38:
ik ga mijn ervaringen hier niet nog een keer posten maar ik heb meer dan eens een kloten avond gehad op een halve ja

mooi, want jouw overgevoeligheid is dan ook niet iets waar men zich aan hoeft te toetsen... een kwartje om mee te beginnen is verstandig, maar van een halve staat je wereld echt niet ineens op zn kop hoor :lol:
Waarschuw beheerder
+13-1
Uitspraak van itsmagic' op dinsdag 7 oktober 2014 om 13:44:
hHeb ook geen zin meer om überhaupt nog een discussie aan te gaan hiero, doodziek van dit topic zeker nu er weer zoveel van die oude mafkezen terug zijn, gooi m ook uit mn volglijst (y) latah

Het is zeker dinsdag :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 7 oktober 2014 om 13:56:
een kwartje om mee te beginnen is verstandig, maar van een halve staat je wereld echt niet ineens op zn kop hoor :lol:

Is natuurlijk maar net hoe je er op reageert, mij doet een kwartje ook vrij weinig maar dat is denk ik voor iedereen wel anders.

Benieuwd naar de Heinekens (Y)
Waarschuw beheerder
+3
Heinekens hier getest op 201mg!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hans :bier: op dinsdag 7 oktober 2014 om 15:33:
Is natuurlijk maar net hoe je er op reageert, mij doet een kwartje ook vrij weinig maar dat is denk ik voor iedereen wel anders.

Benieuwd naar de Heinekens (Y)

Juist, ik heb genoeg aan een kwartje en beleef daarmee een top avond!

As.Donderdag ga ik ff langs het tc met een heineken en zal volgende week de uitslag posten :)

Uitspraak van Truus1988 op dinsdag 7 oktober 2014 om 16:03:

Mooie uitslag!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)
Donderdag heb ik ook de test uitslag, ben erg benieuwd wat het word
Waarschuw beheerder
+1-2
Hmm heb de Heineken nog niet gezien hier zien er dik uit !

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Truus1988 op dinsdag 7 oktober 2014 om 16:03:

Heb je een foto?
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 7 oktober 2014 om 13:56:
een kwartje om mee te beginnen is verstandig, maar van een halve staat je wereld echt niet ineens op zn kop hoor :lol:

Halve lijkt me ideale start. Kap je er eentje of een halfje bij wat je zelf aanvoelt, en hoeveel mg, lijkt me genoeg voor de verdere trip :-P Van die kwartjes word ik zo waus, telkens opnieuw kleine inslag...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand bekend/ervaring met boksbeugeltjes?

Vriend van me heeft ze geregeld voor dit weekend
Waarschuw beheerder
+1-6
Uitspraak van knorrieee :) op maandag 6 oktober 2014 om 18:57:
Mijn 1e x was gister, een goudstaafje. Heerlijk.:)

ik vind ze ook heerlijk.en ik moet zeggen als deze uitgewerkt zijn er ook geen misselijk gevoel bij.meestal zit je met een katergevoel
Waarschuw beheerder
+1
Geen idee hoe een kater voelt, want die heb ik.eigenlijk nooit. Maar voelde me meteen na uitwerking zwaar kut ja, haha. Ook heb ik enorm last van blaren en had ik gisternacht nachtmerries.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sandra_HC op woensdag 8 oktober 2014 om 01:38:
Iemand bekend/ervaring met boksbeugeltjes?

Vriend van me heeft ze geregeld voor dit weekend

witte? heb er vorige week 1 weg gebracht vrijdag uitslag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van keepsmiling op woensdag 8 oktober 2014 om 09:51:
witte? heb er vorige week 1 weg gebracht vrijdag uitslag

Ja witte inderdaad. Laat ff weten als je de uitslag hebt aub
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-6
Uitspraak van knorrieee :) op woensdag 8 oktober 2014 om 09:33:
Geen idee hoe een kater voelt, want die heb ik.eigenlijk nooit. Maar voelde me meteen na uitwerking zwaar kut ja, haha. Ook heb ik enorm last van blaren en had ik gisternacht nachtmerries.

je kut voelen gewoon wou ik bedoelen. :-) en dit was er niet bij goudstaafjes daarom zijn ze zeer aangenaam van werking. :-)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Geen dip en geen k*t gevoel bij het uitwerken :p
Gebruik niet erg vaak en een halve of twee halve doen mij de das niet om na de werking en ook niet enkele dagen later (f) heerlijk gewoon genieten met mate !
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van chemical-love op woensdag 8 oktober 2014 om 12:47:
je kut voelen gewoon wou ik bedoelen. :-) en dit was er niet bij goudstaafjes daarom zijn ze zeer aangenaam van werking. :-)

Zou dat nou echt aan een bepaalde stempel liggen?? :')
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van [NL]niels op woensdag 8 oktober 2014 om 14:59:
Zou dat nou echt aan een bepaalde stempel liggen?? :')

Helaas wat de meeste mensen toch altijd blijven denken... Meestal werkt het de andere kant op: ik had stijve kaken/sloeg pas na 2 uur in, etc... Ze zoeken dat liever bij de pil dan bij zichzelf.
Waarschuw beheerder
+2-1
Nogmaals een duidelijke tip wat je op Google kan vinden.

Neem XTC niet meer dan 1 keer per 2 - 3 maanden.

Word er ook moe van gasten die het elk weekend of om de 2 weken of 1x per maand nemen en dan de pil of druk de schuld geven.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van knorrieee :) op woensdag 8 oktober 2014 om 09:33:

Ik droom ook meestal veel na een weekend xtc, af en toe zelfs nachtmerries. Dit komt omdat je serotonineniveau verstoord is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denna op woensdag 8 oktober 2014 om 16:35:
Ik droom ook meestal veel na een weekend xtc, af en toe zelfs nachtmerries. Dit komt omdat je serotonineniveau verstoord is.

Daar kan ik mee praten ik zelf heb ook soms
Nachtmerries na xtc
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 oktober 2014 om 17:48:
Daar kan ik mee praten ik zelf heb ook soms
Nachtmerries na xtc

Mooiste is dat alle dromen ook onwijs realistisch zijn, alsof het allemaal ook echt gebeurd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denna op woensdag 8 oktober 2014 om 17:54:
Mooiste is dat alle dromen ook onwijs realistisch zijn, alsof het allemaal ook echt gebeurd.

Precies dit man echt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 oktober 2014 om 17:48:
Nachtmerries na xtc

Ik droom dan juist leuke dingen..
Waarschuw beheerder

heb vaak dat ik flashbacks krijg van de avond dat ik gesnoept heb, maar dat er dan ineens iets compleet anders verloopt of iets onmogelijks gebeurd.
maar inderdaad ontzettend realisitsch!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op woensdag 8 oktober 2014 om 18:31:
Ik droom dan juist leuke dingen..

Hahaha, als ik er 'last' van heb dan droom ik juist van allemaal van die realisitische nietszeggende dingen. Geen nachtmerries of mooie dromen, maar hele normale dingen dat ik boodschappen doe of met een kameraad over straat loop :lol:

Uitspraak van Bermuda op woensdag 8 oktober 2014 om 16:20:
Word er ook moe van gasten die het elk weekend of om de 2 weken of 1x per maand nemen en dan de pil of druk de schuld geven.

Pff, ook zo irritant, ben je met een groepje die ook om de 2-3 maand doen, iedereen gaat lekker op een bepaalde pil, neemt iemand anders die dus te vaak neemt er eentje, ligt het ook gelijk aan de pil, ondanks dat ons hele groepje er wel gewoon heerlijk op gaat :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op woensdag 8 oktober 2014 om 18:39:
heb vaak dat ik flashbacks krijg van de avond dat ik gesnoept heb, maar dat er dan ineens iets compleet anders verloopt of iets onmogelijks gebeurd.

Hahahaha dit herken ik heel erg, maar dan meestal wanneer ik na het feest in bed ligt. Van die rare flashbacks die dan net niet kloppen of iets anders verlopen waardoor je wakker schrikt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Nial op woensdag 8 oktober 2014 om 18:51:
droom ik juist van allemaal van die realisitische nietszeggende dingen

Ik droom altijd vage shit die totaal niet kan. Heb trouwens bijna altijd ook 'controle' over m'n dromen dan, ik kan sturen wat er gebeurt enzo
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van ? op woensdag 8 oktober 2014 om 19:17:
Heb trouwens bijna altijd ook 'controle' over m'n dromen dan, ik kan sturen wat er gebeurt enzo

Mooiste is dat alle dromen ook onwijs realistisch zijn, alsof het allemaal ook echt gebeurd

Lucide dromen, zoek er maar eens op.
Waarschuw beheerder
-1
Durfde niet meer te slapen op dinsdag vanwege die enge nachtmerries icm slaapverlamningen. Nu ik 5htp 3 dagen lang na gebruik slik heb ik vrijwel nergens last van. Lekker knallen dus!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+7
donateur
Uitspraak van Droppert op donderdag 9 oktober 2014 om 01:00:
Durfde niet meer te slapen op dinsdag vanwege die enge nachtmerries icm slaapverlamningen. Nu ik 5htp 3 dagen lang na gebruik slik heb ik vrijwel nergens last van. Lekker knallen dus!

Als je last hebt van slaapverlammingen kun je beter overwegen een iets langere pauze te nemen tussen gebruik, mijn eigen ervaring is dat niets er tegen werkt na een weekend flink van de kaart te zijn
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring of meer informatie over paarse Whatsapp's? Zoekfunctie, pillreport en internet leveren niks op.
Waarschuw beheerder
Wat ik vdg vernam is dat ze 201mg zijn. Of dat waardes zijn van TC weet ik echter niet..
denk dat we nog dagje geduld moeten hebben...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Scotty85 op donderdag 9 oktober 2014 om 16:03:
Wat ik vdg vernam is dat ze 201mg zijn. Of dat waardes zijn van TC weet ik echter niet..
denk dat we nog dagje geduld moeten hebben...

Om 18:00 moet ik bellen voor mij test uitslag van de heinekens en roze chupa chups
Waarschuw beheerder
peeps.. ik ben in bezit gekomen van een lichtgroen rond pilletje genaamd Popai ik vind het meer een vleermuis. er zou 150 mg in zitten en nu mijn vraag of iemand anders deze misschien ook heeft gezien en of ervaring er mee heeft als ik in de gelegenheid ben post ik een foto.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suusjepluusj op donderdag 9 oktober 2014 om 16:21:
peeps.. ik ben in bezit gekomen van een lichtgroen rond pilletje genaamd Popai ik vind het meer een vleermuis. er zou 150 mg in zitten en nu mijn vraag of iemand anders deze misschien ook heeft gezien en of ervaring er mee heeft als ik in de gelegenheid ben post ik een foto.

Popeye/popai altijd laten testen
Waarschuw beheerder
+3-1
Test uitslagen binnen
- Roze Chupa Chups 132mg
- Groene Heineken 202mg

Dat word knallen AMF
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-2
Hier ook de groene heinekens
Getest op 204 mg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Hij is getest op 150 mg dat weet ik. Alleen vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
[img width=308 height=231 cacheid=00161c9e00323892296bc80d1a02e450de]http://www.pillreports.com/images/fullsize/33940.jpg[/img]

Iemand deze al getest?
Waarschuw beheerder
+7-2
[img width=1024 height=576 cacheid=00161ca100323895fbb92f6f1a02e450fc]http://i61.tinypic.com/n2gaki.jpg[/img]
laatste aanpassing