Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4410428x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Raver op donderdag 21 augustus 2014 om 20:47:
emand bekend met blauwe route 66? Zouden 4fmp moeten bevatten.

Bevatten ze idd. Heb ze op en gewoon prima dingen, vergelijkbaar met de gele. Getallen van de blauwe moet ik je schuldig blijven.

Waarschuw beheerder
+4-2
Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op donderdag 21 augustus 2014 om 20:28:
Klopt, gelukkig zijn er nu de Paarse Magneten die weer net een nog strakkere spreiding hebben dan de Goldbars. Je zou daar overigens eens een latere batch van ingeleverd moeten krijgen, heel benieuwd of je dan nog zo lovend over de Goldbars bent.

Jij bent meneer de drukker? Volgens mij is de spreiding van de goldbars etc keer op keer hoger dan die van de dominos etc. Maar ben hier niet om hierover te discussieren.
Waarschuw beheerder
-2
ooohw op die fiets. Ik las het alsof er iets anders in zat dan moest zitten ofzo :)

Ben weer up to date ^^
Waarschuw beheerder
-6
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 augustus 2014 om 21:53:
Volgens mij is de spreiding van de goldbars etc keer op keer hoger dan die van de dominos etc. Maar ben hier niet om hierover te discussieren.

189-202mg voor de goldbars en 178-188 mg voor de +- dus hij heeft wel gelijk over dat de spreiding van de +- kleiner is dan die van de goldbars. Maargoed ontloopt elkaar vrij weinig.

Ben meer benieuwd naar de resultaten van Energycontrol over de gold bars, ze leveren namelijk bij elke uitslag netjes een pdf aan met de getallen. 159mg zou namelijk neerkomen op een uitslag van 134mg hier in Nederland....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+5-3
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 augustus 2014 om 18:05:
Denk dat je op dit moment beter zit met de goldbars. Deze drukkers houden naar mijn mening de spreiding netter. En de goudstaaf is natuurlijk een vette druk.

Zeker waar
Waarschuw beheerder
-1
Vriend van me heeft blauwe 1ups/mario mushrooms gekregen. Lees op pillreports en hier veel verschillende verhalen... Er schijnt mCCP in te zitten, ze zijn 'maar' 95mg per pil of ineens toch 200+, oude pillen dus werkt minder goed bla bla bla. Iemand hier ervaring met deze pillen? Wel of niet nemen? Testen lukt hem niet meer, maar hoor liever niet achteraf dat hij is geeindigd bij de EHBO...
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van pau op donderdag 21 augustus 2014 om 22:55:
Vriend van me heeft blauwe 1ups/mario mushrooms gekregen. Lees op pillreports en hier veel verschillende verhalen... Er schijnt mCCP in te zitten, ze zijn 'maar' 95mg per pil of ineens toch 200+, oude pillen dus werkt minder goed bla bla bla. Iemand hier ervaring met deze pillen? Wel of niet nemen? Testen lukt hem niet meer, maar hoor liever niet achteraf dat hij is geeindigd bij de EHBO...

Als ik je verhaal zo lees lijkt het me slimmer om deze links te laten liggen en een bekende pil te nemen. En ze toch te laten testen en mocht dit een goed resultaat zijn de volgende keer gebruiken. Liever het zekere voor het onzekere.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van picoalisoo op donderdag 21 augustus 2014 om 22:58:
Als ik je verhaal zo lees lijkt het me slimmer om deze links te laten liggen en een bekende pil te nemen. En ze toch te laten testen en mocht dit een goed resultaat zijn de volgende keer gebruiken. Liever het zekere voor het onzekere.

Dat was ook mijn reactie ja... Maar meneer is een beetje eigenwijs en iets te goed van vertrouwen als het gaat om zn dealert. Dan speel ik maar weer even voor mama haha.

Hoop dat iemand me iets meer info kan verschaffen! :)
Waarschuw beheerder
-2

Uitspraak van picoalisoo op donderdag 21 augustus 2014 om 22:58:

Zoals picoalisoo al aangeeft zal ik ze weg leggen en eerst laten testen!
Heb ze zelf gehad van 120 mg schoon maar dat zegt natuurlijk niks over die van jou vriend..

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van pau op donderdag 21 augustus 2014 om 23:04:
Dat was ook mijn reactie ja... Maar meneer is een beetje eigenwijs en iets te goed van vertrouwen als het gaat om zn dealert. Dan speel ik maar weer even voor mama haha.

Hoop dat iemand me iets meer info kan verschaffen! :)

Ik heb deze samen met twee anderen genomen op een feest. Ze vielen erg zwaar op de maag, van iets meer dan een kwartje werden we alle drie misselijk en moest er één een beetje braken. We hadden geen space en energie, maar zaten te praten aan een picknicktafel, wat overigens wel leuk was. Ikzelf zou ze niet meer nemen.

Waarschuw beheerder
Is er al een uitslag van: blauwe superman , zonder breeklijn beetje hoekig , beide kanten s logo; ? alvast bedankt.
Waarschuw beheerder
+5-3
Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op donderdag 21 augustus 2014 om 20:28:
Klopt, gelukkig zijn er nu de Paarse Magneten die weer net een nog strakkere spreiding hebben dan de Goldbars. Je zou daar overigens eens een latere batch van ingeleverd moeten krijgen, heel benieuwd of je dan nog zo lovend over de Goldbars bent.

Uitspraak van picoalisoo op donderdag 21 augustus 2014 om 20:54:
Ja behalve als je die tweede batch hebt die is niet zo vet.

Uitspraak van picoalisoo op donderdag 21 augustus 2014 om 20:57:
Die valt al uit elkaar als je er naar kijkt, foto van die dingen niet voorbij zien komen?
Denk ook niet dat die de spreiding geheel ten goede zou komen als ze nog zouden worden ingenomen.

jongens jongens jongens , wat een haat en wat zijn jullie opvalland nagatief over de goldbars valt echt niet op hoor ;-) , Zodra iemand maar iets postitiefs heeft te melden over de goldbars zijn jullie ( en vooral onze grote vriend pico) er als de kippen bij om de goldbars meteen zo veel mogelijk af te kraken . Houden jullie je maar lekker bezig met de paarse magneten dit zijn blijkbaar jullie favo ptjes haha

Uitspraak van picoalisoo op donderdag 21 augustus 2014 om 22:00:
189-202mg voor de goldbars en 178-188 mg voor de +- dus hij heeft wel gelijk over dat de spreiding van de +- kleiner is dan die van de goldbars. Maargoed ontloopt elkaar vrij weinig.

klopt het onloopt elkaar nu niet veel ,mooie spreidingen idd

alleen zijn de goldbars wel iets sterker ;-)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Vriend van me heeft blauwe 1ups/mario mushrooms gekregen. Lees op pillreports en hier veel verschillende verhalen... Er schijnt mCCP in te zitten, ze zijn 'maar' 95mg per pil of ineens toch 200+, oude pillen dus werkt minder goed bla bla bla. Iemand hier ervaring met deze pillen?

Bij mijn weten zijn er vooral veel van die 1ups/mushrooms geweest met 2C-B erin, dus zou ze zeker even laten testen zoals al geadviseerd werd idd en niet zo maar nemen obv goed vertrouwen. Laat ze eerst testen en dan kun je met de uitslag in handen voor een andere keer wel weer een beslissing nemen. Een Marquis (EZ Test) in huis halen kan ook geen kwaad wat dat betreft, daarmee kan je iig het onderscheid MDMA/ 2C-B / niks maken. Tis iig even wat informatie wat je direct in handen kunt hebben, tov testcentrum wat een week duurt en waar je mss nog enige moeite in moet stoppen om er te komen (niet iedereen heeft er immers eentje in z'n stad zitten).

Waarschuw beheerder
-6
Oranje Dominos echte knallers :D
Waarschuw beheerder
+1-8
Uitspraak van Bartjegr op vrijdag 22 augustus 2014 om 00:52:
er als de kippen bij om de goldbars meteen zo veel mogelijk af te kraken

Beetje de pot verwijt de ketel vind je niet?

Uitspraak van Bartjegr op vrijdag 22 augustus 2014 om 00:52:
jongens jongens jongens , wat een haat en wat zijn jullie opvalland nagatief over de goldbars valt echt niet op hoor

Klopt kan me er de ziekte aan iriteren dat zodra de spreiding bekend is er gelijk een stuk minder ingaat.... Sindsdien koop ik als ik wat nodig heb enkel de eerste batch van 1 van deze 2 units, aangezien de rest van soorten naar mijn inziens helemaal niet meer te vertrouwen is.... Zal niet de eerste keer zijn dat ik op een feest/festival met 1 a 2 units verdeeld over de dag/avond toch niet het punt bereik wat ik met de eerste batch wel had.

Heeft niks met een voorkeur te maken meer met mijn strijd voor consistente units ook nadat de spreiding bekend is en dat ik niet enkel de eerste batch kan kopen. Ik heb er namelijk een hekel aan om bij het TC te komen en voor de tigste keer naar huis kan met een spreiding die aan alle kanten rammelt omdat ze hem niet meer innemen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2014 om 07:00:
Oranje Dominos echte knallers :D

Idd, flinke beukers! :D
Netzo als de groene, gele, rode, paarse, blauwe en roze. Verzamel ze allemaal.

Waarschuw beheerder
+2-5
(permanent verbannen)
Lekker origineel oranje paars blauw groen lol

Dan hebben we de 2.0 nog
Waarschuw beheerder
+1-3
Je vergeet de helft. Wit, zwart, lila, goud en zilver.
Oja en de bronze is ook onderweg hoorde ik.
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 22 augustus 2014 om 09:53:
Lekker origineel oranje paars blauw groen lol

Ik denk dat hij sarcastisch was michel :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-3
alayci gercekten ;)
Waarschuw beheerder
+7-1
Uitspraak van MasterAfwasser op vrijdag 15 augustus 2014 om 13:03:
[img width=700 height=400 cacheid=0016165e0032316a2d6e3d121a02e37f8e cacheid=0016165e0032316a2d6e3d121a02e39978]http://i60.tinypic.com/25hh1cl.jpg[/img]

Ik breng er vandaag 1 naar het TC.

Uitslag: 141mg Mdma, schoon.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+6-4
PicoAlisoo, sorry hoor maar wat een bullshit. Waarom alleen zo een commentaar op de goldbars dan? Lijkt me dat die mensen niet blij zijn met de grote hoeveelheden + - en dominos die ze nog hebben.. De goudstaven liggen toch echt beter bij de beloofde 200mg dan dat de dominos dat zaten. Breng er vandaag eentje weg dus volgende week vrijdag uitslag nieuwe batch goldbars.
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2014 om 13:25:
Lijkt me dat die mensen niet blij zijn met de grote hoeveelheden + -

Wat is daar mis mee dan?

Waarschuw beheerder
-5
Uitspraak van Kickstarter op vrijdag 22 augustus 2014 om 13:34:
Wat is daar mis mee dan?

Houd je erbuiten als je het gesprek niet volgt.

Meerdere personen beginnen de goldbars af te kraken terwijl ik mijn mening geef dat goldbars naar mijn idee op het moment beter zijn. Vandaar mijn opmerking dat mensen misschien niet tevreden zijn aangezien er gelijk aangevallen wordt op mijn opmerking over de goldbars.
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2014 om 13:59:

Meerdere personen beginnen de goldbars af te kraken terwijl ik mijn mening geef dat goldbars naar mijn idee op het moment beter zijn. Vandaar mijn opmerking dat mensen misschien niet tevreden zijn aangezien er gelijk aangevallen wordt op mijn opmerking over de goldbars.

De spreiding is wat groter, so what? Er zit mdma in en ze zijn schoon, wat is jou punt in deze discussie?
Waarschuw beheerder
+4-1

Ga lekker in een prive chat je mening delen met minderjarige rukkers dan. Dit is een openbaar forum.

goldbars naar mijn idee op het moment beter zijn

Omdat ze 10mg meer bevatten? Ja veel beter man! Als je dan toch aan het mierenneuken bent, val dan ook even over de hogere spreiding van de Goldbars ;).
Maar goed, volgens mij was deze discussie enkel op gang gekomen door de lage testuitslagen in het buitenland, van een officieel testcentrum.
Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2014 om 15:39:
kksmurf.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2014 om 15:39:
Kkforum

Ga ff lekker elders je frustraties uiten man. Daaaaag.
Waarschuw beheerder
-1
Vandaar mijn opmerking dat mensen misschien niet tevreden zijn aangezien er gelijk aangevallen wordt op mijn opmerking over de goldbars.

Dus omdat jij jou mening geeft is men niet tevreden over de +- :lol:
Werkzaam bij Partyflock
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
+8

Dit is een forum. (Y)

Waarschuw beheerder
+2-10
Uitspraak van Marii!! op vrijdag 22 augustus 2014 om 15:51:
Dit is een forum. (Y)

En jij ook stakker
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2014 om 16:04:
En jij ook stakker

:') En nu ontopic graag (Y)
Waarschuw beheerder
+17-3
Laat die goldbars maar zitten voor mij... Als ik de reacties van Jantje Kolijn zo zie doet het snoepen van die goude rakkers je geen goed...
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Polder op vrijdag 22 augustus 2014 om 16:15:
Laat die goldbars maar zitten voor mij... Als ik de reacties van Jantje Kolijn zo zie doet het snoepen van die goude rakkers je geen goed...

Nee die dip trekt door naar vrijdag middag..
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Polder op vrijdag 22 augustus 2014 om 16:15:

:lol:

Waarschuw beheerder
heb paar weken terug thuis halve wifi en later een halve goudstaaf genomen... pffff was zeker heftig! mn kaken bleven maar klapperen niet te filmen!!! maar was wel lekker :P
hele week erna wel depri geweest ondanks 5htp, idd pas vrijdag weer normaal.... :S
Waarschuw beheerder
+1-2
wat zijn op dit moment de aanraders binnen de xtc ? Je hoort zoveel vreemde berichten tegenwoordig.
Domino's is een don't begrijp ik, goldbars en paarse magneten lees ik dan weer hier. Ik ben het spoor een beetje bijster.
Waarschuw beheerder
-1
Wat is jullie ervaring met blauwe Warner Bros? Kan er nog weinig over vinden.. degene die ik heb gebruikt is paarse partyflock en bitcoin. Hoor graag!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Gizmo010 op vrijdag 22 augustus 2014 om 17:44:
wat zijn op dit moment de aanraders binnen de xtc ? Je hoort zoveel vreemde berichten tegenwoordig.
Domino's is een don't begrijp ik, goldbars en paarse magneten lees ik dan weer hier. Ik ben het spoor een beetje bijster.

Kijk eerst maar is wat je kan krijgen en kom daarna vragen stellen. En als je domino´s een don´t vind heb je je niet bijzonder goed ingelezen...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Just love to party op vrijdag 22 augustus 2014 om 19:04:
Wat is jullie ervaring met blauwe Warner Bros? Kan er nog weinig over vinden.. degene die ik heb gebruikt is paarse partyflock en bitcoin. Hoor graag!

Schone p'tjes. Ongeveer hetzelfde gedoseerd als je voorbeelden.

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Just love to party op vrijdag 22 augustus 2014 om 19:04:

Heb ze niet laten testen, maar wel zelf getest.. Zou rond de 200mg in zitten en dat klopt ook aardig. Ging er flink goed op, net zoals de normale 200mg knallers!;)(y)
Waarschuw beheerder
+17-4
[img width=1024 height=683 cacheid=001617600032329e62d254121a02e39d13]https://cdn.anonfiles.com/1408782250875.jpg[/img]

Vandaag wat van deze rakkers mogen ontvangen! Nieuwe druk van de Domino kant.
Nespresso, ~130mg inhoud. Van de week even bij testcentrum droppen. Zien er echt briljant uit! Hulde.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kickstarter op zaterdag 23 augustus 2014 om 10:27:
[img width=1024 height=683 cacheid=001617600032329e62d254121a02e39d13 cacheid=001617600032329e62d254121a02e39d1e]https://cdn.anonfiles.com/1408782250875.jpg[/img]

Nespresso, ~130mg inhoud. Van de week even bij testcentrum droppen. Zien er echt briljant uit! Hulde.

Haha mooi bedacht ook, benieuwd naar de uitslagen!
Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=683 cacheid=001617600032329e62d254121a02e39d13 cacheid=001617600032329e62d254121a02e39d25]https://cdn.anonfiles.com/1408782250875.jpg[/img]

prachtig weer!
Waarschuw beheerder
-3
[img width=1024 height=683 cacheid=001617600032329e62d254121a02e39d13 cacheid=001617600032329e62d254121a02e39d29]https://cdn.anonfiles.com/1408782250875.jpg[/img]

Zien er wel heel vet uit ja! Zijn ze hoog of is dat de optiek van de foto?