Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4411527x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+5-2
Hoi is 1 xct (+- 200 mg) voor 5 euro een redelijke prijs?
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
+2-3
Nee veel te deur. Je moet ongeveer 1.50 bieden

Waarschuw beheerder
+2-15
(permanent verbannen)
Ik had gister een goudstaaf op............ goeie space (veel random onzin die door je hoofd spookt :D over je tante ofseuw of tuinstoelen), niet echt hallicunaties gehad....... ook niet een zware neerkomer./crash......... kater goed te doen iig.. ook niet echt een chemisch vies gevoel
Korte werkingsduur dat wel.... ik had 140mg gedropt......... toen na 45 minuten 60mg... ik weeg 90 kilo

je chillt hem wel kapot er op, dat weer wel
Ik heb trouwens '' in het verleden'' de beste spaces gehad op 300mg verspreid over een uur of 4 ,. ik krijg hallicunaties rond 250mg .. net als last van mijn blaas 8)

Ik heb ook veel slechte pillen gehad waar de kater echt slopend was dag erna....... dus ik weet dat die goudstaaf goed is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+6
donateur
Goed verhaal !

Waarschuw beheerder
-6
(permanent verbannen)
Uitspraak van Messy op zaterdag 16 augustus 2014 om 21:21:
Hoi is 1 xct (+- 200 mg) voor 5 euro een redelijke prijs?

per stuk wel.... ze zullen overal ongetwijfeld geen moer meer kosten per 50 ofso gok ik
Als de pil maar goed is, je komt toch nog vaak troep tegen ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-6
(permanent verbannen)
Uitspraak van Raver op zaterdag 16 augustus 2014 om 12:13:
Opvallend veel personen in mijn omgevingen hebben de laatste tijd veel rare bij effecten tijdens en na xtc gebruik. Zoals rare stuiptrekkingen, erg verward na opstaan 's ochtends, en flauwvallen na te snel opstaan, dit vooral in de uitwerking van het middel. Zijn er mensen die ook last hebben van 1 of meerdere van de bovenstaande klachten. Graag normale reacties graag. Vrienden die dit hebben gebruiken eens per maand maximaal 2 tabletten.

Probeer eens om de 6 maanden en dan gewoon goed naar de klote.... hele nacht doorgaan 350 mg ofso
Elke maand ga je er steeds wat meer op achteruit.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-10
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 16 augustus 2014 om 22:18:
Goed verhaal !

ja die zijn goed had ik ook zo van die hallicunaties goudstaafjes zo superman die naar mij toevloog. en ik zij maar dit klopt niet toch niet met een jeansbroek aan :-) hehehe even ne flash en erna weg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chemical-love op zaterdag 16 augustus 2014 om 23:29:
ja die zijn goed had ik ook zo van die hallicunaties goudstaafjes zo superman die naar mij toevloog. en ik zij maar dit klopt niet toch niet met een jeansbroek aan :-) hehehe even ne flash en erna weg

Serieus ?
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Joeyraver op zaterdag 16 augustus 2014 om 09:18:
Als je goed leest gaat het om een vrouw van 55kg die voor het eerst een pilletje gaat gebruiken. En kan je garanderen dat als ze een hele neemt, dr leuke dag voorbij is.

Vandaag gebruikte een vriendin voor de eerst keer pillen (dominos) op een festival en ik zei dat ze met kwartjes moest doseren. Eerst kwartje sloeg niet in, tweede kwartje voelde ze ook nog niks en constant maar vragen of ze bij moest pakken. Uiteindelijk na 2 dominos en 4 uur verder werd ze pas waus (en goed ook).
Snap echt niet waarom dit bij zo'n klein meisje van net 50 kg pas zo laat in sloeg :S Is ze dr teveel mee bezig geweest of is het een bepaalde mindset waaraan ze moet toegeven, ik weet t niet.
Waarschuw beheerder
+4
donateur
Mogelijk erg veel en of vet gegeten van te voren ??
Door een vette maagwand , of volle maag kan het wezen dat het effect pas later op komt namelijk.

Anders zou ik het zo even niet weten (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
Was dat nou joh. Rond half 7 een halfje gepakt. Om half 8 nog een halfje omdat ik niets voelde en rond half 10 nog een kwartje. Helemaal niets gevoeld, stap 2 minuten de deur uit en begin te gaaan als een malloot.

Super.

Waarschuw beheerder
-12
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 15 augustus 2014 om 19:26:
zou zeker uitkijken met zon gewicht, mensen gaan dan super hard op 100mg
Die dominos waren 250mg?? las ook dat er iemand was die dood ging toen ie een hele nam in 1 x

De domino's zijn nagemaakt met PMA erin daarom zijn ze ermee gestopt,
Nieuwe opvolger is de paarse +- een top pil overigens
Waarschuw beheerder
+8
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 augustus 2014 om 14:07:

Bron? Heb dit niet eerder gehoord namelijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

holy shit wat een mongolen niet?
Die gasten die er PMA indouwen moet je 80 jaar in de cel smijten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van Raver op zaterdag 16 augustus 2014 om 12:14:
Ik ken best wat mensen die ook af en toe 2 pillen tegelijk nemen. Het is maar wat je gewend bent he :p

Ik snap dat nooit zo :(, ik zelf doe meestal kwartjes en zelden halfjes, wel vlot met bij doseren.
Maar genoeg is genoeg..
Ook als mensen om advies vragen zeg ik altijd een kwartje..
Bijpakken kan tenslotte altijd, maar afnemen niet. :)

Wat een bikkel zeg, gaat zijn vervolg studie doen op de praktijkschool?
Sorry maar dit zijn echt dingen waarvan ik denk laat het maar een keer goed mis gaan in zo'n groepje.

Geef je er geen ongelijk in, helaas zie je steeds meer minder jarige die eraan beginnen en die het steeds vaker tot elk weekend doen.
Maar om dan tezeggen dat het maar eens fout moet gaan.
Nee, dat zou ik niemand toe wensen, hoe onverantwoordelijk zo'n persoon dan ook bezig is.

Als je goed leest gaat het om een vrouw van 55kg die voor het eerst een pilletje gaat gebruiken. En kan je garanderen dat als ze een hele neemt, dr leuke dag voorbij is.

Als ik goed lees?, volgens mij citeerde ik nocturnal rituals en niet Haneraka.
Zo zie je maar weer dat goed lezen nog lastig is. -.-

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 augustus 2014 om 22:13:
Ik had gister een goudstaaf op............ goeie space (veel random onzin die door je hoofd spookt :D over je tante ofseuw of tuinstoelen), niet echt hallicunaties gehad....... ook niet een zware neerkomer./crash......... kater goed te doen iig.. ook niet echt een chemisch vies gevoel
Korte werkingsduur dat wel.... ik had 140mg gedropt......... toen na 45 minuten 60mg... ik weeg 90 kilo

Weetje wat ik me nou af vraag?
Je had een goudstaaf op, verdeeld over 140mg en 60mg..
Hoe weet je dat zo zeker?
Evenals dat je bij 300mg gaat spacen en bij 250mg last van je blaas krijg?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Op decibel heerlijk gegaan met de paarse plus minus - magneet. Ik vind het een fijn pilletje maar ik kreeg er wel een flinke klapperkaak van. Dat heb ik nog nooit gehad zo erg.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Kaaskoekje op zondag 17 augustus 2014 om 03:03:
Is ze dr teveel mee bezig geweest of is het een bepaalde mindset waaraan ze moet toegeven, ik weet t niet.

dat zal het wel geweest zijn, of misschien vet gegeten van te voren
Waarschuw beheerder
+2-3
Wie van jullie heeft ervaring met Goudstaafjes?

En hoe waren ze?

Ga ze denk ik op Mysteryland gebruiken en Q-base :)
Waarschuw beheerder
+10-1
Uitspraak van Grudgie op maandag 18 augustus 2014 om 17:38:
Wie van jullie heeft ervaring met Goudstaafjes?

Ik denk niemand hier.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mrbubble456 op vrijdag 15 augustus 2014 om 20:29:
Iemand bekend met onderstaande pillen? Zijn wit met een soort van Rolling Stones logo erin. Achterop zitten 2 breeklijnen. Ik heb ze vandaag pas gekregen en zijn bedoeld voor morgen, TC bezoeken zit er dus niet meer in.

[img width=480 height=800 cacheid=0016167b0032318a0d0b0d731a02e38197 cacheid=0016167b0032318a0d0b0d731a02e38c13]http://i57.tinypic.com/2a96s74.png[/img]

vroeger waren het knallers.maar nu weet ik het niet.
Waarschuw beheerder
-1
iemand bekend met deze wb ?

[albumelement=84064086]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
+1-1
Opvallend veel personen in mijn omgevingen hebben de laatste tijd veel rare bij effecten tijdens en na xtc gebruik. Zoals rare stuiptrekkingen, erg verward na opstaan 's ochtends, en flauwvallen na te snel opstaan, dit vooral in de uitwerking van het middel. Zijn er mensen die ook last hebben van 1 of meerdere van de bovenstaande klachten. Graag normale reacties graag. Vrienden die dit hebben gebruiken eens per maand maximaal 2 tabletten.

Klinkt heel erg als te weinig drinken, te weinig eten van tevoren, teveel gebruik in te korte tijd, met zorgen aan het hoofd aan de xtc en een groot vitaminegebrek.
Waarschuw beheerder
-3
donateur
Uitspraak van Grudgie op maandag 18 augustus 2014 om 17:38:
Goudstaafjes?

Uitspraak van HENKDETANK op maandag 18 augustus 2014 om 17:47:
Ik denk niemand hier.

Doen het goed bij de bank hoor, Staalbankiers bank betaald er goud geld voor!

Uitspraak van Pilsem op maandag 18 augustus 2014 om 22:27:
Klinkt heel erg als te weinig drinken, te weinig eten van tevoren, teveel gebruik in te korte tijd, met zorgen aan het hoofd aan de xtc en een groot vitaminegebrek.

Klinkt als in ieder geval iets van die dingend ie je noemt ja (Y) Kan 1 van allen zijn of een combinatie van meerderen (dat lijkt nog wat waarschijnlijker) idd!
Waarschuw beheerder
+1
Ben benieuw of iemand hier meer info over kan geven..

" Van de week kwam een vriend met het verhaal dat hij een documentaire zag over xtc, grotendeel over Nederland.
Hij wist er niet veel over tevertellen wat ik nog niet wist, maar hij zei dat er een stofje in zou komen wat je 4 DAGEN door laat spacen..
Eerste wat ik dacht: Die is gek!.."

Nou was ik er toch benieuwd naar en vervolgens zit ik op Facebook en zie ik iets over een partydrug.

Kom ik hier bij::

"Op internetfora is bovendien te lezen hoe MDPV in XTC-pillen wordt gedraaid (of zogezegd zuivere MDMA). Dat zou (volgens de fora) vooral in Nederlandse labs gebeuren, wat voorlopig nog niet bewezen is. Bovendien is er vanuit Nederland tot op heden nog niet gemeld dat XTC/MDMA vervuild zou zijn met MDPV."

Bron:: http://m.newsmonkey.be/article/17201

Dat ik nu dus iets over een documentaire hoor en nog eens iets op Facebook krijg wat tevergelijken is, denk ik nu wel van waar komen die geruchten vandaan?
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Er zijn wel stofjes die 4 dagen kunnen werken, maar of je dat nou als iets lekkers en als 'spacen' moet betitelen ben ik zo nog niet over uit.

Maar zelf nog niet zo iets gehoord, maar goed...hey that's only me. Maar het is wel interessant of het inmiddels als door testcentra is bevestigd.
MDPV is sowieso wel op de markt..

..maar het is wel kwalijk als mensen dat in tabletten gaan drukken die ze verkopen als xtc-tabletten.
Als mensen MDPV willen gebruiken, laat ze dan iig zelf de keuze, maar druk het niet in tabletten die je als iets anders verkoopt..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mrbubble456 op vrijdag 15 augustus 2014 om 20:29:
Iemand bekend met onderstaande pillen? Zijn wit met een soort van Rolling Stones logo erin. Achterop zitten 2 breeklijnen. Ik heb ze vandaag pas gekregen en zijn bedoeld voor morgen, TC bezoeken zit er dus niet meer in.

[img width=480 height=800 cacheid=0016167b0032318a0d0b0d731a02e38197 cacheid=0016167b0032318a0d0b0d731a02e38de2]http://i57.tinypic.com/2a96s74.png[/img]

Heb die 5 weken terug in geleverd. Testuitslag van 157mg.
Waarschuw beheerder
+1
Mijn vriendin ip decibel viir het eerst xtc. We hadden dominos, de oude versie. Haar laten beginnen met een kwart, die sloeg ongeveer na 3 kwartier in. Voor dat we het wisten was het opeens 2 uur verder en toen nog een kwart gegeven. En later op de avond de rest.. ze heeft in totaal een hele op maar ze ging niet echt hard ofzo. Ze was wel constant aan het smilen en had het wel naar dr zin en zat in dr eigen droom wereld :p

Ik denk dat ik te lang gewacht heb met herdoseren. Want ze heeft wel een paar x op de avond gezegd dat ze weer nuchter werd...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Birk010 op dinsdag 19 augustus 2014 om 00:57:
MDPV

Media zevert veel, ik had dat artikel ook gelezen en heb er wat research over gedaan
MDPV werkt lang, maar geen 4 dagen, dat is iets wat media weer verzint om er het artikel extra pittig te maken
Na vele reports te lezen wist ik dat MDPV erg dosis gevoelig is, 2-4mg snuiven is al redelijke dosis,
totaal effect duurt 6-12 uur, het geeft je wel een erg grote drang om bij te nemen, bij het te snel bijnemen begint het snel slecht te gaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Birk010 op dinsdag 19 augustus 2014 om 00:57:
"Op internetfora is bovendien te lezen hoe MDPV in XTC-pillen wordt gedraaid (of zogezegd zuivere MDMA). Dat zou (volgens de fora) vooral in Nederlandse labs gebeuren, wat voorlopig nog niet bewezen is. Bovendien is er vanuit Nederland tot op heden nog niet gemeld dat XTC/MDMA vervuild zou zijn met MDPV."

"Jongens! Ik heb laatst XTC-pillen gekocht maar daar zat naast een beetje MDMA ook MDPV in!"

En een telegraaf/FOXnews/[baggerkrant] artikel is geboren, kopje erboven 'MDPV mogelijk ook in XTC uit Nederland!1' en dan de hele zou, of wordt gezegd, men beweert, experts zeggen dat enz.-retoriek toepassen, daar draait die hele industrie die afhankelijk is van bange mensen op.

Als er MDPV ipv MDMA heb je echt heel andere effecten en zijn de uren na de eerste 4-6 zeker geen space te noemen, overigens als je als man een xtc pil neemt waarop je makkelijk een erectie krijgt zou wel een indicator voor MDPV kunnen zijn :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van PandaBeer op dinsdag 19 augustus 2014 om 19:49:
overigens als je als man een xtc pil neemt waarop je makkelijk een erectie krijgt zou wel een indicator voor MDPV kunnen zijn :p

Dan spreek je voor je zelf denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Haneraka op dinsdag 19 augustus 2014 om 13:20:
Ze was wel constant aan het smilen en had het wel naar dr zin en zat in dr eigen droom wereld :p

Dat vind ikzelf nou juist het fijne aan xtc. Dat heerlijke gevoel en alles prachtig vinden! Met iedereen ff buurten die je tegenkomt, haha.
Waarschuw beheerder
-7
"Jongens! Ik heb laatst XTC-pillen gekocht maar daar zat naast een beetje MDMA ook MDPV in!"

Gast als je dat in je pil had noem dan ook wat voor pil het was. Zo is het een beetje vaag verhaal en lijkt het op sensatie!

Heb je de pil laten testen?
Zijn er meer test resultaten bekent bij het Tc?
In welke regio heb je ze gekocht?

Dan hebben we wat aan je reactie!!!!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 19 augustus 2014 om 20:00:
Dan spreek je voor je zelf denk ik.

Inderdaad, nooit geen probleem mee :P
Waarschuw beheerder
+7-1
Uitspraak van Retro op woensdag 20 augustus 2014 om 11:36:
Gast als je dat in je pil had noem dan ook wat voor pil het was. Zo is het een beetje vaag verhaal en lijkt het op sensatie!

Heb je de pil laten testen?
Zijn er meer test resultaten bekent bij het Tc?
In welke regio heb je ze gekocht?

Dan hebben we wat aan je reactie!!!!

Zijn reactie was een schets van hoe een negatief artikel over XTC ontstaat.

Waarschuw beheerder
+5-4
(permanent verbannen)
Nieuwe opvolger is de paarse +- een top pil overigens

volgens mij had het maken met de spreiding 140 tot 200mg

toen wou niemand ze meer !!!

Waarschuw beheerder
+2-4

Teveel MDMA, te weinig zout.

Waarschuw beheerder
+4-5
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 21 augustus 2014 om 14:05:
volgens mij had het maken met de spreiding 140 tot 200mg

Denk dat je op dit moment beter zit met de goldbars. Deze drukkers houden naar mijn mening de spreiding netter. En de goudstaaf is natuurlijk een vette druk.
Waarschuw beheerder
+4-6
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 21 augustus 2014 om 14:05:

Je spreekt nu uit eigen ervaring Michel :roflol:
Waarschuw beheerder
+1-6
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 augustus 2014 om 18:05:
Denk dat je op dit moment beter zit met de goldbars. Deze drukkers houden naar mijn mening de spreiding netter. En de goudstaaf is natuurlijk een vette druk.

Klopt, gelukkig zijn er nu de Paarse Magneten die weer net een nog strakkere spreiding hebben dan de Goldbars. Je zou daar overigens eens een latere batch van ingeleverd moeten krijgen, heel benieuwd of je dan nog zo lovend over de Goldbars bent.
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met blauwe route 66? Zouden 4fmp moeten bevatten.
Waarschuw beheerder
-5
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 augustus 2014 om 18:05:
En de goudstaaf is natuurlijk een vette druk.

Ja behalve als je die tweede batch hebt die is niet zo vet.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van picoalisoo op donderdag 21 augustus 2014 om 20:54:
Ja behalve als je die tweede batch hebt die is niet zo vet.

Heb ik iets gemist?! wat is er met de 2e batch gebeurt dan?

En ik maar denken dat ik alle berichten op dit topic las :D
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Festival_feest op donderdag 21 augustus 2014 om 20:56:
Heb ik iets gemist?! wat is er met de 2e batch gebeurt dan?

Die valt al uit elkaar als je er naar kijkt, foto van die dingen niet voorbij zien komen?
Denk ook niet dat die de spreiding geheel ten goede zou komen als ze nog zouden worden ingenomen.