Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4411525x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Kaaskoekje op donderdag 14 augustus 2014 om 08:50:
Ik heb 'n vriendin het op dezelfde manier laten doseren als jou en ze vond het perfect voor de eerste keer met iets van anderhalf uur dr tussen.

Na het moment van inslaan, of na het moment van innemen? Het laatste neem ik aan?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bart1981 op donderdag 14 augustus 2014 om 00:58:
Mijn persoonlijke ervaring is namelijk dat het bij de eerste keer lang duurt voordat je wat merkt.

ben ik het mee eens. zou ongeveer 45min a 60min nadat die inslaat bijpakken. Niet op het moment van innemen aangezien in het extreme geval kan zijn dat de ene hem na een kwartier al voelt hangen en de ander na een uur nog niet.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van eniesee op donderdag 14 augustus 2014 om 11:47:
ben ik het mee eens. zou ongeveer 45min a 60min nadat die inslaat bijpakken. Niet op het moment van innemen aangezien in het extreme geval kan zijn dat de ene hem na een kwartier al voelt hangen en de ander na een uur nog niet.

Het is de eerste keer voor diegene en is 55kg, en dan na 3 kwartier al bijpakken?
Sorry maar ik zou zoals bart1981 aangeeft minimaal 2u wachten met bijnemen, en afwachten hoe ze zich voelt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joeyraver op donderdag 14 augustus 2014 om 13:48:
Het is de eerste keer voor diegene en is 55kg, en dan na 3 kwartier al bijpakken?
Sorry maar ik zou zoals bart1981 aangeeft minimaal 2u wachten met bijnemen, en afwachten hoe ze zich voelt.

na 2u van inname bedoel jij?
als we van inname spreken zou ik dus spreken van 1,5u tot 1,75u. bij mij slaat 'die' gemiddeld in na zo'n 45min.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Joeyraver op donderdag 14 augustus 2014 om 13:48:

Ik ben ervaren en weeg 85-90 kilo en doe het altijd ook op die methode, voor een beginner van 55kg lijkt me beetje overbodig denk ik ook.

Net trouwens naar testcentrum geweest, spreiding van de goldbars ligt nu op 189-202.

Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Terror-Oost op donderdag 14 augustus 2014 om 16:14:
Ik ben ervaren en weeg 85-90 kilo en doe het altijd ook op die methode, voor een beginner van 55kg lijkt me beetje overbodig denk ik ook.

Net trouwens naar testcentrum geweest, spreiding van de goldbars ligt nu op 189-202.

Ze nemen ook geen nieuwe goldbars meer aan (alleen als de afmetingen heel erg verschillen, zoals bijv kleine en grote domino!), als er eenmaal een spreiding staat laten ze die staan. De spreiding die jij hebt verkregen is dus waarschijnlijk van de eerste batch, aangezien ze nu niks meer innemen omdat ze het te druk hebben met testen (is mij vertelt). Wil je toch weten wat de uitslag is van de goldbars die je nu haalt, kan je het beste je pil verpulveren en een een buisje doen en het dan inleveren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2014 om 16:42:
Wil je toch weten wat de uitslag is van de goldbars die je nu haalt, kan je het beste je pil verpulveren en een een buisje doen en het dan inleveren

En ook even wegen lijkt me uiteraard? Want met poeder geven ze toch alleen het % van de M?
Waarschuw beheerder
+2-6
Ze nemen ook geen nieuwe goldbars meer aan (alleen als de afmetingen heel erg verschillen, zoals bijv kleine en grote domino!), als er eenmaal een spreiding staat laten ze die staan. De spreiding die jij hebt verkregen is dus waarschijnlijk van de eerste batch, aangezien ze nu niks meer innemen omdat ze het te druk hebben met testen (is mij vertelt). Wil je toch weten wat de uitslag is van de goldbars die je nu haalt, kan je het beste je pil verpulveren en een een buisje doen en het dan inleveren!

Hahah , ik snap dat je het vervelend vind wasbeer dat de spreiding van de Goldbars zo strak is , en hou Eens op met die onzin , en pil verpulveren en in en flesje inleveren , en dan moeten de mensen bij de Tc je op je blauwe ogen vertrouwen dat het echt om een bepaalde pil gaat ? en dat je er dan niet van alles bij of uit kan gooien , of gewoon willekeurig geel of paarse poeder inleveren met een sticker erop van goldbar of paarse +- Ahahahah , het moet niet gekker worden hier
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van DQ op donderdag 14 augustus 2014 om 19:17:
en dan moeten de mensen bij de Tc je op je blauwe ogen vertrouwen dat het echt om een bepaalde pil gaat ? en dat je er dan niet van alles bij of uit kan gooien , of gewoon willekeurig geel of paarse poeder inleveren met een sticker erop van goldbar of paarse +- Ahahahah , het moet niet gekker worden hier

Nja in het idee zit wel wat, maar je moet het natuurlijk niet inleveren als pil dan. Dan moet je het wegen en inleveren als "MDMA poeder". Als je zelf maar weet wat het was.. en wat het woog. Met het percentage (en rekenvaardigheden) kun je dan terug rekenen hoeveel er in zat ;)

Maaruhm, tis idd de vraag of ze happig zijn op zo'n vaag poedertje aan te nemen, dat wel. Zeker als 't paars is ofzo...ze zien je al aankomen..

omdat ze het te druk hebben met testen (is mij vertelt).

Tis er wel druk idd, kreeg ik ook te horen vorige week.
Waarschuw beheerder
+1-1
Is het niet zo dat als jij zegt dat je denkt dat het MDMA poeder is, ze er in principe maar 100mg ofzo van nodig hebben? Een verpulverde pil weegt veel meer en het lijkt me niet dat als zij daar 100 mg uitnemen het percentage M in die sample hetzelfde is als in je pil, omdat bindmiddel, kleurstof en MDMA niet helemaal goed gemixt waren. En als jij erop hamert dat ze ipv 100 mg al het poeder moeten testen weten ze wel hoe laat het is. Misschien dan alles oplossen in een vloeistof en zeggen dat je denkt dat het G is ofzo. Al is G natuurlijk kleurloos en een pil opgelost in bijvoorbeeld water zal wel een leuk kleurtje krijgen. Ik denk dat het tc het wel doorheeft dan, misschien ook al wel als je zo'n raar geel/goud poeder inlevert.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-4
Paarse plusminus
Lekker.klein.makkelijk

Goeie snoepjes geschate inhoud rond de 190mg
Waarschuw beheerder
+3
[img width=700 height=400 cacheid=0016165e0032316a2d6e3d121a02e37f8e]http://i60.tinypic.com/25hh1cl.jpg[/img]

Ik breng er vandaag 1 naar het TC.
Waarschuw beheerder
+7
Uitspraak van Terror-Oost op donderdag 14 augustus 2014 om 16:14:

Omdat ik weinig uitslagen op dit forum van de paarse +/- voorbij heb zien komen heb ik ze zelf ingeleverd.

Gisteren gebeld voor de uitslag van de paarse +/-
Uitslag 179mg met een spreiding van 178-188mg.

Een strakke spreiding alleen weer niet de beloofde inhoud.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 15 augustus 2014 om 00:37:
Maaruhm, tis idd de vraag of ze happig zijn op zo'n vaag poedertje aan te nemen, dat wel. Zeker als 't paars is ofzo...ze zien je al aankomen..

"dit is wat er over is van een pil, mijn maatje is er helemaal niet lekker van geworden en we willen graag weten wat er in gezeten heeft, helaas is de pil gesneuveld in m'n zak"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterAfwasser op vrijdag 15 augustus 2014 om 13:03:
[img width=700 height=400 cacheid=0016165e0032316a2d6e3d121a02e37f8e cacheid=0016165e0032316a2d6e3d121a02e3800b]http://i60.tinypic.com/25hh1cl.jpg[/img]

Ik breng er vandaag 1 naar het TC.

zijn goeie knaken! 190mg
Waarschuw beheerder
+2
Wie o wie bekend met deze:
[albumelement id=84059941 small]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van ? op vrijdag 15 augustus 2014 om 14:24:
"dit is wat er over is van een pil, mijn maatje is er helemaal niet lekker van geworden en we willen graag weten wat er in gezeten heeft, helaas is de pil gesneuveld in m'n zak"

It could work :)

Tis denk ook maar net hoe hun pet die dag staat :P Of waar je komt..of hoe je overkomt.

Als je het echt wil weten; worth a try!
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van NuMbEr [#1] op vrijdag 15 augustus 2014 om 13:08:
Omdat ik weinig uitslagen op dit forum van de paarse +/- voorbij heb zien komen heb ik ze zelf ingeleverd.

Uitslag 179mg met een spreiding van 178-188mg.

Dan moeten we maar niet spreken over de Gold Bars zeker, op Pillreports is er juist report gekomen over de Gold Bars
Heeft er 2 laten testen

410mg totaal gewicht -------> 159mg MDMA
452mg totaal gewicht -------> 176mg MDMA

bron: http://pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33722
Waarschuw beheerder
+4-1
donateur
Uitspraak van Nspire op vrijdag 15 augustus 2014 om 15:47:
Dan moeten we maar niet spreken over de Gold Bars zeker, op Pillreports is er juist report gekomen over de Gold Bars
Heeft er 2 laten testen

Wil verder niet superveel zeggen hoor, maar mij valt "Madrid" op. Het is net hoeveel credibility je wilt geven aan a) een report van iemand daar , b ) de vraag hebben ze daar test services, of heeft hij als, bijv chemicus, zelf een analyse gedaan? en c) als ze wel testcentra hebben, hoeveel credits je daar vanuit hier aan geeft. d) zie wat dat betreft liever een uitslag vanuit NL.

e) kan het natuurlijk best zijn dat het (weer) een nieuwe batch is en dat ie lager is of f) lager is voor Madrid ;)

Toch al weer een paar regels tekst meer dan beoogd O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 15 augustus 2014 om 15:52:
Wil

Wat je zegt klopt wel, maar je kan er niet van onderuit gaan dat ze beide bekend staan, om de reden dat ze de mdma gehaltes verlagen per batch
En hier spreek ik dan weer over zowel plusminus als goldbar crew
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van Nspire op vrijdag 15 augustus 2014 om 15:57:
aan dat ze beide bekend staan, om de reden dat ze de mdma gehaltes verlagen per batch
En hier spreek ik dan weer over zowel plusminus als goldbar crew

Wordt van elke drukker gezegd toch? Dus verder niks nieuws onder de zon. Je kunt het met elk stempel noemen natuurlijk, maar het voegt er niet veel aan toe dat......we het gewoon hebben te slikken (vond het zelf wel aardige woordspeling in deze :P )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.X op vrijdag 15 augustus 2014 om 15:00:
zijn goeie knaken! 190mg

Ik hoor het volgende week wel ;P

Ze geven wel flink af, testmeneer zijn vingertoppen waren goed paars.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4
Heeft er 2 laten testen

bron: http://pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33722

Elke idioot kan een account op pillreports.com aanmaken en van alles erop zetten. Maar als jij dat wilt geloven be my guest.

Persoonlijk hecht ik meer waarde aan de informatie die de tc's in NL mij verschaffen dan die flutsite's.
Waarschuw beheerder
+3-2
Heeft er 2 laten testen

Wow, zou Mr. Polska zich nu 'zwaaaaaar genaaid' voelen?

Uitslag 179mg met een spreiding van 178-188mg

Zo dan ! Wat een top spreiding. Kennelijk is het probleem daar dus opgelost. De Blauwe WB's hadden ook al zo'n strakke spreiding meen ik?

En welke inhoud is jou beloofd dan?
Hier is 180-200 toegezegd en met 183 gemiddeld is er keurig woord gehouden. Goed om te zien dat de makers nu mooie resultaten hebben neergezet.
Waarschuw beheerder
dat is inderdaad wel een nadeel van ze ja ;)
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van NuMbEr [#1] op vrijdag 15 augustus 2014 om 16:24:
Elke idioot kan een account op pillreports.com aanmaken en van alles erop zetten.

Datzelfde kan gezegd worden over partyflock, iedereen kan hier immers ook een account maken en in dit topic een testuitslag en/of spreiding neerplempen.
Je hebt wel gelijk verder. Zelf navragen bij een TC is het beste. Je kan ook proberen het kaf van het koren scheiden wat betreft betrouwbare reports, zowel hier als op pillreports. Er zijn hier immers meerdere users welke wel waarheidsgetrouwe uitslagen posten.

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)
Ik lees hier overal dat die goudstaven wel goed zijn ik haal er zo ff een zeer klein aantal op......... goed om te hebben ligge :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2-4
(permanent verbannen)
Uitspraak van DoeMaarWatHarder! op maandag 16 juni 2014 om 17:37:
Barclays

zien er smerig uit alsof het beschimmeld is ... lekkere kleur
Ik heb trouwens altijd goede ervaring gehad met pillen die retestrak gedrukt waren en fijn afgewerkt
Pillen die uit elkaar vielen/lelijk waren etc heb ik ook regelmatig gehad was ALTIJD bagger kwaliteit

/
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2014 om 20:36:
eer zo een pilletje die je moet in twee doen of je krijgt het ni binnen.:-) zien er toch grote pillen uit :-)
Mss bedoeling ervan want wie slikt nu 200mg in 1 keer?

Ik deed dat toen ik gek was wel is en het regelmatig deed dat xtc gebruik.........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-7
(permanent verbannen)
Uitspraak van Haneraka op woensdag 13 augustus 2014 om 23:51:
Ze weegt 55 kilo

zou zeker uitkijken met zon gewicht, mensen gaan dan super hard op 100mg
Die dominos waren 250mg?? las ook dat er iemand was die dood ging toen ie een hele nam in 1 x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 15 augustus 2014 om 19:26:
Die dominos waren 250mg?? las ook dat er iemand was die dood ging toen ie een hele nam in 1 x

Dat is toch wel zever in pakjes :p
Waarschuw beheerder
-1
Hallo,

Ik heb 10 blauw / grijze sprookjes gekocht via een kennis. Nu kijk ik goed en zijn er 4 in spiegelbeeld. Ik heb er 6 met de bolling rechts en de bolling van de R ook naar rechts en vier met de bolling naar links en de bolling van de R ook naar links. Precies een kopie in spiegelbeeld.

Iemand ervaring met deze batch?

https://album.partyflock.nl/84060152t_914488073.jpg
Waarschuw beheerder
Ik krijg de foto niet bij de tekst.
Kan hem wel bekijken als je op de url klikt.

Waarschuw beheerder
+2
(permanent verbannen)
Aan de andere kant als je gepakt wordt met 6 pillen van 200mg.. is dat VEEL beter dan met 24 pillen van 50 :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-2
Iemand bekend met onderstaande pillen? Zijn wit met een soort van Rolling Stones logo erin. Achterop zitten 2 breeklijnen. Ik heb ze vandaag pas gekregen en zijn bedoeld voor morgen, TC bezoeken zit er dus niet meer in.

[img width=480 height=800 cacheid=0016167b0032318a0d0b0d731a02e38197]http://i57.tinypic.com/2a96s74.png[/img]

Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van DQ op donderdag 14 augustus 2014 om 19:17:
Hahah , ik snap dat je het vervelend vind wasbeer dat de spreiding van de Goldbars zo strak is , en hou Eens op met die onzin , en pil verpulveren en in en flesje inleveren , en dan moeten de mensen bij de Tc je op je blauwe ogen vertrouwen dat het echt om een bepaalde pil gaat ? en dat je er dan niet van alles bij of uit kan gooien , of gewoon willekeurig geel of paarse poeder inleveren met een sticker erop van goldbar of paarse +- Ahahahah , het moet niet gekker worden hier

Snap niet waarom je me hier aanvalt? Geef gewoon puur informatie weg. Als mensen er tien hebben gekocht en willen weten hoeveel er in zit kunnen ze toch gewoon 1 verpulveren en een buisje inleveren bij het TC, om voor zichzelf te weten te komen hoeveel erin zit? Heb nergens gezegd dat er goldbar opgeplakt moet worden. Heb dit puur gezegd voor mensen die zelf informatie willen opdoen en niet om de spreiding aan te vallen, zeg ik overingens ook nergens in men tekst. Plus leer alsjeblieft punten te gebruiken, is niet te lezen zo!
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 15 augustus 2014 om 19:26:
zou zeker uitkijken met zon gewicht, mensen gaan dan super hard op 100mg

Whaha, laat me niet lachen.
kleine batch dominos heb ik toch echt een gozer van 16 gezien die er 2 in 1x naar binnen nam..
Ik zelf zou het never doen, is gwn om een enkeltje naar boven vragen.

Maar om nou tezeggen dat je van 1 hele neer gaat nee.
Heb zelf ook nog nooit in 1x een hele gedaan, maar die komt vanzelf wel een x wanneer ik me er goed bij voel op een goed feest.
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Birk010 op zaterdag 16 augustus 2014 om 06:42:
kleine batch dominos heb ik toch echt een gozer van 16 gezien die er 2 in 1x naar binnen nam..

Wat een bikkel zeg, gaat zijn vervolg studie doen op de praktijkschool?
Sorry maar dit zijn echt dingen waarvan ik denk laat het maar een keer goed mis gaan in zo'n groepje.

Als je goed leest gaat het om een vrouw van 55kg die voor het eerst een pilletje gaat gebruiken. En kan je garanderen dat als ze een hele neemt, dr leuke dag voorbij is.
Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van Joeyraver op zaterdag 16 augustus 2014 om 09:18:
Als je goed leest gaat het om een vrouw van 55kg die voor het eerst een pilletje gaat gebruiken. En kan je garanderen dat als ze een hele neemt, dr leuke dag voorbij is.

Yep 100% zeker dat die GEEN fijn feestje zal hebben
Waarschuw beheerder
-2
Opvallend veel personen in mijn omgevingen hebben de laatste tijd veel rare bij effecten tijdens en na xtc gebruik. Zoals rare stuiptrekkingen, erg verward na opstaan 's ochtends, en flauwvallen na te snel opstaan, dit vooral in de uitwerking van het middel. Zijn er mensen die ook last hebben van 1 of meerdere van de bovenstaande klachten. Graag normale reacties graag. Vrienden die dit hebben gebruiken eens per maand maximaal 2 tabletten.
Waarschuw beheerder
-8
Whaha, laat me niet lachen.
Ik zelf zou het never doen, is gwn om een enkeltje naar boven vragen.

Heb zelf ook nog nooit in 1x een hele gedaan, maar die komt vanzelf wel een x wanneer ik me er goed bij voel op een goed feest.

Ik ken best wat mensen die ook af en toe 2 pillen tegelijk nemen. Het is maar wat je gewend bent he :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Haneraka op woensdag 13 augustus 2014 om 23:51:
Mijn vriendin voor de eerste x xtc aanomend weekend. We hebben domino's. Ik wil haar laten beginnen met een kwart. Ze weegt 55 kilo en is 24 jaar. Na hoe lamg zal ik dr het 2e kwartje geven?

Begon mijn eerste keer ook met kwartjes duurde ruim 2 uur voordat de eerste insloeg, ik zou ongeveer n uur na inslaan bijpakken, daarna als je n beetje gaat inkakken dan moet je bijpakken ;)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Raver op zaterdag 16 augustus 2014 om 12:13:
Zijn er mensen die ook last hebben van 1 of meerdere van de bovenstaande klachten.

Uitspraak van Raver op zaterdag 16 augustus 2014 om 12:14:
Ik ken best wat mensen die ook af en toe 2 pillen tegelijk nemen.

Denk dat dit je vraag ongeveer beantwoord.

Te vaak of te veel, en dan krijg je dus de bijwerkingen die je opnoemt, zijn allemaal normale bijwerkingen van gebruik.
Waarschuw beheerder
+6-2
lekker gold bars
Waarschuw beheerder
+4-2
Goldbars Toppill
Waarschuw beheerder
+1-2
hoor er goede dingen over.....is kijken of ze hier ook zijn...
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Raver op zaterdag 16 augustus 2014 om 12:13:
Opvallend veel personen in mijn omgevingen hebben de laatste tijd veel rare bij effecten tijdens en na xtc gebruik. Zoals rare stuiptrekkingen, erg verward na opstaan 's ochtends, en flauwvallen na te snel opstaan, dit vooral in de uitwerking van het middel. Zijn er mensen die ook last hebben van 1 of meerdere van de bovenstaande klachten. Graag normale reacties graag. Vrienden die dit hebben gebruiken eens per maand maximaal 2 tabletten.

Standaard na effecten van misbruik.