Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4613535x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Cortini op zondag 1 december 2013 om 20:56:
Dit zijn de opvolgers van de Slikroads,

*silkroads

dat lijkt me ook redelijk aannemelijk ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cortini op zondag 1 december 2013 om 20:28:
Die rode supermans laatste batch is alweer een maand geleden.

Vorig weekend ;)
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Saxoferrato op zondag 1 december 2013 om 21:01:
Vorig weekend ;)

Uitspraak van Cortini op woensdag 13 november 2013 om 00:53:
Hier een goede foto met zwarte spikkels.

Aankomende week zal ik er ook eentje naar TC brengen.!

oke geen maand maar ook geen weekend geleden..
Waarschuw beheerder
+10-1
Uitspraak van Raver op dinsdag 26 november 2013 om 12:28:
Als er een xtc producent meeleest.. Zou je alsjeblieft weer van die Nintendo vormige tabletjes willen drukken? Die waren echt heel goed te breken. :respect:

Mag ik deze post nog 1 keer onder de aandacht brengen?
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Cortini op zondag 1 december 2013 om 21:29:
oke geen maand maar ook geen weekend geleden..

jawel... :P de laatste druk had geen zwarte spikkels. maar het maakt niet uit :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Saxoferrato op zondag 1 december 2013 om 21:39:
jawel... :P de laatste druk had geen zwarte spikkels. maar het maakt niet uit :P

Laatst nieuwe batch supermans, zijn van afgelopen woensdag.
Waarschuw beheerder
Van het weekend 2 x flink over m'n gier gegaan. Had het er later met een kerel over (toen ik gewoon weer hard ging :p) die zei, ja heeft iedereen wel is.. hoe vermijden jullie dit? of laten jullie het gewoon komen?

Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van Jizz op maandag 2 december 2013 om 14:24:
of laten jullie het gewoon komen?

Past goed bij je naam deze opmerking
Waarschuw beheerder
+7-3
donateur
Waarom boeit het welke fucking hoek ze vandaan komen. Iedereen roept maar wat en spreekt elkaar na tegenwoordig hier.. en nemen maar alles voor waarheid aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 december 2013 om 14:51:
Past goed bij je naam deze opmerking

haha! scherpe kerel hier :), voel je 'm nog van afgelopen weekend?
Waarschuw beheerder
+1-1
Gewoon inhouden de barf, gaat vanzelf weg. Xtc uitkotsen is zonde!
Artiest Maxcite
Waarschuw beheerder
Iemand hier ervaring met MDMA+Nootropics? Ik zag een ouder topic maar dat is ondertussen alweer 3 jaar uit. Ben benieuwd of hier dus mensen zijn met ervaring! Lees er namelijk verschillende dingen over maar het is zeker t proberen waard.
Waarschuw beheerder
-1
Stel je gebruikt halve pillen (dus de helft van meestal 180-200) en je hebt twee verschillende pillen met ongeveer dezelfde MDMA-dosering bij je: pil A en pil B. Hoe doen jullie dit? AABB 'gewoon'? Of lekker gek doen en iets nemen als ABAB?

(Voor drie pillen[=zes halfjes] geldt hetzelfde. ABCABC? AABBCC?)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jizz op maandag 2 december 2013 om 14:58:
haha! scherpe kerel hier :), voel je 'm nog van afgelopen weekend?

Nope, houd een pauze, laatste keer weinig tot geen love feeling gehad dusja :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 december 2013 om 15:42:
Nope, houd een pauze, laatste keer weinig tot geen love feeling gehad dusja :p

goed man! hoe lang wou je je pauze durende houden? van begin tot eind.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheRedman op maandag 2 december 2013 om 15:30:
Hoe doen jullie dit?

Wow, waar je je al niet druk om kan maken...
Is het misschien niet een goed idee om je om belangrijkere zaken druk te maken?
Waarschuw beheerder
Stel je gebruikt halve pillen (dus de helft van meestal 180-200) en je hebt twee verschillende pillen met ongeveer dezelfde MDMA-dosering bij je: pil A en pil B. Hoe doen jullie dit? AABB 'gewoon'? Of lekker gek doen en iets nemen als ABAB?

Ik maak ze altijd op voordat ik nieuwe pak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jizz op maandag 2 december 2013 om 15:59:
je je pauze durende houden? van begin tot eind.

19 oktober -> 4 januari misschien weer pakken, maar dat kijk ik tegen die tijd wel :p, en anders nog ff wat langer
Waarschuw beheerder
+20-1

Ik doe altijd ACAB
Waarschuw beheerder
Touché Bullseye.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van TheRedman op maandag 2 december 2013 om 16:45:
Touché Bullseye.

Kan ook niet anders.... Die opmerking slaat ook wel gewoon alles.... voor de zoveelstemiljoenste keer MDMA is MDMA dus het cared geen zak als de pillen ongeveer dezelfde dosering hebben.
Waarschuw beheerder
+4-3
Voor de zoveelste keer: MDMA is MDMA (maar je hebt ook R-isomeren en S-isomeren in MDMA! Dus MDMA is misschien toch niet altijd hetzelfde als andere MDMA!) maar een pil is niet altijd hetzelfde als een andere pil. Ook niet als MDMA de enige werkzame stof is en gelijk gedoseerd is. Dussss even de feiten op een rijtje:
Uitspraak van sKater op maandag 18 november 2013 om 00:03:
[img width=440 height=398 cacheid=0015edd3003202bc990dd1e91a02de7a33 cacheid=0015edd3003202bc990dd1e91a02deb152]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3f/MDMA-Formel.png/440px-MDMA-Formel.png[/img]
Beide mdma. Boven de R - isomeer. Onder de S - isomeer.

Kortom: je hebt 3 soorten mdma

^ afbeelding te donker: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3f/MDMA-Formel.png/440px-MDMA-Formel.png
Uitspraak van Apotheker113 op dinsdag 19 februari 2013 om 22:56:
My 2 cents:

Redenen waarom de inslag/werking/farmacologisch effect per pil kan verschillen

- Hardheid
Een hard tablet kan soms niet desintegreren. Dit kan komen doordat water het tablet niet volledig kan penetreren of doordat het tablet o.i.v. hoge druk krachtige bindingen heeft gevormd.

- Omstandigheden bij productie
Ook kunnen de omstandigheden bij het produceren van het mdma tablet invloed hebben. Wanneer een tablet wordt geslagen wordt eigenlijk de porositeit van het poeder of de granulen verminderd. Het tablet blijft altijd licht poreus waardoor zich in het tablet een beetje lucht bevind. Bij een hoge luchtvochtigheid en of hoge temperatuur stijgt de hoeveelheid vocht in de lucht. Deze lucht komt ook in het tablet terecht. Door dit water kan hydrolyse van het farmacon of diens hulpstoffen optreden. MDMA is niet gevoelig voor hydrolyse, sommige hulpstoffen echter wel. Ontleding van deze hulpstoffen kan invloed hebben op de desintegratietijd, de dissolutie en de dus Cmax in het lichaam (lees: het kan langer duren voordat het tablet werkt en het gewenste farmacologische effect wordt bereikt).

- Deeltjesgrootte
Hoe kleiner de deeltjesgrootte van een farmacon (in dit geval dus MDMA) hoe sneller deze zal oplossen. Hoe groter het oppervlak van de deeltjes, hoe meer water interactie heeft met het zout(mdma is in dit geval in zoutvorm) en hoe sneller het farmacon oplost. Bij een kleine deeltjesgrootte is er echter ook meer kans op ontleding/interacties (meer oppervlak dus meer reactief oppervlak).

- Interactie farmacon met hulpstoffen
Sommige hulpstoffen kunnen er voor zorgen dat dissolutie wordt vertraagd. Er kan adsorptie aan het oppervlak van een hulpstofdeeltje optreden. In de literatuur is hier veel onderzoek naar gedaan. Over MDMA en diens adsorptieve eigenschappen is weinig bekend.

- Magnesiumstearaat
Magnesiumstearaat is een hulpstof welke in de farmacie wordt beschreven als glijmiddel(minder wrijving tussen de deeltjes tijdens het mengen/gieten van het poeder in de matrijs; zorgt voor een kleinere spreiding van het farmacon), antiadherent (minder adhesie tussen de deeltjes waardoor een homogeen mengel wordt gegarandeerd) en lubricant (nederlandse vertaling even vergeten maar zorgt ervoor dat het gedrukte tablet niet achterblijft in de matrijs). Magnesiumstearaat vormt een laagje om ELK deeltje en ook om het tablet zelf, dit laagje kan maar enkele moleculen dik zijn. Door dit laagje wordt de wrijving verminderd.
De eigenschappen van deze hulpstof zijn kunnen van pas komen bij het maken van een gaaf en homogeen tablet. Er kleven enkele nadelen aan het gebruik van magnesiumstearaat. De structuurformule zegt eigenlijk al genoeg. Het is een sterk hydrofobe stof (log p >4 geloof ik). Juist dit is niet gewenst wanneer het farmacon moet oplossen in water. Doordat de stof een laagje om elk deeltje EN om het tablet vormt komt het water moeilijker in contact met het oppervlak van het daadwerkelijke tablet. Bij overmatig gebruik(>2%) kan de biologische beschikbaarheid van een tablet STERK worden verminderd.
Ook heeft de stof invloed op de tabletsterkte, deze neemt namelijk af naarmate de hoeveelheid mgstear toeneemt. Er is een correlatie tussen de hoeveelheid magnesiumsteraat en de tabletsterkte. In een clandistien MDMA lab/drukkerij zal waarschijnlijk niet heel exact rekening worden gehouden met concentraties mgstearaat. Hierdoor kan de hoeveelheid mgstear per batch verschillen.
Te veel magnesiumstearaat zorgt dus voor een verminderde bevochtiging van het tablet en voor een verminderde tabletsterkte. Concreet: de pil slaat eerder/later/niet in.

- Lengte van mengen
Te lang mengen zorgt voor het ‘inpakken’ van het deeltje met magnesiumstearaat met hierboven genoemde gevolgen. Te kort mengen voor slechte glijeigenschappen van het poeder, coagulatie en het vastlopen van de machine. De mengtijd kan veel invloed hebben op de biologische beschikbaarheid van een preparaat.

- Onzuiverheden in het tablet kunnen ook invloed hebben op de opname/dissolutie/desintegratie.

- Amorfe/kristallijne vorm vh zout
Bij de amorfe vorm zijn de moleculen willekeurig gerangschikt in het deeltje. Hierdoor is een groter randoppervlak waardoor het deeltje sneller zal oplossen. De kristallijne vorm is chemisch meer stabiel maar heeft over het algemeen een langere oplostijd.

- Inname van voedsel
De pH is vaak iets veranderd na voedselinname. Aangezien een MDMA deeltje eerst moet oplossen voordat het kan diffunderen door het darm/maag membraan is een gunstige pH gewenst. Omdat MDMA een base is zal deze in een zuur milieu geproponeerd en dus geladen zijn. Hierdoor lost het molecuul snel op. Om in de bloedbaan te worden opgenomen moet MDMA door het darm/maagmembraan heen diffunderen. Een geladen molecuul zal moeilijk diffunderen door een membraan bestaande uit vetstaarten, lees: darmembraan (lipofiel en hydrofiel gaat niet goed samen). Concreet: de pH heeft invloed op de oplossnelheid van MDMA en dus ook op de opname.

Ook kan voedsel invloed hebben op de tijd tussen twee maagledigingen. Voedsel wordt in de maag opgeslagen waarna dit na een bepaalde tijd of wanneer een bepaald volume is bereikt wordt getransporteerd naar de dunne darm. Bij een snelle maaglediging kan MDMA niet snel oplossen in een zuur milieu (de darm is namelijk basisch, ph +-7 a 8).

- Route van het farmacon:
Een farmacon bereikt oraal gezien via de volgende route de bloedbaan (met uitzonderingen daar gelaten): Mondslokdarmmaag(hier lost MDMA op)dunne darm(molecuul diffundeert door membraan)Poortaderlever (hier kan een deel van het farmacon al worden afgebroken, het zogenaamde first pass effect). De lever bevat o.a. cytochroom P450 enzymen welke MDMA kunnen afbreken. Sommige stoffen kunnen werken als inducer of antagonist op deze enzymen waardoor de mate van afbraak kan verschillen per keer dat je MDMA neemt.

- Verder nog:
Mdma tablet heeft interactie met de stoffen in de maag (lees voedsel/ander farmacon of diens hulpstoffen)

- Peristaltische bewegingen in de darm/maag (symp/parasymp geinnerveerd)
Het autosomaal zenuwstelsel bestaat uit het sympatische en het parasympatische zenuwstelsel. Het sympatische zenuwstelsel overheerst bijeen fight flight fright reactie, mentale staat van angst/agressie/zenuwen enz. Het parasympatische zenuwstelsel overheerst in rust. In rust wordt meer bloed naar je MD-stelsel gepompt en nemen de peristaltische darmbewegingen toe. Hierdoor kan het zijn dat een farmacon/MDMA in rust sneller wordt opgenomen waardoor de Cmax(maximale MDMA bloedspiegel) hoger is.

Helaas zie je zoiets niet aan de buitenkant van een pil (d.w.z. het blijft spannend!) en ook het testlab zegt er niks over.

Even terug op de case: als je ze achter elkaar neemt, heb je duidelijkheid over de werkwijze van het tweede halfje, maar verdeel je dit over de avond omdat je dit bij je volgende pil(len) weer met het eerste halfje moet ontdekken. Maar wat is nu mentaal het beste? Het ontdekken van de pillen zo vroeg mogelijk op de avond of lekker spreiden over de nacht, waardoor je zekerheid en onzekerheid afwisselt? Mentale stabiliteit en zekerheid zijn toch immers twee belangrijke factoren in je setting. En de setting op zijn beurt is cruciaal voor hoe lekker je gaat (of juist niet).

Wellicht is gewoon alles naar binnen gooien zonder na te denken het beste... Die indruk wekken sommigen hier... Maar dat lijkt mij niet wijs. Alhoewel... Ik ben natuurlijk ook maar een standplaatsgebonden(<-jullie wss ook in jullie omgeving) student aan een universiteit (waar je dus leert dat het om denken gaat en niet om doen). Ik weet het niet. Maar het lijkt mij geen absurd onderwerp om over te discussiëren dan wel filosoferen. Dat is toch de manier waarop je de drugs het beste begrijpt en het beste kan verklaren wat je ervaart. Het is immers de mix van informatieoverdracht en sfeer die je op het forum actief houden.

Het enige wat ik kan zeggen, is dat de waardes van psychologie en chemie niet voor elkaar onderdoen wat M betreft. De factoren van een pil (zie citaat hierboven) beïnvloeden je mentale stabiliteit (psychologisch) en die op hun beurt weer je ervaring bepalen (psychologisch). Beide invalshoeken bestaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Vandaag in EenVandaag een item over XTC, als je het wilt zien snel inschakelen want EenVandaag is al begonnen (het item nog niet). Nederland 1.
Waarschuw beheerder
+3
Item is afgelopen. Volgens een onderzoek van Trimbos Instituut dat in heel Nederland is uitgevoerd heeft zo'n 60% van de jongeren het afgelopen jaar XTC gebruikt.
Waarschuw beheerder
+5-3
Uitspraak van Sinaasappelsap op maandag 2 december 2013 om 18:29:
60% van de jongeren

Onder vaak uitgaande jongeren he, niet zo gek als je mensen gaat vragen die elke week partyen dat ze keertje drugs gebruiken.

Maargoed het was weer een mooie anti drugs showcase met die vvd papzak als presentator aan het hoofd. Jammer dat mensen zo vastgeroest zijn dat ze het mooie van mdma niet kunnen zien. En natuurlijk is drugs niet voor iedereen, het welbekende meisje dat te hard gaat en maanden mensen in der kamer ziet, come on. Drugs is niet voor pussy's zoals jij. Een beetje ervaring op het gebied van alcohol en/of drugs heb je gewoon nodig, het moet in je zitten.
Waarschuw beheerder
Aii, door het koken gemist. Zal het zeker nog terugkijken. Thanks voor de tip :)
Waarschuw beheerder
+1
http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/48027/_ruim_helft_jongeren_gebruikt_xtc_bij_uitgaan_
Edit: Ik heb de video even gezien maar het is niks nieuws wat ze er in vertellen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timetoparty! op maandag 2 december 2013 om 18:32:
Onder vaak uitgaande jongeren he, niet zo gek als je mensen gaat vragen die elke week partyen dat ze keertje drugs gebruiken.

Klopt, bedankt voor de toevoeging. Alsnog vind ik dit opmerkelijk, had dit percentage niet zien aankomen. Jammer dat ik het onderzoek niet kan vinden, vraag we af wat er onder vaak uitgaand verstaan wordt. Als je elke keer één keer in de kroeg zit, ga je dan vaak uit, of pas bij twee keer?
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van Jizz op maandag 2 december 2013 om 14:24:
oe vermijden jullie dit? of laten jullie het gewoon komen?

gewoon kotsen :P
dan voel je je vaak meteen weer beter, wanneer je het tegenhoud kun je een hele tijd met dat nare gevoel zitten
Waarschuw beheerder
-1
Korte reportage. Enige nieuwe inzicht is inderdaad het percentage gebruikers, wat naar mijn mening ook erg hoog ligt. Ik vind alleen de conclusie op het einde ("niet slikken dus") een beetje onlogisch, aangezien er de hele tijd gehamerd wordt op te weinig zelf informeren naar risico's en effecten. Een beter advies was (imo) geweest: "zoek zelf uit hoe iets werkt, wat er gebeurt met je en wat er mis kan gaan".
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Slight Raver op zondag 1 december 2013 om 21:34:
Mag ik deze post nog 1 keer onder de aandacht brengen?

Als het goed is komt er binnekort weer een ptje op de markt met deze vorm. Stay tuned ;)
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van itsmagic' op maandag 2 december 2013 om 19:11:
gewoon kotsen :P
dan voel je je vaak meteen weer beter, wanneer je het tegenhoud kun je een hele tijd met dat nare gevoel zitten

is even wat minder maar daarna ga je als een raket:p
voelt zelfs een hele opluchting als je dan even gekotst hebt.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Raver op maandag 2 december 2013 om 19:16:
Als het goed is komt er binnekort weer een ptje op de markt met deze vorm. Stay tuned ;)

Laten we hopen dat je gelijk hebt!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 13676, 11843, 7805}
Waarschuw beheerder
+2-9
Uitspraak van BarryPoten op woensdag 27 november 2013 om 00:04:
Ik zelf word vaag maar kan nog normale gespreken voeren zelfs na een hoge dosis. Maar een maat van mij gaat helemaal waus na een halfje teveel. ziet de negers dan door de wijk rennen en de riddervlaggen op de flats hangen.

En bedankt maat ;-)
(Hij heeft het over mij.)
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand meer informatie voor mij over de route 66 pillen? Is het nou xtc of 4fmp?.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van Glijgabber op maandag 2 december 2013 om 22:49:
Heeft er iemand meer informatie voor mij over de route 66 pillen? Is het nou xtc of 4fmp?.

4f zitten op 155 mg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke dankjewel, is het slim om het te combineren met xtc?
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Glijgabber op maandag 2 december 2013 om 23:40:

Nou slim is anders, redelijk neurotoxisch
Waarschuw beheerder
+2

Zware aanslag op je brein..
Waarschuw beheerder
-1

Sim niet, maar het is wel een fijne combi wanneer de 4f uit begint te werken.
Let wel, je hebt waarschijnlijk een stuk minder xtc nodig
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bullseye op maandag 2 december 2013 om 16:31:
Ik doe altijd ACAB

Acht cola acht bier :lol:

Ondanks dat het allemaal mdma is, blijft het leuk om een beetje te mengen! Eerst een halfje paarse triforce, daarna halfje gele triforce. Of eerst een halfje bruine boom, daarna halfje blauwe boom :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op maandag 2 december 2013 om 19:44:
is even wat minder maar daarna ga je als een raket:p
voelt zelfs een hele opluchting als je dan even gekotst hebt.

jaa klopt dat had ik ook ging erna weer als een raketje :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op dinsdag 3 december 2013 om 09:36:
Sim niet, maar het is wel een fijne combi wanneer de 4f uit begint te werken.
Let wel, je hebt waarschijnlijk een stuk minder xtc nodig

Inderdaad, je gaat als een raket, 4f geeft xtc een lekkere boost
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op dinsdag 3 december 2013 om 11:13:
:respect:

groene eekhoorn --> roze eekhoorn doet het ook goed :D volgende keer gaat de 1e druk nintendo worden, of de 1e druk donker oranje q-dance! of toch de combinatie eekhoorntjes :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hans :bier: op dinsdag 3 december 2013 om 11:28:

Eerst 2cb en dan xtc geeft je pas een boost ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 3 december 2013 om 12:12:
Eerst 2cb en dan xtc geeft je pas een boost ;)

Dat heb ik laatste voor het eerst op thrillogy geprobeerd. Ik ging zo hard op de 2cb dat ik het innemen van mijn eerste halfje een stuk langer had uitgesteld dan ik in eerste instantie van plan was. Toen ik mijn eerste halfje nam, en later nog een halfje, kreeg ik 0 boost, werd lam in mijn benen en werd alleen vaag.. Dus geen relaxe space helaas. Hoeft van mij dus niet meer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hans :bier: op dinsdag 3 december 2013 om 11:28:

Niet bij iedereen. Ik word alleen vaag zodra ik X drop na 4fa. Ken ook genoeg mensen die het inderdaad een heerlijke combinatie vinden, zo zie je maar, iedereen is weer anders :).