Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4435844x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van actief op maandag 18 februari 2013 om 22:56:
Ik denk niet dat het altijd kwade opzet of onwetendheid is. Het gebeurd ook dat mensen op een ander denkniveau zitten en (daardoor?) een andere beleving van dezelfde dingen hebben. Net zoals bijvoorbeeld "Doemaarwatharder" en jij. Jij benaderd de dingen met jouw ervaring en (wetenschappelijke) kennis. Dat is niet iedereen gegeven vrind. Een ander is niet erfelijk belast met een wetenschapsknobbeltje en baseert zich dus op praktijk ervaring zonder de kennis van het hoe en waarom dingen zo zijn. Ik heb ook niet die wetenschappelijke kennis. Daar heb ik jullie voor

Goed punt, ik probeer daar bij stil te staan. Maar het is erg vervelend om te zien dat mensen elkaars uitspraken 'onzin' noemen, terwijl ze zelf juist foute informatie rond sproeien. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 19 februari 2013 om 00:18:
In de mond zitten wel enzymen die zetmeel af kunnen breken trouwens, maar die worden in de maag juist gedeactiveerd door de lage pH.

Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 19 februari 2013 om 00:18:
MDMA is een zwakke base en zal in zuur milieu makkelijker oplossen. Het is alleen ook weer zo dat MDMA moeilijker opgenomen kan worden in geladen vorm (zuur milieu). Het is dus lastig te zeggen wat de invloed van maagzuur is, want de oplosbaarheid in water wordt verhoogd, maar de oplosbaarheid in de maagwand (waar het doorheen moet) is waarschijnlijk lager. Wat betreft de alcohol waar je het ook over hebt: Alcohol heeft ook invloed op de doorbloeding van de maagwand, en kan andere stofjes 'helpen' om door weefsels te komen.

Kijk, dit is nog eens onderbouwen. Naast het feit dat het tussen de oren kan zitten, kan dit wellicht verklaren waarom een pil fijnkauwen en doorslikken met eventueel dus wat biertjes tot snellere werking van de stoffen zal leiden. Ik ga ervan uit dat stoffen door maagwand in bloed/lichaam -> werking.
Ik ben echt benieuwd wat de oplossnelheid van een nintendo in water tov citroensap is.
Henkie, wil je 2 glaasjes naast elkaar zetten en dit eens filmen, als je toch gaat testen?

Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 19 februari 2013 om 00:27:
Goed punt, ik probeer daar bij stil te staan. Maar het is erg vervelend om te zien dat mensen elkaars uitspraken 'onzin' noemen, terwijl ze zelf juist foute informatie rond sproeien.

Kan ik mij voorstellen, ben ik ook helemaal met je eens. Echter, in HUN beleving hebben zij het juiste en ENIGE juiste verhaal. En hoe fijn zou het nu zijn als ALLE mensen openminded zouden zijn en zich gewoon open stellen voor de gedachten en ervaringen van anderen. Wij weten allen dat dit niet zo is. Helaas.
Waarschuw beheerder
+7-7
Uitspraak van DoeMaarWatHarder! op dinsdag 19 februari 2013 om 00:26:
Jou punten tegen de mijne, zekerheid hebben we niet.

Kerel, alle punten die in mijn eerste post van deze discussie genoemd zijn, staan letterlijk in het boek dat ik gelinkt heb in mijn post van 00:18. Dus ik heb ongeveer 700 pagina's wetenschappelijk onderbouwde zekerheid aan mijn kant van de discussie. Neerbuigend toontje of niet, accepteer gewoon als een volwassen vent dat je ernaast zat.
Waarschuw beheerder
+4-4
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 19 februari 2013 om 00:44:
accepteer gewoon als een volwassen vent dat je ernaast zat.

O mijn argumentatie zal zeker niet foutloos zijn hoor, de jouwe wel?
Je vergeet per ongeluk trouwens verder in te gaan op de rest van die post:

"Het blijft gewoon een onzeker punt hoe en na hoe lang een pil zijn inwerking doet.
Als je exact dezelfde maaltijd eet als de vorige keer, exact hetzelfde drinkt, dezelfde pil gebruikt, exact dezelfde inspanningen hebt gedaan, en evenveel rust hebt genomen, het is geen garantie dat je pil dezelfde uitwerking krijgt als de voorgaande keer."

Dit was de hoofdgedachte van de discussie.

O, en alsof ik nu even een boek van 700 pagina's door ga spitten. Ga d'r wel een keer voor zitten, maar niet nu.
Waarschuw beheerder
+12
Uitspraak van actief op dinsdag 19 februari 2013 om 00:42:
Kan ik mij voorstellen, ben ik ook helemaal met je eens. Echter, in HUN beleving hebben zij het juiste en ENIGE juiste verhaal. En hoe fijn zou het nu zijn als ALLE mensen openminded zouden zijn en zich gewoon open stellen voor de gedachten en ervaringen van anderen. Wij weten allen dat dit niet zo is. Helaas.

Maar Lassie, kerel, als je iets gaat beoordelen op basis van willekeurige praktijkervaringen, dan is toch het einde zoek? De hele gedachte achter de wetenschap is het vastleggen van resultaten in een gecontroleerde omgeving. Zomaar dingen roepen zonder onderbouwing zie je bijvoorbeeld ook terug bij gelovigen. Meten is weten en daarmee haal je nog altijd de betrouwbaarste resultaten.
Waarschuw beheerder
+6-6
Uitspraak van DoeMaarWatHarder! op dinsdag 19 februari 2013 om 00:58:
Dit was de hoofdgedachte van de discussie.

Ligt niet aan een bepaalde druk of een pil wel of niet snel inslaat.

Dit was de opmerking waar het mee begon. Dus de hoofdgedachte van de discussie was (voor mij) dat er wel degelijk verschillen tussen twee batches kunnen zijn die hier invloed op hebben. Je zou hier bij kunnen zeggen 'verschil tussen wat je hebt gegeten heeft waarschijnlijk een groter effect dan de invloed van een bepaalde druk'. Maar dat deed jij niet, jij beschuldigde mij ervan dat alles wat ik zei onzin was.

"Het blijft gewoon een onzeker punt hoe en na hoe lang een pil zijn inwerking doet. Als je exact dezelfde maaltijd eet als de vorige keer, exact hetzelfde drinkt, dezelfde pil gebruikt, exact dezelfde inspanningen hebt gedaan, en evenveel rust hebt genomen, het is geen garantie dat je pil dezelfde uitwerking krijgt als de voorgaande keer."

Hiermee zet je de discussie op een zijspoor. Wat je hier zegt klopt helemaal, maar het is geen argument in de discussie dat hardheid, deeltjesgrootte en bindmiddel invloed hebben op de afgiftesnelheid. Jij blijft aanhalen dat dingen 'gewoon onzeker' of 'gewoon niet wetenschappelijk bewezen' zijn, maar de claims waar deze discussie mee begon zijn alle drie wetenschappelijk bewezen en worden beschouwd als vaststaand feit.

O, en alsof ik nu even een boek van 700 pagina's door ga spitten. Ga d'r wel een keer voor zitten, maar niet nu.

Op zich logisch dat je dat boek niet door gaat lezen. Maar ga dan niet zeggen:
Ook niet na die paar voorbeelden die je linked in je posts.

Want als je niet op z'n minst even CTRL + F doet in die bron, dan heb je het voorbeeld gewoon niet bekeken en kun je dus ook niet vol overtuiging zeggen dat we geen zekerheid hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 18 februari 2013 om 22:43:
Maar verder alles prima, met jou?

Prima, ik kijk hier en daar af en toe eens wat rond om hopelijk wat te leren..je bent immers nooit te oud daarvoor! :lol:
Waarschuw beheerder
Long time no see Kontra! Welcome back :)
Waarschuw beheerder
+1
Smullen deze discussie! :) Beide geven punten waar ik me wel redelijk in kan vinden..
Waarschuw beheerder
ja welcome back Kontra ;)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
College's met Kontra-indication & DoeMaarWatHarder! zouden pas echt de moeite waard zijn om te volgen!:O

Waarschuw beheerder
+10-4
Waarschuwing voor iedereen! Zijn wss neppe pfjes in omloop, kan het nog niet bevestigen maar las ergens anders wat:

Afgelopen vrijdag op chateau techno paarse partyflocks gehad. Zat troep in want na 1 pil voelde ik nog niets. Toen een halve yin yang genomen en na een kwartier zat ik goed te spacen.
Een vriend van mij had in een gare vlaag binnen anderhalf uur twee van de partyflocks naar binnen geramd en voelde ook niks. (wel even een goed lange preek gehad van mij over wat een randdebiel t is).

Dan zullen de eerste meldingen van nepdrukken snel komen. Het eten van te voren was niet anders dan normaal, en te vroeg bijnemen valt ook wel mee (normaal voel ik t altijd binnen een kwartier/twintig minuten en ik pakte pas na een uur een kwartje bij).
Ook lijkt het me sterk dat die vriend van mij niks voelde terwijl hij 2 partyflocks naar binnen knalde en het zijn 2e keer spacen was (eerste keer was op 1 januari).

Edit: We waren trouwens met 4 personen waarvan er 2 normaal pauze nemen en 2 ongeveer om de 6 weken. Alle 4 voelden we van de partyflocks helemaal niets en van andere pillen na een halve gewoon een normale space.

Edit 2: Tevens was de tussentijd tussen de partyflock en de andere pil ongeveer anderhalf a twee uur. Daar waar ik normaal het effect tussen het kwartier en half uur volledig voel.

Dus mensen, laat je shit testen of koop van een betrouwbare bron (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 februari 2013 om 21:07:
Waarschuwing voor iedereen!

bedankt voor je waarschuwing.

misschien mogelijk een fotootje te scoren ergens?
Waarschuw beheerder
ze zijn lichter dan de normale en hebben nauwlijks smaak. heb er ook 1 gehad na een halve uur gewacht en toen weer halve. beide geen gevoel toen wel een echte gekregen en zag ook duidelijk het verschil in kleur en de smaak was ook veel scherper.
Waarschuw beheerder
+17-1
Ik lees al een tijdje mee met een ander account en ik denk dat ik ook wel wat kan bijdragen aan de discussie over de verschillende werking vd tabletten.

My 2 cents:

Redenen waarom de inslag/werking/farmacologisch effect per pil kan verschillen

- Hardheid
Een hard tablet kan soms niet desintegreren. Dit kan komen doordat water het tablet niet volledig kan penetreren of doordat het tablet o.i.v. hoge druk krachtige bindingen heeft gevormd.

- Omstandigheden bij productie
Ook kunnen de omstandigheden bij het produceren van het mdma tablet invloed hebben. Wanneer een tablet wordt geslagen wordt eigenlijk de porositeit van het poeder of de granulen verminderd. Het tablet blijft altijd licht poreus waardoor zich in het tablet een beetje lucht bevind. Bij een hoge luchtvochtigheid en of hoge temperatuur stijgt de hoeveelheid vocht in de lucht. Deze lucht komt ook in het tablet terecht. Door dit water kan hydrolyse van het farmacon of diens hulpstoffen optreden. MDMA is niet gevoelig voor hydrolyse, sommige hulpstoffen echter wel. Ontleding van deze hulpstoffen kan invloed hebben op de desintegratietijd, de dissolutie en de dus Cmax in het lichaam (lees: het kan langer duren voordat het tablet werkt en het gewenste farmacologische effect wordt bereikt).

- Deeltjesgrootte
Hoe kleiner de deeltjesgrootte van een farmacon (in dit geval dus MDMA) hoe sneller deze zal oplossen. Hoe groter het oppervlak van de deeltjes, hoe meer water interactie heeft met het zout(mdma is in dit geval in zoutvorm) en hoe sneller het farmacon oplost. Bij een kleine deeltjesgrootte is er echter ook meer kans op ontleding/interacties (meer oppervlak dus meer reactief oppervlak).

- Interactie farmacon met hulpstoffen
Sommige hulpstoffen kunnen er voor zorgen dat dissolutie wordt vertraagd. Er kan adsorptie aan het oppervlak van een hulpstofdeeltje optreden. In de literatuur is hier veel onderzoek naar gedaan. Over MDMA en diens adsorptieve eigenschappen is weinig bekend.

- Magnesiumstearaat
Magnesiumstearaat is een hulpstof welke in de farmacie wordt beschreven als glijmiddel(minder wrijving tussen de deeltjes tijdens het mengen/gieten van het poeder in de matrijs; zorgt voor een kleinere spreiding van het farmacon), antiadherent (minder adhesie tussen de deeltjes waardoor een homogeen mengel wordt gegarandeerd) en lubricant (nederlandse vertaling even vergeten maar zorgt ervoor dat het gedrukte tablet niet achterblijft in de matrijs). Magnesiumstearaat vormt een laagje om ELK deeltje en ook om het tablet zelf, dit laagje kan maar enkele moleculen dik zijn. Door dit laagje wordt de wrijving verminderd.
De eigenschappen van deze hulpstof zijn kunnen van pas komen bij het maken van een gaaf en homogeen tablet. Er kleven enkele nadelen aan het gebruik van magnesiumstearaat. De structuurformule zegt eigenlijk al genoeg. Het is een sterk hydrofobe stof (log p >4 geloof ik). Juist dit is niet gewenst wanneer het farmacon moet oplossen in water. Doordat de stof een laagje om elk deeltje EN om het tablet vormt komt het water moeilijker in contact met het oppervlak van het daadwerkelijke tablet. Bij overmatig gebruik(>2%) kan de biologische beschikbaarheid van een tablet STERK worden verminderd.
Ook heeft de stof invloed op de tabletsterkte, deze neemt namelijk af naarmate de hoeveelheid mgstear toeneemt. Er is een correlatie tussen de hoeveelheid magnesiumsteraat en de tabletsterkte. In een clandistien MDMA lab/drukkerij zal waarschijnlijk niet heel exact rekening worden gehouden met concentraties mgstearaat. Hierdoor kan de hoeveelheid mgstear per batch verschillen.
Te veel magnesiumstearaat zorgt dus voor een verminderde bevochtiging van het tablet en voor een verminderde tabletsterkte. Concreet: de pil slaat eerder/later/niet in.

- Lengte van mengen
Te lang mengen zorgt voor het ‘inpakken’ van het deeltje met magnesiumstearaat met hierboven genoemde gevolgen. Te kort mengen voor slechte glijeigenschappen van het poeder, coagulatie en het vastlopen van de machine. De mengtijd kan veel invloed hebben op de biologische beschikbaarheid van een preparaat.

- Onzuiverheden in het tablet kunnen ook invloed hebben op de opname/dissolutie/desintegratie.

- Amorfe/kristallijne vorm vh zout
Bij de amorfe vorm zijn de moleculen willekeurig gerangschikt in het deeltje. Hierdoor is een groter randoppervlak waardoor het deeltje sneller zal oplossen. De kristallijne vorm is chemisch meer stabiel maar heeft over het algemeen een langere oplostijd.

- Inname van voedsel
De pH is vaak iets veranderd na voedselinname. Aangezien een MDMA deeltje eerst moet oplossen voordat het kan diffunderen door het darm/maag membraan is een gunstige pH gewenst. Omdat MDMA een base is zal deze in een zuur milieu geproponeerd en dus geladen zijn. Hierdoor lost het molecuul snel op. Om in de bloedbaan te worden opgenomen moet MDMA door het darm/maagmembraan heen diffunderen. Een geladen molecuul zal moeilijk diffunderen door een membraan bestaande uit vetstaarten, lees: darmembraan (lipofiel en hydrofiel gaat niet goed samen). Concreet: de pH heeft invloed op de oplossnelheid van MDMA en dus ook op de opname.

Ook kan voedsel invloed hebben op de tijd tussen twee maagledigingen. Voedsel wordt in de maag opgeslagen waarna dit na een bepaalde tijd of wanneer een bepaald volume is bereikt wordt getransporteerd naar de dunne darm. Bij een snelle maaglediging kan MDMA niet snel oplossen in een zuur milieu (de darm is namelijk basisch, ph +-7 a 8).

- Route van het farmacon:
Een farmacon bereikt oraal gezien via de volgende route de bloedbaan (met uitzonderingen daar gelaten): Mondslokdarmmaag(hier lost MDMA op)dunne darm(molecuul diffundeert door membraan)Poortaderlever (hier kan een deel van het farmacon al worden afgebroken, het zogenaamde first pass effect). De lever bevat o.a. cytochroom P450 enzymen welke MDMA kunnen afbreken. Sommige stoffen kunnen werken als inducer of antagonist op deze enzymen waardoor de mate van afbraak kan verschillen per keer dat je MDMA neemt.

- Verder nog:
Mdma tablet heeft interactie met de stoffen in de maag (lees voedsel/ander farmacon of diens hulpstoffen)

- Peristaltische bewegingen in de darm/maag (symp/parasymp geinnerveerd)
Het autosomaal zenuwstelsel bestaat uit het sympatische en het parasympatische zenuwstelsel. Het sympatische zenuwstelsel overheerst bijeen fight flight fright reactie, mentale staat van angst/agressie/zenuwen enz. Het parasympatische zenuwstelsel overheerst in rust. In rust wordt meer bloed naar je MD-stelsel gepompt en nemen de peristaltische darmbewegingen toe. Hierdoor kan het zijn dat een farmacon/MDMA in rust sneller wordt opgenomen waardoor de Cmax(maximale MDMA bloedspiegel) hoger is.

Heb het even snel geschreven dus kunnen wat foutjes in zitten. Deze info is trouwens terug te vinden in het boek: Aulton's Pharmaceutics. The design and manufacture of medicines.
Waarschuw beheerder
+4-6
Waarschuwing voor iedereen! Zijn wss neppe pfjes in omloop, kan het nog niet bevestigen maar las ergens anders wat:

En waar las je dit bericht? Kan je de site hier posten?
Want iedereen kan een tekst bedenken in een kader zetten en op topic gooien.
Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van Mr.Polska op dinsdag 19 februari 2013 om 23:45:

Op welke site dit stond maakt niet veel uit,
Da bull geeft hier gewoon een goede waarschuwing en zet aan tot testen van je partyflocks.
Als er echt een serieuze batch in omloop is zullen we hier nog wel meldingen krijgen en kan iedereen zijn eigen conclusie trekken !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+5

Uitspraak van Tinus Traanplaat op dinsdag 19 februari 2013 om 21:35:
bedankt voor je waarschuwing.

Wil niet klagen maarre;
Uitspraak van JSKI op zondag 3 februari 2013 om 00:27:
Overigens die partyflock die ik gister had, maatje kreeg em aangeboden als 120mg??
Mogelijk dus namaak in omloop?

Waarschuw beheerder
+6
Uitspraak van Mr.Polska op dinsdag 19 februari 2013 om 23:45:
En waar las je dit bericht? Kan je de site hier posten?

http://forum.fok.nl/topic/1932101/4/25?allowcookies post nr #89 en #91. En je denkt toch niet dat ik heel die lap tekst ga verzinnen voor een beetje negatieve aandacht? :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BelgiuM op woensdag 20 februari 2013 om 00:02:
Da bull geeft hier gewoon een goede waarschuwing en zet aan tot testen van je partyflocks.

Je moet natuurlijk gewoon altijd laten testen voor je iets slikt?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2013 om 09:53:
Je moet natuurlijk gewoon altijd laten testen voor je iets slikt?

Zeker waar. Maar als het topic hier vol staat met goede verhalen over een bepaalde tablet, zullen mensen die niet zo snel laten testen. Daarom toch goed als iemand waarschuwt dat er (misschien) een kopie op de markt is.
Waarschuw beheerder
+3
parryflock is in zekere zin een testcentrum voor mij en vele andere. Als een bepaald tablet hier veelvullig wordt genoemt met goede recensies is testen meer nodig imo. Vaak kopen mensen 2~5 stuks en willen/kunnen er niet 1 missen. Groene pistolen etc. bijv.zou ik natuurlijk wel laten testen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zeropulse op woensdag 20 februari 2013 om 11:53:
parryflock is in zekere zin een testcentrum voor mij en vele andere. Als een bepaald tablet hier veelvullig wordt genoemt met goede recensies is testen meer nodig imo. Vaak kopen mensen 2~5 stuks en willen/kunnen er niet 1 missen. Groene pistolen etc. bijv.zou ik natuurlijk wel laten testen.

Mee eens. Misschien wel handig om te weten welke regio?

Waarschuw beheerder
Dag ppl,

ben onlangs op een after een aantal drukken tegen gekomen die ik nog niet ken en niet kan vinden.

- Groene Prada's (160mg word mij verteld?)
- Rode(of roze) Hartjes (aantal mg weet ik niet)
- Groene No1, niet zoals we ze kennen maar een hele chemische kleur meer tegen het oranje aan(aantal mg is ook onbekend)

Zal vandaag of morgen even fotos posten. Is iemand ze al tegen gekomen dan hoor ik het graag, ook als jullie er meer info over hebben.
Waarschuw beheerder
Ja, zoals dit bericht hier boven; die liet ik sws testen allemaal.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Apotheker113 op dinsdag 19 februari 2013 om 22:56:
Ik lees al een tijdje mee met een ander account en ik denk dat ik ook wel wat kan bijdragen aan de discussie over de verschillende werking vd tabletten.

My 2 cents:

Redenen waarom de inslag/werking/farmacologisch effect per pil kan verschillen

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7824160
http://www.cognitiveliberty.org/shulgin/adsarchive/isomers.htm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 20 februari 2013 om 11:31:
Zeker waar. Maar als het topic hier vol staat met goede verhalen over een bepaalde tablet, zullen mensen die niet zo snel laten testen. Daarom toch goed als iemand waarschuwt dat er (misschien) een kopie op de markt is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 februari 2013 om 13:10:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7824160
http://www.cognitiveliberty.org/shulgin/adsarchive/isomers.htm

Interessante stof. Maar gezien de extra tijd/kosten/kennis die nodig is om een stereoselectieve of stereospecifieke synthese uit te voeren, lijkt het mij niet waarschijnlijk dat dat gebeurt. Als er speciaal vraag naar een van de enantiomeren zou zijn kan het wel een rol spelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zeropulse op woensdag 20 februari 2013 om 12:58:
Ja, zoals dit bericht hier boven; die liet ik sws testen allemaal.

kan bij ons pas op donderdag, en uiteraard niet meteen de uitslag. vandaar de vraag of anderen er mee bekend waren zodat ik op kortere termijn info kon vergaren (:
Waarschuw beheerder
+6-7
Ik wil eigenlijk helemaal niet zeiken of me bemoeien met jullie discussie maar ik dacht dat er nu wel genoeg over gezegd was toch? Kan toch eventueel ook een nieuw topic worden geopend waar die discussie gevoerd kan worden? Dan kunnen we hier gewoon weer ontopic blijven elkaar op de hoogte houden welke pillen waar rond gaan etc. Grt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 20 februari 2013 om 11:31:

Ook dat is zo natuurlijk! :)
Waarschuw beheerder
-8
Ben al een tijdje niet hier geweest en geen zin om 20 pagina's door te spitten.
Kan iemand mij vertellen of de partyflocks er nog zijn, zoja hoeveel mg(hoeveelste druk)? zo nee, wat zijn de opvolgers?
En de nintendo's? Hoorde dat ze geel zijn, klopt dit? Hoeveel mg zijn deze nu?
Roze redbulls rond de 170mg volgens mij?
Waarschuw beheerder
Komt nie veel nieuws meer hé, wachten tot de opkomende festivals vermoed ik?

Waarschuw beheerder
+8
[img width=408 height=572 cacheid=001584990030e21a28a364e81a02d9d4ed]http://www.freebits.nl/images/568IMG_1225.jpg[/img]
de nieuwe nintendo's hebben weer een nieuw kleurtje:P
mooie dingen haha!(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2013 om 17:50:
de nieuwe nintendo's hebben weer een nieuw kleurtje:P
mooie dingen haha!(Y)

Haha goede pheuteausjop!
Zou wel een machtig kleurtje zijn trouwens!:o

Uitspraak van Thieske op dinsdag 19 februari 2013 om 21:50:
ze zijn lichter dan de normale en hebben nauwlijks smaak. heb er ook 1 gehad na een halve uur gewacht en toen weer halve. beide geen gevoel toen wel een echte gekregen en zag ook duidelijk het verschil in kleur en de smaak was ook veel scherper.

Dus de neppe zijn lichter van kleur of lichter van totaal gewicht?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nero.apa op woensdag 20 februari 2013 om 18:01:
Haha goede pheuteausjop!
Zou wel een machtig kleurtje zijn trouwens!

Ja zowizo!!:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2013 om 17:50:
de nieuwe nintendo's hebben weer een nieuw kleurtje

:lol: Haha topkleur !

Uitspraak van Nero.apa op woensdag 20 februari 2013 om 18:01:
Dus de neppe zijn lichter van kleur of lichter van totaal gewicht?

Misschien dezelfde jongens die de blauwe defqons probeerde na te bootsen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja top man die blauwe nintendo's!hoorde dat t nieuwe waren.:lol:
Waarschuw beheerder
lichter van kleur ja!
Waarschuw beheerder
-6
Mooie pillen zijn die nintendo's ja, jammer alleen van de fakes die rond gaan :(

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Stephanie2010 op woensdag 20 februari 2013 om 21:37:
Mooie pillen zijn die nintendo's ja, jammer alleen van de fakes die rond gaan :(

fake nintendo's?:lol:
Waarschuw beheerder
-7
Nou test uitslag is 146mg mdma van witte nintendo's dus lijkt me een fake, aangezien de echte zwaarder zijn.