Partyflock

Forumonderwerp · 877193
11573x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Wil ook zo'n tang aanschaffen..
nou was ik in een kapperswinkel, en nu adviseerde de verkoopster mij de 'nieuwste' stijltang met een laserlampje erin:|

dat laserlampje zou zorgen voor nog meer glans en gladheid blablaba;P

voor de rest een gewone stijltang (qua uiterlijk) werd tot 180 graden warm etc ..

Vraag me nu af of t echt wat doet of dat t een leuk verkoperspraatje was..

Iemand ervaring hiermee, of er aleens van gehoord?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mel B) op dinsdag 30 mei 2006 om 19:22:
Iemand ervaring hiermee, of er aleens van gehoord?

Nee, ken alleen keramische stijltangen en die heb je in verschillende prijsklasse
Waarschuw beheerder
nee, ik heb een gewone, ik raad je geen styltang aan*-) het is hartstikke slecht voor je hare, mja je meot t zelf wete
Waarschuw beheerder
Ahjoh allemaal onzin.. denk ik :D

Gewoon eentje bij de blokker halen! ;)

Waarschuw beheerder
als je een pakt moet je eentje pakken met keramische plaat...

:respect: stijltang [ een uitvinding ]:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 19:43:
met keramische plaat...

:yes: en geef een paar centen meer uit dan weet je zeker dat je een goede hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Juul :bounce: op dinsdag 30 mei 2006 om 19:37:
ik raad je geen styltang aan*-) het is hartstikke slecht voor je hare, mja je meot t zelf wete

:nee:
Het is niet goed nee, maar als je voordat je je haar gaat stijlen wat haarproducten gebruikt bescherm je je haar wel. Ik stijl mijn haar, zo goed als, elke week. Is mijn haar handdoekdroog doe ik her Hot Straight van Loréal in, en als het droog is doe ik vlakvoor het stijlen Gliss Kur erin, werkt perfect.

Maar goed ontopic, nee ken het niet, is nieuw voor mij. Stijltang met keramische platen zijn de beste.
Een vriendin van me heeft een, hele simpele uitziende, dunne zwarte met tempratuurregelaar, die is echt perfect!
Alleen weet helaas niet van welk merk die is, sorry. :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suus B) op dinsdag 30 mei 2006 om 19:49:
Is mijn haar handdoekdroog doe ik her Hot Straight van Loréal in

klotespul

je moet iets kopen waar geen/heel weinig alcohol in zit :yes:
Anders droog je je haar nog meer uit.

Ik heb zelf een stijltang van GA'MA die vind ik wel fijn.
Heeft keramische platen en daar kun je de temperatuur van regelen, die kun je kopen bij een kappersgroothandel oa.
En de stijltangen van CHI zijn ook super goed, dit omdat het hele keramische platen zijn en niet een dun laagje wat na zoveel keer eraf slijt.
Maar goed, die kosten ook wat.

Point is... geef iets meer geld uit en niet zo'n knakending van 20 euro.

Maar welk merk was dat dan?
Laserlampje zelf heb ik nog niks over gehoord, ben benieuwd :D
Waarschuw beheerder
donateur
zou gewoon een stijltang kopen met keramische platen
ik heb er zelf eentje van wahl doet het uitstekend!!
en bij me eigen werk heb je er eentje die minder goed werkt dan deze

en als je je haar maar goed beschermd met een silk of olie dan is er niks aan de hand
Waarschuw beheerder
donateur
stijltang is idd niet heel goed voor je haar. Maar als je het niet te vaak doet en voordat je het gaat stijlen verzorgt met speciale producten, kan het best wel.

Alleen met zo'n laserlampje....tja, dat is zeker weer het nieuwste van het nieuwste. Dat hoef je niet altijd meteen te hebben. Die kapper probeert ook lekker wat aan te smeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 19:53:
klotespul

Ow oke :)
je moet iets kopen waar geen/heel weinig alcohol in zit

Zoals?

Waarschuw beheerder
Biosilk van Farouk is fijn :yes:
En nu heb ik Straight serum van Marlies Moller.
Maar het hoeft niet persee zo duur hoor, je kunt ook advies vragen bij je kapper of ze iets hebben.

Maar als je je stijltang vaak gebruikt dan kun je beter iets meer geld uitgeven en dat je haar geod blijft.

Mijn haar kwam tot over mn bh-bandje achter en het was zo dood dat ik het tot mn schouders heb afgeknipt.. vond het niet erg hoor wel leuk een keer wat anders.
Maar denk niet dat veel meisjes er blij mee zijn als er een heel stuk af moet omdat het dood is :P
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook gewoon een met keramische platen, werkt prima. M'n schoonzusje heeft ook zo'n lange zwarte waar je de temperatuur kan instellen tot wel 200 graden :| .. Goed voor je haar is het zoizo niet, het breekt helemaal af en gaat spleten aan de onderkant. Bij de cosmo kapsalon heb je wel heel goed spul dat je haar beschermt tijdens het stijlen.

Succes ermee (K)
Waarschuw beheerder
Ik gebruik ook biosilk van Farouk... Ik stijl al ongeveer anderhalf jaar me haar minstens 3 x per week (of meer) En mijn haar is super gezond en echt niet dood ofzo....
Als je gewoon goeie producten gebruikt voor je haar, dus af en toe een paar euro meer uitgeven voor verzorging, gaat het niet zo snel dood enzo hoor...
Waarschuw beheerder
ideaal ding!!
maar per haartype verschilt het wat voor tang je nodig hebt:)
Waarschuw beheerder
Ik heb dat wel een tijdje gedaan, stijlen, maar t is zo slecht voor je haar.

Waarschuw beheerder
donateur
Een fohn of krultang geven ook schade aan je haar, dat kun je beperken door goede producten te gebruiken en een goede borstel.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem aan door bijvoorbeeld haarvet te gebruiken van de toko voor het stylen dat er vrij weinig aan de hand is, zoalng er maar geen alcohol, parfum o.i.d in zit.

Nu vraag ik em wel af wat de verschillen zijn in de styltangen.

De prijsklasses lopen zo ver uiteen dat ik me afvraag of die van 100 euro echt zoveel ontiegelijk beter is als die van 25 euro...

Iemand ervaringen met stijltangen in een aceptabele prijsklasse?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 30 mei 2006 om 21:16:
De prijsklasses lopen zo ver uiteen dat ik me afvraag of die van 100 euro echt zoveel ontiegelijk beter is als die van 25 euro...

uhm ja dat verschil zit dus in het "keramische"
zoals ik al eerder zei heeft een iets duurdere tang meer keramiek.
Goedkopere tangen die beweren dat ze ook keramisch zijn, die zijn niet helemaal keramisch maar hebben een dun laagje wat er na een tijdje afslijt.

Een tang die keramische platen heeft beschadigd je haar minder :)

En die tang van GA'MA die ik heb was geloof ik iets van 70/80 euro.
Nog lang niet zo duur als die CHI tangen. Maar ik geloof ook niet zo dat die tang van mij helemaal keramisch is.

Ben geen kapster hoor, dus correct me if I'm wrong b)
Heb lang gezocht naar een goede tang.. had er eerst gewoon een van Braun maar daar zag ik mn haar gewoon breken :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 21:25:
uhm ja dat verschil zit dus in het "keramische"
zoals ik al eerder zei heeft een iets duurdere tang meer keramiek.
Goedkopere tangen die beweren dat ze ook keramisch zijn, die zijn niet helemaal keramisch maar hebben een dun laagje wat er na een tijdje afslijt.

Zoiets had ik inderdaad ook al begrepen en toen kreg ik een stijltang van 80 euro in mn handen, terwijl het slechts is voor af en tie en niet dagelijks...

Dat is dan weer net iets te duur O:)
Waarschuw beheerder
Ik heb sinds kort zo een Chi tang, had iets van als ik er een koop. Koop ik ook gelijk een goede, ook al is het niet voor dagelijks gebruik

Ben er echt super blij mee. Wat ook fijn is dat zij extra brede modellen hebben. Aangezien mijn haar bijna tot mijn middel komt, is dat wel een pre.
En een keer strijken en het is glad, ben in nog geen 10 min klaar.

Waarschuw beheerder
donateur
klotespul

Ik vind het wel goed spul en ik krijg er absoluut geen droog haar van.

Ik heb mijn stijltang gewoon voor 30 euro bij de kijkshop weg en het is een prima ding hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mixie op dinsdag 30 mei 2006 om 21:34:
Ik heb sinds kort zo een Chi tang, had iets van als ik er een koop. Koop ik ook gelijk een goede, ook al is het niet voor dagelijks gebruik

als je em bij de cosmo heb gekocht, dan heb je levenslange garantie!
dus als hij stuk is gewoon weer terug brengen krijg je gloednieuwe mee

ik heb daar zelf gewerkt, en zijn wel goeie tangen hoor, en goeie bescherming is gewoon belangrijk

maar zijn ook andere dingen wat schadelijk voor je haar is, dus nie alleen een stijltang
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, veel verschillende meningen:P
denk toch dat ik maar geen stijltang koop.. Heb nu mooi gezond lang haar, en dat wil ik graag zo houden:P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 20:09:
Mijn haar kwam tot over mn bh-bandje achter en het was zo dood dat ik het tot mn schouders heb afgeknipt..

voor mij een nachtmerrie;)
wil ze nog een heel stuk langer laten groeien , dus ik doe t wel met de fohn (die gelukkig een 'koude stand' heeft;) )

Waarschuw beheerder
nou was ik in een kapperswinkel, en nu adviseerde de verkoopster mij de 'nieuwste' stijltang met een laserlampje erin

dat laserlampje zou zorgen voor nog meer glans en gladheid blablaba

Ik weet wat jij bedoelt.. Die tang is de nieuwste van Ga'Ma met een laser die ervoor zorgt dat het haar gerepareerd word en gezond blijft..

Hier kun je het allemaal lezen:

http://www.hairdressersworld.nl/product_info.php?products_id=1898
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb ook zo'n tang, ik gebruik m niet zo heel vaak want volgens mij is het echt heel slecht voor je haar.. Bij mij blijft het ook pluizig, krijg het nooit echt heel mooi glad, maar misschien doe ik het gewoon niet goed??!!

Waarschuw beheerder
nou was ik in een kapperswinkel, en nu adviseerde de verkoopster mij de 'nieuwste' stijltang met een laserlampje erin

dat laserlampje zou zorgen voor nog meer glans en gladheid blablaba

voor de rest een gewone stijltang (qua uiterlijk) werd tot 180 graden warm etc ..

Iemand ervaring hiermee, of er aleens van gehoord?laatste aanpassing 30 mei 2006 19:24

ja, die stijltang heb ik ook.

"Ga.Ma italy" "Cermaic Laser ion technology"
Of dat lasertje echt de beloofde glans geeft, ik denk het niet, het zou je haar ook beschermen tegen de hitte van de stijltang...en dat doet ie wel, ik heb bijna geen last van afgebroken haren of beschadigde punten.

Maar ik kan je deze stijltang wel aanraden, is heel erg fijn in het gebruik! en binnen 1 minuut warm en ook erg snel weer afgekoeld.
Platen zijn ook keramisch.

Ik gebruik voor het stijlen biosilk van farouk, en erna een gloss.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 30 mei 2006 om 21:16:

Iemand ervaringen met stijltangen in een aceptabele prijsklasse?

Goedkopere zijn net zo goed als de duurdere. Ik heb er 1 van Remington, koste iets van 30 euro en werkt perfect! Merk ook geen verschil tussen degene die ik heb en een Chi ofzo. Of er nou een dikke of dunne ceramisch laag op zit, het blijft hitte en dat is nooit goed voor je haar.

Gebruik de mijne bijna dagelijks en hoewel m'n haar wel iets droger is geworden valt de schade echt heel erg mee.
Waarschuw beheerder
ik heb een chi.. wel duur, maar wel levenslange garantie. en mijn haar is n beetje droog van het blonderen maar als ik er biosilk in doe en dan stijlen dan pluist het helemaal niet meer.. dus het is niet slecht voor je haar hoor. bij mij niet tenminste :)

Waarschuw beheerder
CHI is idd een hele goede!
Wil nooit meer wat anders..
Kost wat zo'n 130 eurie maar dan heb je ook wat!
En je haar wordt er echt mooi glad van..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb van remington en die kan ook op vochtig haar en das beter voorje haar

maar doe altijd bioilk in
Waarschuw beheerder
Jullie hebben t allemaal over die biosilk van Farouk, waar kan je die kopen? Kan je dat alleen bij kappers halen of ook in de winkel?

Waarschuw beheerder
alleen bij kapperszaak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heleeentje op woensdag 31 mei 2006 om 13:47:
Jullie hebben t allemaal over die biosilk van Farouk, waar kan je die kopen? Kan je dat alleen bij kappers halen of ook in de winkel?

In veel internetkappershops verkopen ze het ook..
Ik koop het altijd op ebay in amerika.. Stuk goedkoper!!

Waarschuw beheerder
gewoon een verkopers praatje! je moet gewoon een goede hebben ik heb m van de salon voor 40 euro en precies tzelfde als de chitang.. (die van 300 euro)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 11:50:
die ervoor zorgt dat het haar gerepareerd word en gezond blijft..

Dat kan dus niet, punten die dood en gespleten zijn kun je niet herstellen.

Waarschuw beheerder
maar wel ervoor zorgen dat t niet dood lijkt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:25:
CHI is idd een hele goede!
Wil nooit meer wat anders..
Kost wat zo'n 130 eurie maar dan heb je ook wat!
En je haar wordt er echt mooi glad van..

heb ook een x een andere stijltang gehad voor ik die chi kocht maar ik merkte toch wel verschil. mijne was toen ik m kocht 200 euro en kreeg er toen shampoo en silk enzo bij.. maar indd, zou m ook niet meer kunnen missen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vandaag de stijltang van Babyliss Paris aangeschaft, de zijden zijn lekker smal zodat ik mn ponu makkelijk kan stylen en ze zijn keramisch....

Ik laat wel weten of het wat is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Heleeentje op woensdag 31 mei 2006 om 13:47:

ik heb het bij identity gekocht....dat is een kledingwinkel/kapper
Waarschuw beheerder
Laser lijkt me wel veiliger dan keramisch ofzo.. maar al die hitte is sowieso slecht voor je haar..:(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net met mn Babyliss tang een plukje geprobeert en het werkte prima (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 31 mei 2006 om 18:15:
Ik heb vandaag de stijltang van Babyliss Paris aangeschaft, de zijden zijn lekker smal zodat ik mn ponu makkelijk kan stylen en ze zijn keramisch....

Ik laat wel weten of het wat is :)

je had ook die van mij kunnen kopen...staat aangeboden op marktplaats ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb een keramische binnen 2 sec loei heet..

Waarschuw beheerder
ik heb er 1 van farouk de chi... das de beste!

Waarschuw beheerder
ik heb er een van een kapperszaak ook, is wel een goeie maar was neit heel duur.. en doe ook altidj van die gekke zijde erin. werkt wel :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op woensdag 31 mei 2006 om 19:21:
je had ook die van mij kunnen kopen...staat aangeboden op marktplaats

Maar ik wou het METEEN hebben :9

Waarschuw beheerder
blyf gwoon by mn krulletjes..
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook 1 van de kapperszaak, 80 euries, keramisch en heel snel heet, en stijlt goed, dus ben er wel tevreden mee :)

Waarschuw beheerder
Heb er 1 van de kruidvat, 7 euro :P en werkt perfect, heb van mezelf behoorlijk veel krullen, dus goedkoop is niet altijd slecht :lol:

Waarschuw beheerder
Ik styl me haar elke dag want heb vanmezelf vette krulle :/ k heb ook nieuwe van Carmen een zwarte hijs net uit, hijs draadloos en kan tot 200 graden egt wat een perfect ding!!! 95 euro was hij maar egt zeker het geld waard je ken um gewoon opladen en hij blijft zo 3 dagen vol :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:51:
ik heb er 1 van farouk de chi... das de beste!

Same here :jaja: werkt perfect (y)

Waarschuw beheerder
kheb er ook een maaruh je haar gaat er hartstikke dood :dood: van dus beter niet doen. Maar het is wel veel mooier (L)
Bij de kapper hebben ze wel speciaal spul voor bescherming voor je haren als je gaat stijlen
kun je beter dat eerst kopen :)

Waarschuw beheerder
kep dr ook 1..voor 15 euro..vet cheap..en doet het goed..prima tog!! van de kruidvat :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 10:30:
Bij de kapper hebben ze wel speciaal spul voor bescherming voor je haren als je gaat stijlen
kun je beter dat eerst kopen

Dat heb je nu ook van l`oreal geloof ik..
Hot N Straight geloof ik heet dat!
Waarschuw beheerder
donateur
klotespul

geen klotuh spul vind ik:no: werkt ontzettend goed bij mij en is ook nog es goedkoop (Y) :)

Waarschuw beheerder
ik gebruik de chi tang :) the best :d

Waarschuw beheerder
Een paar feiten betreft steiltangen.......

Koop er 1 met volledig keramische platen (dit is echt beter voor je haar)

Zo'n "lampje" is een ione-straal en deze zorgt er idd voor dat je meer glans op je haar krijgt. De ione zorgt er namelijk voor dat de haarschubben beter sluiten.

Gebruik altijd een GOED product om je haar te stijlen. dit voorkomt verbranding en beschadeging van het haar.

Voor een goed en mooi resultaat moet de tang een warmte kunnen bereiken van 220 graden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd, de CHI tangen van Farouk zijn het beste. Alleen zijn deze vaak te duur voor diegene die hem wil aanschaffen.

Waarschuw beheerder
Ik heb ook stijltang :D ben er zeer blij mee,
maar kheb m gewoon bij media markt weg, 40 euri,
en net zo goed als die van de kapper van 60 euri :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 13:07:
Alleen zijn deze vaak te duur voor diegene die hem wil aanschaffen

Hoe duur dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:13:
Hoe duur dan?

Ik geloof zo rond de €200,- en €230,-

Waarschuw beheerder
ik heb eentje met keramische platen met een kristal(?) coating, ionen en laser. Dat is de enige tang (samen met de chi) waar ik mijn haar mooi glad mee krijg. met andere tangen wordt mijn haar wel stijl maar niet glad. en dan de glans (Y)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 17:01:
Ik geloof zo rond de €200,- en €230,-

Zo tsja dat is wel aardig aan de prijs..
Maarja.. wie mooi wil zijn moet de portomonee open gooien;)
Waarschuw beheerder
Ik heb laatst een Chi Tang online voor 129 gekocht, via een nederlandse webshop. In ebay shops (nieuw dus) kan je ook nog veel goedkopere krijgen. Onder de 100.
Waarschuw beheerder
donateur
heb er ook 1 met zo een ceramiek (hoe je het schrijven mag) plaat erin

hij kan tot 210 graden

werkt goed (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
je kan het beste een chi tang aanschaffen van farouk..(hier zit sowieso levenslange garantie op technische mankementen op)
dit is kwalitatief de beste tang en in combinatie met de biosilk is het ook zeker niet schadelijk voor je haar. het is alleen heel belangrijk dat je voordat je met de stijltang aan de slag gaat, je je haren helemaal kurkdroog fohnt en dan de olie erin doet..

veel mensen denken dat je haar uitdroogt van het gebruik van een stijltang, als je een goede tang hebt en goede producten voor je haar gebruikt is dit echt niet waar..
je moet sowieso lang haar (wanneer het krult helemaal) goed verzorgen met een masker en om de 3 maanden een puntje laten knippen..

de gemiddelde prijs voor een echte chi tang is 150 euro..
via internet kun je hem misschien iets goedkoper krijgen, maar nooit onder de 100 euro..

Waarschuw beheerder
Dat laserlampje is idd onzin!

De Chi tang of de styltang van Wahl zijn het beste,en miss iets duurder.

Je kan speciale producten krijgen voor t stylen van je haar en het in modelbrengen ervan.

ik zou dan iedere week een masker indoen en sowieso wassen en daarna een conditioner indoen van t zelfde merk!
ik heb zelf heel erg krullen en styl t dus vaak,ik gebruik ook nog eens zijde om het gezond te houdenn!

Waarschuw beheerder
Laserlampje voor glans & gladheid? :lol:
Waarschuw beheerder
ik gebruik van die olie van l'oreal om het te laten glanzen. werkt goed maar niet teveel er in doen want dan wordt je haar vet. verder gewoon n stijltang met keramische platen, dat is niet zo slecht voor je haar.
de mijne was 80 euro.

Waarschuw beheerder
Als je bij een echte goede kapper was zou ik haar wel geloven.En stel dat t gelul is,ga je toch terug??

Waarschuw beheerder
Koop der zowiezo 1 met keramische plate dan zit het altijd wel een beetje goed:) en gewoon niet iedere dag stijlen! van babyliss zijn ze niet zo duur en ook gewoon goed!

die van goldwell is ook een aanrader maar die heb je alleen in kapsalons of groothandels geloof ik !
Waarschuw beheerder
Heb me net via internet de GA.MA Ceramische Straightener besteld. Mijn stijltang van Remington was kapot (of ja, t controlelampje doet t vaak niet meer en dan maakt ie dus ook geen contact) dus heb nu deze besteld. Kost me wel 70 euro maar die moet echt goed werken zoals iedereen zegt en hier in t forum ook. Dus ben benieuwd:)
Waarschuw beheerder
Niet nodig:/
Me haar is al zo styl als ik weet niet wat:/
Wou dat dr op zn minst 'n beetje krul inzat:9

Waarschuw beheerder
donateur
k heb er 1 van 30 euro ofzo.. gewoon van dat straightener spul erbij, dan droogt je haar ook niet zo erg :)
maar k heb nooit het geduld om het 100% te doen.. dus vaak krullen mn puntjes nog wel wat.. maarja :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 11:58:
Ik heb ook zo'n tang, ik gebruik m niet zo heel vaak want volgens mij is het echt heel slecht voor je haar.. Bij mij blijft het ook pluizig, krijg het nooit echt heel mooi glad, maar misschien doe ik het gewoon niet goed??!!

ik heb hetzelfde probleem bij mij pluist het daarna ook nog maar dan zou je naar een kappersgroothandel moeten gaan en van Schwarzkopf anti-frizz serum hale das net zoiets als wax maar dan veel fijner :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik gebruik spul van de kapper daar zit 100% zijde in, dat werkt echt heel goed!!! is wel een beetje duur, 17 euro voor een klein flesje, maar je hebt steeds maar een druppie nodig, dus je doet er bijna een jaar mee. ik ben even de naam van het spul kwijt, ga er even naar googlen (zit op mijn werk, kan niet ff in de badkamer gaan kijken ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=210 height=300]http://www.haarshop.nl/subject_item/K/KVU20060502080314434216.jpg[/img]

silk therapy

tadaaaaa! succes verzekerd :jaja:

hier kun je het kopen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
tnx, zoiets zocht ik nog!
n stijltang is heel fijn, maar je moet er wel de goeie spullen bij hebben anders zit je haar nog niet! :)

Waarschuw beheerder
Als ik m'n stijltang toch niet had he .. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Mara op maandag 18 september 2006 om 12:46:
tadaaaaa! succes verzekerd

Thanks voor de link! Was ook al opzoek naar een adres om online te kopen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 22:36:
Als ik m'n stijltang toch niet had he ..

:x :cheer:

Waarschuw beheerder
roeg sssst :X

Waarschuw beheerder
donateur

denk wel dat ze weet waar ze over praat ;)
en t is zo..die oude schroeien je haar veel meer :)
Waarschuw beheerder
Ik heb een stijltang van 30euro van de Blokker, een gewone dus. Werkt goed hoor, maar ik zoek altijd beter natuurlijk. Mijn haar, dat is nu iets waar ik honderden euros aan durf spenderen :p
Mijn kapper had mijn haar eens gestyld met een steiltang voor op nat haar te gebruiken maar ik vind dat geen goed idee want als er kokende druppels van die tang op je hoofd vallen, heb je meteen een verbrande plek :s Pijnlijk, en ik zou nooit zelf met zo'n steiltang in de weer durven gaan.. ik verbrand me af en toe al met een gewone steiltang haha
Waarschuw beheerder
donateur
maar volgens mij wordt een keramische stijltang veel minder warm dan een ijzeren, als je dat tenminste bedoeld met een "gewone" stijltang? volgens mij is dat "andere" warmte...

Waarschuw beheerder
Heb een van de kapper waar ik gewerkt heb, fudge, prima ding!Maar ze hebben nu een keramische bij het kruidvat voor 8euro 8) die heb ik ook maar even gekocht voor ''erbij'' en moet zeggen, werkt perfect hoor!!
Waarschuw beheerder
Je Moet er 1 van remmington kopen, Prima dingen, en T produkt wat je er vooraf in smeert scheeld al t halve werk :yes: !! En dan wel speciale iets voor t style, dan Dood t je haar niet

Waarschuw beheerder
Had er een van babyliss, nu een merkloze goedkope, wel keramisch natuurlijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 19:04:
Heb er 1 van de kruidvat, 7 euro en werkt perfect, heb van mezelf behoorlijk veel krullen, dus goedkoop is niet altijd slecht

Goh geef es wat tips joh :P krijg mijn haar nooit styl :(
Waarschuw beheerder
Kweet niet hoor heb t idee dat bij die goedkope dingen je haar toch sneller afbreekt en gaat splijten :S
T zal dan wel met een keramische plaat zijn maar ook daar zit echt verschil in!

Had eerst een goedkope van rond de 30 euro, nu echt zo'n kappersding maar je merkt toch wel verschil!
Zeker wanneer je je haar vaak stijlt!
Waarschuw beheerder
donateur
(hoi Kiek! :D )

Uitspraak van kieker op woensdag 20 september 2006 om 18:10:
nu echt zo'n kappersding

welke heb je dan nu?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kieker op woensdag 20 september 2006 om 18:10:
Had eerst een goedkope van rond de 30 euro, nu echt zo'n kappersding maar je merkt toch wel verschil!
Zeker wanneer je je haar vaak stijlt!

True, als je vaak stijlt zou ik idd een duurdere nemen. Doe het zelf nog maar eens in de paar weken, als ik uit ga ofzo, dus daar gebruik ik ook gewoon zo'n kruidvat ding voor :)

Maar k ben nu wel uit op een echte prof. carmen set :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 19:53:
Maar k ben nu wel uit op een echte prof. carmen set :cheer:

wat gaaf! :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 12:27:
Maar ze hebben nu een keramische bij het kruidvat voor 8euro die heb ik ook maar even gekocht voor ''erbij'' en moet zeggen, werkt perfect hoor!!

Ik heb hem gisteren ook gehaald, en sta echt verbaasd van het resultaat (y)
Waarschuw beheerder
Hi Dimaar!!! :lol:

Is idd wel handig als ik erbij schrijf welke ik heb!
The Wahl Cutek (ja sorry zo staat het er echt haha!)

Zowiezo te koop bij de kapper in Zierikzee!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 20:21:
Ik heb hem gisteren ook gehaald, en sta echt verbaasd van het resultaat

ja he:d ik dus ook:d want heb hier dus ook zo'n duur kreng van de kapsalon liggen, maar gebruik nu die goedkope 8)
Waarschuw beheerder
Zo'n goedkope zal ook ongetwijfeld wel werken hoor!
En t zal er prachtig uitzien maar hoe ziet je haar er over een paar maanden uit!

Ik vind het persoonlijk veel belangrijker dat mn haar gewoon gezond blijft en niet al te veel schade oploopt!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kieker op donderdag 21 september 2006 om 13:38:
Ik vind het persoonlijk veel belangrijker dat mn haar gewoon gezond blijft en niet al te veel schade oploopt!!

zelfs van zo'n duur ding krijgt je haar uiteindelijk ook schade als je het te vaak gebruikt:)als je het belangrijk vind dat je haar niet te veel schade oploopt, zou ik vooral geen styltang gebruiken, en veel maskertjes in je haar smeren, niet te vaak wassen, niet borstelen als het nat is, om de 6weken laten knippen, niet te vaak kleuren, blonderen, DAN pas kun je zeggen dat je je haar niet beschadigd:)
Waarschuw beheerder
Daarm zet ik er ook (bewust) bij, dat het niet "al te veel schade moet gaan oplopen" :)

Helemaal niet beschadigen dat kan je alleen bereiken door al die dingen niet te doen!
Als je het toch wilt doen denk ik dat t beter is een goeie
stijltang te gebruiken in combinatie met een goede creme en natuurlijk daarna een maskertje :)!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ken alleen de strijkbout om mijn haar stijl mee te krijgen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 20:13:
Laserlampje voor glans & gladheid? :lol:

is zeker geen onzin!! dat "lampje" straalt positieve ionen uit waardoor het statisch haar tegengaat en de haarschubben beter sluit dan een normale tang.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op donderdag 21 september 2006 om 17:25:
is zeker geen onzin!! dat "lampje" straalt positieve ionen uit waardoor het statisch haar tegengaat en de haarschubben beter sluit dan een normale tang.

Idd ik heb er ook een met ionen on/off switch, vind het geweldig. Verder is die van mij met keramische platen, dat heb je wel echt nodig. Niet van de metalen daar sterft je haar echt hard in. Ik doe het ook niet elke dag alleen als ik wat bijzonders heb. Oja die van mij was €35 bij de Kruidvat van Carmen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:03:
k gebruik voor het stijlen biosilk van farouk, en erna een gloss.

Wat voor gloss gebruik je dan?
Ik heb nog nooit van gloss voor je haar gezien.. Kan je dat gewoon in het kruidvat krijgen? En Biolsilk van farouk kan je dat ook in het kruidvat kopen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heleeentje op maandag 18 september 2006 om 22:53:
Uitspraak van The Mara op maandag 18 september 2006 om 12:46:
tadaaaaa! succes verzekerd

Thanks voor de link! Was ook al opzoek naar een adres om online te kopen

gewoon bij de kapper gekocht :) paar druppeltjes maar nodig werkt perfect, ook zonder stijltang :)

volgens de kapper mag je die stijltang hooguit 1x per week gebruiken, want het brengt hoe dan ook schade aan je haar :)

viir Chi-producten:
http://www.accense.nl/index.php?manufacturers_id=275
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb er ook 1 gekocht bij Media Markt..
Was wel 80 euro :O Maar werkt wel goed ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 22 september 2006 om 09:35:
viir Chi-producten:

ja, die van chi zijn echt de absolute toppers, zie trouwens dat ze een stuk goedkoper zijn geworden!!

Waarschuw beheerder
volgens de kapper mag je die stijltang hooguit 1x per week gebruiken, want het brengt hoe dan ook schade aan je haar

:yes: heb afgelopen zomer 3mnd mn haar niet gestyld, misschien in totaal 3x dat ding gebruikt, maar moet zeggen, mn haar ziet er veel beter uit:)Als je hem elke dag gebruikt droogt het je haar echt wel uit helaas:(
kmoet nml altijd een beetje afkicken van mn styltang 8)
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon bij de kapper gekocht paar druppeltjes maar nodig werkt perfect, ook zonder stijltang

ik koop het ook gewoon bij mijn kapper, in Kamperland, maar ik denk niet dat iedere kapper het heeft....
Waarschuw beheerder
Gister was t eindelijk dan zover. Mn Ga'ma stijltang die ik via internet besteld had was binnen gekomen:d meteen mn haren gestijld, en moet zeggen.... Ben er super blij mee! Ze worden echt mooi stijl! Als ik met n andere stijltang mn haren deed stijlen en dan op de fiets naar de stad ging ofzo zat er alweer n flinke slag in.. Dan was ik gewoon in staat om terug naar huis te gaan. Maar gister ben ik ook naar de stad gefietst en ze zaten nog super mooi stijl:d

Waarschuw beheerder
Das duidelijk, ik ga vanmiddag gelijk na mn werk ff langs het Kruidvat... Das geen geld, en doe het toch maar hooguit 1 x per maand ofzo... :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ********************** op vrijdag 22 september 2006 om 09:31:
Ik heb nog nooit van gloss voor je haar gezien.. Kan je dat gewoon in het kruidvat krijgen?

Ik heb een potje van Etos, Tame & Gloss serum á €4.99. Paar keer pompen op je hand, wrijven en door je haar smeren. (droog/halfdroog). Word het gladjes & glanzend van. Vooral mooi als je een staart in hebt, strak naar achter, dan glimt het allemaal mooi :)

Waarschuw beheerder
ik heb die van elvive serum, anti frizz(ideaal spul :yes:

Waarschuw beheerder
Heb 1 van babyliss is een funstyler met verschillende koppen die je er op kan doen, 1 is ook keramische plaat
dingetje is btje roze paars achtig
werkt ok alleen nog spul kopen voor me haar te beschermen heb wel antipluis zooi van andrelon maar denk nie dat dat ook bedoeld is voor styler
Waarschuw beheerder
van toni & guy is goed om je haar te beschermen , wel een potje voor 20 euro maar wel super goed

http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&subject_id=31&page=1&subject=1&subject_refine_id=0

deze is echt super, wel een beetje prijzig ,maar is nog goed voor je haar ook, moet je maar die reactie's lezen.

Waarschuw beheerder
Bij mij werkt dat klote ding niej eens ..!! Vind het waardeloose shit .. Maarjah iedereen andere smaak .. Denk zelf dat ik te dik haar heb daarvoor ofsjow .. Want ik kan het wel doen maar binnen 2 sec zit het gewoon weer zoals van te voren
Waarschuw beheerder
wat voor eentje heb je dan

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de chi, zou niet meer anders willen :lief: in combi met de zijdeolie gaat mijn haar er echt niet van naar de klote ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Esmee(F) op dinsdag 26 september 2006 om 20:54:
http://www.haarshop.nl/default ... ect=1&subject_refine_id=0

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 12:19:
ik heb de chi, zou niet meer anders willen in combi met de zijdeolie gaat mijn haar er echt niet van naar de klote ofzo.

ik denk er nu toch ook wel heel hard aan een échte chi te gaan halen.... mijn kapper heeft 'm ook en da's toch wel een echte topper hoor!!! mijn kapper én de chi ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op donderdag 21 september 2006 om 17:25:

ik heb dus ook zo een ionentang EN een ionenfohn, en wat een verschil! geen pluizen meer, zelfs niet als het regent!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 'm net besteld ;)

Waarschuw beheerder
donateur
daar ga je geen spijt van krijgen ;-)
tis ook een eenmalige uitgave he, want je krijgt levenslange garantie :respect:

Waarschuw beheerder
chi tang! kost wat maar dan heb je ook wat!
Waarschuw beheerder
Heb een Remington met keramische platen en Teflon laag!
Super ding :D
Waarschuw beheerder
heb er 1 van braun 50 euro gewoon bij de scheer en foppen gehaald. met keramische plaaten binnen een paar sec is die loeiheet en werkt prima dat ding (Y)

Waarschuw beheerder
heb de chi iron turbo gehaald
superrrrrrrrrrrrrr :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 21:55:
heb de chi iron turbo gehaald
superrrrrrrrrrrrrr

ik ook! :jaja:

waanzinnig, is het geld meer dan waard :respect:

iemand interesse in mijn "gewone" stijltang tegen de verzendkosten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Mara op woensdag 29 november 2006 om 12:27:
iemand interesse in mijn "gewone" stijltang tegen de verzendkosten?

haha kom hem wel ophalen:p
Waarschuw beheerder
ik wil nu echt een goede stijl tang:d
heb een bos vol met krullen.
en wil het zo graag stijl.
maar de meeste die ik gebruik daar wordt me haar vies pluizerig en droog van:s
iemand een idee voor mij die ik kan gebruiken:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jessica:lief:Sybe op woensdag 29 november 2006 om 14:34:
iemand een idee voor mij die ik kan gebruiken

je moet een chi tang kopen, ik heb ook krullen, maar 1 keer die tang door mijn haar en het is echt kaarsrecht. kijk maar op mijn foto
<<<<<<<<<<<<<<<<<
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Mara op woensdag 29 november 2006 om 14:41:
moet een chi tang kopen

wat voor tang .. ? en waar krijg k die?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chica21 op woensdag 29 november 2006 om 15:15:
wat voor tang .. ? en waar krijg k die?

een "CHI TANG" van farouk

ik heb 'm bij de cosmo kapper gekocht maar je kunt 'm ook bestellen bij de www.haarshop.nl

doen !!!
:jaja:

Waarschuw beheerder
heb de mijne gewoon bij de it's gehaald ..de goedkoopste van princes..die was ideaal
nu heb k dr 1 ook voor nat haar gewoon via internet ook 1 vd goedkoopste ook weer ideaal..
idd die verkooperspraat vd kapper is overbodig
Waarschuw beheerder
Nou ik heb er een van de philips, maar zo tevreden ben ik er niet over hoor

Waarschuw beheerder
ik heb die van mij bij blokker gehaald en die doet het ook best.
een stijltang is sowieso slecht voor je haar dus je moet het niet te vaak doen denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 16:08:
een stijltang is sowieso slecht voor je haar dus je moet het niet te vaak doen denk ik

klopt, maar doe het toch iedere dag
heb spul vd toko, hair poliser van IC echt fijn spul..krijg teminste niet weer krullen van net als bij gewoon gel ofzo

Waarschuw beheerder
nou ik heb een Remington 3x protection en daar zitten 3 lagen op die je haar ook beschermen.. en je kan er ook nog eens mee krullen..:D dus die kan k je echt aanraden!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 december 2006 om 17:48:
nou ik heb een Remington 3x protection en daar zitten 3 lagen op die je haar ook beschermen.. en je kan er ook nog eens mee krullen.. dus die kan k je echt aanraden!

Heb ik ook, prima ding! Verder kun je een zijde serum in je haar doen, werkt erg goed en die van de cosmo ruikt ook erg lekker!
Waarschuw beheerder
ik kan stijlen wat ik wil maar mn haar is zo dik dat er na 1 dag weer krul in zit. Heb t laatst laten stijlen met zo'n Chi tang..dan wil je dus geen andere meer! dat ding is echt een topper! jammergenoeg n bje duur

Waarschuw beheerder
Je haar breekt er sowieso wel van af, kijk maar naar mijn haar ;)
Waarschuw beheerder
valt bij mij nog wel mee. stijl het al jaren en kreeg toevallig van de week nog van iemand te horen dat het dr zo gezond uitzag. maskers en goeie verzorging doen wonderen:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Gabs* op zondag 3 december 2006 om 19:49:
valt bij mij nog wel mee. stijl het al jaren en kreeg toevallig van de week nog van iemand te horen dat het dr zo gezond uitzag. maskers en goeie verzorging doen wonderen

Tenzij je van dat melkboerenhondenhaar hebt zoals ik ;)
Waarschuw beheerder
ben je wel snel klaar met stijlen;)

Waarschuw beheerder
Ach stylen lijkt me zoiezo niet zo goed voor je haar. Maar ik denk dat je dat indd met goede maskers e.d wel een beetje kan compenseren. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=250 height=250]http://images.wehkamp.nl/images/artikelen/7/8/788732_ga.jpg[/img]

Deze heb ik vorig jaar van de kerstman gekregen 8)

Waarschuw beheerder
niets is gezond voor je haar zelfs buitenlucht is slecht voor je haar ect

Waarschuw beheerder
Bij de Kruidvat en de Blokker hadden ze goede stijltangen, en krultangen :)
Waarschuw beheerder
ach nog gladder..je kunt er toch ook gewoon glad en stijl in doen..
Waarschuw beheerder
donateur
geen ervaring mee, maar je moet er in ieder geval altijd 1 nemen met een keramische plaat, das beter voor je haar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 16:08:
ik heb die van mij bij blokker gehaald en die doet het ook best.

Idd die heb ik ook, 25 euries en werkt prima :)

Waarschuw beheerder
hmma ik heb er 3 maar vind ze niet goed, is heeeel erg slecht voor je haar, je haar kan ervan spleite