Partyflock

Forumonderwerp · 876664
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind niet dat je je er voor hoeft te schamen, maar die verheerlijking van drugsgebruik komt soms over alsof mensen er trots op zijn.

Klopt dit? En waarom wel of niet trots zijn?

Waarschuw beheerder
donateur
Kan me niet voorstellen dat mensen die drugs gebruiken trots op zichzelf zijn maar goed :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel trots op m'n tankgedrag.
Telt dat ook?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op zondag 28 mei 2006 om 19:05:
maar die verheerlijking van drugsgebruik komt soms over alsof mensen er trots op zijn.

Klopt, kijk maar rond op pf hoe trots iedereen is met pep, dat is hier nog wel het meest populair, vooral bij lonsdalejongeren.

Maja, aan de andere kant maakt het mij weer trots dat ik niet aan die rattegifshit zit. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 19:07:
Kan me niet voorstellen dat mensen die drugs gebruiken trots op zichzelf zijn maar goed :|

Trots op jezelf zijn of trots zijn op iets wat je doet zijn 2 verschillende dingen!

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 19:19:
Klopt, kijk maar rond op pf hoe trots iedereen is met pep, dat is hier nog wel het meest populair, vooral bij lonsdalejongeren.

Bijvoorbeeld ja :x

Waarschuw beheerder
donateur
Dat iedereen drugs gebruikt moet ie zelf weten, maar dan hoef je er toch niet gelijk trots op te zijn. Zou t zelfde zijn als je er trots op bent dat je rookt of drinkt!!

Ik vind het grote onzin!

Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet trots op maar ben er wel blij mee

en waarom?nou omdat ik zoveel leuke en grappige dingen heb meegmaakt dat ik anders nooit zo meemaken.

heb ook minderleuke dingen meegemaakt maar daarvan heb ik geleerd en ben ik ook wat harder door geworden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En waarom wel of niet trots zijn?

hartstikke trots B)

Heb op een periode blowen na nooit wat gebruikt
en wil t eigenlijk graag zo houden :yes:

Waarschuw beheerder
niet trots maar wel lekker:jaja:

Waarschuw beheerder
nee...ik ben er nu meegestopt en ik heb er wel een hoop leuke dingen mee meegemaakt...maar ben blij dat ik er een punt achter heb gezet...zo bijzonder was het ook allemaal nie :)

en mensen die er trots op zijn...tsja...tis maar waar je trots op wil zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Trots dat ik al 3 jaar nix meer gebruikt heb & me toch supergoed vermaak! :yes:
Waarschuw beheerder
Denk dat je wel trots kan zijn ja, als je te hard gaat en word afgevoerd..

Waarschuw beheerder
pffff hoe harder hoe beter:jaja:

Werkzaam bij Full Forzes
Waarschuw beheerder
zuip idd laatste tijd veel te veel.....kost veel money!! maar of ik me ervoor schaam??? nee hoor;):P

Waarschuw beheerder
ik ben trots of het feit dat ik nog nooit drugs heb gebruikt:)

Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet trots op

maar hou me mond er ook niet over

ben wel trots op het feit dat ik het in de hand houdt

en voor al die mensen die zeggen dat dat niet kan:

jullie kennen mij niet dus oordelen doe je maar over iemand anders.
Waarschuw beheerder
it's a dirty job, but somebody's gotta do it:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 21:04:
ben er niet trots op

je pakt me de woorden uit de mond ;)

helemaal mee eens ;)
Waarschuw beheerder
Kheb nog nooit gebruikt, en de dingen die ik in het verleden heb gezien maken ook dat ik dat wel ff vol zal houden op deze manier. Gewoon lekker een biertje drinken vind ik ook prima, goed is goed. Als ik moe ben dan ben ik moe, heel simpel dan gaan we pitten (thuis of ergens op straat dat ligt aan de toestand natuurlijk) :P

Maar het is inderdaad wel zo dat steeds meer jonge jeugd aan de pep of aan de sos zit op een doordeweekse woensdagmiddag, en dan heb ik zo iets van jongens...zoek een hobby ofzo :S Ik ben echt benieuwd wat er van die generatie terechtkomt over 25 jaar, en waar ik mijn belastingcenten dan aan kan afdragen, want je maakt me niet wijs dat het goed zal gaan met Nederland op deze manier.

En daarbij denk ik ook wel eens, wat zouden die ouders van die mannekes denken, die merken toch ook dat hun kind verandert ofzo? Mjeh, tegenwoordig is 1/3 van de ouders gescheiden en hebben ze geen tijd meer om de kids op te voeden en er voor te zorgen dat ze een beetje normen en waarden bijgebracht krijgen waardoor ze op het verkeerde pad terechtkomen.

Je durft in het openbaar wel te vertellen dat je een avodnje goed doorgezakt hebt in de kroeg en dat het gezellig was, maar ik ken maar weinig mensen die durven te zeggen dat ze al 3 nachten wakker zijn en al 6 gram sos achterover hebben gedrukt...dus het zit nog altijd in de taboesfeer, bedoel als je dan ZO stoer bent om te gebruiken moet je ook zo eerlijk zijn om het toe te geven of er over te praten ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet trots op

Juist (y)

Uitspraak van DJ Ogre op zondag 28 mei 2006 om 22:54:
Kheb nog nooit gebruikt

Respect daarvoor, maar alcohol is net zo goed een drug.

Maar het is inderdaad wel zo dat steeds meer jonge jeugd aan de pep of aan de sos zit op een doordeweekse woensdagmiddag

Dat is inderdaad vrij triest.

tegenwoordig is 1/3 van de ouders gescheiden en hebben ze geen tijd meer om de kids op te voeden en er voor te zorgen dat ze een beetje normen en waarden bijgebracht krijgen waardoor ze op het verkeerde pad terechtkomen.

Een beetje generaliserend tegenover degenen met gescheiden ouders als je het mij vraagt :/

Je durft in het openbaar wel te vertellen dat je een avodnje goed doorgezakt hebt in de kroeg en dat het gezellig was, maar ik ken maar weinig mensen die durven te zeggen dat ze al 3 nachten wakker zijn en al 6 gram sos achterover hebben gedrukt...dus het zit nog altijd in de taboesfeer, bedoel als je dan ZO stoer bent om te gebruiken moet je ook zo eerlijk zijn om het toe te geven of er over te praten ofzo.

Maar als je niet toegeeft dat je drugs gebruikt dan kan "stoer doen" toch nooit de reden zijn? :S
Daarnaast geef je het zelf al aan: het wordt wel geaccepteerd als je verhalen gaat vertellen over rare acties onder invloed van (veel te veel!) alcohol. Terwijl je bij matig drugsgebruik al raar aangekeken wordt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet zeiken mensen maar gewoon doorgaande loos praktijken gaan uitvoeren:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben nie trots op me drugsgebruik.
maar vindt het zo leuk en lekker dat ik het zielig vindt,
voor mense die weten wat pas echt leuk en lekker is.
daarom prate ik er graag over.
is best zielig dat die mense het moete misse.
je loopt zo veel lol in je leven mis.
en je leeft maar 1x dood gaan we allemaal maar ik weet wat lol hebbe is in je leven;)
Waarschuw beheerder
maar achteraf gezien.
zijn er te weinig goede kante om de slecht kant,
te doen verdwijne.
dus wat doe ik nou praat er nog steeds graag over maar nu waarschuw ik mense niet de zelfde fout te maken net als ik deed.
je leeft maar 1x maar je moet ckkr in de gaten houde dat het ooit moet ophoude en dat is ckkr geen feest:(

Waarschuw beheerder
dat zou ook niet goed zijn als je er trots op was maar drugs is heerlijk en daar gaat het om:jaja:
Waarschuw beheerder
ik was er wel trots op maar.
dat is ok nie goed want je helpt ieamnd gewoon aan de zooi.
en dan zulle mense zegen je doet het zelf maar dat is nie zo.
want als ik iemand vertel hoe goed en mooi drugs zijn.
dan wil je dat proberen.
en daarom waarschuw ik tegenwoordig mense.
met de hoop hun toekomst gered te hebbe.
dat is mijn goede daad:P

Waarschuw beheerder
jaja want de nederlandse spreuk raad je toch aan>>>>>gas gas met die zooi:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Trots nooit maar zal nooit zeggen dat ik er spijt van heb :D

Waarschuw beheerder
het is leuk totdat de mensen om je heen doodgaan of lichamelijk en geestelijk afsterfen... in het begin zie je het nog niet zo snel maar der komt een dag (en meestal is dat als jezelf bijna doodgaat) dat je inziet dat het moet stoppen want als het niet stopt dan ga je kapot
Waarschuw beheerder

jij mij wel dan ? :no:

Waarschuw beheerder
Je hebt wel van die figuren die er trots op zijn en er maar stoer mee lopen te doen maar uiteindelijk komen zij er ook wel achter inderdaad.
Waarschuw beheerder
donateur
Als iemand daar trots op is ( puur het "gebruik" ), dan heeft diegene geen trots.. :nee:
Waarschuw beheerder
trots dat ik elke dag een hele gram sos mijn neus laat passeren :woep:
Waarschuw beheerder
Hoe kan je daar nou trots op zijn, iedere boerelul kan drugs gebruiken.

Heb wel het idee dat mensen die altijd veel zuipen daar meer trots op zijn dan mensen die andere middelen gebruiken.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het allemaal relaxed is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MadVillian op maandag 29 mei 2006 om 08:14:
Hoe kan je daar nou trots op zijn, iedere boerelul kan drugs gebruiken.

omdat niet elke boerelul zoveel kan gebruiken als ik B)
Waarschuw beheerder
lach niet .. ben bloed serieus :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MadVillian op maandag 29 mei 2006 om 08:14:
Heb wel het idee dat mensen die altijd veel zuipen daar meer trots op zijn dan mensen die andere middelen gebruiken.

Dat geldt zeker weten voor mij ;)
Heb jaren geleden genoeg zooi gepakt :no:
Heb er geen spijt van maar ben er zeker niet trots op.
Dat mensen het gebruiken moeten ze allemaal zelf weten, maar ik lig iedere keer weer in een deuk als ik op een feest van die kleine opdondertjes met vette scheve bekken zie langslopen

:bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 mei 2006 om 11:52:
omdat niet elke boerelul zoveel kan gebruiken als ik

Nou, schat jezelf niet te hoog in (A) ;)

Waarschuw beheerder
waarom zou je trots moeten zijn als je drugsgebruikt.

ben je ook trots als je jezelf klem zuipt??

Nee toch??

Waarschuw beheerder
Het is niet echt iets om trots op te zijn, maar ook niet iets om je voor te schamen (ligt er natuurlijk wel aan in welke mate je gebruikt)
Waarschuw beheerder
da is eigenlijk niet trotsheid maar je wilt gewoon een ander wijsmaken hoe goed da is :p

Waarschuw beheerder
nee , maar dat ik van zelf gestopt ben , daar ben ik trots op :D

Waarschuw beheerder
Tja je hebt mensen die verslavingsgevoelig zijn en mensen die dit niet zijn. Mensen die verslavingsgevoelig zijn moeten van drugs afblijven en mensen die niet verslavingsgevoelig zijn mogen het lekker (met mate) gebruiken. Lekker puh. Jammer dat je er soms alleen iets te laat achter komt dat je wel verslavingsgevoelig bent.... dan heb je een probleem. Maar ja t leven is risico's nemen.

Waarschuw beheerder
Iedereen moet het voor zichzelf weten. Maar ik ben er trots op dat ik het niet meer gebruik en ook niet meer nodig heb!!
Waarschuw beheerder
ik ben er trots op dat ik geen drugs gebruik B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 19:53:
niet trots maar wel lekker

:lol:
Waarschuw beheerder
ben er trots op dat ik nix meer gebruik!
altijd nuchter veel stoerder B)

Waarschuw beheerder
ben er zeker niet trots op! maar 'tis wel leuk:P

Waarschuw beheerder
Het is absoluut niet iets om trots op te zijn.
Maar toen ik er mee begon, en dat is echt eerlijk, (7 jaar geleden) werd er nog niets aan preventie en wat dan ook gedaan.
Heb je een dag spijt, over dat je er aan bent begonnen, heb je het elke dag.
Dus accepteer je het maar, want idd het is leuk!!
En gaande jaren leer je daaar wel mee omgaan hoor.

Ook zijn we met ze alle bij hulpverleners geweest, en hebben gepraat. want 6 van de kaart vrouwen, allemaal verschillend, en we werden PARA :D ( van elkaar)
WEl leuk, maar goed, we hebben ons overal in verdiept, en ook er aan gewerkt. En eruit gekomen :[

(Y) :D (L)

Uitspraak van Rebel :[ op woensdag 14 juni 2006 om 21:12:
ben er trots op dat ik nix meer gebruik!
altijd nuchter veel stoerder

En ik vind het knap van je als je idd nix meer gebruik (L) maar die term gebruik ik niet eens meer.
Het is hetzelfde als een wedstrijd:

Liegen is een sport. Genoeg mensen die zo hard praten, IK gebruik niets ( terwijl je aan ze ziet dat het mis wel zo is) en jouw laten voelen dat JIJ een probleem hebt of KWESTIE met drugs. Zorgt ervoor dat jij in kwaad daglicht wordt gezet, maar vergeet niet dat van die mensen 30-40% keihard met zichzelf loopt te Fucken@@@

Dus tegenover wie zou JIJ je nou moeten gaan verontschuldigen?
Naar de maatschappij?? Nee, maar er zijn wel regels en wetten, daar moet je je aan houden. ( En die zijn er ook NIET zomaar :no:)
Familie: ABsoluut, want die zien jouw rotte kop als je een keer flink bent doorgegaan.

Vooroordelen van de maatschappij over meheen gehad, klasgenoten, vrienden, soms familie.
Maar zolang je het niet jouw laat gebruiken is er tog niets aan de hand??

Het is onacceptabel omdat het CHEMISCH is...Zorg wel dat je jezelf op de 1e plek zet..

En los daarvan, ik slik een pilletje als ik naar een feest ga, is hetzelfde als iemand die zich klemzuipt elke week in de kroeg.
( Vroeger deed ik ook meer jah, maar dat IS, dat trekt bij, als het gewoon goed met je gaat:))want ik kan het nu niet meer hoor, 3-4 nachten wakker, ben KAPOT :bloos:

Drugs is ook echt geen KWESTIE meer, jammer dat wel veel mensen dat vinden.

"kopzieke" mensen geven het een slechte naam:)!! En dat is een feit....
ZE zijn zo KOPPIG, willen er niet over praten, doen of het stoer is, zijn inmiddels al afhankelijk en hebben het minst in de gaten dat ze er in verstrikt raken.
EN juist ZULKE TYPES maken er misbruik van!! ( maar of ze zich daar altijd van bewust zijn, is nog maar de vraag? UITEINDELIJK WEL
WANT die maken van drugs een spelletje....:)
Dat is nu eenmaal zo, dat gebeurt

Maar mensen die niet zo leven en niet zo zijn, komen er mee in aanraking, het is overal. Niemand die er voor waakt, niet verslaafd aan de drugs te raken?
Of psychisch afhankelijk te worden hoor.
Want drugs snappen is jezelf 100 jaar in de spiegel bekijken!!! En dan nog geen steek vooruit gekomen zijn :S hahaha...

En het ligt er maar net aan hoe je het gebruikt en wanneer,
Maar overdag drugs gebruiken heeft een zo ander effect, soms werkt het niet eens...En dat vind ik beter, (festivals en outdoors, je gezicht wordt minder "duivels"haha en je kan je niet zo laten gaan, omdat je meer aanwezig bent.

Wij zijn met 8 vriendinnen, 2 gebruiken NIET, discussies, ruzies, maar nu,,, we letten allemaal op elkaar en laten hetgeen in het midden.

(L)

Maar goed, dit was wel even lekker zo.
Was ik vervelend???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben wél trots dat ik gebruik!! alleen niet hoe ik het gebruik!:(( bij mij kan het alleen via de anale wegen mijn bloedbaan instromen..

natte tx Olaf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 19:37:
ben er niet trots op maar ben er wel blij mee

en waarom?nou omdat ik zoveel leuke en grappige dingen heb meegmaakt dat ik anders nooit zo meemaken.

heb ook minderleuke dingen meegemaakt maar daarvan heb ik geleerd en ben ik ook wat harder door geworden.

:jaja::jaja::jaja:

Waarschuw beheerder
Ik vind niet dat je je er voor hoeft te schamen, maar die verheerlijking van drugsgebruik komt soms over alsof mensen er trots op zijn.

Klopt dit? En waarom wel of niet trots zijn?

Ben er absoluut niet trots op, maar schaam me er ook absoluut niet voor :nee:
Waarschuw beheerder
I LOVE IT ik ber er trots op dat ik me lekker vermaak en de nuchtere mensen die zegge dat het ZO slecht is moete ma in hun wereldje blijven hangen ik ik heb lekker meer wereldjes net als startrek ik kom ne\og es erges :P

is gwoon recreatie je weet wat je krijgt beter dan ergens heen gaan en niet weten wat je krijgt en een verpeste saaie avond hebben
:D
(b) :bounce: :xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
ontzettend! B)

bijna net zo trots als op het merk appelmoes die ik altijd gebruik ;lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zaterdag 17 juni 2006 om 18:58:
bijna net zo trots als op het merk appelmoes die ik altijd gebruik ;lief

haha :D

Waarschuw beheerder
nee, drugsgebruik is trots op mij :jaja:
Waarschuw beheerder
waarom. waarom moet je er trots op zijn. je hoeft je er zeker ook niet voor te schamen. alleen mensen die het veel gedaan hebben en gestopt zijn, en nu elke kans aangrijpen om te gaan preken over drugs. dat vindt ik een beetje jammer. moet ieder toch zelf bepalen of niet.
Waarschuw beheerder
nou,trots niet,maar ik ontken ut ook niet