tis gewoon een domme fout waarmee ik hem probeer te dissen
ja..en vertel is ff bij wie?..
DAT is jou niveau
je komt geeneens in de buurt van genoeg..
me vader is een bejaarde balhaar,en probeert mijn moeder te nemen alsof ze 2 is maar mijn vader is eigenlijk impotent dus hoe kan dat nou?
nee want alleen als je lonsdale aussie bent, en op internet de vogeltjesdans aan het doen bent dan ben je genoeg...
niet zo kansloos als thuis hakkend filmpjes maken
dank je wel pinda, ik laat jou nu aant woord.. ik maak geen woorden meer vuil aan tering die komt er nog wel achter..
en was amigo's nog leuk?
als nicole tilt is dan weet ik dondersgoed hoe ze is...
ja die heb dr eigen flink misdragen volgens mij, als nicole tilt is dan weet ik dondersgoed hoe ze is
ja die heb dr eigen flink misdragen volgens mij, als nicole tilt is dan weet ik dondersgoed hoe ze is...
nicoleeeeeeeeeee weet jij dit nog?????????
nicole weet vast nog wel rianne dr verjaardag dan is nicoltje dondersvervelend! he nicole? dan gaat ze heel de tijd op je tenen staan en eist ze al je aandacht terwijl je helemaal geen zin heb in een pinda die aan je broek aan het trekken is en dan gaat ze zitten plukken en duwen en trekken aan je en ze is dan gewoon strontvervelend tot ze een inzinking krijgt en beseft dat de vele alcoholische versnaperingen hun tol gaan eisen in het kleine en tedere lichaam van nicoltje!
ik heb me bij deze nader verklaart vind ik wel
kan dat me nie meer herinneren.... had ik ook teveel versnaperingen op ofzo?? hoezo word mijn verjaardag er nou weer bijgehaald?? nicoleeeeeeeeeee weet jij dit nog?????????