Partyflock

Forumonderwerp · 875154
14249x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*edit om er een centraal topic van te maken

Bespreek hier alles over BB6 :flower:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Astrid (l) op maandag 18 september 2006 om 22:15:
Wordt al misselijk van zijn kop!!!

Hier nog 1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 12:26:
Hier nog 1

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 18 september 2006 om 19:36:
Is dat die Janine model is?
Ja en ik ben de paus

:roflol:

Al die mensen in dat huis zijn gaarrrrr! :dood:

Ze hebben allemaal wat :S

*E10 is een misselijke kwal wiens kop je in elkaar wilt rossen.
*Janine is lelijk en brutaal.
*Tijn vond ik eerst tof, maar later ook wel een beetje irri :Vaag:
*Tijn zn broer is een beetje TE nichterig
*Die kale, die vader van dat meisje, vind ik nogal tof doen
*Zijn dochter is saai
*Marlice is de dochter van die dikke trol
*Jeroen.. kon niet eens doen alsof ie lang een relatie had met die Marlice in het begin, da's zwak en hij maakt reclame voor een sportschool, maar waar zijn zijn borst en biceps gebleven dan? :lol:
*Die zusjes zijn lekker :kwijl: Maar hoe ze praten.. :/

Ga zo maar door :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vette tante op dinsdag 19 september 2006 om 13:17:
inderdaad, opzouten sukkel!

En de reden???Toffe gozer is het,Dat ie natie trekjes heeft ok maar ja zo hebben we allemaal wel onze slechte kant.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van QQ op dinsdag 19 september 2006 om 14:11:
*Die zusjes zijn lekker :kwijl: Maar hoe ze praten..

Idd :9

'Weetje' :nosmile:

Ik snap ook niet wat die Sabrina in die Etienne ziet :looser: Met zn elastiek in zn haar :lol:

Waarschuw beheerder
*E10 is een misselijke kwal wiens kop je in elkaar wilt rossen.

:jaja:

*Janine is lelijk en brutaal.

Nee, prachtig mens.

*Tijn vond ik eerst tof, maar later ook wel een beetje irri :Vaag:

Klopt.

*Tijn zn broer is een beetje TE nichterig

Boeie!!

*Die zusjes zijn lekker :kwijl: Maar hoe ze praten.. :/

Lekker? zelfs dat vind k wat tegenvallen, ik vond ze aan het begin schattig, Hun Stem, Ach!! Ja.. mooi is het niet maar boeie. ze zijn gewoon heel erg dom!

Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 19 september 2006 om 19:18:
Ik snap ook niet wat die Sabrina in die Etienne ziet :looser: Met zn elastiek in zn haar :lol:

Word toch niks, even in het huis neuken, maar daarbuiten word het niks..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 19:17:
En de reden???

Ik vind het gewoon een irritant patsertje!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zie Monique en Sabrina heel graag naar huis gaan, zeikwijven :Vaag:

Waarschuw beheerder
Big Brother NL: Nominatie Wie en Waarom?
Wednesday, 20.09.2006 | 7:49:38 | Regenworm | BB6 Nieuws

Voor de derde keer vertellen de bewoners in de dagboekkamer, wie er volgens hen het huis mag verlaten. Nominaties zonder reden gelden niet en een slap excuus wordt door Big Brother niet getolereerd.

Egbert nomineert Etienne

Kort maar krachtig; ik heb nog steeds niks met hem.

Micheline nomineert Milica

Ik heb alle weken eens op een rijtje gezet. Jeroen is deze week leuker dan de week daarvoor. Ik wil nu dat Milica het huis verlaat omdat ik het minst met haar heb en me erger aan trekjes die zij heeft.

Rik nomineert Jeroen

Ik vind dat Jeroen heel erg schommelt in zijn eigenschappen. Hij is veel rustiger en toont weinig interesse, ik vind hem vrij saai.

Marlies nomineert Jeroen

Toch weer omdat ik nog steeds geen diep gesprek met hem ben gehad, anders dan de normale dagelijkse conversaties en omdat hij niets toevoegd in het huis.

Sabrina nomineert Milica

Van iedereen die er nu is, vind ik het nu het mist erg als Milica weggaat. Ik vind haar wel gezellig, maar heb weinig aan haar.

Milica nomineert Tijn

Omdat hij vorige week mij heeft genomineerd. Ik denk dat Jeroen en Etienne hem ook zullen nomineren. Als ik hem niet nomineer zit ik zelf waarschijnlijk op de bank en daaarom neem ik het zekere voor het onzekere.

Semih nomineert Milica

Omdat ik niet zoveel met haar heb. Vanaf het begin af aan had zij haar eigen mensen. We zitten niet op 1 lijn en ik blijf liever bij anderen over dan bij Milica. Ze is beter af bij haar moeder thuis.

Monique nomineert Milica

Ik heb met haar helemaal geen contact en dat blijft ook zo. We hebben niet zoveel met elkaar gemeen.

Etienne nomineert Tijn

Ik heb hem altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar ik vind dat hij nog steeds de aandacht iets teveel naar zichzelf toetrekt. Ook omdat de groepen kleiner worden, heb ik soms het gevoel dat hij mensen uit elkaar haalt.

Marcia nomineert Milica

Ze doet wat met de feedback die ik haar heb gegeven, maar toch erger ik me aan haar gedrag.

Tijn nomineert Jeroen

Omdat ik zijn reactie op het wel of niet film kijken kinderachtig vond. Hij speelt het spel niet helemaal eerlijk en dat valt me gewoon tegen.

Janine nomineert Jeroen

Ik heb er geen goed gevoel bij. Ik wil graag dat Jeroen naar huis gaat omdat mijn gevoel absoluut zegt; dat er iets niet goed zit, en hij schijnheilig is.

Jeroen nomineert Tijn

Omdat ik eigenlijk niet van mening veranderd ben sinds de vorige keer. Hij neemt een steeds luxere positie in met de reden dat hij een Joker heeft. Daarom wil ik hem opnieuw nomineren. Ik stuur Tijn naar huis omdat hij het me beter lijkt dat hij het huis gaat verlaten.

Conclusie

Milica en Jeroen zijn in ieder geval de klos. 1 van hen zal maandag het huis moeten verlaten. Etienne zit in de lift, met nog maar 1 nominatie. Tijn moet echter uitkijken, drie van zijn medebewoners ziet hem liever vertrekken. Tijn heeft wel een voordeel, hij kan een mogelijke nominatie afkopen met de joker.

Bron: talpa

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hilde :respect: wat een vrouw, totaal inhoudsloos

Vreemd dat ze het huis uit is, je zou toch denken dat de kijkers haar wel appriciëren, aangezien zij op hetzelfde niveau ligt als de gemiddelde kijker

Waarschuw beheerder
Gemengde gevoelens voor Etiënne

Etiënne baalt er best van dat hij zomaar zonder bericht uit zijn bed is gegooid. Hij vindt zijn spullen in een vuilniszak en is daar niet heel blij mee. Of zou er nog een andere reden zijn dat hij zo pissig is. Hij wordt hardhandig gescheiden van de zusjes. Hij gaat even (koud) douchen met Jeroen. De zusjes komen hen ophalen en Etiënne kan het niet laten om te zeggen dat hij het jammer vindt dat hij zomaar opeens uit zijn kamer weg moet. Hij zegt wel heel blij te zijn voor de zusjes.

Waarschuw beheerder
Etienne is LETTERLIJK een dik vies lelijk kwalletje.. Grrr. Sterf! Typisch voorbeeld van probleemjeugd!

Patser, slijmbal.. en sletje (Sabrina) trapt er weer in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 19:23:
Etienne is LETTERLIJK een dik vies lelijk kwalletje.. Grrr. Sterf! Typisch voorbeeld van probleemjeugd!

Patser, slijmbal.. en sletje (Sabrina) trapt er weer in.

Ga huilen je boefje uit stiens :aai:

Waarschuw beheerder
[img width=659 height=466 cacheid=000cec5f00252bf6808b97d81a01946769]http://img177.imageshack.us/img177/8262/volnf9.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 september 2006 om 14:11:
aangezien zij op hetzelfde niveau ligt als de gemiddelde kijker

Wat heb je toch een vooroordelen over het niveau van de kijkers... wat een onzin...
Waarschuw beheerder
nou ik vind de zusjes wel leuk:) Ze denken dat ze 10 jaar jonger zijn en dat maakt ze juist leuk:)

De rest van het huis boeit me niet echt....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wingyee :cheer: op donderdag 21 september 2006 om 16:08:
nou ik vind de zusjes wel leuk

woehaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Waarschuw beheerder
En wie gaat er morgen uit?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 19:37:
En wie gaat er morgen uit?

:jaja: jeroen of milica :jaja:
Waarschuw beheerder
Gaat er nu elke week iemand uit?
Vorige keer was het om de week en om de week nomineren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op zondag 24 september 2006 om 19:48:
jeroen of milica

Ja dat snap ik ;) Maarja wie van de 2 dan he;)
Denk jeroen
Waarschuw beheerder
Tis allebei niks!

Waarschuw beheerder
Ik heb bog Brothers 1 gezien en nu deze.. vind het wel leuk om te zien. vanavond de live uitzending :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:55:
vanavond de live uitzending

Ja is altijd leuk om te zien...

Waarschuw beheerder
donateur
milca is eruit, nu die jeroen nog en etteriene...

eerst etteriene voor de rest er uit mag!
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk al oud nieuws maar goed:

Schurft in het Huis!

Het is erg gezellig in de Dagboekkamer. Monique, Marcia, Semih, Rik, Tijn en Etiënne schuiven allemaal op en voor de bank. Ze hebben geen idee wat ze te horen krijgen van Big Brother.
Big Brother geeft aan dat er een niet zo leuk bericht is voor deze Bewoners. Maar ze moeten er ook niet te zwaar aan tillen. “Rik heeft schurft.” Marcia begint te lachen. En de rest moet er dan ook wel om lachen. Big Brother vindt dat ook wel een goede reactie. Want hoewel het ernstig klinkt is er eigenlijk niet veel aan de hand. Het is niet erg besmettelijk, slechts als je bij elkaar in bed ligt. Big Brother neemt desondanks toch uitgebreide voorzorgsmaatregelen:

Alle beddengoed wordt voor de Bewoners gewassen
Alle kleding die gewassen kan worden mag ook meegegeven worden
Alle overige kleding moet 24 uur buiten gehangen worden om te luchten

Gênant
De Bewoners krijgen allemaal een middel waarmee ze zichzelf kunnen insmeren voor de zekerheid.

Er wordt achteraf serieus flink gelachen en geplaagd in de Dagboekkamer. Dan moet de andere helft van de groep naar de Dagboekkamer. “Schurft”, roept Tijn nog grappend bij het vertrek. De volgende groep maakt zich toch een beetje zorgen, maar de anderen stellen hen gerust. “Ik vind dit zo gênant”, zegt Rik ongemakkelijk, maar dat hoeft helemaal niet, vinden de anderen. Hij kan er ook niks aan doen en Big Brother gaat er nu alles aan doen om de schurft te verdrijven.

De eerste groep begint meteen met bedden afhalen en kleding verzamelen. Rik ziet het ook positief in:”Het is in ieder geval beter dan chlamydia en ik ben blij dat ik weet wat het is.” Het beetje vervelende bericht van Big Brother zorgt voor een saamhorigheidsgevoel.

De feiten
Schurft wordt veroorzaakt door de schurftmijt, een klein beestje, dat onder een microscoop goed te zien is. Vrouwtjes graven gangetjes in de huid en leggen daar hun eitjes. Deze komen na drie tot vier dagen uit. Schurft veroorzaakt jeuk, die heel vervelend kan zijn, maar het is niet ernstig. De ziekte wordt meestal door intiem lichamelijk contact overgebracht. Je kunt het krijgen bij seks, maar ook door in een bed te slapen van iemand, die schurft heeft of door diens kleren te dragen.

Ongeveer drie weken nadat je geïnfecteerd bent, ontstaat jeuk over het hele lichaam. De gangetjes zijn vooral op de pols, tussen de vingers, in de knieholten en onder de borsten te zien. Op de geslachtsorganen kunnen kleine roodpaarse bultjes ontstaan. Krabben helpt niet en je kunt er de huid mee beschadigen.

De dokter van Big Brother schrijft een crème voor. De Bewoners moeten dit na het douchen op het hele lichaam (behalve het hoofd) smeren, inclusief handen en voeten. Het moet acht tot twaalf uur blijven zitten.

:9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik denk dat als de gouden kooi begint ...bb wel kan stoppen !!!!

Waarschuw beheerder
o zag dat het al online was begonnen
Waarschuw beheerder
geweldig :D SCHURFT in dat BB huis :roflol: op de voorpagina van de kranten....
Waarschuw beheerder
Misschien is dat een geintje..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 16:08:
ik denk dat als de gouden kooi begint ...bb wel kan stoppen !!!!

ja inderdaad ik denk dat big brother kan inpakken dan :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 27 september 2006 om 18:28:
SCHURFT in dat BB huis op de voorpagina van de kranten....

heb ik ook geleze :lol: en dat dan net rick dat moet hebbe he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 21:57:
en dat dan net rick dat moet hebbe he

wel sneu voor hem. Heel nl weet het. Maja zo'n risico loop je als je erin zit.

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk is Marlies zwanger!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 15:50:
Waarschijnlijk is Marlies zwanger!!!

Toch niet van Etiënne he?? ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AMSTERDAM - Onrust in het Big Brother-huis. Is de 27-jarige bewoonster Marlies zwanger? En zoja, wie is dan de vader? De roodharige Amsterdamse, die 43 dagen geleden als vrijgezel het huis betrad, is al een paar weken over tijd...

Foto: Ab Blauw

Vrijdagmiddag is Marlies naar de Dagboekkamer geroepen, waar ze een zwangerschapstest aantreft. Tijdens een gesprek met Big Brother geeft ze aan dat ze normaal heel regelmatig ongesteld is. Maar nu is ze al zeker drie weken over tijd. De vrijgezelle Amsterdamse is dan ook heel blij met de test. "Wat lief dat er zo met me wordt meegeleefd."

Marlies vroeg eerder al bezorgd om de bijsluiter van de schurftmedicatie, toen bleek dat Rick last had van de kleine beestjes die op de huid een verschrikkelijke jeuk veroorzaken. Ze smeert zich dan ook niet in met de zalf, omdat de bijsluiter vermeldt dat het medicijn niet aan te raden is voor zwangere vrouwen. Wat aantoont dat ze er zelf van uitgaat dat ze in verwachting is.

Blijf over de vraag wie de vader van het kind is, want Marlies ging als vrijgezel het huis in. Is het een van de mannelijke bewoners in het huis of is het een scharrel? Sinds een half jaar genoot Marlies, na vijf jaar samenwonen, met volle teugen van het vrijgezellenbestaan...
Waarschuw beheerder
De stille hint van Marlies
Als Micheline over haar pil begint, grapt Sabrina dat ze in het Huis toch niet zwanger zal worden. Het lijkt wel alsof de dames de kwestie van Marlies aanvoelen. Zodra Marlies het woord zwanger hoort vallen, verschijnt er een grote glimlach op haar gezicht. Nog steeds heeft zij de uitslag van de zwangerschapstest niet aan Big Brother gemeld. Is deze reactie een voorbode?

Op de camera´s kunnen ze echt wel zien of de test positief of negatief is. Lijkt me trouwens sterk dat ze echt zwanger is.

Waarschuw beheerder
moet een lekker orgie geweest zijn dara in dat huis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TavulliaVale op zaterdag 30 september 2006 om 08:24:
Lijkt me trouwens sterk dat ze echt zwanger is.

nee joh is niet zwanger
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TavulliaVale op zaterdag 30 september 2006 om 08:24:
Op de camera´s kunnen ze echt wel zien of de test positief of negatief is.

Ze gaan haar niet filmen op de plee als ze over een test aan het pissen is:P

Waarschuw beheerder
Die Monique en Tijn oh oh oh
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 15:42:
Die Monique en Tijn oh oh oh

watskeburt.?
bij mij ligt de talpa site eruit ( bb onderdeel doet het niet )

Waarschuw beheerder
etienne lag samen met rik en marcia naakt op een bed ....waarschijnlk aan elkaars private parts ..lees hele verhaal maar op fok
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 15:52:
etienne lag samen met rik en marcia naakt op een bed ....waarschijnlk aan elkaars private parts ..lees hele verhaal maar op fok

dat wist dan al wel weer :jaja:

alles wat na 15:00 gebeurd is niet meer ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Etiënne's avontuur
Etiënne kan zich niet veel meer herinneren van de heftige avond. Hij smeekt Big Brother daarom om het feestje van gisteren niet uit te zenden. Hij vond het al vreemd dat hij wakker werd samen in bed met Rik, maar later snapte hij er niets meer van. Wat is er nou gebeurd? Want toen de Bewoners in de Tuin vertelden dat Jeroen en Egbert erg dronken waren, heeft Jeroen aan de piemel van Rik gezeten. Weet Etiënne nog dat hij dat misschien ook wel heeft gedaan?

Waarschuw beheerder
Monique gaat te ver

Wat een feest! De Bewoners krijgen hun lievelingsmuziek te horen en ze nuttigen in een hoog tempo alcoholische dranken. En dat dat niet zonder gevolgen is mag duidelijk zijn...
De emotionele nummers die tijdens de poolparty gedraaid worden, werken bij de Bewoners op hun waterhuishouding: de tranen vloeien rijkelijk. Niet alleen de dames, maar juist de mannen houden het niet droog. Tijn en Monique vinden steun bij elkaar. Tijn trekt de muziek van James Blunt erg slecht en ook bij Monique wekt de muziek verdrietige herinneringen op. Als Tijn er net een beetje bovenop is, voelt Monique zich minder goed. Ze vertelt aan haar maatje alles over een jeugdvriend die te vroeg overleden is.

De combinatie verdriet en alcohol gaat niet goed bij Monique. Janine besluit op een gegeven moment het heft in handen te nemen. Ze neemt Monique mee naar de prinsessenkamer en kleedt haar uit. Net als Tijn welterusten wil zeggen, piept er een stemmetje onder de dekens vandaan: "Ik moet spugen..." Ondersteund door Tijn wordt Monique naar de wc gebracht, waar Janine de zorg weer overneemt. Ze is behoorlijk boos op haar blonde vriendin: "Je moet ook niet alles door elkaar drinken. En al die emoties. Dat zeg ik je toch!" Maar Monique is te zwak om anders te reageren dan: "Ik ben zo stom. Zo gênant." Maar Janine relativeert: "Ik ben drie keer in het ziekenhuis beland door dit. Het enige wat ik geleerd heb is dat ik niets door elkaar moet drinken als ik me kut voel." Dat is ook geen opbeurend verhaal Janine.

UIteindelijk wordt Monique weer naar haar kamer gebracht. Sabrina kan hard om haar zus lachen: "Nu ben jij de alcoholist en ik niet!", roept ze blij uit. Maar Sabrina zelf is natuurlijk ook niet al te nuchter meer. Janine stopt Monique in bed en Tijn blijft voor de zekerheid bij haar. In het donker praten de twee maatjes nog even. Monique geeft toe dat ze toch wel bang is dat ze Tijn pijn gaat doen: "Ik maak me zorgen om jouw hartje." Tijn wil daar natuurlijk niets van weten en uiteindelijk vallen ze in slaap. Tot Sabrina, Rik en Etiënne de kamer overnemen tenminste...

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300]http://www.talpa.tv/upload/555786_610_1159608869515-Mo_1.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Etiënne's coming out

Wat een feest! De Bewoners krijgen hun lievelingsmuziek te horen en ze nuttigen in een hoog tempo alcoholische dranken. En dat dat niet zonder gevolgen is, mag duidelijk zijn...
Midden in de nacht breekt Etiënne in huilen uit. In de armen van Jeroen vindt hij troost: "Je weet niet wat ik meemaak in de buitenwereld. Je weet niet waar ik mee te maken heb." "Als jij een homo aardig vindt...", begint Jeroen. Maar Etiënne onderbreekt hem: "Je weet niet waar ik in leef, echt waar."Jeroen begrijpt het niet: "Heb jij geen vrienden dan die van jou kunnen begrijpen dat als jij een homo aardig vindt dat je daar mee om wilt gaan?" Etiënne legt uit: "Mijn beste vrienden wel, maar anderen niet en die heb ik ook nodig."

Jeroen spreekt ferm op zijn vriend in: "Jij moet je eigen plan trekken, jij bent wie je bent. Jij hebt een visie op het leven, wie daar niet achter staat moet je loslaten."Maar Etiënne blijft wanhopig: "Ik kan het niet verwoorden, als ik niet tegen je kan vertellen waar ik in zit, in welke shit ik hier zit!" Door de camera's houdt Etiënne zijn mond. Wat is zijn grote geheim? Wat wil hij niet vertellen?

Vrijheid voor Etiënne?
Later op de nacht is Etiënne vrijer in zijn daden. Samen met Rik duikt hij naakt bij Monique in bed. Sabrina vraagt zich af: "Etiënne beest: waarom lig jij bovenop Rik? Ben jij ook biseksueel, Etiënne?" Etiënne is alleen maar aan het dollen en even later bekent hij aan Sabrina onder vier ogen: "Hij zat echt aan me. Er zijn grenzen!" Voor de Zwollenaar was het allemaal een geintje. Even later als Monique vertrokken is en Etiënne met Sabrina, Rik en Marcia gezamenlijk (bijna allemaal) naakt in één bed ligt, gaan de geintjes wel heel ver. Etiënne laat Rik dichtbij zijn 'private parts' komen en Rik wordt er duidelijk opgewonden van. Ook de dames vinden het een erg spannende situatie...