Partyflock

Forumonderwerp · 873796
Ik ga met de club 4 dagen lang feesten in Biddinghuizen... en ik heb er onwijs veel zin in...
Wie gaat er ook???

nog ff een half uurtje werken, en dan slapen, en morgenvroeg om 9 uur vertrekken naar automaxx, volle gaas !!!!!!! word echt super .......... :) tot morgen spieners (K)

word alleen 30 graden die 4 dagen heb ik gehoord van piet ;) maar uhm ... dan zonder badje ?? en zonder ijskast .... ??? ik geloof dat ze gek zijn !!!
maar ja word sowieso wel vet
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 20:50:
Weet iemand wat het kost als je van vrijdag tot en met zondag gaat incl. camping?

45 Euro

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 22:27:
dan zonder badje

Klein badje mag toch wel.. (gelukkig)
Ja ja tis bijna zo ver
Snel bedje in 9uur worden opgehaald en dan die kant op
Smeersels niet vergeten!!!

Heb er zin in :cheer:

Nog paar uurtje's en dan Beuqen @ automaxx :D 4 dagen achter elkaar zuipe :D :bier: :bier: :bier: En dan een week ziek zijn :P:P

Eerst morgen werken,
een afscheidsfeest en dan met een dikke kater naar Automaxx :rot:
Nog 1 nachtje slapen mensen!!! Voor mij iig, en heb er zin in. :bier: :yes: :d
laatste aanpassing
Ik vertrek over 15 min. die kant op
PARTY TIME

:cheer: :bounce:
nog 1 uurtje en dan vertrek ik :D voor mij 15 min rijden :D

Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op donderdag 29 juni 2006 om 10:04:
hoe laat begint het feest??

en tot hoe laat duurt het??

vanaf 12.00 uur kan je dalijk het terrein op
en duurt tot zondag.. hoelaat weet k niet precies

zou om 9 uur vertrokken zijn eigelijk
alleen zit nou nog wat ziek thuis :s

ik moet draaien vanavond maar waar en hoe dat weet ik nog niet precies:)

alleen het wordt zeker hardstyle:D
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 10:20:
zou om 9 uur vertrokken zijn eigelijk
alleen zit nou nog wat ziek thuis

:aai: rust maar goed uit :P
als je zaternacht maar fit bent B)

weet nog niet zeker of we gaan maar zo te horen wordt het wel gezellig dus hoop er ook heen te gaan

Ik wil vrijdag avond al.
Maar vanaf zaterdag hebben ze pas het huisje gehuurt.
Dus dan zou ik de hele nacht moeten rond dwalen en daar heb ik neit zo'n zin in :P
same here :yes: 3 uur rijden :S:S maar wordt wel gezellig :D

Zo ff poetsen en dan Haas in zijn ballen trappen :rot:

Afscheidsfeesten zijn niet goed :no:
jij hebt in de nacht gepoetst? :O

jaja zometeen de TT instappen en dan racen naar walibi :)
nog een paar uurtjes en dan gaak erheen heb dr zin aan :woep:

Uitspraak van Tim!!! op vrijdag 30 juni 2006 om 09:33:
jij hebt in de nacht gepoetst? :O

Nee man.
Weet ook niet waarom ik dat heb gepost,
want had hem die dag al gepoetst :/

Behoorlijk veel (N) wagens en :rot: volk.
Alsnog Haas misgelopen :/

ben daarnet ff paar uurtjes geweest (alleen op camping). maar zijn allemaal auto's bekrast en vernield:S loop daaar over campingstuk ineens allemaal mensen rennen. was best grote chaos:S

Artiest Demon Rage
Gisteren was het best gezellige sfeer (Y)
Ff inkopen gedaan (Y)

Alleen erg jammer, dat ik geen zonnenbrand vinden kon, en nu dus zwaar verbrand ben :(

¥+¥=¥¥
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 00:50:
Alsnog Haas misgelopen

hoe kan je hem nou mislopen :/
je ziet toch wel een malle hiundai h100 bus staan met een grote :rot: mongool met een mongolen kop :rot:

kan bijna niet missen :P

pff net terug van automaxx... had het helemaal gehad vooral nadat ik gisteren nacht hoorde van de organisatie dat er 1 of andere groep rond liep die al 155 auto's hadden bekrast en er 2 in de fik hadden gestoken.

verder was het een top weekend!!!!
ok dan, peter, is je vader blij met de boot? :D

was wel een mooi weekend geweest
vrijdagavond bij mental theo was helemaal super :bounce:
er waren schijnbaar ook 7 mensen opgepakt ivm bekrassen van auto's.. dat ze die mensen maar eens flink bekrassen :[
vanmorgen om 10.15 maar naar huis gereden, want het zal vandaag toch niet veel meer geweest zijn denk k

bekrassen en in de fik steken van auto's,ze hadden hakenkruizen op autos gekerft :rot:

tevens reed er nog een dronken debiel tegen andere autos op :x die is later afgevoerd ivm paar stompen :D

verder viel het me tegen,stroom was 150meter verderop :rot: Volgens de organistatie moesten we het zelf maar oplossen

feesttenten,wat als het regende?En leuk als je 2 muziek stylen door elkaar heen hoor :rot: jumpstyle en apre ski gebeure

valt me op dat ze nogal aan het bezuinigen zijn :nosmile:
echt zielig gedrag maar verder was het een top feestje sommige mensen kunnen het gewoon niet hebben dat andere mensen mooiere auto's hebben
Artiest {SHOWLIST artist 35045, 72779}
heb me weer prima vermaakt, en wat betreft die muziek door elkaar heen ??

ga dan wat meer richting dj staan :)

maar idd stomme kneuzen die krassen maken :S

auto in de brand idd :S

wat ik gehoord heb , is dat 1 of andere debiel met zn auto bij de opelclub naar binnen is gereden :S

Uitspraak van MiM op zondag 2 juli 2006 om 15:04:
ga dan wat meer richting dj staan

stond ik al,maar wrd redelijk verblind door 238932983239lampen :rot:

Uitspraak van MiM op zondag 2 juli 2006 om 15:04:
wat ik gehoord heb , is dat 1 of andere debiel met zn auto bij de opelclub naar binnen is gereden

die was dronken en vloog uit de bocht :x
heb je wel op de verkeerde plek gestaan :)

heb nergens last van gehad :)

heb overigens heerlijk staan bewegen de hele avond:)

maar vrijdag avond werd er buiten toch wel iets lekkerder gedraait :)

mental theo is het niet verleerd:)
Geweldig genoten................Cker rare gasten met dat bekrassen enzo!!!!! Voor de rest was t wel ok dacht ik,ben alleen vies verrot!!!!

Heeft er iemand sites met foto's???????
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 13:27:
vrijdagavond bij mental theo was helemaal super

Mee eens :yes: Ik heb me uitermate goed vermaakt bij Theo voor het podium.

wij hebben best een leuk weekend gehad!!
de muziek was goed , alleen twee soorten door elkaar:S dat was een beetje jammer!

vorig jaar waren er drie feesttenten en nu maar 1 en een open area tja das wel een beetje weinig dan d8 k zo

en de wc's waren echt K*T moest je ook nog voor betalen ook en vorig jaar was het gratis en naar mijn idee schoner

en die sukkels die al die auto's bekrast hebben niet meer normaal, hebben zelf waarschijnlijk geen mooie auto en weten niet hoe het voelt als dat met je auto gebeurd losers!!

maar de sfeer vond ik echt super afgezien van een paar dingen dan.

maar hoop dat ze het volgens jaar wel anders aan gaan pakken , anders denk ik dat er wel heel wat clubs wegblijven
Mij hebben ze met bekrassen ook te pakken gehad... Ben wel benieuwd of die schijtorganisatie er nog wat aan gaat doen... Als de andere 154 er nou hetzelfde over denken en hun gaan bestoken met telefoontjes, brieven en weet ik het wat... Samen sta je dan toch sterk hoop ik!

Uitspraak van [BJ] scully op zondag 2 juli 2006 om 15:31:
Ik heb me uitermate goed vermaakt bij Theo voor het podium

ik ook B) die draaide steengoed :bier:

Het was gezellig tot alle ellende begon
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 15:57:
Oorspronkelijk gepost door Dreamer
wat een rampweekend...

vanaf donderdag tot vrijdag ging het lekker allemaal zn gangetje, wij lekker feestje bouwen op veld G, en kregen toen al te horen dat er autos bekrast waren

toen kwam de beruchte zaterdagavond..

wij mooi naar de partyzone, krijg ik telefoon, dat er WEER autos bekrast waren!

ik iedereen van onze club als de sodemieter naar onze clubplaats sturen, daar aangekomen, ineens...

ieeeeeeeh BAM!!

komt er 1 of andere rand-debiel om een uur of half 1 door de bocht heen gepeest, verliest de controle over het stuur, en knalt zo tegen het halve wagenpark van Opel Freaks Grunnen aan!

resultaat: 1 zafira, die naar achteren stuitert, en zo ook ff een calibra pakt die daarachter geparkeerd staat, tezamen met een meisje die achter de zafira zat (gelukkig geen ernstig letsel) en nog 2 opels die geraakt en beschadigd worden..

de bestuurder werd toen uit zn auto getrokken en werd ff hardhandig uitgelegd dat je zoiets niet moet doen....
na een kwartier kwam er eindelijk beveiliging aan, en werd de bestuurder beschermd tegen mensen die hem nog fftjes haarfijn dingen uit wilden leggen.....

toen al commotie allom!

en dan ... ineens... zie ik achter de stands van trs/suzuki tuning club/car power honderden mensen rennen met voorhamers, stokken , maglites en nog meer "hulpstukken"
iedereen riep , daar zijn ze en wij ook als een gek de bossen in om de debielen te vinden , die de autos bekrasten. na een tijdje in groepsverband zoeken kwam eindelijk de beveiliging aan met honden, !

iedereen blij, want nu moesten de eikels wel gevonden worden, nou nee dus.. de honden werden 3 meter losgelaten, en weer aangelijnd, en weg ging de beveiliging...

nou , ik kan jullie vertellen dat er toen allom paniek was op het G veld, alle clubs (waaronder ook wij) zetten alle autos bij elkaar, en bij elke club werden de autos bewaakt door de eigen leden.

na ongeveer een uurtje , kwam er vanuit veld H weer een hele horde mensen schreeuwen dat ze gezien waren in de bossen , dus iedereen in woede weer achter de daders aan!
echt waar er liepen wel 500 mensen daar in de bossen, ineens hoor je weer , JA DAAR GAAN ZE!! en JA! daar liepen enkele jongens voor hun leven.. en ineens ... WEG!! nergens meer te vinden...

wij hebben nog met enkele jongens doorgezocht tot een uur of 5, en hebben toen de hoop maar op gegeven en zijn weer terug gegaan naar het G veld

Daar aangekomen, Woedende mensen, die er geen zin meer in hebben, en zich afvragen WAAR WAS DE BEVEILIGING!! , WAAROM WORD DE TELEFOON DAAR NIET OPGENOMEN! in overleg met alle clubhoofden die daar dan toevallig bijelkaar staan, word besloten om een gesprek aan te gaan met de organisatie, om verhaal te halen , OF HET NORMAAL IS DAT IEDEREEN 24 UUR OP ZN EIGEN AUTO MOET PASSEN, ipv dat er beveiliging omloopt snachts.

goed, zo word afgesproken , dat er om 9 uur een gesprek zal worden gehouden met de organistie.

eindelijk, was het 9 uur.. , we hadden nog steeds niet geslapen, en de halve club van ons was al weg ( en zo waren er meer clubs die hun biezen pakten) ivm dat ze geen zin meer hadden om nog langer te blijven op het evenement.
bij het gesprek met de organisatie loopt het gauw vol met voorzitters van diverse clubs op de e-f-g-h veld. Op diverse vragen waarom er nou zo weinig security was, word niet echt concreet geantwoord...
en dan....
ineens krijg ik telefoon...
druk hem steeds weg ivm met dat ik daar ik die 'vergadering' zit, maar deze persoon hield aan.. dus ik neem op...

en verteld me een treurige stem dat een jongen van onze club, feye genaamd.. tijdens zijn rit naar huis, in slaap is gevallen, en 6 bomen heeft mee genomen....

feye heeft de hele nacht bij zijn auto zitten waken, maar dat hoeft nu niet meer want zn golf 3 is totall loss....
feye heeft trouwens alleen wat kneuzingen, en niets ernstigs...
dus ik ben uit de vergadering gelopen, en ben richting plaats ongeval gegaan.

wat er verder op de vergadering is afgesproken weet ik dus niet.

maar goed dit waren onze belevenissen, en we hadden graag gezien dat het anders was gegaan...
Dikky

wij wilden volgend jaar met onze eigen club gaan, nu dus echt niet meer he. laat automaxx eerst alles maar eens goed regelen
Uitspraak van o0 Green Eyes 0o op zondag 2 juli 2006 om 15:46:
Ben wel benieuwd of die schijtorganisatie er nog wat aan gaat doen...

:roflol:
sorry dat ik moet lachen, maar als je denkt dat de organisatie aansprakelijk is voor het bekrassen van auto's mag je verder dromen (y)
je weet van te voren en staat meestal op flyers dat organisatie's nooit aansprakelijk zijn voor verlies, diefstal, beschadiging enz...

ik ben daar ooit 1x geweest, maar ben blij dat wij hebben beslist niet meer naar automaxx kinderfeest te gaan...
mocht ik gaan kijken is dat 1 dag, maar nooit geen heel weekend meer, zonde van mijn geld...een grote rotzooi en het wordt maar groter en groter maar het overzicht is de organisatie totaal kwijt

en dat bewijst dit maar weer eens, teveel jongeren die zich niet kunnen gedragen, teveel alcohol, drugs en stoer doen met hun auto'tje, scheuren over het terein enz enz!!!!
dit zijn dingen die jaren geleden dreigde mis te gaan, en nu daadwerkelijkheid
het was geweldig op de vernieling na dan :[
wagens van onze club lekker naar de klote door die kankah lijahs :[
maah voor de rest was het wel leuk lekker gezellig met zn alle elkaars auto verbouwen :D
party area was ook wel lachen zaterdag avond :)

Uitspraak van o0 Green Eyes 0o op zondag 2 juli 2006 om 15:46:
Ben wel benieuwd of die schijtorganisatie er nog wat aan gaat doen...

ik denk idd ook dat ze er niks aan doen..
oke het is op het automaxx terrein gebeurt
maar als je auto gewoon thuis staat of op een andere plek
en hij wordt bekrast, dan is er ook niemand verantwoordelijk voor.
is gewoon kei k#t, je verwacht niet dat zoiets gebeurt op een plaats met allemaal autofreaks..
mja of je ze wel allemaal zo kunt noemen :s
Heb erg leuke dagen gehad :cheer:
Alleen zo klote voor de mensen die hun wagen bekrast oid terug vonden :(
Sterkte iig mensen !!
Of ik volgend jaar weer heen ga weet ik nog niet
Wat de muziek betreft
Donderdag draaiden ze buiten super (y)
Twas ook erg balen dat de er al om 23uur mee stopten
en daarvoor de muziek al zachter zetten :(:O
Vrijdag ja was ook nog te doen
maar snel weer terug naar de stand vanwege het bewaken van een deel van veld E
Zaterdag Pff wat een fuck avond zeg
Vandaag verhit thuis gekomen met dubbele gevoelens :nocheer:

Ondanks dat er 90% gare bakken staan
is dat geen reden om het spul te bekrassen :no:

De organisatie zal je niks op kunne verhalen,
maar dnek dat ze zich wel ff achter de oren krabben :/

Staan toch dingen tussen waar veel tijd en geld in zit :@
Ik stond ook opveld G met onze club..onze auto's hadden gelukkig geen schade wel de grote groep mensen zien lopen achter de bossen langs(bij car power holland) we werden ook ff gewaarschuwd over de bekrassingen door ZL tuning en car power holland,dat we toch ff extra goed op moesten letten. ik heb,met vele anderen,niet geslapen die nacht.het is ook allemaal zo onwerkelijk.Kan me echt niet bedenken hoe en waarom je zo iets in je kop moet halen!!??
voor de mensen die slachtoffer zijn geworden ervan.. heel veel suc6 met het herstellen van je wagen.

buite dat om vondt ik het een erg geslaagd weekend! heb mijzelf zeker vermaakt!en aardig wat nieuwe mensen ontmoet!

ciao(K)