Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
maar als je medicijnen gebruikt hebt ( ik weet dit niet in haar geval ) maar dan kan de pil in sommige gevallen onbetrouwbaar worden
ik slikte de pil
Hij moest wel de streepjescodes insturen naar Durex en de slagzin "Ik gebruik Durex omdat ..... " origineel afmaken
zal ik maar niet op in gaan he zielig iets dat je bent
goh en dat had jou niet kunnen overkomen ????
ik kreeg zowiezo steun van mijn ouders, de ouders van mn vriend en mn vriend zelf
En jij denk dat je het daarmee volledig gaat redden totdat je kind volwassen is en het huis uit gaat?
Jij hebt echt nog geen enkel gezond verstand in je harses, dus dit is alleen maar een "blessing" voor je.
ze is dom omdat ze op haar 16de zwanger raakt.
ja die vrouw van de echo zei dat het hartje wel zag maar dat het niet klopte
Ik zou lekker die gynecoloog bellen en vragen waar je aan toe bent,
Trouwens ik ben ook zwanger geraakt terwijl ik de pil slikte, had de buikgriep en dan werkt de pil dus ook niet!
Ik denk alleen niet dat je ouders dat gespaard hebben voor je kindje maar meer voor hun eigen kindje...denk je niet...is denk ik maar beter zo voor je.....
ja die vrouw van de echo zei dat het hartje wel zag maar dat het niet klopte
ja de gyneacoloog zei dat ik over 1,5 week terug moest komen en dan maakte ze nog een echo om te kijken of het klopt
we zijn niet allemaal zo intelligent als jij op je 18e
makkelijk he oordelen over andere mensen?
Het is beter om mensen de grond in te trappen met je mening dan je hulp aan te bieden.
Maar zwanger raken op je 16 de of 18de vind ik nog wel een heel groot verschil. Op je 16de heb je nog totaal geen levenservaring en ben je gewoon nog een kind. Sterker nog, ik zou haar nog niet eens 16 geven als ik naar d'r foto kijk...