Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
En meis, succes met het wachten en denk zelf eerder dat het hartje niet meer gaat kloppen, maar als de arts heeft gezegd dat er een kleine kans op bestaat, zal je toch altijd hoop blijven houden, tot dat je de volgende echo hebt gehad..
Lijkt me in ieder geval heel erg om zelf mee te maken, vooral omdat je als het niet meer gaat leven met een dood kindje in je buik zit..
Wens je echt veel succes toe, en als het nou niet meer gaat kloppen, kan je altijd op latere leeftijd het opnieuw doen..
als je zwanger bent en het hartje klopt met 9 weken niet meer kan het dan wel nog gaan kloppen??
mijn gynaecoloog zei dat ik er niet teveel op moest hopen.
dus is het misschien bij iemand wel al eens voorgekomen?
geloof me : ik heb het gedaan
en je vergeeft het je eigen nooit
geen aanrader en heeft een vreselijk lange nasleep
maar als de arts heeft gezegd dat er een kleine kans op bestaat, zal je toch altijd hoop blijven houden, tot dat je de volgende echo hebt gehad..
vind het sowiezo een beetje een rare vraag voor een normaal iemand van 16
in Gambia zijn meiden van 12 al zwanger
misschien kun je er beter niet meer op hopen, het al accepteren dat het niet meer klopt.. dan kan het ook niet meer tegenvallen als het echt zo blijkt te zijn, want ik denk dat zelfs het kleinste sprankje hoop je al helemaal de grond in kan boren als het dus echt dood blijkt te zijn..
wil je mij erbuiten houden
niet iedereen hoeft dat te weten
maar het kan makkelijk zijn dat je kindje te diep of niet goed ligt om het te horen
ik moest ook na een week terug komen en alles was toen goed
misschien dat de meeste mensen te lelijk zijn
om op hun 16e te hebben geneukt
Maar TheMissE denk je dan niet dat je zelf ook hoop zou hebben, zolang je nog niks weet??
niettus
ik ben
ik hoop dat ik dat geluk ook heb.
maar zoals andere al zeggen ik ga niet teveel hopen.
ben er nu al helemaal kapot van en als ik dan ga hopen en het klopt volgende week nog niet dan zak ik nog meer de grond in
Dacht dat het wel bekend was op flock
sinds wanneer hangt knap/lelijk zijn samen met voor de 1e keer neuken???
misschien kiezen sommige mensen er juist wel voor om er wat langer mee te wachten (zoals ik bijvoorbeeld)...
als je slaapt
maar ik denk dat ik voor mezelf zou proberen om geen hoop meer te hebben.. natuurlijk blijft er dat kleine btje zitten, maar k zou er gewoon vanuit gaan dat het niet goedkomt.. dat doe ik bij andere (iets minder extreme situaties) ook altyd en dan valt t gelukkig nooit zo hard, dan wanneer ik wel hoop had gehad..
lekker boeiend wat jij doet
ik vind het belachelijk om een meisje die zwanger is
af te kraken
iedereeen heeft een eigen leven
Hoezo?
Wat is er nou weer mis met kampers?
Kolere pubers met hun vooroordelen altijd...
Als jij familie in een kamp had zitten had je wel anders gepraat over ze! Wij kunnen er ook niets aan doen!
Het is allemaal de schuld van die klere regering en ik ga dus lekker geen belasting betalen!!
Ben jij ff de lul zodirect als dat hartje weer gaat kloppen en JP je helemaal kaal plukt!
misschien dat de meeste mensen te lelijk zijn
om op hun 16e te hebben geneukt
maar het is ieder voor zich
joh welk kamp dan?
ik zie staan zoetermeer maar je bekkie ken ik nietlaatste aanpassing 15 mei 2006 12:03