Partyflock

Forumonderwerp · 871898

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ruud van Nistelrooy, Klaas Jan Huntelaar, Dirk Kuyt en Jan Vennegoor of Hesselink. Het is volgens bondscoach Marco van Basten zo goed als zeker dat een van de vier hierboven genoemde spitsen in juni niet met Oranje naar het WK gaat. Van Basten wil niet meer dan drie centrumspitsen meenemen naar Duitsland.

Alleen wanneer Kuyt als rechtsbuiten mee zou gaan zouden alle vier de genoemde spelers geselecteerd worden. Dit lijkt niet aannemelijk. Waarschijnlijk moet de Feyenoord-spits de komende dagen het gevecht aan gaan met Ajax-aanvaller Klaas Jan Huntelaar.

Van Nistelrooy gaat sowieso naar het wereldkampioenschap, terwijl Vennegoor een hele grote kans maakt. Reden hiervoor is dat de laatstgenoemde PSV-spits de rol van breekijzer volgens Van Basten het beste kan vervullen.

Huntelaar en Kuyt zijn beide momenteel in Noordwijk, waar zij met Oranje meetrainen. Van Basten heeft tot maandag om een keuze te maken tussen de aanvaller uit Amsterdam of Rotterdam.

[img width=367 height=250]http://www.voetbalzone.nl/images/uplimages/kuyt_kjh.jpg[/img]

Bron: www.voetbalzone.nl

Eenmaal Klaas :woepwoep: :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Huntelaar :cheer: Niet al te moeilijke keuze :nee:
Waarschuw beheerder
huntelaar :cheer:

tuurlijk:respect:

Waarschuw beheerder
Kuyt natuurlijk, veel waardevoller (zeker een jood die dit heeft gemaakt, want het aantal assists staan er niet bij :/).

Waarschuw beheerder
kleine kereltjes! :o

Waarschuw beheerder
Het gaat niet tussen Kuijt en Huntelaar, maar tussen Vennegoor en Huntelaar en ik denk dat hij Huntelaar meeneemt zo niet dan is ie erg dom
Waarschuw beheerder
Huntelaar natuurlijk :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens de sp!ts gaat het juist tussen Vennegoor en Huntelaar. Kuijt is al een tijdje 2e keus achter van Nistelrooy.
Waarschuw beheerder
donateur
Huntelaar natuurlijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 10:01:
Van Nistelrooy gaat sowieso naar het wereldkampioenschap

:/
Waarschuw beheerder
Wat heb je nou aan Kuyt? Die kerel moet het echt van zijn inzet en conditie hebben, net als Berry van Aerle.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 10:04:
Kuyt natuurlijk, veel waardevoller (zeker een jood die dit heeft gemaakt, want het aantal assists staan er niet bij ).

joh, zou het 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Alle 2 :cheer:

Maar Huntelaar gun ik het wel meer! :d

Waarschuw beheerder
Sowieso kan Kuyt ook op rechts spelen dus die gaat echt wel mee.

Waarschuw beheerder
Huntelaar en Van nistelrooy zijn allebei meer afmakers.
Kuyt creeert ook veel kansen voor zijn medespelers. Ik zeg neem kuyt en huntelaar gewoon mee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind dat Kuyt EN Huntelaar mee moeten, laat Jan maar thuis

Waarschuw beheerder
Huntelaar

Waarschuw beheerder
Vennegoor thuis laten! Kuyt en Huntelaar mee naar Duitsland. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kuyt.

Waarschuw beheerder
donateur
Kuyt, veel meer waard voor het team, zo'n spelers als Kuyt heb je gewoon nodig in zware wedstrijden, net als van bommel sleept hij een ploeg erdoor heen. En Huntelaar is ook wel erg goed dit jaar, dus ik zou zeggen Kuyt-Huntelaar-Nistelrooij

Waarschuw beheerder
kuyt natuurlijk

Waarschuw beheerder
Kuyt natuurlijk, duh..
Waarschuw beheerder
Vennegoor of Hesselink thuis laten !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 10:21:
Kuyt-Huntelaar-Nistelrooij

deze 3(Y)

Waarschuw beheerder
Iedereen wel over eens denk ik...

Kuyt en Huntelaar gaan beide mee.. en Vennegoor blijft lekker thuis voor de buis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 10:30:
Kuyt en Huntelaar gaan beide mee.. en Vennegoor blijft lekker thuis voor de buis

Missch idd wel beste (Y)
Waarschuw beheerder
Vennegoor een mooie helm geven, zodat ie thuis op de bank naar het Nederlands elftal kan gaan kijken....

Ruud is al een breekijzer genoeg en Kuyt kan het de verdedigers ook lastig maken door al zijn (soms doelloos) ge-ren ;)
Waarschuw beheerder
Lijkt mij logisch dat vennegoor thuis blijft..
Die mag lekker met een zak chips en een biertje op een groot scherm meekijken(Y)
Waarschuw beheerder

:jaja:

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op woensdag 10 mei 2006 om 10:41:

:)
Waarschuw beheerder
kuyt!!!!
Waarschuw beheerder
[img width=367 height=250]http://www.voetbalzone.nl/images/uplimages/kuyt_kjh.jpg[/img]

1.84 en 1.86 in centimeters??!?!?!?!?!? :s:s

Waarschuw beheerder
Kuyt-Huntelaar-Nistelrooij

deze 3

:yes:
Waarschuw beheerder

Inderdaad!!
Waarschuw beheerder
die doelpunten in dat tabelletje zeggen niks , want assisten zijn ook belangrijk , daarvan had kuyt er dit jaar 18 ofzo.. en huntelaar misschien 5..

Waarschuw beheerder
Laat ze aub die aap van een VoH thuislaten..

Waar heb je een breekijzer voor nodig als je spitsen als Van Nistelrooy, Kuyt en Huntelaar mee hebt :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 10:52:
Waar heb je een breekijzer voor nodig als je spitsen als Van Nistelrooy, Kuyt en Huntelaar mee hebt

ameng
Waarschuw beheerder
laat venegoor maar thuis.....
Waarschuw beheerder
Vennegoor of Huntelaar blijft thuis aangezien Kuyt ook de hele voorbereiding mee heeft gemaakt (in de basis) :)
Waarschuw beheerder
Klaas Jan Huntelaar!!
Waarschuw beheerder
donateur
The Hunter

Waarschuw beheerder
Huntelaar :cheer:

Waarschuw beheerder
vind ook beide en die lange kloskop uit eindhoven lekker thuislaten!!!! als je een pinchhitter nodig hebt, kun je ook een verdediger naar voren jagen.

Waarschuw beheerder
geen van beide :jaja:
Waarschuw beheerder
Bij ons in de krant staat dat het gaat tussen Huntelaar en van Nistelrooy...

en van Basten had toch al door laten schemeren dat hij Vennegoor mee wilde nemen als breekijzer....

Waarschuw beheerder
allebei:yes:
Waarschuw beheerder
Lijkt me duidelijk : HUNTELAAR !!

Waarschuw beheerder
van Basten is dom als hij 'the hunt' niet mee neemt. Hij topscoorder van Nederland en maakt makkelijk goaltjes... Dus zou hem zeker mee nemen voor op de bank..

Waarschuw beheerder
Ik vind dat Kuyt EN Huntelaar mee moeten, laat Jan maar thuis

einde discussie! duidelijk
Waarschuw beheerder
Van Basten zou zichzelf echt belachelijk maken wanneer Kuyt, die de hele oranjevoorbereiding heeft meegemaakt, thuis moet blijven ten faveure van Klaas Jan Huntelaar..

Maargoed, die man verbaasd me niet zo snel meer met zijn selectiebeleid. Ik maak me eigenlijk al heel wat jaartjes niet meer druk om Oranje..:)

Waarschuw beheerder
wat doe vennegoor daar nou weer :S
Waarschuw beheerder
Maandag zullen we het weten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:39:
wat doe vennegoor daar nou weer

Inderdaad.. die heeft er niets te zoeken. Ik snap niet waarom iedereen hem als een ideale pinch-hitter ziet..:S
Waarschuw beheerder
Laat Huntelaar maar lekker thuis. Kan die jongen goed uitgerust aan het nieuwe seizoen bij Ajax beginnen. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GoodFella op woensdag 10 mei 2006 om 11:49:
Laat Huntelaar maar lekker thuis. Kan die jongen goed uitgerust aan het nieuwe seizoen bij Ajax beginnen

(y) whahah:D

Waarschuw beheerder
zoals ik al heb gezien heeft van basten een voorkeur voor boertjes van het platteland

maar die hebben geen straatmentaliteit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GoodFella op woensdag 10 mei 2006 om 11:49:
Laat Huntelaar maar lekker thuis. Kan die jongen goed uitgerust aan het nieuwe seizoen bij Ajax beginnen.

:jaja: ja toch :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADG (Pauz of Hauz) op woensdag 10 mei 2006 om 11:48:
Kuyt moet natuurlijk mee..... lekker moeilijke keus

er zal toch iemand nodig zijn om de ballen op te halen en water te brengen en de bank bezet te houden

Waarschuw beheerder
donateur
geen van beide.... Vennegoor (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in vennegoor ziet van basten een soort van van hooijdonk een breekijzer, ik denk dat van nistelrooy of huntelaar afvalt, dan ga ik toch nog ff voor van nistelrooy, huntelaar moet jong oranje maar europees kampioen maken dan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:02:
geen van beide.... Vennegoor

whahaha :aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:06:
whahaha

nistelrooy dan...maar geen kuyt of huntelaar :[ ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Huntelaar.

Waarschuw beheerder
Huntelaar :yes:
Waarschuw beheerder
Laat die mafketel vennegoor nou maar lekker thuis, snap niet dat dat veel mensen niet zien dat ie eigelijk helemaal niet kan voeballe......
Waarschuw beheerder
Klaas-Jan, no doubt about it :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:07:
nistelrooy dan...maar geen kuyt of huntelaar

:no: die maakt nog geen kip klaar :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:10:
die maakt nog geen kip klaar

wel :[

kep het niet zo op voetballers van ajax en feyenoord :[ :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:15:
kep het niet zo op voetballers van ajax en feyenoord

Goh
Waarschuw beheerder
donateur
Poeh, denk dat dit niet eenvoudig is.

Nistelrooij (Extreem veel ervaring maar weinig wedstrijd ritme)
Kuyt (Redelijk ervaring en veel motivatie en op meer plaatsen inzetbaar)
Huntelaar (Geen ervaring, maar scoort wel makkelijk)
Vennegoor (Veel ervaring en neemt genoegen als breekijzer, maar scoort het minste)

Ik zou ze eigenlijk alle vier meenemen, maar ja, dat kan niet.

Huntelaar valt voor mij af, omdat hij wel vervangbaar is. De andere 3 hebben kwaliteiten waar je niet omheen kan. Huntelaar heeft alleen scorend vermogen, maar dat is iets wat de andere 3 ook hebben. Qua ervaring en eenvoud valt hij dus af.

Echter, Van Basten heeft als opdracht om over 2 jaar te pieken, en dan spelen Nistelrooij en Vennegoor sowieso niet meer, dus dan is het weer fijn om Huntelaar alvast wat ervaring te laten opdoen. Maar ik denk niet dat Huntelaar dit WK al in staat zou zijn om extra waarde te hebben voor het team.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Laat Vennegoor idd maar gewoon thuis en gooi Huntelaar er dan in als pinchhitter :D Die heeft dit seizoen voor Ajax toch aardig wat hele belangrijke treffers gemaakt in de slotseconde van een wedstrijd :9

van Nistelrooy sowieso mee... helemaal nu dat gedoe met United. Hij zal extra gedreven zijn en zich misschien wel in de kijker willen spelen voor een nieuwe club.
Kuyt altijd zo actief rondjes aan het rennen dat die tegenstanders al helemaal gek worden :P En hij heeft natuurlijk ook de kwaliteiten en kan een goal maken. Al is ie dit seizoen iets minder dan het jaar ervoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batau op woensdag 10 mei 2006 om 10:53:
Uitspraak van PoFFeR op woensdag 10 mei 2006 om 10:52:
Waar heb je een breekijzer voor nodig als je spitsen als Van Nistelrooy, Kuyt en Huntelaar mee hebt

indeed :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Quipers op woensdag 10 mei 2006 om 12:21:
Laat Vennegoor idd maar gewoon thuis en gooi Huntelaar er dan in als pinchhitter :D Die heeft dit seizoen voor Ajax toch aardig wat hele belangrijke treffers gemaakt in de slotseconde van een wedstrijd :9

Er is een verschil tussen een wedstrijd spelen en in de laatste minuten een goal maken, en de laatste 20 minuten in het veld komen omdat er geen mogelijk inzit om door de verdiging te komen en die (met geweld) open te breken.

Huntelaar heeft een grote individuele klasse, maar is echt geen breekijzer tegen echte grote verdedigers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batau op woensdag 10 mei 2006 om 10:51:
die doelpunten in dat tabelletje zeggen niks , want assisten zijn ook belangrijk , daarvan had kuyt er dit jaar 18 ofzo.. en huntelaar misschien 5..

Die overige 13 heeft ie zelf gescoord.. :P

Klaas geeft niet af, maar scoort zelf.. B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op woensdag 10 mei 2006 om 12:26:
Er is een verschil tussen een wedstrijd spelen en in de laatste minuten een goal maken, en de laatste 20 minuten in het veld komen omdat er geen mogelijk inzit om door de verdiging te komen en die (met geweld) open te breken.

Huntelaar heeft een grote individuele klasse, maar is echt geen breekijzer tegen echte grote verdedigers.

nee vennegoor is lekker die scoort in 90 minuten niet eens tegen de topverdedigers van RKC en Nac etc.
dan moet ie het breekijzer vormen tegen de verdigers van argentinië ehehehehehe

Waarschuw beheerder
luca toni krijgt ook de voorkeur boven vedetten en hij maakt het ook waar.
Waarschuw beheerder
Huntelaar, lijkt me duidelijk (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:33:
nee vennegoor is lekker die scoort in 90 minuten niet eens tegen de topverdedigers van RKC en Nac etc.
dan moet ie het breekijzer vormen tegen de verdigers van argentinië ehehehehehe

breekijzer wil niet enkel zeggen: De man die gaat scoren
zo iemand is ook nuttig om lange, hoge ballen door te koppen op mensen rond hem heen
De keuze is moeilijk, maar ik zou toch voor de ervaring gaan en huntelaar met Foppe mee sturen om toch ervaring op te doen in een toernooi
Waarschuw beheerder
Andermaal Klaas Jan Huntelaar! (y)
Waarschuw beheerder
Huntelaar natuurlijk! :woepwoep:
Waarschuw beheerder
Laat alsjeblieft Nistelrooij thuis..Die kan het WK alleen maar verpesten. Dan nog liever Kuijt mee! Ofschoon die technisch iets minder is, is hij wel gedreven en conditioneel in topvorm. Die lange prutser moet het meer van geluk hebben :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op woensdag 10 mei 2006 om 12:26:

Huntelaar heeft een grote individuele klasse, maar is echt geen breekijzer tegen echte grote verdedigers

:jaja:

Waarschuw beheerder
luca toni krijgt ook de voorkeur boven vedetten en hij maakt het ook waar.

Tja, maar die schiet ze er regelmatig in in de Italiaanse competitie.
Als je daar kunt scoren, dan kun je ook scoren op het WK.

Als je er veel scoort in Nederland of in de Malteese competitie wil dat niet zeggen dat je ook kunt scoren op het WK.

Daarnaast heeft die Toni er ook behoorlijk wat gescoord in Italie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 13:15:
Huntelaar heeft een grote individuele klasse, maar is echt geen breekijzer tegen echte grote verdedigers

Vergeet je de wedstrijd ajax-Inter! Huntelaar 15e minuut, stond ie toch mooi tegen Cordoba en Samuel! OOk geen kleine jongens, dunkt mij!

Waarschuw beheerder
zeker Huntelaar :)

Waarschuw beheerder
Slotje doen maar (y)

Iedereen is er toch bijna overeens

Klaas moet dr bij zijn :D
Waarschuw beheerder
Huntelaar :woep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarom zou Klaas Jan eigenlijk geen breekijzer kunnen zijn?

Hij is nooit zo ingezet, iemand die zo makkelijk scoort, zou net zo goed een perfecte pinchhitter kunnen zijn..
Waarschuw beheerder
preciesss

trouwens als je met kuyt, huntelaar en robben speelt heb je geen breekijzer nodig.... B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:15:
kep het niet zo op voetballers van ajax en feyenoord

Ik heb het niet zo op vrouwen en voetbal.. :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van efacevel op woensdag 10 mei 2006 om 14:08:
Ik heb het niet zo op vrouwen en voetbal..

en al helemaal niet op van die lelijke vrouwen!
Waarschuw beheerder
Gewoon allebei meenemen + Van Nistelrooy!

en een andere spits (Makaay) ook mee nemen :)
Waarschuw beheerder
Makaay??? Nee joh, die vind ik totaal niet passen in het Nederlands 11-tal, dan kan je net zo goed Henk Vos meenemen ;p
Waarschuw beheerder
kut nederlands 11-tal in de comp. schoppen ze elkaar half dood en als ze dan voor ned mogen spelen zijn het dikke vrienden en dan moet ik ook nog juichen als kuyt of venngoor scoort...dacht het niet
Waarschuw beheerder
Kuijt gaat echt wel mee want die kan ook op rechts en is gaat er altijd voor 100% voor. Huntelaar heeft minder ervaring, is een "romario" achtige voetballer en kan ook nog met JOng Oranje meedoen....

Snap ook niet dat Vennegoor meegaat, maar ja.
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon heel simpel..kuyt en huntelaar mee..en vennegoor lekker thuis laten(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:52:
maar die hebben geen straatmentaliteit.

ok niet nodig moet een vecht mentaliteit hebbe, en dna niet zo sof en zielig als davids , maar maar.
denk maar eens aan effenberg , keane , wise dat waren pas Manne die voor goud ginge , zo eentje moet je hebbe , maja zou een zal NL ok nooit hebben of krijge
Waarschuw beheerder
vennegoor kan wel invallen en ik denk dat als huntelaar mee gaat hij ook als invaller wordt gebruikt (denk ik)
en ik weet niet of huntelaar dat ook goed kan, zoveel let ik niet op die knakker.

ik vind het echt een moeilijke keus. ik zal kuyt zowiezo meenemen en van nistelrooi ook, die hebben zich al bewezen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van no-exxess op woensdag 10 mei 2006 om 11:55:
er zal toch iemand nodig zijn om de ballen op te halen en water te brengen en de bank bezet te houden

Als het tussen kuyt en Stuntelaartje gaat dan zou dat dus betekenen in het geval dat Klaas mee gaat dat hij de ballen uit de sloot mag vissen ;)

Kuyt natuurlijk. ik zou nog eerder ruud thuislaten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:28:
Die overige 13 heeft ie zelf gescoord..

Klaas geeft niet af, maar scoort zelf..

Tja daarom is kuyt wederom beste voetballer van Nederland ;)

Artiest Volturno
Waarschuw beheerder
nou huntelaar, v nistelrooy en vennegoor of hesselink voor centrum spits en dan doe je kuyt voor rechtsbuiten met nog 1 of 2 andere. links: robben, v persie. nou dan ben je klaar voorin

Waarschuw beheerder
V. Nistelrooy, Huntelaar en Kuyt...

Vennegoor absoluut thuislaten

Waarschuw beheerder
Kuyt moet mee
Uitspraak van actief op woensdag 10 mei 2006 om 16:41:
nou huntelaar, v nistelrooy en vennegoor of hesselink voor centrum spits en dan doe je kuyt voor rechtsbuiten met nog 1 of 2 andere. links: robben, v persie. nou dan ben je klaar voorin

kuijt is geen rechtsbuiten , ik vind dat zoon onzin :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 17:06:
V. Nistelrooy, Huntelaar en Kuyt...

Vennegoor absoluut thuislaten

Waarschuw beheerder
donateur
laat die boer van een venegoor lekker thuis!

kan hij michien met lucius vuurwerk verkopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kuyt

Waarschuw beheerder
Klaas Jan Huntelaar natuurlijk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laakie :bier: op woensdag 10 mei 2006 om 14:51:
Makaay??? Nee joh, die vind ik totaal niet passen in het Nederlands 11-tal, dan kan je net zo goed Henk Vos meenemen

liever makaay dan vennegoor of hesselink

Waarschuw beheerder
Allebei naast elkaar top duo of kuyt erachter :yes:
Waarschuw beheerder
leuk plaatje maar wrom staan de assists er nie bij?:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 17:11:
Kuyt moet mee

:X Weet dat zo net nog niet..
Ben anti 020 maar dat is nu even niet van belang..
Huntelaar moet mee,
hij is op dit moment stukken beter in vorm én scoort veel meer.. dat is wat telt in mijn ogen.. :)
Waarschuw beheerder
Ik denk zelf dat het niet eens tussen Kuyt en Huntelaar gaat :) Ik denk dat Babel afvalt en kuyt "rechtsbuiten" word

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 10:01:
Eenmaal Klaas

andermaal klaas geselecteerd klaas jan huntelaar en de verliezer gaat naar huis met nix (6)
Waarschuw beheerder
Vennegoor gaat niet mee, of Huntelaar gaat met jong oranje mee, simpel! (y)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk kuit en hunt moeten gewoon mee, vennegoor ken opzouten! Achterlijk ventje is dat zeg...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 17:55:
Weet dat zo net nog niet..
Ben anti 020 maar dat is nu even niet van belang..
Huntelaar moet mee,
hij is op dit moment stukken beter in vorm én scoort veel meer.. dat is wat telt in mijn ogen..

je weet zelf ook wel dat vennegoor er echt niet bij hoort ;) hij heeft er 9 gemaakt ofzo dit seizoen ... :/

Waarschuw beheerder
donateur
huntelaar is in vorm
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon allebei meenemen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op woensdag 10 mei 2006 om 18:45:
je weet zelf ook wel dat vennegoor er echt niet bij hoort hij heeft er 9 gemaakt ofzo dit seizoen

Ik heb het niet over Jan gehad wel? ;)

Waarschuw beheerder
Huntelaar lijkt me toch duidelijk
Waarschuw beheerder
stuntelaar eruit......:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vennegoor :S
Waarschuw beheerder
donateur
laat jan elleboog maar lekker thuis van het wk genieten!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leipe Shit Ouwe' op woensdag 10 mei 2006 om 19:46:
laat jan elleboog maar lekker thuis van het wk genieten!!

precies helemaal mee eens :jaja:

Waarschuw beheerder
haha, laat langnek maar thuis, dat kan natuurlijk ook he

Waarschuw beheerder
mooi vennegoor thuislaten die heeft daar niks te zoeken

Waarschuw beheerder
Huntelaar :respect:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 19:02:
Ik heb het niet over Jan gehad wel?

aangezien van nistelrooy en huntelaar volgens jou zeker zijn , gaat het tussen kuijt en vennegoor , nou dan lijkt het mij wel duidelijk wat je mee moet nemen toch ;)
Waarschuw beheerder
KJH gewoon mee

Waarschuw beheerder
Als ik zie en hoor hoe M. van Basten over Kuijt praat, weet ik wel bijna zeker dat Kuijt mee gaat!!!

Als was het alleen maar om zijn mentaliteit, vechten tot de laatste snik en desnoods alleen. That's the spirit!!!

Waarschuw beheerder
Even een tussenstandje:

Klaas-Jan Huntelaar: 28
Dirk Kuyt: 14

Waarschuw beheerder
gast, heb beste nummer ooit :P haha
http://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/ehiomedia/studiol2/mooidoel_nl_huntelaar.wmv

Waarschuw beheerder
DIRRUKIE KUYT! ole oleeeeee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 21:07:
Klaas-Jan Huntelaar

Waarschuw beheerder
wat beste nummer dit is de beste nummer
http://s53.yousendit.com/d.aspx?id=1YGFERSNTCHBD0ZB57KSPVDGW3
Waarschuw beheerder
denk dat Huntelaar het nog ff kan vergeten.
wat ik eerlijk gezegd wel vreemd vind.
die van Basten spreekt zichzelf alleen maar tegen.
eerst zegt ie : niemand is zeker van een plaats
daarna : als Kalou Nederlander wordt, gaat ie zeker mee
eerst zegt ie : wie niet speelt bij zijn club, verliest zijn plek
daarna : Van Nistelrooij speelt hoe dan ook
eerst wil ie op de jeugd bouwen, nu kennelijk ook nie meer...

wat ziet iedereen toch in die gast???????????

Waarschuw beheerder
heel veel denken dat we met het NLs elftal onder leiding van v. basten wereldkampioen worden haha:P, nou ik denk gewoon dat Brasil de worldcup mee neemt, mjaa das mijn mening
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 10 mei 2006 om 21:56:
heel veel denken dat we met het NLs elftal onder leiding van v. basten wereldkampioen worden haha, nou ik denk gewoon dat Brasil de worldcup mee neemt, mjaa das mijn meninglaatste aanpassing 10 mei 2006 22:26

eerste ronde eruit :D
Artiest {SHOWLIST artist 131933, 38686, 28145}
Waarschuw beheerder
donateur
alle 3

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 19:15:
Vennegoor

of hesselink jah blijft een lastige keus :9
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 21:00:
vechten tot de laatste snik en desnoods alleen.

kuyt is daar idd goed in :yes: ouwe jankert :aai:
Uitspraak van Ralf-HKL op woensdag 10 mei 2006 om 21:53:
wat ziet iedereen toch in die gast???????????

je heb gelijk maar ik denk dat ie echt wel weet waar die mee bezig is (y)

Waarschuw beheerder
the hunter :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 21:07:
Even een tussenstandje:

En wat zegt dit?

Waarschijnlijk alleen dat er meer joden gestemd hebben.
Waarschuw beheerder
die lengte is in M niet in centimeters, iedereen had het begrepen maar als het erbij zet doe het dan goed....! :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 11:26:
Waarschijnlijk alleen dat er meer joden gestemd hebben

Wij joden beoordelen dit ''neutraal''

Huntelaar is beter dan kuit B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkie op donderdag 11 mei 2006 om 11:30:
Wij joden beoordelen dit ''neutraal''

hahaha ja tuurlijk.
Zo neutraal dat de maker van het schematje het aantal assists even vergeten is 8)

Waarschuw beheerder
Kuyt, hij werkt ballen echt het goal in. Huntelaar vind ik nog niet ervaren genoeg voor het WK
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 11:34:
ja tuurlijk.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 11:34:
neutraal

yes yes :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 18:38:
Huntelaar

Waarschuw beheerder
Kuijt, van Nistelrooij en Huntelaar meenemen, die lange kan beter thuisblijven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 18:45:
Kuijt, van Nistelrooij en Huntelaar meenemen, die lange kan beter thuisblijven.

Waarschuw beheerder
kuyt

Waarschuw beheerder
The Hunter natuurlijk :yes:

Waarschuw beheerder
dont make me laugh
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op woensdag 10 mei 2006 om 20:40:
aangezien van nistelrooy en huntelaar volgens jou zeker zijn , gaat het tussen kuijt en vennegoor , nou dan lijkt het mij wel duidelijk wat je mee moet nemen toch

Zover was ik nog niet ;) hehe
ik zeg Kuyt mee! Beter voor ons land denkk ;)

Waarschuw beheerder
Huntelaar.. :jaja:
Waarschuw beheerder
Kuyt en Huntelaar

Waarschuw beheerder
Huntelaar heeft er dit seizoen al vijftig inliggen

Klaas-Jan Huntelaar is in Noordwijk druk bezig een plek af te dwingen in de WK-selectie van het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten heeft al gezegd maximaal drie centrumspitsen mee te nemen naar Duitsland en niet naar naam te kijken maar naar de vorm in het trainingskamp.
Met Huntelaars vorm zat het dit seizoen meer dan goed. De 22-jarige Achterhoeker kende een verbijsterend trefzeker jaar. In de 52 officiële wedstrijden die hij speelde voor Ajax, SC Heerenveen en Jong Oranje maakte hij maar liefst vijftig doelpunten.

Kader Duels Goals
Eredivisie 31 33
Play-offs 4 2
Gatorade Cup 4 6
UEFA Cup 6 2
Champions League 2 1
Jong Oranje 5 6
---- ---- +
Totaal: 52 50

Huntelaar is van de vier kandidaten voor een WK-ticket de enige die nog geen enkele interland voor het grote Oranje heeft gespeeld.

Ruud van Nistelrooy heeft zijn waarde met 25 goals in 49 interlands meer dan bewezen. Van Basten weet ook al min of meer wat hij heeft aan Dirk Kuijt (4 goals, 16 caps) en Jan Vennegoor of Hesselink (geen goals in 6 duels).

Huntelaar heeft wél bewezen zich prettig te voelen in het shirt van Oranje. Dit seizoen had hij een belangrijke rol bij Jong Oranje, dat zich grotendeels dankzij zijn treffers plaatste voor het EK. Hij maakte er zes in vijf wedstrijden

Bron: vi
Waarschuw beheerder
huntelaar verdient het niet om dit toernooi mee te mogen doen.. hij heeft geen enkele kwalificatie wedstrijd gespeelt :) kuyt daarentegen wel :) al zie ik zelf toch liever huntelaar daar dan kuyt maar toch :/

Waarschuw beheerder
:respect: Huntelaar :respect:

Waarschuw beheerder
KJH
Waarschuw beheerder
Je kan toch niet om Huntelaar heen? Zo,n jonge speler die zoveel en zo makkelijk scoort, die hebben we nodig, en dat hij dan geen ervaring heeft in het Nederlands Elftal maakt denk ik niet uit, hij scoort altijd en overal! :jaja:

Waarschuw beheerder
bij het grote oranje heeft ie idd geen ervaring mee, maar mede dankzij KJH heeft jong oranje wel het EK gehaald (vorig jaar?) die gast moet zeker mee!
Artiest Nawi
Waarschuw beheerder
Klaas jan HUNTELAAR Jalalalalallaa

Waarschuw beheerder
Dirk Kuyt :lief: :respect:
Waarschuw beheerder
ALLEBEI LOGISCH laat die vennegoor thuis
Waarschuw beheerder
of vannistelrode

Waarschuw beheerder
huntelaar :D
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
beide mee, vennegoor thuisblijven

Waarschuw beheerder
Kuyt en Huntelaar!Laat Vennegoor maar thuis!!
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=408]http://www.forumspam.nl/download.php?image_id=65&sessionid=558a6fc0a32e0b70f893c0a03b304d6e[/img]

Tsss Vennegoor of Hesselblabla...:/...waarom geen Makaay???
Hij mag misschien wel weinig gespeeld/gescoord hebben, maar dat weerhoudt hem er niet van om tijdens dit WK nog te ontpoppen tot een killer...:yes:

Waarschuw beheerder
het is allebei niet sterk en ervaren genoeg om een wk te spelen..

welke verdediger wordt er nou bang van die jochies
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:49:

Cordoba :D

Waarschuw beheerder
Huntelaar moet mee!
Waarschuw beheerder
Ik vind Huntelaar beter niet alleen omda ik een Ajacied ben maar ook omdat Kut niet in vorm is!, en Huntelaar scoort aan de lopende band! Oftewel.. Marco neem Huntelaar mee!:)

Waarschuw beheerder
Vennegoor moet thuis blijven, waarom zouden Huntelaar of Kuijt niet kunnen fungeren als breekijzer? :/
Waarschuw beheerder
Van Basten heeft ook aangegeven dat hij een verdediger thuis kan laten. Maar dat lijkt me niet slim. Aan de andere kant kan je niet om kuyt en huntelaar heen. Kuyt moet erbij zijn door z'n tomeloze inzet en huntelaar door zijn scorend vermogen. Als Nistelrooy niet draait heb je een probleem. En Vennegoor als breekijzer? Tja... ik weet het niet hoor. Laat hem maar thuis dan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:56:
Vennegoor moet thuis blijven, waarom zouden Huntelaar of Kuijt niet kunnen fungeren als breekijzer?

dit dacht ik nou ook :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:49:
het is allebei niet sterk en ervaren genoeg om een wk te spelen..

HET?

Dat geen verdediger bang wordt van ze is misschien wel goed, dan worden ze onderschat
Ik vind dat ze allebei mee moeten en Vennegoor thuis kan blijven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Sasje op vrijdag 12 mei 2006 om 15:50:
Ik vind dat ze allebei mee moeten en Vennegoor thuis kan blijvenlaatste aanpassing 12 mei 2006 15:51

Idd..

Waarschuw beheerder
hij kan ook een verdediger thuis laten cocu die kan op elke plaats spelen

Waarschuw beheerder
allebei. Huntelaar als spits, Kuyt als rechtsbuiten

Waarschuw beheerder
Allebei ja.

Kuyt in de spits en Huntelaar als schoenenpoetser van Dirkie :cheer:
Waarschuw beheerder
kortom, denk dat de meeste t wel eens zijn dat vennegoor moet thuisblijven en kuyt zowel als huntelaar mee moeten...

met alle recpect voor vennegoor, prima speler, maar niet prima genoeg.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vleestor op vrijdag 12 mei 2006 om 18:25:
kortom, denk dat de meeste t wel eens zijn dat vennegoor moet thuisblijven en kuyt zowel als huntelaar mee moeten...

met alle recpect voor vennegoor, prima speler, maar niet prima genoeg.....

Waarschuw beheerder
beiden spelers moeten mee :jaja:

gewoon een keeper thuis laten
we hebben daar echt geen 3 keepers nodig :/
dus eentje thuis laten :jaja:
Waarschuw beheerder
hahaha ik snap het echt niet hoor wat die marco moeilijk doet:D

ze deden vandaag een soort spel op de training:D met opdrachten zoals een krat raken die in een doel was gehangen:D en wie won er........huntelaar :respect:
Waarschuw beheerder
kuyt. simpel. stuntelaar heb nog geen min van de kwalificaties mee gemaakt. kuyt daarin tegen alles.

mag misschien ''uit vorm'' wezen, maar op wat denken we van v nistelrooy. die zit, hoe je het went of keert op de bank. ik zeg, gewoon alle 4 meenemen en laat maar een middenvelder thuis, die heeft ie immers zat als robben, castelen en v persie ook als middenvelders beschouwd. dan heeft ie ook nog als middenvelders cocu, v bommel, sneyder, vd vaart maduro en weet ik veel wie allemaal.

we zullen het zondag wel zien

Waarschuw beheerder
hij neemt ze gewoon alle 4 mee..wat heb je aan 8 verdedigers??
en anders blijft voh thuis..
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me logisch.. kuyt die kan veel meer

Waarschuw beheerder
Tssssssssssssssssssssssss wat is dit voor een achterlijk topic waarin ik reageer :D
Dirk moet mee.
Dirk gaat mee.
Zonder Dirk halen we niet eens de kwart finale.
Dirk is een werk paard.
Aangezien davids niet mee gaat moet er toch iemand het elftal op sleeptouw nemen.
Dat zie ik goaltjesdief KJH niet doen evenals RVN dat niet doet.
En VOH moet er ook bij als breekijzer anders moeten ze Pierre maar meenemen als breekijzer en vrije trappen man :jaja:

Maar Dirk gaat gewoon mee en KJH blijft lekker 2 jaartjes thuis die mag op het EK mee en dan is RVN eruit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kuyt en Huntelaar moet allebei mee, laad jan vennegoor maar lekker thuis :jaja:
Waarschuw beheerder
gewoon babel thuislaten (wat die hamster uberhaubt bij de selectie doet is me n vraag) en dan laat je een extra verdediger thuis

Waarschuw beheerder
huntelaar :respect:
Waarschuw beheerder
Dirkie Kuijt olé olé!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vleestor op zaterdag 13 mei 2006 om 11:07:
gewoon babel thuislaten (wat die hamster uberhaubt bij de selectie doet is me n vraag) en dan laat je een extra verdediger thuis

Helemaal mee eens!!

Waarschuw beheerder
Beide :yes:

Selecteer Kuijt ook voor rechtsbuiten. Dan heb je Ruud en Klaas als centrumspitsen en VofH achter de hand of helemaal niet mee.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
precies
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 00:57:
Dirk is een werk paard.
Aangezien davids niet mee gaat moet er toch iemand het elftal op sleeptouw nemen.
Dat zie ik goaltjesdief KJH niet doen evenals RVN dat niet doet.

Van Nistelrooy werkt ook altijd zijn longen uit z'n lijf. Heb hem nog nooit op luiheid betrapt!
Waarschuw beheerder
donateur
is die VofH echt zo'n breekijzer.. ??? :s
Waarschuw beheerder
Liefts beide, anders Kuyt. Meer ervaring en meer aanwezig in het veld.

Waarschuw beheerder
KjH

Waarschuw beheerder
Kuyt :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van beatbuzzer op zaterdag 13 mei 2006 om 17:06:
Van Nistelrooy werkt ook altijd zijn longen uit z'n lijf. Heb hem nog nooit op luiheid betrapt!

Klopt ruud werkt ook wel maar niet in de mate dat Dirk werkt.
Ruud zie je niet snel mee verdedigen bal veroveren en andere de kans geven om te scoren.
Dirk wel.

Kuyt :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dirk voetbalt ook niet tot z'n 35e :no:

Dirk gaat dom met energie om, zo compenseert ie z'n tekortkomingen ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Allebei en Vennegoor thuis laten..

Waarschuw beheerder
Selectie is bekend:
Huntelaar gaat niet mee,
Kuyt en babel wel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 18:42:
Allebei en Vennegoor thuis laten..

zou ik idd ook voor gekozen hebben mja...
toch wel Vennegoor en geen Huntelaar.

Straks schiet hij de beslissende bal erin en heeft ie ook weer niets fout gedaan dusja haha
Waarschuw beheerder
donateur
De 23 spelers die wél meegaan naar Duitsland zijn:
Doel: Edwin van der Sar, Maarten Stekelenburg en Henk Timmer.
Verdediging: Khalid Boulahrouz, Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, Johnny Heitinga, Kew Jaliens, Jan Kromkamp, Joris Mathijsen en André Ooijer.
Middenveld: Mark van Bommel, Phillip Cocu, Denny Landzaat, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart.
Aanval: Ryan Babel , Dirk Kuyt, Ruud van Nistelrooy, Robin van Persie, Arjen Robben en Jan Vennegoor of Hesselink.

bron http://84.244.146.215/nieuws_bekijk1024.php?id=30590
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een mongool juh hij scoort meer dan 30 in de competitie en dan laat je em thuis hij is omgekocht door de duitsers met zijn selectiebeleid
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 11:45:
Straks schiet hij de beslissende bal erin en heeft ie ook weer niets fout gedaan dusja haha

Zie jij dat gebeuren?? Ik niet namelijk :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 13 mei 2006 om 17:44:
Dirk voetbalt ook niet tot z'n 35e

van basten is pas een mietje , hou oud was die toen die stopte 28 hehe

hoe kan je babel nou meenemen, kutspeler
castelen is echt veel beter, assists/doelpunten

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 13 mei 2006 om 17:44:
Dirk gaat dom met energie om, zo compenseert ie z'n tekortkomingen

hij rent tenminste op het voetbalveld

Waarschuw beheerder
en waarom dan vennegoor als breekijzer als er 1 iemand geen breekijzer is is hij het
dan kan je nog beter pierre mee nemen die kan pas een breekijzer zijn en goeie vrije trappen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weer zo iets!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is ook zeker zo!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op zondag 14 mei 2006 om 11:47:
Zie jij dat gebeuren?? Ik niet namelijk

zie ik idd niet gebeuren nee, maar bedoel alleen dat iedereen het er nu niet mee eens is (ik ook niet hoor!), maar mocht het zo gaan is ie Nederlands grootste held op dat moment maar goed.

Voor de rest wel aardige selectie, wel te verwachten van van Basten eigenlijk. We zullen over een maandje zien of t goed uitpakt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
slechte zaak met babel, hopenlijk speelt die nooit

Waarschuw beheerder
hoop dat ze de eerste ronde eruit vliegen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
KUYT