Partyflock

Forumonderwerp · 871842

Waarschuw beheerder
Sow... Zie die gozer nu gooien op SBS 6 :|
Niet te doen. De ene finish boven de 100 na de andere. :respect:

25 april was hij 17 jaar geworden!
Na Jelle Klaassen alweer een topper in spe!!

Partij tegen Martin Adams is nu bezig dus op SBS6 (al eerder gespeeld op de avond btw)
Artiest {SHOWLIST artist 32309, 44281}
Waarschuw beheerder
Wow :|

Die gooit ze wel _O_
Waarschuw beheerder
Waanzinnig :|

Waarschuw beheerder
WOW!!!!!!

Tering wat een beest.
164 uitgooien en de wedstrijd winnen :respect:

Wat een bizarre pot :D

En vergeet niet he: 17 jaar :D :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon ziek hoe goed hij aan't spelen was :D :D :D echt veel respect voor deze jongen :respect: ....en allemaal binnen 15 darts :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de eerste dag van het toernooi gooide hij ook al het hoogste gemiddelde van de dag, als ie zo doorgaat wint ie de IDL in de finale van taylor of barneveld
Waarschuw beheerder
donateur
sow dat was egt een bizar partijtje zeg :| :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als hij zo doorgaat kan het niet anders dat hij tegen Taylor komt te staan. Wat een gekke partij zal dat worden als hij dit niveau vol kan houden :kwijl:
Werkzaam bij Theracords
Artiest {SHOWLIST artist 27401, 141762, 66294, 127628}
Waarschuw beheerder
massive respect voor van Gerwen! Zo jong en dan al zo goed! Volgens mij issie geboren met darts in zn hand!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 00:21:
Als hij zo doorgaat kan het niet anders dat hij tegen Taylor komt te staan. Wat een gekke partij zal dat worden als hij dit niveau vol kan houden :kwijl:

Of een finale tegen goede vriend Jelle Klaassen zal ook heel mooi kunnen worden :yes: 2 van de jonge garde tegen elkaar :woepwoep:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had er ook al een topic over geopend. Alleen die ging meer speciaal over de wedstrijd. :P Maar idd zeg...geen woorden hier voor gewoon. Ik bven gewoon nog meer onder de indruk hiervan dan dat ik dat was van Klaassen op de lakeside.. :o Dit is echt een speler van een andere planeet zeg... fucking hell..! :d
Ik zie een nieuwe Phil taylor... :jaja:

Ik hoop op de finale: Micheal Gerwen - Phil Taylor

En als die dát wint...ja dan komt ie echt van een andere planeet 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Zowel Adams als Gerwen speelde beiden de wedstrijd van hun leven, haha!! En het jonge jochie trekt nog gewoon even aan het langste eind ook. De nieuwe generatie darters komt eraan. :jaja: Ennnnnnnnnnnn......... Het zijn allemaal Nederlanders ;d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weer een topper erbij!

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:

zeer mooie wedstrijd!

heb genoten, hopelijk houd hij dit vol (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Idd top party

Waarschuw beheerder
zoww die gooie me toch gisteravond goed damnnn superrr!!!

Waarschuw beheerder
Ja, het was geweldig. Wij zijn maandagavond geweest, en toen lag het niveau bij alle partijen toch een paar latten lager. Jammer is dat.

Maar gister was genieten ja. Naast Michael gooide ook Adams een wereldpartij. Dan is het jammer dat het maar best of 13 legs is. Zo'n wedstrijd zou helemaal geweldig zijn als finale, best 11 sets ofzo :D
Waarschuw beheerder
Wat een brute wedstrijd.... vond het echt super kick om te zien :jaja:

Wat een manntje joh die Gerben hihi wel leuke reactie van Adams

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
Normaal hou ik niet van darts, maar dit was echt bruut om naar te kijken :respect:

Waarschuw beheerder
en dit is een blijvertje denk ik in tegenstelling tot klaassen..

deze gast gooit veel natuurlijker en extreem steady...

zijn 3 pijlen zaten altijd heel close op elkaar en altijd dicht bij de triple, bijna nooit een 1 of een 5. echt bizar!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van soppie op woensdag 10 mei 2006 om 09:52:
Wat een manntje joh die Gerben

Gerben??? :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:36:
en dit is een blijvertje denk ik in tegenstelling tot klaassen..

Mwa, denk dat Jelle het ook nog ver gaat schoppen. Hij had gister gewoon een offday, maar over het algemeen gooit hij ze er ook strak in.. Maar Michael oogt wel wat rustiger inderdaad.

Waarschuw beheerder
Hij had gister gewoon een offday

of ik heb iets gemist, of hij heeft sinds de lakeside niks meer gepresteerd!!!??

ik denk dat hij leuk mee zal doen nog best lang,maar echt ver komen zie ik niet meer gebeuren...

jelle gooit ook veel harder en zijn pijlen zitten niet zo dicht bij elkaar, ook staan ze er vaak scheef in...

weet niet,is een gevoel...

bij deze gast gaat het allemaal veel natuurlijker en rustiger!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben al een aantal avonden daar geweest.. En die Michael van Gerwen speelt echt geniaal..

Vond de opmerking van Martin Adams ook erg mooi.. "Dit is de eerste keer dat ik een gemiddelde heb van 35 per dart en verlies"

Over Jelle, hij heeft het hele toernooi nog niet echt zijn spel kunnen spelen als op de Lakeside.. Is natuurlijk ook moeilijk want nu heeft iedereen nog vele grotere verwachtingen van hem door het winnen van de Lakeside..

Ik zet mijn geld tot nu toe nog steeds op de PDC spelers.. Ook al waren ze maar met 5.. Maar wel alle 5 door naar ronde 2
Waarschuw beheerder
En een gemiddelde van bijna 36 :respect:

Zelden iemand zo gruwelijk goed zien gooien, en dit is zijn eerste TV tournooi :o
Waarschuw beheerder
idd gruwelijk goed (van beide kanten gister)

ik vond die 146 misschien wel het mooist, onder druk van 5-3 achter en zo simpel en vooral snel, hop klaar uit

ben ook benieuwd wanneer Martin Fitzmorris, van Gerwen een bijnaam geeft en dus ook welke dit gaat worden :)

Waarschuw beheerder
Ik zet mijn geld tot nu toe nog steeds op de PDC spelers

inderdaad, er is nog steeds maar 1 koning en dat is PHIL!!!!

verder niemand!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Voyage op woensdag 10 mei 2006 om 12:53:
ik vond die 146 misschien wel het mooist, onder druk van 5-3 achter en zo simpel en vooral snel, hop klaar uit

Dat was idd echt mooi. Alles was gewoon mooi aan die wedstrijd.. :d

inderdaad, er is nog steeds maar 1 koning en dat is PHIL!!!!

verder niemand!!

Idd... Maar wel erg mooi dat Van Barneveld, Gerwen en Klaassen ook aan dit zelfde tournooi mee doen. Ben benieuwd wat t daarmee gaat worden. :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En ja, we hebben Scholten nog, Van Dijk, Michels dacht ik, De Ruyter (nog?) ga zo maar door. Nederland heeft de toekomst. :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik heb een hoop darts gezien, maar ben nog nooit zo onder de indruk geweest van een wedstrijd als die van gisteren zeg ! Die 146, 125 en die 164 finish op het laast ...niet normaal ! Adams heb ik ook nog nooit zo goed zien gooien en toch nog verliezen :D

17 jaar en zo'n talent, kan niet anders dat hij de nieuwe Phill Taylor gaat worden :respect:

Waarschuw beheerder
17 jaar en zo'n talent, kan niet anders dat hij de nieuwe Phill Taylor gaat worden

dat kan je nooit zeggen...

klaassen gooide de lakeside ook bizar maar nu haalt hij dat niveau nog geen 1 keer...

kan zijn dat v Gerwen het wel zo blijft vol houden maar op 1 week baseren dat hij de nieuwe PHIL word slaat nergens op!

die man is al zijn hele leven bijna ongeslagen, misschien word zoiets wel door niemand meer geevenaard!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LunaTick op woensdag 10 mei 2006 om 12:39:
Ben al een aantal avonden daar geweest.. En die Michael van Gerwen speelt echt geniaal..

Vond de opmerking van Martin Adams ook erg mooi.. "Dit is de eerste keer dat ik een gemiddelde heb van 35 per dart en verlies"

Over Jelle, hij heeft het hele toernooi nog niet echt zijn spel kunnen spelen als op de Lakeside.. Is natuurlijk ook moeilijk want nu heeft iedereen nog vele grotere verwachtingen van hem door het winnen van de Lakeside..

Ik zet mijn geld tot nu toe nog steeds op de PDC spelers.. Ook al waren ze maar met 5.. Maar wel alle 5 door naar ronde 2

Ej Rob, zit je daar met je werk, of gewoon voor de lol ?
Was lachen maandag, meeste van ons gingen kacheltje lam naar huis 8)

Wat betreft de PDC spelers ben ik 't helemaal met je eens. Maar over het algemeen ligt het niveau daar ook een stukje hoger dan bij de BDO :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 13:29:
kan zijn dat v Gerwen het wel zo blijft vol houden maar op 1 week baseren dat hij de nieuwe PHIL word slaat nergens op!

Anders ga je het allemaal even serieus nemen ;)
Zeg dat in een lichtelijke euforische stemming! Heb zo'n niveau als gisteren gewoon bijna nog nooit gehaald zien worden en dan te bedenken dat die 17 jaar is !

Phil Taylor is een klasse apart, maar als je zo veel talent hebt als deze jongen heeft, dan kan het niet anders dan dat we nog heel veel van dit pikkie gaan horen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 13:33:
Ej Rob, zit je daar met je werk, of gewoon voor de lol ?

Vriendin van me werkt voor Kronenburg, en vroeg me af en toe te helpen.. Dus beide beetje.. Eens een barman altijd een bar man toch :P

Was lachen maandag, meeste van ons gingen kacheltje lam naar huis

Vind ik niet raar na al die flessen Jupiler whahaha :9

Wat betreft de PDC spelers ben ik 't helemaal met je eens. Maar over het algemeen ligt het niveau daar ook een stukje hoger dan bij de BDO

PDC noemt de PDO niet voor niets de mickey mouse competitie..

Zat me gisteren al af te vragen wat moet Collin Loyd wel niet gedacht hebben toen hij Klaassen op zijn donder gaf met darts..

Waarschuw beheerder
Phil Taylor is een klasse apart, maar als je zo veel talent hebt als deze jongen heeft, dan kan het niet anders dan dat we nog heel veel van dit pikkie gaan horenlaatste aanpassing 10 mei 2006 13:41

nou zijn we het eens ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Idd respect voor die knul.. net komen kijken en dan al de veteranen verslaan...

Is ff andere koek dan Co Stompe!! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekkere herhalingspot nu op SBS. wat een heldje die van Gerwen, mentaal echt sterk ook

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook net ff de herhaling gezien. Tenminste...ik schakelde pas in toen ze al bij 5-5 waren. Deze wedstrijd wil ik echt5 nog wel een keer op 60 zien hoor.. :d Word ik NOOIT zat! :d

Komt ie op DVD uit?:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LunaTick op woensdag 10 mei 2006 om 13:51:
Vriendin van me werkt voor Kronenburg, en vroeg me af en toe te helpen.. Dus beide beetje.. Eens een barman altijd een bar man toch :P

Er zijn beroerdere baantjes toch ? ;)

Vind ik niet raar na al die flessen Jupiler whahaha :9

O:) Lekker bier hoor, maar wel dikke koppijn :/

PDC noemt de PDO niet voor niets de mickey mouse competitie..

Zat me gisteren al af te vragen wat moet Collin Loyd wel niet gedacht hebben toen hij Klaassen op zijn donder gaf met darts..

Of hij was blij dat hij Jelle tegenover zich had, en niet Michael :)
Waarschuw beheerder
125,141,146,164 finish in 7 legs das gewoon brilliant!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 13:29:
klaassen gooide de lakeside ook bizar maar nu haalt hij dat niveau nog geen 1 keer...

hmm ja ok, maar tussen Klaassen op de Lakeside en Van Gerwen hier zit toch nog wel een bekkie verschil
+ dat Van Gerwen vorig jaar al iedereen van t bord gooide alleen toen te jong werd bevonden om deel te nemen aan de Lakeside

Dus ik verwacht meer van hem dan van Klaassen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Voyage op woensdag 10 mei 2006 om 15:45:
+ dat Van Gerwen vorig jaar al iedereen van t bord gooide alleen toen te jong werd bevonden om deel te nemen aan de Lakeside

Hehe, vet! Dat wist ik niet eens...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik blijf het gewoon volgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 16:48:
Hehe, vet! Dat wist ik niet eens...

heb ff t artikel opgezocht van toen:

Michael van Gerwen niet naar Playoffs
geschreven door Dartkrant/Omroep Brabant
De 16-jarige Michael van Gerwen mag de komende twee jaar blijven dromen van een debuut op The Lakeside World Professional Dart Championships. Het Boxtelse supertalent dacht te mogen deelnemen aan de play-offs voor het meest prestigieuze darttoernooi van de wereld, maar daar heeft de toernooiorganisatie een stokje voor gestoken.

Het probleem zit hem in de leeftijd van Van Gerwen. De darter is pas zestien jaar en deelnemers die willen spelen op The Lakeside dienen achttien te zijn. De dispensatie die de British Darts Organisation (BDO) eerder verleende aan Van Gerwen is ingetrokken. En dat allemaal vanwege 888.com, de sponsor van wie álle deelnemers verplicht een badge moeten dragen. De Engelse wet zegt namelijk dat kinderen (en dat is Van Gerwen) geen reclame mogen maken voor een 'gokbedrijf' zoals 888.com. Om die sponsor niet ontevreden te maken ingeval van deelname van een speler die het bedrijf niet zou kunnen promoten, heeft de BDO besloten de dispensatie van Van Gerwen in te trekken. Over twee jaar kan Van Gerwen dus pas deelnemen aan het officieuze wereldkampioenschap darts in Frimley Green.

maar ben benieuwd of ze zich ook houden aan die laatste regel, als iemand zo staat te gooien kan je zo iemand niet passeren lijkt me :)

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha idd! Niemand die nog om hem heen kan, dus lijkt mij bijna uitgesloten dat ze deze wet blijven handhaven...

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha echt geweldig vind ik hem..doet iedereen net zo versteld staanals jelle klaassen..

:cheer: micheal van gerwen :cheer:
Waarschuw beheerder
whehe micheal heeft zelf ook nog nooit zo gegooid zei die zelf, net verloren met 7-3 van Darryl Fitton die ook aardig staat te gooien op dit tournooi. je hoopt stiekum dat ie nog een keer zo iets laat zien als gister, helaas is die kans vrij klein.

Die partij van gister; ik zat met kriebelende ballen te kijken!! voor me gevoel werd er echt een stukje geschiedenis geschreven zo gaaf. maar ik denk dat het nog jaren zal duren voordat hij constant deze scores gooit, misschien red ie het wel niet om met de top mee te blijven draaien.

het zijn aanstormende talenten, hun zijn extreem qwa leeftijd, maar der staat een heel peleton aan aanstormend talent klaar.

ik ben helemaal fan van jelle, maar zijn gemiddeldes op de lakesite waren niet verbijsterend, ook in de finale niet. Niets ten nadelen van jelle, hij blijft mijn held :D elk bijzonder moment waarin ik onverwachts iets goeds doe is me eigen "jelle moment" ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij gaan vandeweek waarschijnlijk nog een keer :D
Zaterdag of zondag denk ik..
Waarschuw beheerder
donateur
Zul je snel kaarten moeten halen Ukkie, want volgens mij zijn er alleen nog maar tribune kaarten te koop...
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij waren die ook al bijna uitverkocht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LunaTick op donderdag 11 mei 2006 om 00:10:
Zul je snel kaarten moeten halen Ukkie, want volgens mij zijn er alleen nog maar tribune kaarten te koop...

Wie had het over kopen ? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 12:32:
Wie had het over kopen ?

Als je dan voor Zondag nog een kaartje extra kan regelen... O:)
Dan zuip ik wel gezellig mee.. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LunaTick op donderdag 11 mei 2006 om 13:59:
Als je dan voor Zondag nog een kaartje extra kan regelen... O:)
Dan zuip ik wel gezellig mee.. :D

Geen idee hoeveel kaarten er komen, en voor welke dag eerlijk gezegd. Mocht er 1 over zijn, dan hoor je het zo snel mogelijk van me (y)

Hij had het erover dat hij voor iedere dag wat kaarten kon krijgen, dus daar ga ik ook maar even vanuit :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij staat weer goed te gooien!! :bounce:
Waarschuw beheerder
ow ik moet met 7-2 winnen ?

dan doe ik dat toch ff

sjezus :P
weer 35,4 per pijl en dan sta je als O'Shea 35.04 te gooie en win je 2 schamele legs :D

niet normaal die van Gerwen hoor :respect:
Waarschuw beheerder
ziekelijke pot erbij :)

The Young Messiah :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
heb ik wat gemist , heb alleen die pot tege adams gezien namelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Ja gvd kutzooi... Ik dacht dat het om half 12 pas zou beginnen... :s

Komt er nog herhaling morgen?
Waarschuw beheerder
van Gerwen is een held :respect: , Ook knap die overwinning van Klaasen op Phil Taylor (y) ,

Gaat goed met de NL Darts .............

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:
Waarschuw beheerder
toppie:respect:

Waarschuw beheerder
Geweldig dat wij Nederlanders toch wel zo onderhand die engelse van hun darts troon afstoten :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker wel! b)

Waarschuw beheerder
van gerwen super weer (y)

klaassen,alle respect maar als het ergens om zou gaan zou taylor hem zo weg gooien.

zoveel dubbels mist taylor nooit als het ergens om gaat!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 09:22:

Het ging wel degelijk ergens om toch... Zijn eer stond op het spel en je zag echt wel dat hij heel erg graag wilde winnen!!! Denk ook niet dat hij die dubbels express miste dus die opmerking van je klopt niet echt...

:bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SAURUS op vrijdag 12 mei 2006 om 10:09:
Het ging wel degelijk ergens om toch... Zijn eer stond op het spel en je zag echt wel dat hij heel erg graag wilde winnen!!! Denk ook niet dat hij die dubbels express miste dus die opmerking van je klopt niet echt...

Nou, ben het toch wel M&M eens hoor.. Als het een kwestie vaan doorgaan of uitschakelen was geweest, dan had hij strakker gegooid hoor. Tuurlijk heeft hij niet bewust verloren, maar als er wat druk op de wedstrijd had gelegen, dan was het denk ik ook anders gelopen..

Maar goed, toch knap van Jelle, dat staat buiten kijf !
Waarschuw beheerder
wordt t vanmiddag nog herhaald ?

ik was in slaap gevallen gisteren avond
Waarschuw beheerder
Maja Taylor had al 2 jaar lang geen TV wedstrijd meer verloren , denk dat hij deze ook wel liever gewonnen had dan maja..........wat maakt het uit hé :D Vanavond Barneveld - van Gerwen , Hoop datie het wint van Barney :yes:
Waarschuw beheerder
whaha
hij is er toe in staat, barney had ook echt wel van o'shea en adams verloren, met die gemiddeldes die er tegen van gerwen stonden dan :)

Waarschuw beheerder
zal ook wel voor eventjes zijn :yes:

Waarschuw beheerder
[quote]Het ging wel degelijk ergens om toch... Zijn eer stond op het spel en je zag echt wel dat hij heel erg graag wilde winnen!!! Denk ook niet dat hij die dubbels express miste dus die opmerking van je klopt niet echt...

tuurlijk wilde hij winnen,maar als hij bv van jelle had moeten winnen om door te kunnen gaan,had hij easy gewonnen!!
nu was hij toch al 1e in de poule..

heb je hem al ooit als het echt moest(finale of wat dan ook) zoveel dubbels zien missen :no:

iedereen die in de topsport zit weet dat als de echte spanning er niet op staat de echte top prestaties ook weg blijven, simpel!!

dus mijn opmerking klopt wel :d
Waarschuw beheerder
Nu eerst kijken of van Gerwen kan winnen van Barney dan kun je echt gaan zeggen hoe goed hij is vanavond een wedstrijd om de best off 11 SETS kijken of hij zn niveau ook in een lange partij kan volhouden!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
inderdaad ja want best of 13 legs is natuurlijk peanuts!!!

hoe laat is het eigenlijk want moet werken tot half 10.

nou ja dan maar de samenvatting kijken om half 12
Waarschuw beheerder
uitzending begint om 8 uur en van Gerwen-Barney is de 2e wedstrijd van de avond
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:01:
dus mijn opmerking klopt wel

:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 09:22:
klaassen,alle respect maar als het ergens om zou gaan zou taylor hem zo weg gooien.

Is zeker zo...
Waarschuw beheerder
best of 11 sets :S

zozo :)

Waarschuw beheerder
donateur
Maaruh, vanavond dus best of 13 sets ? Ik hoop echt dat ie kan winnen... altijd leuk natuurlijk als de gevestigde orde wordt uitgeschakeld door een supertalent.. :d
Maar ik zie het toch niet gebeuren...tis een gevoel...
Maar aan de andere kant; wat hij presteerd is natuurlijk wel echt goddelijk!
Hij doet echt 100% niet onder voor de absolute top!

Dus het kan zeer leuk worden. Ik denk dat er miljoenen mensen gaan kijken vanavond!

Waarschuw beheerder
donateur
Best of 11 sets?
Waarschuw beheerder
Hier het schema voor vanavond.

19.00 Ted Hankey VS Colin Lloyd
20.00 Sven van Dun VS Toon Greebe (Halve Finale Jeugd)
20.35 Raymond van Barneveld VS Michael van Gerwen
21.35 Martin Adams VS Roland Scholten
22.35 Phil Taylor VS Simon Whitlock

Zie ook http://www.intdartsleague.nl/
Zit vanavond met een :bier: in de kroeg, was zaterdag naar Nijmegen geweest, gezellige boel daar (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Laakie :bier: op vrijdag 12 mei 2006 om 13:25:
19.00 Ted Hankey VS Colin Lloyd
20.00 Sven van Dun VS Toon Greebe (Halve Finale Jeugd)
20.35 Raymond van Barneveld VS Michael van Gerwen
21.35 Martin Adams VS Roland Scholten
22.35 Phil Taylor VS Simon Whitlock

Voorspelling:
Hankey wint
Barney wint (al hoop ik echt op van Gerwen, hier ga ik ook zeker voor juichen op de bank)
Adems wint
Taylor wint

En als ik de jeugd ook aardig gevolgd heb gaat Toon Greebe (ook super talent) door naar de finale!!!

Waarschuw beheerder
Opvallend trouwens, alle wedstrijden zijn BDO vs PDC :D

Waarschuw beheerder
donateur
Damn...kutzooi...nou heb ik nog steeds die wedstrijd tussen O'Shea - Van gerwen gezien... is er nergens een herhaling van te vinden op internet??? (Please help!!)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb voor je gezocht, maar ik kan hem iig nergens vinden...

Ik kan vanavond ook niet kijken (k*tzooi) verjaardag, en afscheidsfeestje.. Dus ik mis DE wedstrijd...

*blijft duimen voor van Gerwen*
Waarschuw beheerder
ik denk iets ander lunatick

ik denk dat loyd wint
en als van gerwen gemiddeldes speelt als tegen o'shea en tegen adams, dan is barney nergens :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Thnxs voor t zoeken iig dan... :)

Maargoed, wel balen...had t wel ff willen zien :(
Waarschuw beheerder
kheb net nog ff goed gekeken naar de match van taylor en klaasen, en tis echt wel zo dat taylor zn best deed..

de druk was groot, want t betekend veel voor taylor om de bdo kampioen te verslaan...
hij miste zn dubbels gewoon.

Klaasen laat gewoon zien dat respectievelijk barney of van gerwen die kerel OOK een poepie kennen laten ruiken, mocht ie naar de halve finale gaan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LunaTick op vrijdag 12 mei 2006 om 14:22:
Ik kan vanavond ook niet kijken (k*tzooi) verjaardag, en afscheidsfeestje.. Dus ik mis DE wedstrijd...

Me 2, tot vanavond ;p
Waarschuw beheerder
Ik kan wel kijken :)
en dat ga ik ook zeker doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou daar gaat ie dan :d
Waarschuw beheerder
helaas helaas :(

geen van gerwen in de halve finale

maar dat wordt zowiezo TOCH knallen tegen taylor :)

Waarschuw beheerder
donateur
haagse barney :cheer:

:respect: voor van Gerwen

Waarschuw beheerder
donateur
Kutzooi zeg...zat echt te balen net... :(

Héél erg jammer!!

Maar complimenten uiteraard...van hem gaan we nog heel erg veel horen.. :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Idd zeker jammer v net..Had t van Gerwen wel gegund :respect: Tog sportief v v Barneveld.. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja van Barneveld is zwaaaar onder de indruk hehehe...en terecht!! :jaja:
Gewoon ook ff bijna 2x een 9-darten...wat een gast zzeg...
Waarschuw beheerder
jah, was ziekie ;)

maar ik denk dat als ie nog ff dooroefend dat t helemaal los gaat..

die jonge is net een week 17, vergeet dus ook niet dat die jonge ook nog vol hormoontjes zit v/d pubertijd ;)

volgend jaar lakeside (echt wel dat ze een uitzondering maken voor hem) en dan gaan we wel eens zien :)

Waarschuw beheerder
zie net wat hoogtepunten,maar is wel een vette partij geweest zo te zien....
Waarschuw beheerder
was wel ok, maar nog lang niet zo spannend als tegen adams of tegen o'shea

Waarschuw beheerder
nee maar dat tegen adams zal nog wel even duren voor we zoiets weer zien :d

Waarschuw beheerder
die whitlock gooide bizar zeg :d

gunstig voor barney want denk niet dat hij dit 2 avonden na elkaar kan gooien, zo'n hoog niveau!
Waarschuw beheerder
Het wordt dus een BDO - PDC finale

Barney (BDO) - Withlock (BDO)

Lloyd (PDC) - Scholten (PDC)

Dit jaar wordt er gewoon weer eentje voor Barney!

Heeft em wel goed gedaan die tijd bij de PDC
(ander persoon geworden ook in de omgang, niet meer zo
arrogant zoals de meeste mensen denken)

Waarschuw beheerder
donateur
WTF? Ligt Taylor er uit??:|

Dat vind ik toch wel jammer...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LunaTick op vrijdag 12 mei 2006 om 13:35:
Voorspelling:
Hankey wint
Barney wint (al hoop ik echt op van Gerwen, hier ga ik ook zeker voor juichen op de bank)
Adams wint
Taylor wint

En als ik de jeugd ook aardig gevolgd heb gaat Toon Greebe (ook super talent) door naar de finale!!!

op 1 na alles fout :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BadMothaFucker!!!! op zaterdag 13 mei 2006 om 01:50:
Het wordt dus een BDO - PDC finale

Lloyd (PDC) - Scholten (PDC)

Dit jaar wordt er gewoon weer eentje voor Barney!

Heeft em wel goed gedaan die tijd bij de PDC
(ander persoon geworden ook in de omgang, niet meer zo

barney pdc hoor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 01:52:
WTF? Ligt Taylor er uit??

Dat vind ik toch wel jammer...

nee was goede wedstrijd, heel spannend...

ik was al eerder fan van whitlock :)
en hij maakt t toch ff waar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 23:38:
zie net wat hoogtepunten,maar is wel een vette partij geweest zo te zien....

hmm viel opzich nog mee
t was jammer dat bij Van Gerwen zn 1e dart vaak niet in de triple zat en dat hij hem door kom trekken, ook geen enkele finish boven de 100, nou das ook voor t eerst deze week
maar goed wie neemt t m kwalijk, die jonge komt er wel :)
Waarschuw beheerder
als hij een van die 2 170 finishes had gemaakt dan had t heel anders gegaan, of als ie een negen darten gegooid had

dan had zn zelfvertrouwen zo gegroeid in de wedstrijd :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik was al eerder fan van whitlock :)
en hij maakt t toch ff waar :)

Wat een droge kop heeft die vent ook.. :P Maar hij is idd erg goed. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LunaTick op vrijdag 12 mei 2006 om 13:35:
Voorspelling:
Hankey wint
Adems wint
Taylor wint

Jij begrijpt er niet veel van ofwel :no: ;P
1tje goed slechts....

Al verwacht je natuurlijk niet dat Taylor verliest. In dit geval is het maar goed dat hij verloren heeft, want anders waren er liefst vier PCD spelers in de halve finales geweest. Dit had flink hard aangekomen bij een toernooi dat van oorsprong van de BDO is. Het niveauverschil is blijkbaar toch duidelijk aanwezig...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helemaal gelijk BOELIE!:D

Tuurlijk is Barney PDC

en die wint hij van Whitlock dus het wordt een PDC finale!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Had toch wel leuk geweest als je Van Barneveld - Tayler had gehad vanavond.. :P

Maargoed, dit tournooi is sowieso vanaf nu ieder jaar voor de buis zitten, net als bij de lakesite.. :d

Vind dit misschien nog wel leuker dan de lakeside:o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 14:00:
Had toch wel leuk geweest als je Van Barneveld - Tayler had gehad vanavond..

Nee dat had van Barneveld te graag gewild :)
Whitlock :cheer:

Uitspraak van Stoux op zaterdag 13 mei 2006 om 13:28:
Al verwacht je natuurlijk niet dat Taylor verliest. In dit geval is het maar goed dat hij verloren heeft, want anders waren er liefst vier PCD spelers in de halve finales geweest. Dit had flink hard aangekomen bij een toernooi dat van oorsprong van de BDO is. Het niveauverschil is blijkbaar toch duidelijk aanwezig...laatste aanpassing 13 mei 2006 13:29

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 14:00:
Had toch wel leuk geweest als je Van Barneveld - Tayler had gehad vanavond..

idd had wel leuk geweest ja.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ensorceler op zaterdag 13 mei 2006 om 02:34:
op 1 na alles fout

ach ja je kan niet alles hebben... O:)

Ik ga trouwens voor finale scholten vs Barney
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LunaTick op zaterdag 13 mei 2006 om 18:17:

Zou leuk zijn ja :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wow...scholten is echt fucking goed bezig :respect: :d:o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LunaTick op zaterdag 13 mei 2006 om 18:17:

Ik hoop het ook, maar ik ben bang dat Colin Lloyd van Roland wint..

Was gezellig gister trouwens ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm Roland doet t goed hoor... ;)

Weet nog zo net niet of ie gaat verliezen 8)

Waarschuw beheerder
Ja man, had niet eens door dat 't al aan de gang was :S

5-4 inmiddels..

Waarschuw beheerder
donateur
Kutzooi zeg...dit is echt een irritante manier van verliezen :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >BOELIE< op zaterdag 13 mei 2006 om 04:02:

Barney zit nu toch ook bij de PDC?:O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 19:51:
Barney zit nu toch ook bij de PDC?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 19:51:
Barney zit nu toch ook bij de PDC?

lees dan :S

Waarschuw beheerder
donateur
ja joh kattekop
Waarschuw beheerder
Vanavond Barney vs Lloyd :cheer:

Bewijst dus waarom Barney 1 van de beste darters ter wereld blijft, en Lloyd is dus niet voor niks de nummer 1 van de PDC.

Waarschuw beheerder
gister naar het darten geweest. was erg gezellig en spannend::)
Waarschuw beheerder
mjah, barney wint...

maar ik moet zeggen dat ik barney liever eerder had zien sneuvelen.. dan had t toernooi een veel spannender slot gekregen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
steady gegooid hoor de finale,niet bijzonder maar goede dubbels en steady gegooid (y)
Waarschuw beheerder
idd nix bijzonders, had wel eens willen zien wat er gebeurt was als v gerwen had gewonnen van barney :)

maarjah het had niet zo mogen zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
En hij heeft het weer gedaan!!! :respect:

Toch wel dé topper der toppers hoor.. :jaja:
Ik hoop binnenkort een keer de confrontatie met Phil bij een volgend tournooi op TV... zal een mooi finale worden dan. :d

Klasse weer...t grootste darttournooi van de wereld..
Waarschuw beheerder
finale was niet zo boeiend, maar voor de rest was het echt een TOP week, me hart heb menig keer flink lopen te bonken in de borstkas vanwege het sublieme spel van sommige mafkezen aldaar :)

hulde aan Topic Idl ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
finale was niet zo boeiend

finales zijn vaak saai, maar daar gaat het niet om!!
zal de spelers een worst wezen hoe ze gooien,de TITEL dat is het einge dat telt! :d
Waarschuw beheerder
Het was wel een geweldig tournooi, hoog niveau (y)

Moet meer gebeuren, tournooien met PDC en BDO spelers :jaja:
Waarschuw beheerder
juist niet, dan blijft t iets om naar uit te kijken...
je gaat ook geen 5 keer per jaar lakeside houden ;)
Waarschuw beheerder
Ik bedoel meer dat die bonden eigenlijk samengevoegd moeten worden, dan krijg je een hoop leuke partijen. Ik vind dat altijd zo omslachtig gedoen, ook moeilijk uit te leggen aan iemand die niets van darten weet :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moeten ze niet doen, t zijn 2 verschillende bonden die nu als hoogtepunt de idl hebben...

voor beide bonden een zeer aantrekkelijk toernooi...
laat ze het hele jaar maar tegen mekaar in de eigen bonden vlammen, dan krijg je het echte vuurwerk wel met zulke toernooien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >BOELIE< op maandag 15 mei 2006 om 13:32:
laat ze het hele jaar maar tegen mekaar in de eigen bonden vlammen, dan krijg je het echte vuurwerk wel met zulke toernooien

:yes:
Gewoon 1 toernooi per jaar waar ze de darters van de andere bond kunnen afmaken.

Waarschuw beheerder
:respect: for die boi.

Waarschuw beheerder
hij was hier in de feesttent samen met jelle,
was wel lachen :D

Waarschuw beheerder
Straks op SBS 6 re-match tegen v. Barneveld! (y)

Waarschuw beheerder
1-0 voor van gerwen :D

Waarschuw beheerder
Kijk hem weer gaan!! :respect:

Waarschuw beheerder
1-1 maar nog alle kans he

Waarschuw beheerder
zoweja 2-1 :woop:

Waarschuw beheerder
haha wat een gast :respect:

Nog 1 leg!! :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 21:23:
haha wat een gast

Zeg dat wel :jaja:

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaa :woop: :cheer:

super partij!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
JAAAAAAAA!!!!!!!!!!! :d :d

Echt, die gast is echt een fucking FENOMEEN!!!!!!!!

:respect: :respect: :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 21:27:
super partij!!!!

yep game set and match

:bye: Barney :bye:

Waarschuw beheerder
Te vet!! Die gast gaat de opvolger worden van Taylor!!
Een mooie toekomst gaat hem tegemoet komen :)
Waarschuw beheerder
donateur
geweldig staan te gooien weer :respect:
Waarschuw beheerder
hoppa en daar gaan we :)
barney weg

Waarschuw beheerder
:respect: :roflol: Hij speelde goed.
Waarschuw beheerder
donateur
b)

Waarschuw beheerder
Co is een nerdje man!! Altijd bij elk toernooi ligt hij er de eerste ronde uit!!

Kan hij nu weer mooi aan tafel schuiven met zn leendesk.nl koltrui :roflol:

Beter stopt hij er gewoon mee!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Idd!

Ik vind Co ook maar een nerd. Stoppen maar! :P

Waarschuw beheerder
Heb het gemist, moest zelf gooien :/
Alleen zijn finish kreeg ik mee, maar goed een dubbel 10 is niet zo spannend om te zien ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 22:49:
Alleen zijn finish kreeg ik mee, maar goed een dubbel 10 is niet zo spannend om te zien ;)

spannend genoeg als je de hele wedstrijd bekeken hebt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op dinsdag 5 september 2006 om 11:41:
spannend genoeg als je de hele wedstrijd bekeken hebt

Vandaar die smiley :)
Aangezien ik niets heb gezien, is die dubbel tien op zich niet boeijend. Logisch is dat wel zo, als je de complete wedstrijd hebt gezien :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geweldig :respect:

Waarschuw beheerder
Ik zat gisteren in de zaal, en het was waanzinnig wat die jongen deed. Barney er lekker uit met zijn dikke hoofd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 12:41:
Vandaar die smiley :)

ah zo :9

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 12:41:
Logisch is dat wel zo, als je de complete wedstrijd hebt gezien :)

je hebt zeker wat gemist... verwacht vanavond weer heel wat :D
Waarschuw beheerder
lekker darten kijken :)
darten ruleerd!!

Waarschuw beheerder
hij verwacht een 4-2 overwinning...

okee das goed :P

Waarschuw beheerder
Daar gaan we!! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
b)

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is weer prima bezig hoor! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
zeker wete

Waarschuw beheerder
tering wat is dat nou voor trieste programmering :/
Opeens Hart van Nederland :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Idd... :s

Waarschuw beheerder
en sbs6sport.nl ligt al plat denk ik :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd... teringzooi!
Probeerde dat ook al. lekker zeg... zwaar irritant! :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kansloze bedoeling zeg!!!
Waarschuw beheerder
donateur
vervolg zal hierna wel komen :S
Waarschuw beheerder
sjonge jonge zeg wat een ***zooi zeg !!! Kan niet eens zien hoe het verder gaat. en die klote site kom ik ook niet op

grrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 22:32:
en sbs6sport.nl ligt al plat denk ik :S

Inderdaad :frusty:
Denk dat iedereen massaal probeerde in te loggen.
Vind dit echt belachelijk. Hoe kun je nou halverwege een partij dat hart van nederland gaan programmeren :S
Waarschuw beheerder
ja en bij hart van nederland hebben ze toch niks beters te melden dan apen die verplaatst worden. wat een nieuws man.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op dinsdag 5 september 2006 om 22:39:
olg zal hierna wel komen

ja straks eerst nog shownieuws *joepie*

en dan om 23:25 het vervolg :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 22:40:
Inderdaad :frusty:
Denk dat iedereen massaal probeerde in te loggen.
Vind dit echt belachelijk. Hoe kun je nou halverwege een partij dat hart van nederland gaan programmeren :S

Door dat waardeloze KUT SBS :@
Ook met films, maar dat is nog nét niet zo irritant als tijdens een (dart)wedstrijd :@
Waarschuw beheerder
De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op www.sbs6sport.nl doet er te lang over om te antwoorden
Waarschuw beheerder
donateur
kijkt iemand nu wel op internet ??
hoeveel staat het
Artiest {SHOWLIST artist 61774, 23210}
Waarschuw beheerder
kut mijn neefje niet eebn zien kut sbs6 gvd
Waarschuw beheerder
donateur
legs bedoel je

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hallo...ff geen uitslagen veraden aub!!!! :s

Waarschuw beheerder
En op teletekst van Sbs6 plaatsen die leijers ook niks..
Waarschuw beheerder
sorry ja haha dit stuur die kut sbs 6

Sorry voor het ongemak, we zijn straks weer bij u terug!
Waarschuw beheerder
3-2 voor wizzard in legs t is 2 verschil
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 22:50:
Ja hallo...ff geen uitslagen veraden aub!!!!

kijk dan niet op dit forum!!

ik ben benieuwd wat de tussenstand is....

dus ronnie...
Waarschuw beheerder
neefje zet hem op barney gooi je er ook af dus hij ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj The Maniac op dinsdag 5 september 2006 om 22:55:
neefje zet hem op barnnet gooi je er ook af dus hij ook

nu weet iedereen dat het je neefje is, dus nu hoef je het niet meer te zeggen hè..(no offence)

maar blijf doorgaan met de tussenstand!(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
3-3 en 4-3 voor

Waarschuw beheerder
Yezzzzzzzz

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaa!!!!!!!

lekker hoor :D nog net de laatste pijltjes gezien
Waarschuw beheerder
donateur
gewonnen en 4 machts darts overleefd
Waarschuw beheerder
mooooi mooooi!!!!!

kommaaan

Waarschuw beheerder
:respect: topper is/word dit.
Waarschuw beheerder
ja maikel van gerwen hahaha goed gedaan to donderdag weer:P:P:P

Waarschuw beheerder
Waar hebben jullie gechecked dan :/. Die kutsite werkt ook niet echt mee ofzo.
Naja mooi dat hij heeft gewonnen :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
geweldige partij weer :respect:
Waarschuw beheerder
Egt waar wat een speler zeg :D :D alleen maar respect voor zo'n jongen van 17 :respect:
Heb egt genoten van de Partij tegen whitlock :P
Waarschuw beheerder
Het schijnt dat ze "speciaal voor Michael" de regels van de Embassy aangepast hebben zodat dit nieuwe darttalent in januari mee kan gooien op de Embassy (min. leeftijd deelnemers verlaagd naar 17 jaar) b) dus dat wordt in 2007 wederom een Nederlandse winnaar en nee het is niet Arney, ook geen Jelle en al helemaal dat houtje niet ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Jajajaja!!! Hij flikt 't 'm gewoon WEER!!! :d

Damn het was echt eng spannend gewoon! Zat met 't zweet in m'n handen te kijken net. Wat een wedstrijd weer zeg. DE verslaggever deed een hele goede uitspraak: "Het is nooit saai om te kijken naar een wedstrij"d waarin Micheal deelneemt!" Nou en of dat waar is!!
Echt vet... het is ook wel een blijverdje, dat bewijst ie wel... :d
Nederland heeft de opvolger van Taylor in huis... :cheer: :9

Waarschuw beheerder
Wat een held :respect: , Super !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Waggel 070# op woensdag 6 september 2006 om 00:14:
Het schijnt dat ze "speciaal voor Michael" de regels van de Embassy aangepast hebben zodat dit nieuwe darttalent in januari mee kan gooien op de Embassy (min. leeftijd deelnemers verlaagd naar 17 jaar) dus dat wordt in 2007 wederom een Nederlandse winnaar en nee het is niet Arney, ook geen Jelle en al helemaal dat houtje niet

Zozo, dat is ook wel een eer voor hem zeg! :)
Waarschuw beheerder
Donderdag maar weer naar de vechtsebanen :P

Waarschuw beheerder
wa6t een pot he mensen...smullen gewoon...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 22:26:
tering wat is dat nou voor trieste programmering
Opeens Hart van Nederland

Dat vind ik ook altijd zo irritant.Zit je net lekker te kijken komt hart van nederland er weer tussen :S

Wat een mooie partij weer :yes: :cheer:
Waarschuw beheerder
ja idd wou op de website kijken maar toen was ie over bezet en na half uur opgegeven want het lukte gewoon niet

maar gelukkig heeft ie gewonnen ondanks effe de weg kwijt te zijn tis iedergeval een topper :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop dat die site het vanavond wel doet...

Weinig zin om Nederland - Wit Rusland te kijken :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie ook liever Darten dan Voetbal
Waarschuw beheerder
heb de url voor darts bij media player bij url openen gezet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marja op woensdag 6 september 2006 om 21:16:
Ik zie ook liever Darten dan Voetbal

Ik ook:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond: Micheal van Gerwen - Murvin King b)

Hoeveel gaat het worden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 13:10:
Vanavond: Micheal van Gerwen - Murvin King b)

Hoeveel gaat het worden?

5-4 Van Gerwen in een TE spannende partij :9

winnaar moet tegen adams of de ruiter...
leuke halve finale dus

finale Gerwen - Taylor zou wel geweldig zijn :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Finale Van Gerwen - Taylor is de droomfinale! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
zeker weten :D

Niveau zal heeeeeel erg hoog liggen hehehe

Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaaaa dat wil ik zien.
Dat ventje is echt wel cool B)
Waarschuw beheerder
Hij moet toch vanavond de eerste partij meteen om 20.00 u?

dan hebben we tenminste geen gezeik dat Hart van Nederland er tussendoor komt...

Waarschuw beheerder
Het gaat beginnen... Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat Van Gerwen doorgaat, maar andere kant ben ik altijd fan van King geweest, en dat blijf ik...

Hoe dan ook, ik hoop op een spannende pot, en dat de beste mogen winnen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Hij kan beter... :P

Maar het gaat nog leuk worden straks, denk ik :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
mooie partij toch wel tot nu toe :D
gaat lekker gelijk op

gerwen mag iets meer rust nemen tussen de beurten door

verwacht wel winst voor de held :D
Waarschuw beheerder
donateur
2-2
Artiest KDT
Waarschuw beheerder
Ben bang dat ie deze niet wint!

Waarschuw beheerder
shit gooit die wanker er weer hart van nederland tussendoor
fucking sbs6

Waarschuw beheerder
Vieze vuilen hoeren SBS :@ :@ :@

Sbs6sport.nl ligt natuurlijk weer plat :@
Waarschuw beheerder
hoop is weer gevestigd op ronnie...
Waarschuw beheerder
Wat is dit nou weer stoppen ze ermee op tv en op i-net kom je niet op de site. Belachelijk zeg!
Waarschuw beheerder
Ik haat sbs6 nu meer dan ooit
Waarschuw beheerder
donateur
SBS 6 Schande!!!!!!! WTF :-s

Waarschuw beheerder
Wat een honden...zit er iemand op internet te kijken?
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand een link voor live verslag???

Klote site kom ik niet op...
Waarschuw beheerder
Dan maar op de site van world darts trophy de scores kijken hij staan nu volgens mij op 1-1 maar die site is er ook al uit.

Waarschuw beheerder
Ja man, alles ligt plat rond deze wedstrijd :@
Waarschuw beheerder
Doe dan niet zo wijs van wij zijn de dartszender bij het voetbal ga je ook niet na 75 minuten eruit voor reclame en andere dingen.
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit een asociale scheldmail verstuurd,
maar de ongelukkige die het voorrecht heeft bij sbs
de mail te mogen openen,heeft morgen wat fijns te
lezen!

Wat een bagger verslaggeving
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gaat gewoon echt nergens over!!! Kan echt geen reden bedenken waarom je de andere programma's niet een beetje opschuift :-s

Waarschuw beheerder
Hoeveel staat het nu?!
Waarschuw beheerder
mijn god wat een bloed honden daar bij sbs
ken niet eens meer darten afkijken :S

maar wel 10 minuten reclame

ik ben echt zo pis :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:41:
Ja man, alles ligt plat rond deze wedstrijd

idd alles ligt eruit verdomme kut sbs6 :@
Waarschuw beheerder
Hij heeft gewonnen!!!
KOMMAAAAAN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
hij heeft gewonnen :P:P:P

Artiest NLZ
Waarschuw beheerder
VIEZE VUILE GOORE KUTSBS! STELLETJE MOTHERFAKKERS! die site ligt zo plat als een aap nondeju je gaat de laatste 10 minuten van het WK toch ook niet een of andere kutserie uitzenden! fakfakkerdiefakfakfak!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van roberto__online op donderdag 7 september 2006 om 21:43:
Ik heb nog nooit een asociale scheldmail verstuurd,
maar de ongelukkige die het voorrecht heeft bij sbs
de mail te mogen openen,heeft morgen wat fijns te
lezen!

En terecht!! Ik maak me normaal echt nergens druk om maar als ik helemaal in een wedstrijd zit en er is nog 1 set te spelen(duurt geen eens zo lang...) en ze breken het af tsjaaa dan zijn de rapen dus echt gaaaaar... Ik richt mn pijlen denk ik ook maar ff op SBS 6 via mail :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floris B op donderdag 7 september 2006 om 21:45:
hij heeft gewonnen

Serieus en hoe weet je dat dan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van daanliempde op donderdag 7 september 2006 om 21:44:
Hij heeft gewonnen!!!
KOMMAAAAAN!!!

Uitspraak van Floris B op donderdag 7 september 2006 om 21:45:
hij heeft gewonnen

Jaaaa beter dan!!! Had er echt graag getuige van willen zijn maar ben zeker blij :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:45:
VIEZE VUILE GOORE KUTSBS! STELLETJE MOTHERFAKKERS! die site ligt zo plat als een aap nondeju je gaat de laatste 10 minuten van het WK toch ook niet een of andere kutserie uitzenden! fakfakkerdiefakfakfak!

:respect: *AMEN*
Waarschuw beheerder
En dan komt die gochem ook nog terug met zn
schijnheilige bek om te vertellen hoe zo'n spannende
wedstrijd het niet is,en dat we vanavond om
weet ik hoe laat de uitslag mogen aanschouwen...
10 minuten...wat is de moeite..?

"en dan nu de hitserie 'House"...:-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KDT op donderdag 7 september 2006 om 21:46:
Serieus en hoe weet je dat dan

via www.watchdarts.com heb ik het kunnen bekijken..

KUT SBS site doet het toch niet!

Waarschuw beheerder
Is The King echt uitgeschakeld?
Die kut Sbs-site ligt al die tijd al plat. :/

Waarschuw beheerder
heeft ie nou gewonnen of verloren? kan geen verbinding krijgen gvd

Waarschuw beheerder
donateur
Het wordt tijd voor actie! Altijd die onderbrekingen bij SBS 6 door Hart van Nederland of nu weer een of andere flutserie... Hallo sukkels koop een server ofzo en naai je kijkers eens een keertje NIET!!! Moet ik nou 2 uur gaan wachten ofzo??

HANDTEKENINGENACTIE!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd.. Ben je een keer een leuke film aan het kijken, wordt het ALTIJD onderbroken door Hart van Nederland..
Alsof kijkers daarop zitten te wachten :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van daanliempde op donderdag 7 september 2006 om 21:48:
via www.watchdarts.com heb ik het kunnen bekijken..

Aaaai beter voor jou joh :yes: Jammer dat ik die link niet voor die GRAFonderbreking had...
Waarschuw beheerder
had bij in de gids staan tot half 11 darts wat een grrrrrrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
Krijg je dat kk programma van een House :/
IK WIL DARTEN..! Wat is het voorn kut actie Zeg.!BAH!

Waarschuw beheerder
stream via watchdarts.com geeft geen beeld

Waarschuw beheerder
en? heeft ie nou gewonnen?
Waarschuw beheerder
wie heeft er gewonnen..~??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:51:
stream via watchdarts.com geeft geen beeld

omdat de wedstrijd is afgelopen...
Waarschuw beheerder
heb bevestiging van teletekst hij heeft idd gewonnen met 5-4 :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als het nou 2 engelse spelers waren en het stond 4-1 ofzo dan zou ik zeggen ja. Maar een Nederlander bij de stand 4-4 wat een mongolen bij sbs6 zeg.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:50:
Idd.. Ben je een keer een leuke film aan het kijken, wordt het ALTIJD onderbroken door Hart van Nederland..

En dat het nou gewoon een keer afgelopen is!!!
Tijd dat we die zender er maar gewoon effe af moeten gooien.

Waarschuw beheerder
Zo verliest een tv station nou kijkers, echt bizar gewoon.

Waarschuw beheerder
heb bevestiging van teletekst hij heeft idd gewonnen met 5-4

Wie wordt zijn volgende slachtoffer? 8)

:cheer:
Waarschuw beheerder
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MICHAEL IS DOOR!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

Waarschuw beheerder
Nu nog zijn 9-darter afwachten! :O

Waarschuw beheerder
yesssssssssssssssssss!
Waarschuw beheerder
Wel tof dat ie heb gewonnen maar had het liever afgekeken. Je zat gewoon helemaal in de wedstrijd.

Waarschuw beheerder
Achterlijke sbs gewoon..de site doet het geeneens..hij heeft dus gewonnen?? O:)

Waarschuw beheerder
omdat t zo oplucht: KUTSBSKUTSBSKUTSBS!!!!!!! en morgen zal k ze ns fijn gaan mailen. houdoe he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KDT op donderdag 7 september 2006 om 21:56:
Wel tof dat ie heb gewonnen maar had het liever afgekeken. Je zat gewoon helemaal in de wedstrijd.

ja precies bedoel je kan straks om half 12 ofzo verder kijken maar dan is t helemaal niet leuk meer althans dan zit je er niet meer zo in als daarnet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja,ben nu haast bang om uit te kijken naar
de finale,kleine kans dat we die in volle
glorie mogen meemaken natuurlijk-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:56:
hij heeft dus gewonnen??

Jaaaa :jaja:
Kijk morgen vroeg de wedstrijd wel ff op sbs:)

Waarschuw beheerder
donateur
KUTSBSKUTSBSKUTSBS!!!!!!!

en morgen zal k ze ns fijn gaan mailen

Ook alweer een goed idee! :respect:

Waarschuw beheerder
:woeptiedoe: :cheer: :woeptiedoe:

Die gek is ook goed.. :O

Waarschuw beheerder
Sbs begint net zo slecht als talpa te worden,Wat een drama.

Waarschuw beheerder
kanker SBS!!! Ik heb wel een livestream gevonden,maar te laat. Voor de volgende keer mensen

http://sbs6.crossmediaventures.com/darts/

Dit is een link die het zeker doet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:58:
Die gek is ook goed..

Zekerweten.. Oef wat was het spannend zeg.. komt ineens die KUTKEREL>>!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:59:

nou heb ze allemaal geprobeerd net en ze lagen er allemaal uit op t moment dat je op internet kon kijken

Waarschuw beheerder
donateur

Dat blijkt :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mama Deb(l) op donderdag 7 september 2006 om 22:00:
nou heb ze allemaal geprobeerd net en ze lagen er allemaal uit op t moment dat je op internet kon kijken

deze niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:01:
Dat blijkt

die ander is sbs6sport ofzo... Die ligt er al de hele week uit.

Of ik heb het mis:p

Waarschuw beheerder
donateur
En wat krijg je dan op SBS 6:

Mensen die baby's aan het ECG-scannen zijn in het ziekenhuis aan het infuus.
IK WIL DIE ROMMEL NIET ZIEN IK WIL MOOIE SPORT ZIEN!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kanker SBS!!! Ik heb wel een livestream gevonden,maar te laat. Voor de volgende keer mensen

http://sbs6.crossmediaventures.com/darts/

He thanks for u never know ;-)

Dat WC bezoek heeft Michael trouwens echt goed gedaan :yes: Slimme zet :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GerardAM op donderdag 7 september 2006 om 22:02:
Dat WC bezoek heeft Michael trouwens echt goed gedaan Slimme zet

zo zie je maar weer een wc bezoekje kan voordelen hebben :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:02:
MOOIE SPORT

Dat was het zeker :respect:

Staat SBS voor Stop Beautifull Sport ofzo?? :-s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GerardAM op donderdag 7 september 2006 om 21:43:
een beetje opschuift

op schuift of gewoon er tussen in zetten :@ ..`t stond niet eens in de gids~~~~!!!kk House:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mama Deb(l) op donderdag 7 september 2006 om 22:03:
zo zie je maar weer een wc bezoekje kan voordelen hebben

Ghehe dat was zn 50 cent zeker wel waard :-p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GerardAM op donderdag 7 september 2006 om 22:04:
Stop Beautifull Sport ofzo

Zeker te weten...
Zit er iemand nu nog te kijken naar dat wazige schijtprogramma? Geef eens een cijfer...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Auke :bier: op donderdag 7 september 2006 om 14:12:
5-4 Van Gerwen in een TE spannende partij

:respect: Jij mag van mij de finale ook voorspellen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:06:
Zeker te weten...

Ja Toch!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:06:
Zit er iemand nu nog te kijken naar dat wazige schijtprogramma?

:no: ik zit nu op een site die Partyflock heet in een topic over Michael van Gerwen ;-p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GerardAM op donderdag 7 september 2006 om 22:10:
ik zit nu op een site die Partyflock heet in een topic over Michael van Gerwen

whahaha :lol:

hoe dan ook we kunnen tenminste van t weekend weer leuk darts gaan kijken:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GerardAM op donderdag 7 september 2006 om 22:10:
ik zit nu op een site die Partyflock heet in een topic over Michael van Gerwen

Ja ik zie t in mn ooghoek, gaat compleet over niks vanavond...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kut SBS
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mama Deb(l) op donderdag 7 september 2006 om 22:10:
hoe dan ook we kunnen tenminste van t weekend weer leuk darts gaan kijken :D

En zo is het maar net ;-)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:12:
Ja ik zie t in mn ooghoek, gaat compleet over niks vanavond...

Geloof ik graag, het gaat waarschijnlijk over veel shit maar helaaaas niet over : 180 :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
SBS.nl draait zeker nog op deze supercomputer:

[img width=624 height=493 cacheid=000cded8002505b44022af7e1a0190258c]http://www.dean.usma.edu/ietd/hallfame/images/pc1995.jpg[/img]

Genoeg er over, dat mailtje krijgen ze.

Waarschuw beheerder
Te belachelijk voor woorden. Hoe kun je nou bij een 4-4 stand het programma afkappen en 1 of andere B-serie gaan uitzenden.

Gelukkig heeft van Gerwen gewonnen, maar de spanning is er nu natuurlijk compleet af als je straks gaat kijken.

En dan zeggen dat je het af kan kijken op de site van hun die al die mensen geeneens aankan. Net als eergisteren

Stelletje kneuzen daar bij SBS 6 :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:19:
Te belachelijk voor woorden. Hoe kun je nou bij een 4-4 stand het programma afkappen en 1 of andere B-serie gaan uitzenden.

Gelukkig heeft van Gerwen gewonnen, maar de spanning is er nu natuurlijk compleet af als je straks gaat kijken.

En dan zeggen dat je het af kan kijken op de site van hun die al die mensen geeneens aankan. Net als eergisteren

Stelletje kneuzen daar bij SBS 6

Is idd belachelijk, had niet op de tijd gelet dacht dat het onderbroken werd door Hart van Nederland. Toen zag ik ineens dat het onm house ofzo ging nou toen dacht echt wat een megeaulen daar bij sbs. Als je om half 12 gaat kijken is het geen ruk meer aan omdat je weet wat het geworden is.

Waarschuw beheerder
donateur
info@sbs6.nl !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:31:
info@sbs6.nl !!!

Juist!!! Als Hans Kraay maar niet die mails gaat beantwoorden dan krijgen alle vrouwelijke mailers een antwoord om het persoonlijk te komen te bespreken vrees ik :x

Waarschuw beheerder
donateur
Nou mijn mail is verstuurd!!!

Waarschuw beheerder
info@sbs6.nl !!!

Mail verstuurd! :@

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:39:
Mail verstuurd!

Nou de mailserver werkt nog, heb antwoord van SBS6:

Vriendelijk bedankt voor uw mail. In verband met de vakantieperiode kan het iets langer duren eer u bericht terug ontvangt op uw vraag.
Veel vragen/kwesties worden reeds beantwoord bij onze FAQ (www.sbs6.nl)

M.v.g.
SBS Broadcasting

Volgens mij duren meerdere dingen wat langer bij jullie! Sukkels. :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmmz ik heb die nog niet gehad. Naja als hij maar aangekomen is!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:44:
Hmmz ik heb die nog niet gehad.

10 minuten ofzo...
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=230 height=229]http://www.michaelvangerwen.eu/templates/implmport/images/michael.jpg[/img]

:respect: :respect: :respect:

Deze man heeft ECHT een prestatie neergezet waar je U tegen zegt!!!

Als het aan mij ligt geen woord meer over SBS in dit topic want dan zijn ze zeker niet waard, Michael ik ben trots op jou!!! :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GerardAM op donderdag 7 september 2006 om 22:47:
Als het aan mij ligt geen woord meer over SBS in dit topic want dan zijn ze zeker niet waard

Duizenden mailtjes in ieder geval wel!

Maar de boodschap lijkt me duidelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Voor mensen die het nog willen zien:

Darten weer begonnen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 23:38:
Voor mensen die het nog willen zien:

Darten weer begonnen...

Thanks (y)
Waarschuw beheerder
donateur
netjes, maar wat een trieste mensen zeg die allemaal gaan juichen als king een pijl slecht gooit (n)

Waarschuw beheerder
donateur
Damnnnnnn dit had ik echt niet meer verwacht zeg!!! Wat fantastisch weer!! :d
Hij gaat winnen!! :jaja:

Echt supervet dit, wat een gast zeg! :respect:

Dat van het publiek was misschien wel minder, maargoed, net zoals Scholten al zei, dat kun je net zo goed hebben als je vet voor staat. Zoeken naar een excuus...
Zou die zich meer voor moeten afsluiten.

Al met al echt weer mooi zeg!

De finale Taylor - Van Gerwen komt dichtbij... :9

Al zie ik Lloyd eigenlijk ook de finale wel halen. Die vind ik op het moment nog beter spelen dan Taylor. Lloyd is ook heel erg goed hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
Pfffffffffffffff zo dan!
Staat Collin Lloyd zo extreem goed te gooien, wint Taylor gewoon nog... :|
Die gast komt echt van een andere planeet!

Waarschuw beheerder
donateur
Zo was trouwens idd echt vet KUT toen SBS6 'm weer overzette... :s
Maargoed, ik had toen besloten dat ik maar gewoon ff de komende paar uur ff iets anders ging doen en maar afwachten tot het weer uitgezonden werd. Vind 't totaal kut om de uitslag dan hier te lezen zonder het zelf gezien te hebben. Totaal geen spanning dan. Beter dan maar ff afwachten en doen alsof het nog steeds live is. :jaja: 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 00:42:
Totaal geen spanning dan. Beter dan maar ff afwachten en doen alsof het nog steeds live is.

je hoeft hier niet te kijken dat doe je zelf en je weet dat dan de kans groot is dat je dan de uitslag al ziet staan
Waarschuw beheerder
Zo was trouwens idd echt vet KUT toen SBS6 'm weer overzette...

Nou idd en precies op het spannendste moment en het stond ook niet eens in de gids :@

Maargoed, ik had toen besloten dat ik maar gewoon ff de komende paar uur ff iets anders ging doen en maar afwachten tot het weer uitgezonden werd.

Jah heb ik ook gedaan :P

Michael is in ieder geval weer door :respect: :cheer: :yes:
Waarschuw beheerder
tja, ik heb nog nooit iemand gezien die met een gem van 110 punten per 3 darts 3-0 in sets achter staat...(Lloyd vs Taylor)...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
info@sbs6.nl !!!

Zal niet veel uithalen verschillende darts sites hebben dit tijdens de IDL ook gedaan en heeft jammer genoeg weinig uitgehaald.Hopen dat ze micheal's volgende wedstrijd wel helemaal uitzenden!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mama Deb(l) op vrijdag 8 september 2006 om 10:18:
je hoeft hier niet te kijken dat doe je zelf en je weet dat dan de kans groot is dat je dan de uitslag al ziet staan

Vandaar ook dat ik gisteren hier niet gekeken heb gedurende die lange pauze. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van zzr600 op vrijdag 8 september 2006 om 10:33:
tja, ik heb nog nooit iemand gezien die met een gem van 110 punten per 3 darts 3-0 in sets achter staat...(Lloyd vs Taylor)...

Nee idd, echt ziek!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zzr600 op vrijdag 8 september 2006 om 10:33:

Inderdaad bizar ja, wat een niveau!
Maar ja, het zijn dan ook niet voor niets nr 1 & nr 2 van de PDC ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GerardAM op donderdag 7 september 2006 om 22:08:
Uitspraak van Kay-Style :bier: op donderdag 7 september 2006 om 14:12:
5-4 Van Gerwen in een TE spannende partij

:respect: Jij mag van mij de finale ook voorspellen ;-)

b)

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe, je bent paranormaal begaafd man! :P
Waarschuw beheerder
ZO maar wat was dat dik gisteren

darten was echt stoer
was gezellig, mooie serveersters waar we ff mee hebben lopen flirten, het bavianen bier was ook nie al te prijzig, en nog een shitload aan darters gezien

en dan die wedstrijd
wat een vette shizzle

En als klap op de vuurpijl was ik ook nog eens met me hasses op tv :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 00:13:
Dat van het publiek was misschien wel minder

jah, maar die spanning in die zaal, dat hoort erbij en dat weet king oa...

tijdens the power en lloyd was het ook heel rumourig, maar ze gooiden wel phenomenaal :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 14:27:
Hehe, je bent paranormaal begaafd man! :P

:9

nog een poging doen dan maar, voordat ik het weekend weg moet :O

wel tv gelukkig om de overige wedstrijden te kijken :9 alleen geen beschikking over internet, dus hopen dat ze niet weer overschakelen naar Hart van NL ofzo :rot:

Adams - De Ruiter
ik zeg uhhhhhh... 5-3
Baxter - Veitch
en deze gok ik op 4-5

zo :9
Waarschuw beheerder
adams de ruiter wordt 5-2 denk ik zelf...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >BOELIE< op vrijdag 8 september 2006 om 14:59:
adams de ruiter wordt 5-2 denk ik zelf...

dat vrees ik ook maar hoop op een mooi resultaat voor Niels :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op vrijdag 8 september 2006 om 14:58:
Baxter - Veitch
en deze gok ik op 4-5

Ik gok op Baxter in de finale..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wist niet eens dat Baxter er in zat :$

Wat trouwens wel grappig is: Niels de Ruiter daar heb ik nog wel tegen gespeeld... :d
Dat herinnerde ik me ineens gisteren. Ik speelde een paar jaar geleden nog bij zo'n dartclub in Nieuwegein(de baten) waar hij ook speelde. Toen was die ook al erg goed. Had ook dik van 'm verloren volgens mij. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie weer weinig van het darten op internet...
Waarschuw beheerder
hmmm zal mij benieuwen morgen hoop dat ie wint natuurlijk maar kan ie de druk nu nog aan?

Waarschuw beheerder
Morgen finale?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 23:13:
Morgen finale?

halve finale
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 15:15:
Wat trouwens wel grappig is: Niels de Ruiter daar heb ik nog wel tegen gespeeld...
Dat herinnerde ik me ineens gisteren. Ik speelde een paar jaar geleden nog bij zo'n dartclub in Nieuwegein(de baten) waar hij ook speelde

dat klopt ja :)

ik herkende ze kop daar ook van :)
ik speelde er zelf niet tegen btw..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >BOELIE< op zaterdag 9 september 2006 om 04:24:
dat klopt ja

ik herkende ze kop daar ook van
ik speelde er zelf niet tegen btw..

Heb jij daar ook ook gespeeld?:o :d
Waarschuw beheerder
Niels de Ruiter speelt toch bij DBMN. Speel zelf regio Arnhem terwijl ik in Provincie Utrecht woon. Heb alleen wel is tegen Dick van Dijk gegooit.
Waarschuw beheerder
3-2 ongelovelijk hoe die terug gevochten heeft:cheer: hopen dat ie zo door blijft gaan na de rust

Waarschuw beheerder
donateur
Erg goed weer. Hij gaat het sowieso wel redden. Héél erg zeker weten! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KDT op zaterdag 9 september 2006 om 04:48:
Niels de Ruiter speelt toch bij DBMN. Speel zelf regio Arnhem terwijl ik in Provincie Utrecht woon.

Is ook al iets van 5 jaar geleden ofzo... 5 tot 7 jaar geleden zelfs...
Waarschuw beheerder
verloren......zonde :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jammer idd, maar leuk voor w0lf13 :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 19:00:
Erg goed weer. Hij gaat het sowieso wel redden. Héél erg zeker weten!

Ik heb niks gezegd :$

Wat jammer zeg!!! :(

Echt klote...

:(:(:(:(:(

Had 't 'm zó gegund!
Waarschuw beheerder
heel erg jammer maar ondanks alles hij heeft wel gevochten ervoor. heb alleen maar meer respect gekregen:respect:
dan maar de lake side he:)
Waarschuw beheerder
Jammer dat ie eruit ligt:S :S
Had wel leuk geweest Michael tegen Taylor in de finale maar helaas.

Uitspraak van Mama Deb(l) op zaterdag 9 september 2006 om 19:52:
dan maar de lake side he

Idd :D

Waarschuw beheerder
donateur
En nu mogen ze het darten van mij morgen wél onderbreken voor Hart van Nederland :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Damn wat jammer dat deze jongen er nu uit ligt, ik geniet elke keer weer van deze Super darter! :d:respect:

Vanavond ook weer, 160 finish, 170 finish....Tjonge...:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja echt ontzettend goed weer. Maar ach, face it; het is gewoon een top darter. Daar kan nu al geen mens meer onderuit. Fuck z'n leeftijd, hem mag je als volwaardig topdarter beschouwen! :)

Waarschuw beheerder
Taylor vs Adams ... nou, dat wordt wat. Wolfie mag blij zijn als hij een set wint.

Waarschuw beheerder
jammer dat hij verloren heeft
Waarschuw beheerder
michael is de beste :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
weet jij zeker?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Lindsey op zaterdag 30 september 2006 om 01:40:
michael is de beste

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 01:58:
weet jij zeker?

Tuurlijk is ie dat heb jij nog meer 17-jarige darters gezien die op dit niveau gooien ?
Nou ik niet :)
En als hij nu al allemaal van die titels haalt let maar op wat die dan mss wel niet nog meer flikt O:)

Goo Michael! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
hahah ja zeker mimi :respect:

Waarschuw beheerder
nu op bbc finale van de winmau world master
adams - van gerwen
Waarschuw beheerder
donateur
winmau was altijd in nederland toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op vrijdag 8 september 2006 om 00:06:
netjes, maar wat een trieste mensen zeg die allemaal gaan juichen als king een pijl slecht gooit

zo ken je bij elke sport wel wat bedenken :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
5-5 :D
Waarschuw beheerder
donateur
geweldige prestatie weer :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Teringzooi...ik heb t gmist :s

Heeft ie t tournooi gewonnen dus?
Waarschuw beheerder
donateur
Juist
Waarschuw beheerder
Mooie partij hoor :D :D Jammer genoeg half gemist maar wat een doorzettingsvermogen heeft hij :respect:
Jongste speler ooit die de Winmau World Masters gewonnen heeft :P :)
Waarschuw beheerder
donateur
waarom is de winmau niet meer in nederland trouwens?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 19:14:
Heeft ie t tournooi gewonnen dus?

Evenals Francis, die EINDELIJK een finale van Trina heeft gewonnen.

Goed dat er 2 Nederlanders hebben gewonnen (y)

Waarschuw beheerder
Klasse Michael.. Sven deed het kut :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 14:12:
venals Francis, die EINDELIJK een finale van Trina heeft gewonnen.

Helemaal niet,ze heeft met 4-3 van Karin Krabben gewonnen :yes:

Waarschuw beheerder
Francis won halve finale van Trina Gulliver.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 14:12:
Evenals Francis, die EINDELIJK een finale van Trina heeft gewonnen

Ze heeft wel vaker van trina gulliver gewonne alleen nooit op de Embassy ( Lakeside )
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe, een tijdje geleden stond ik met mn stagebedrijf op de beurs in Eindhoven ,bedrijven contact dagen..
En stond een beetje bij ons tent, en ineens huh, die jongen komt me bekend voor;) was dat du michael van gerwen was wel lachen... Maar hij is wel een relaxe darter :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 16 oktober 2006 om 17:00:
Helemaal niet,ze heeft met 4-3 van Karin Krabben gewonnen :yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 17:06:
Francis won halve finale van Trina Gulliver.

Uitspraak van flipdog op maandag 16 oktober 2006 om 20:07:
Ze heeft wel vaker van trina gulliver gewonne alleen nooit op de Embassy ( Lakeside )

3 maal "Oops" O:)
Pardon, ik was verkeerd ingelicht..

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja... ook hij kan er snel uitliggen dus....
Waarschuw beheerder
Ja jammer is dat
Waarschuw beheerder
donateur
Heel jammer

Waarschuw beheerder
mijn 1e keus van wie de finale op lakeside ging winnen was toch van gerwen

Waarschuw beheerder
donateur
Gooit 'ie ff Taylor met 3-0 van het bord. En nog met een 170 finish en een uitgooi van 164 ook. Wat een topdarter zeg!! :respect:

Waarschuw beheerder
en 10-darter.
hij is gwoon de beste en is pas 17 :D

die is over paar jaar al millionair :P

Waarschuw beheerder
donateur
En hoppa! Wayne Mardle ook maar even opgerold... :d

Tering, hij is echt zo ontiegelijk goed! Hij heeft nu zo onderhand al bewezen bij de absolute top te horen! Het niveau van Taylor zeg maar... :P

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 15:07:
Gooit 'ie ff Taylor met 3-0 van het bord.

:respect: :cheer: :banana:

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 23:18:
En hoppa! Wayne Mardle ook maar even opgerold...

Hij is echt goed (y) :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waar al die zwetende dikkerds het laten liggen, doet die jongen het maar effe.. tot 2x toe

3-0 winnen van Taylor.. wat een held :respect:

Waarschuw beheerder
het is wel een kanker ventje
Waarschuw beheerder
Wat staat ie weer goed te gooien :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Kutzooi! :(

Maar geweldig partij dit zeg!! :respect:

Echt weer heldhaftig zeg! Maar niks aan de hand...hij haalt de finale wel :P

Nu barney - Taylor :cheer:

Pfff, wat was het spanned zeg!

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens echt een zwaar vet tournooi dit! :d

Waarschuw beheerder
donateur
Blijft een grappig mannetje die Wayne Mardle... :P

Maar die engelsen doen 't toch beter dan de nederlanders... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Wow wat een gekkenhuis gisteren :d Meteen al een thriller als openingswedstrijd, jammer dat Michael verloor, misschien als ie de bull gewonnen had dat hij ook de wedstrjd wel gepakt had :) Maar Colin gooide zeer goed!

Heb me er goed vermaakt :D
Waarschuw beheerder
Jammer dat ie verloren heeft maar wat een wedstrijd zeg :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 20:53:
Nu barney - Taylor

3-0 :) :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Angie op dinsdag 13 februari 2007 om 12:40:
3-0

Tsjah, erg spannend was het niet... :P

Dit is niet echt de Taylor die we kennen, dit tournooi...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 13:09:
Dit is niet echt de Taylor die we kennen, dit tournooi...

Heb gehoord dat hij z,n levensstijl aan het aanpassen is, hij drinkt dus ook geen druppel meer met als doel nog beter te worden. Ook zit hij nu vaker in de sportschool.

(Heb dit verhaal van iemand gehoord dus weet niet zeker of het helemaal klopt)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Laakie :bier: op dinsdag 13 februari 2007 om 16:59:
Heb gehoord dat hij z,n levensstijl aan het aanpassen is, hij drinkt dus ook geen druppel meer met als doel nog beter te worden. Ook zit hij nu vaker in de sportschool.

(Heb dit verhaal van iemand gehoord dus weet niet zeker of het helemaal klopt)

Klopt helemaal, heb het hem zelf horen zeggen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Laakie :bier: op dinsdag 13 februari 2007 om 16:59:

Klopt ja.
Uitspraak van >>Massive<< ® op dinsdag 13 februari 2007 om 17:41:
heb het hem zelf horen zeggen

Op TV bedoel je? Of heb je heel stoer zelf met een 'm gebabbeld? b) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 17:59:
Op TV bedoel je? Of heb je heel stoer zelf met een 'm gebabbeld?

Was in een interview ja, maar gister heb ik em idd nog even gezien :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Staat weer heerlijk te gooien tegen de beste na Taylor.. wat een heldje :respect:
Waarschuw beheerder
Ja idd held is het! :).. beste speler op het moment die NL heeft :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Whoehoe! Weer een overwinning op zak! :woop:

Maar hij was niet zo mega als dat ik kán. ;) Maarja, als je dan nog wint van iemand die King heet, dan zegt dat ook weer een hoop natuurlijk (al kan ook hij zeker beter).

beste speler op het moment die NL heeft

Absoluut!!! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Echt dikke respect.. zie je al die dikke beunhazen zweten op dat podium... hij doet het effe en verslaat de complete wereldtop :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Maar nu Barrenie tegen mardol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 februari 2007 om 21:17:
Echt dikke respect.. zie je al die dikke beunhazen zweten op dat podium... hij doet het effe en verslaat de complete wereldtop

Waarschuw beheerder
hahah die Mardle toch :) echte komiek is het :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Idd een heerlijk figuur, kunnen onze zweetgasten een voorbeeld aan nemen.. die vd Voort joh heeft een loodgieter nodig %) beter ontspant ie effe
Waarschuw beheerder
Gohhh... en die scheidsrechter.. lekkere stem heeft ie :lol:

Ja NL-ders zijn allemaal zo serieus als wat :) wel jammer :)..

Waarschuw beheerder
inderdaad een goeie pot van hem:)

Waarschuw beheerder
donateur
Barney!!! :cheer:

Erg goeie partij van Raymond!!! :jaja: (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Taylor - Klaassen

Ik gok 3-1 :) Taylor zal niet wéér verliezen denk ik...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 21:59:
Taylor zal niet wéér verliezen denk ik...

Hij vertelde dat hij gestopt is met drinken.. en dat is te merken.. lang niet zn ouwe niveau ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee zeker niet!! Ook nu tegen Klaassen is ie niet optimaal. Het moet inderdaad wel met z'n vernieuwede ritme te maken hebben.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DIe dubbels.. zonde.. maar wel klasse dat hij het probeert zonder drank (y)

Zou leuk voor hem zijn als hij toch de finale haalde, Manley gaat nog wel verliezen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Maar Taylor was ook weer geen alcoholist ofzo hoor.. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm... toch jammer... :( Hij had kansen zat!! Maargoed, ik heb het goed voorspeld.. b)

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus, die Collin Loyd is me ook een partij goed zeg! Pffff... :| Maar dat wist ik al :P

Morgen Barney - Lloyd

Ik kijk er al naar uit :cheer:

Erg vet tournooi dit ook!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 17:59:
heb het hem zelf horen zeggen

Hij heeft het idd zelf gezegt tijdens een intervieuw :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 21:04:
Whoehoe! Weer een overwinning op zak

:yes: :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanavond mag me neefje weer gooien en barney moet er uit:P:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj The Maniac op zaterdag 17 februari 2007 om 14:19:
vanavond mag me neefje weer gooien en barney moet er uit

Waarschuw beheerder
donateur
Poe poe, wat een fenomeen is het toch zeg! Gooit 'ie ff een 9-darter! :d

Waarschuw beheerder
http://www.hersenscheet.com/index.php/media/tube/9_darter_michael_van_gerwen1

Waarschuw beheerder

ge wel dig!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geweldige speler is het toch!!! :respect: Het was ook een kwestie van tijd voordat ie em zou gooien :d En ik weet zeker dat het niet zijn laatste is :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>Massive<< ® op zondag 18 februari 2007 om 12:14:
En ik weet zeker dat het niet zijn laatste is

Dat denk ik ook niet 8)

Waarschuw beheerder
:respect: Zo jong en dan al mee kunnen met de top,En ook nog een9darter gooien :respect:

Waarschuw beheerder
idd zeg , speelt pas voor 1 jaar televisie toernooien en dan al zo meedoen emt de top
Waarschuw beheerder
donateur
Heel netjes :)

Waarschuw beheerder
donateur
Tering die 9 dater _0_

Waarschuw beheerder
hij is gwoon de beste ;)
al verloor ie van barney :P
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand waar er een filmpje van de 9 darter te vinden is? heb hem gemist namelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Neem anders ff de moeite om wat naar boven te scrollen ofzo...

Pff, sommige mensen... drama :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 19:04:
Neem anders ff de moeite om wat naar boven te scrollen ofzo...

Pff, sommige mensen... drama

:$
Waarschuw beheerder
super wedstrijd was het ! :yes:
Maar ben altijd voor Barney geweest, hoe uitgekotst die ook werd (het blijft mijn stadsgneoot he ;) ) maar gisteren was ik duidelijk voor van Gerwen :bloos:

Ga je toch anders tegen Barney aankijken en na gisteren misschien nog wel meer respect ook voor hem...Van Gerwen gooide top, maar toch wint die hem...hij blijft toch de beste :)

Van Gerwen gaat nog beter als hem worden overigens, dus dat beloofd wat :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op zondag 18 februari 2007 om 19:31:
Ga je toch anders tegen Barney aankijken en na gisteren misschien nog wel meer respect ook voor hem...Van Gerwen gooide top, maar toch wint die hem...hij is toch nog de beste

Absoluut waar. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Van Gerwen zal je later ook de Lakeside e.d. zien winnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 19:43:
Van Gerwen zal je later ook de Lakeside e.d. zien winnen.

hij zit niet meer bij de PDO he ;)
vanaf nu bij de PDC
Waarschuw beheerder
Die 9 darter was echt geweldig :yes: :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 21:55:
hij zit niet meer bij de PDO he
vanaf nu bij de PDC

Ja oke. WK heet het dan gewoon?
Alle Nederlanders van de Masters zitten bij PDC?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 10:45:
Alle Nederlanders van de Masters zitten bij PDC?

Is een tournooi dat georanganiseerd is door de PDC.

De BBL is niet veel soeps meer. Dat was de laatste keer op de lakeside al duidelijk zichtbaar. Al duidelijk een veel lager niveau doordat de meeste toppers de overstap naar de PDC al gemaakt hebben.

Hopelijk gaat SBS dus meer PDC tournooien uitzenden. Ook Engelse tournooien als het even kan :cheer:

Vind het leuker dan voetbal om naar te kijken
Waarschuw beheerder
Het is jammer dat de premier league darts alleen achter de decoder te zien zijn, vaak hele mooie partijen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat toernooi dat Barney laatst won dan. In de finale van Taylor. Was dat het WK dan ofzo van het PDC? Zeg maar de lakeside onder de pdcérs?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 18:30:
Dat toernooi dat Barney laatst won dan. In de finale van Taylor. Was dat het WK dan ofzo van het PDC? Zeg maar de lakeside onder de pdcérs?

ja zo kan je het noemen :)

Waarschuw beheerder
Komen er nog meer aan...Na van Gerwen.
O.a. Toon Greebe, Sven van Dun..
Bij ons in de buurt is ook een mannetje goed bezig..gaat volgend jaar NK gooie..

Waarschuw beheerder
denk dat van gerwen een hele grote gaat worden! get gevaar is alleen dat ie net als snelle jelle de druk van alles om het darten niet aan kan! denk alleen dat hij dit wel kan hebben! dt is gewoon azo!! http://www.youtube.com/watch?v=Or9mhJ-EVq8 hoop overgens dat jelle ook weer terug komt en dat vertrouwen heb ik wel!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laakie :bier: op maandag 19 februari 2007 om 16:36:
Het is jammer dat de premier league darts alleen achter de decoder te zien zijn, vaak hele mooie partijen

jaa altijd volle bak daaro.. zijn zker leuke potjes!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zag hem gisteravond nog achter de gokkast zitten in onze plaatselijke shoarmatent :P