Als hij zo doorgaat kan het niet anders dat hij tegen Taylor komt te staan. Wat een gekke partij zal dat worden als hij dit niveau vol kan houden
en dit is een blijvertje denk ik in tegenstelling tot klaassen..
ik vond die 146 misschien wel het mooist, onder druk van 5-3 achter en zo simpel en vooral snel, hop klaar uit
Ben al een aantal avonden daar geweest.. En die Michael van Gerwen speelt echt geniaal..
Vond de opmerking van Martin Adams ook erg mooi.. "Dit is de eerste keer dat ik een gemiddelde heb van 35 per dart en verlies"
Over Jelle, hij heeft het hele toernooi nog niet echt zijn spel kunnen spelen als op de Lakeside.. Is natuurlijk ook moeilijk want nu heeft iedereen nog vele grotere verwachtingen van hem door het winnen van de Lakeside..
Ik zet mijn geld tot nu toe nog steeds op de PDC spelers.. Ook al waren ze maar met 5.. Maar wel alle 5 door naar ronde 2
kan zijn dat v Gerwen het wel zo blijft vol houden maar op 1 week baseren dat hij de nieuwe PHIL word slaat nergens op!
Ej Rob, zit je daar met je werk, of gewoon voor de lol ?
Was lachen maandag, meeste van ons gingen kacheltje lam naar huis
Wat betreft de PDC spelers ben ik 't helemaal met je eens. Maar over het algemeen ligt het niveau daar ook een stukje hoger dan bij de BDO
Vriendin van me werkt voor Kronenburg, en vroeg me af en toe te helpen.. Dus beide beetje.. Eens een barman altijd een bar man toch
Vind ik niet raar na al die flessen Jupiler whahaha
PDC noemt de PDO niet voor niets de mickey mouse competitie..
Zat me gisteren al af te vragen wat moet Collin Loyd wel niet gedacht hebben toen hij Klaassen op zijn donder gaf met darts..
klaassen gooide de lakeside ook bizar maar nu haalt hij dat niveau nog geen 1 keer...
Hehe, vet! Dat wist ik niet eens...
Als je dan voor Zondag nog een kaartje extra kan regelen...
Dan zuip ik wel gezellig mee..
zoveel dubbels mist taylor nooit als het ergens om gaat!!
Het ging wel degelijk ergens om toch... Zijn eer stond op het spel en je zag echt wel dat hij heel erg graag wilde winnen!!! Denk ook niet dat hij die dubbels express miste dus die opmerking van je klopt niet echt...
19.00 Ted Hankey VS Colin Lloyd
20.00 Sven van Dun VS Toon Greebe (Halve Finale Jeugd)
20.35 Raymond van Barneveld VS Michael van Gerwen
21.35 Martin Adams VS Roland Scholten
22.35 Phil Taylor VS Simon Whitlock
Voorspelling:
Hankey wint
Barney wint (al hoop ik echt op van Gerwen, hier ga ik ook zeker voor juichen op de bank)
Adams wint
Taylor wint
En als ik de jeugd ook aardig gevolgd heb gaat Toon Greebe (ook super talent) door naar de finale!!!
Het wordt dus een BDO - PDC finale
Barney (BDO) - Withlock (BDO)
Lloyd (PDC) - Scholten (PDC)
Dit jaar wordt er gewoon weer eentje voor Barney!
Heeft em wel goed gedaan die tijd bij de PDC
(ander persoon geworden ook in de omgang, niet meer zo
zie net wat hoogtepunten,maar is wel een vette partij geweest zo te zien....
Voorspelling:
Hankey wint
Barney wint (al hoop ik echt op van Gerwen, hier ga ik ook zeker voor juichen op de bank)
Adems wint
Taylor wint
Had toch wel leuk geweest als je Van Barneveld - Tayler had gehad vanavond..
Al verwacht je natuurlijk niet dat Taylor verliest. In dit geval is het maar goed dat hij verloren heeft, want anders waren er liefst vier PCD spelers in de halve finales geweest. Dit had flink hard aangekomen bij een toernooi dat van oorsprong van de BDO is. Het niveauverschil is blijkbaar toch duidelijk aanwezig...laatste aanpassing 13 mei 2006 13:29
op 1 na alles fout
Inderdaad
Denk dat iedereen massaal probeerde in te loggen.
Vind dit echt belachelijk. Hoe kun je nou halverwege een partij dat hart van nederland gaan programmeren
neefje zet hem op barnnet gooi je er ook af dus hij ook
Het schijnt dat ze "speciaal voor Michael" de regels van de Embassy aangepast hebben zodat dit nieuwe darttalent in januari mee kan gooien op de Embassy (min. leeftijd deelnemers verlaagd naar 17 jaar) dus dat wordt in 2007 wederom een Nederlandse winnaar en nee het is niet Arney, ook geen Jelle en al helemaal dat houtje niet
Vanavond: Micheal van Gerwen - Murvin King
Hoeveel gaat het worden?
Ik heb nog nooit een asociale scheldmail verstuurd,
maar de ongelukkige die het voorrecht heeft bij sbs
de mail te mogen openen,heeft morgen wat fijns te
lezen!
Hij heeft gewonnen!!!
KOMMAAAAAN!!!
hij heeft gewonnen
VIEZE VUILE GOORE KUTSBS! STELLETJE MOTHERFAKKERS! die site ligt zo plat als een aap nondeju je gaat de laatste 10 minuten van het WK toch ook niet een of andere kutserie uitzenden! fakfakkerdiefakfakfak!
via www.watchdarts.com heb ik het kunnen bekijken..
Wel tof dat ie heb gewonnen maar had het liever afgekeken. Je zat gewoon helemaal in de wedstrijd.
kanker SBS!!! Ik heb wel een livestream gevonden,maar te laat. Voor de volgende keer mensen
http://sbs6.crossmediaventures.com/darts/
Dit is een link die het zeker doet...
Zeker te weten...
Zit er iemand nu nog te kijken naar dat wazige schijtprogramma?
hoe dan ook we kunnen tenminste van t weekend weer leuk darts gaan kijken
Ja ik zie t in mn ooghoek, gaat compleet over niks vanavond...
Te belachelijk voor woorden. Hoe kun je nou bij een 4-4 stand het programma afkappen en 1 of andere B-serie gaan uitzenden.
Gelukkig heeft van Gerwen gewonnen, maar de spanning is er nu natuurlijk compleet af als je straks gaat kijken.
En dan zeggen dat je het af kan kijken op de site van hun die al die mensen geeneens aankan. Net als eergisteren
Stelletje kneuzen daar bij SBS 6
Mail verstuurd!
Zo was trouwens idd echt vet KUT toen SBS6 'm weer overzette...
Maargoed, ik had toen besloten dat ik maar gewoon ff de komende paar uur ff iets anders ging doen en maar afwachten tot het weer uitgezonden werd.
tja, ik heb nog nooit iemand gezien die met een gem van 110 punten per 3 darts 3-0 in sets achter staat...(Lloyd vs Taylor)...
Hehe, je bent paranormaal begaafd man!
Wat trouwens wel grappig is: Niels de Ruiter daar heb ik nog wel tegen gespeeld...
Dat herinnerde ik me ineens gisteren. Ik speelde een paar jaar geleden nog bij zo'n dartclub in Nieuwegein(de baten) waar hij ook speelde
michael is de beste
weet jij zeker?
Helemaal niet,ze heeft met 4-3 van Karin Krabben gewonnen
Francis won halve finale van Trina Gulliver.
Ze heeft wel vaker van trina gulliver gewonne alleen nooit op de Embassy ( Lakeside )
Dit is niet echt de Taylor die we kennen, dit tournooi...
Heb gehoord dat hij z,n levensstijl aan het aanpassen is, hij drinkt dus ook geen druppel meer met als doel nog beter te worden. Ook zit hij nu vaker in de sportschool.
(Heb dit verhaal van iemand gehoord dus weet niet zeker of het helemaal klopt)
Heb gehoord dat hij z,n levensstijl aan het aanpassen is, hij drinkt dus ook geen druppel meer met als doel nog beter te worden. Ook zit hij nu vaker in de sportschool.
heb het hem zelf horen zeggen
vanavond mag me neefje weer gooien en barney moet er uit
En ik weet zeker dat het niet zijn laatste is
Ga je toch anders tegen Barney aankijken en na gisteren misschien nog wel meer respect ook voor hem...Van Gerwen gooide top, maar toch wint die hem...hij is toch nog de beste
Alle Nederlanders van de Masters zitten bij PDC?