4414x bekeken
super wedstrijd was het ! 
Maar ben altijd voor Barney geweest, hoe uitgekotst die ook werd (het blijft mijn stadsgneoot he
) maar gisteren was ik duidelijk voor van Gerwen 
Ga je toch anders tegen Barney aankijken en na gisteren misschien nog wel meer respect ook voor hem...Van Gerwen gooide top, maar toch wint die hem...hij blijft toch de beste
Van Gerwen gaat nog beter als hem worden overigens, dus dat beloofd wat

Maar ben altijd voor Barney geweest, hoe uitgekotst die ook werd (het blijft mijn stadsgneoot he
Ga je toch anders tegen Barney aankijken en na gisteren misschien nog wel meer respect ook voor hem...Van Gerwen gooide top, maar toch wint die hem...hij blijft toch de beste
Van Gerwen gaat nog beter als hem worden overigens, dus dat beloofd wat
donateur
Ga je toch anders tegen Barney aankijken en na gisteren misschien nog wel meer respect ook voor hem...Van Gerwen gooide top, maar toch wint die hem...hij is toch nog de beste
Absoluut waar.
laatste aanpassing
donateur
Alle Nederlanders van de Masters zitten bij PDC?
Is een tournooi dat georanganiseerd is door de PDC.
De BBL is niet veel soeps meer. Dat was de laatste keer op de lakeside al duidelijk zichtbaar. Al duidelijk een veel lager niveau doordat de meeste toppers de overstap naar de PDC al gemaakt hebben.
Hopelijk gaat SBS dus meer PDC tournooien uitzenden. Ook Engelse tournooien als het even kan
Vind het leuker dan voetbal om naar te kijken
denk dat van gerwen een hele grote gaat worden! get gevaar is alleen dat ie net als snelle jelle de druk van alles om het darten niet aan kan! denk alleen dat hij dit wel kan hebben! dt is gewoon azo!! http://www.youtube.com/watch?v=Or9mhJ-EVq8 hoop overgens dat jelle ook weer terug komt en dat vertrouwen heb ik wel!!
die 9 darter tegen van barneveld..
zoo vet
zoo vet