Partyflock
 
Forumonderwerp · 871702
266x bekeken
 
Waarschuw beheerder
mense ik wil graag een naam vertale in het cinees weet iemand mischien waar dat kan ff snel

alvast bedankt
Waarschuw beheerder
http://www.chineesvertaalbureau.nl/Naam_in_chinees.htm
Waarschuw beheerder
donateur
jooo zet deze maar op je arm
[img width=199 height=92 cacheid=000c517400237468ca2682f01a0164cb74]http://www.chineesvertaalbureau.nl/Animaties/george.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
is niet voor op me arm lolbroek
 
Waarschuw beheerder
waarvoor dan wel?
Waarschuw beheerder
op ze reet
moet je gewoon een konijntje doen (Y)
 
Waarschuw beheerder
maak dat wat uit dan voor jullie:S

konijntje heb ik al op me reet;)

MAFKEES
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 16:37:
mense


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 16:37:
vertale


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 16:37:
cinees


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 16:37:
mischien


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 16:37:
mense ik wil graag een naam vertale in het cinees weet iemand mischien waar dat kan ff snel

alvast bedankt


leer eerst maar gewoon nederlands,en gebruik leestekens.:P

(Y)
 
Waarschuw beheerder
O O O WAT ZIJN WE WEER ZIELIG:s

je snapt toch wat ik bedoel
Waarschuw beheerder
[Da Kooi-Mitchell] O O O WAT ZIJN WE WEER ZIELIG:s

je snapt toch wat ik bedoel
*********************************

Ik niet :p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 20:10:
O O O WAT ZIJN WE WEER ZIELIG


kzou me toch maar eens afvragen wie er zielig bezig is. Jouw serieuze reacties op alles behalve serieuze opmerkingen bijvoorbeeld? En een dergelijk topic openen in het actueel-forum levert je nou eenmaal dit soort opmerkingen op..
 
Waarschuw beheerder
als ze gaan zeiken en domme antwoorde geve,doen ze dat maar
lekker tegen hun eigen vriendjes en vriendinnetjes:S

en volgens mij vraag ik gewoon wat normaals ofniet soms?
en ja:( ik maak typ fouten,maar moet je daar dan weer zo zielig op gaan reageren.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je hebt een serieuze reactie gehad. misschien dat je daar beter naar kunt kijken? en als je alleen maar serieuze antwoorden verwacht, dan moet je niet op pf zijn. we zitten hier omdat we dat leuk vinden. niet om alleen elke keer serieus antwoord te geven.....en ik kan nou niet bepaald zeggen dat jouw forum onderwerpen elke keer zo serieus zijn..........
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 20:40:
en volgens mij vraag ik gewoon wat normaals ofniet soms?


tis niet een alledaagse vraag, maar ook niet iets wat de gemiddelde pf-er weet.. ik ook niet iig.
Maar tis gewoon nie verstandig om zo'n topic op pf te openen. Poespoes1984 heeft de uitleg al gegeven..
 
Waarschuw beheerder
ja dat weet ik ook wel dat ik niet altijd serieus ben,das maar goed ook.
maar ik ga niet op typ fouten letten van andere dat vind ik wel een beetje kinderachtig
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk in de tijd dat je hier antwoorden zit te geven en te lezen(losstaande van het feit dat je al een antwoord hebt) dat je het zelf ook wel op google had kunnen vinden
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
op het moment dat jij begint met het woord MAFKEES.... dan hoef je niet op verdere normale reacties te wachten. en dan krijg je ook een digitale trap terug in de vorm van 'leer typen'. snap je?

of zullen we in het chinees verdergaan?
 
Waarschuw beheerder
ja weet het ook al daar nie van,maar ik vind het wel zo toepaselijk om te reageren;)
ik denk dat ik me nu net zo veel als jou verveel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie zegt dat ik me verveel? ik probeer je iets uit te leggen
 
Waarschuw beheerder
ja als hij zegt dat ik een konijntje op me reet moet late zette dan vind ik hem een mafkees ja is dat zo raar dan?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je zegt zelf dat je die al hebt. dus wat zou het uitmaken?
 
Waarschuw beheerder
nou bedankt he voor het uitlegge ik ben weer een stuk wijzer
 
Waarschuw beheerder
nou moet ik dan wel op zulke antwoorde serieus reagere
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 21:23:
nou moet ik dan wel op zulke antwoorde serieus reagere


das het leuke hier. je kiest er zelf voor waar je op reageert of niet
 
Waarschuw beheerder
o oke
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
jij wil "som yong gai" op je luichaam laten zetten....?B)
 
Waarschuw beheerder
niiiiiihoooooou