kzou me toch maar eens afvragen wie er zielig bezig is. Jouw serieuze reacties op alles behalve serieuze opmerkingen bijvoorbeeld? En een dergelijk topic openen in het actueel-forum levert je nou eenmaal dit soort opmerkingen op..
als ze gaan zeiken en domme antwoorde geve,doen ze dat maar
lekker tegen hun eigen vriendjes en vriendinnetjes
en volgens mij vraag ik gewoon wat normaals ofniet soms?
en ja ik maak typ fouten,maar moet je daar dan weer zo zielig op gaan reageren.
(permanent verbannen)
je hebt een serieuze reactie gehad. misschien dat je daar beter naar kunt kijken? en als je alleen maar serieuze antwoorden verwacht, dan moet je niet op pf zijn. we zitten hier omdat we dat leuk vinden. niet om alleen elke keer serieus antwoord te geven.....en ik kan nou niet bepaald zeggen dat jouw forum onderwerpen elke keer zo serieus zijn..........
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 20:40:
en volgens mij vraag ik gewoon wat normaals ofniet soms?
tis niet een alledaagse vraag, maar ook niet iets wat de gemiddelde pf-er weet.. ik ook niet iig.
Maar tis gewoon nie verstandig om zo'n topic op pf te openen. Poespoes1984 heeft de uitleg al gegeven..
ja dat weet ik ook wel dat ik niet altijd serieus ben,das maar goed ook.
maar ik ga niet op typ fouten letten van andere dat vind ik wel een beetje kinderachtig
(permanent verbannen)
ik denk in de tijd dat je hier antwoorden zit te geven en te lezen(losstaande van het feit dat je al een antwoord hebt) dat je het zelf ook wel op google had kunnen vinden
(permanent verbannen)
op het moment dat jij begint met het woord MAFKEES.... dan hoef je niet op verdere normale reacties te wachten. en dan krijg je ook een digitale trap terug in de vorm van 'leer typen'. snap je?
of zullen we in het chinees verdergaan?
ja weet het ook al daar nie van,maar ik vind het wel zo toepaselijk om te reageren
ik denk dat ik me nu net zo veel als jou verveel
(permanent verbannen)
wie zegt dat ik me verveel? ik probeer je iets uit te leggen
ja als hij zegt dat ik een konijntje op me reet moet late zette dan vind ik hem een mafkees ja is dat zo raar dan?
(permanent verbannen)
je zegt zelf dat je die al hebt. dus wat zou het uitmaken?
nou bedankt he voor het uitlegge ik ben weer een stuk wijzer
nou moet ik dan wel op zulke antwoorde serieus reagere
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 21:23: