7076x bekeken
Vertel Wie heb je ontmoet en hij is dus getrouwd???
hahaha
(permanent verbannen)
Whehehehe wat een gelul allemaal. Ik heb het als barkeepertje meegemaakt toen ik 18 was. Echtpaar krijgt ruzie tijdens het stappen en manlief gaat naar huis en laat zn eega achter
Foute boel hoor.....
Alleen een beetje lullig als hij de volgende avond vriendelijk om een biertje vraagt......wel een ietwat schuldgevoel
Alleen een beetje lullig als hij de volgende avond vriendelijk om een biertje vraagt......wel een ietwat schuldgevoel
Je kan het ook zo bekijken hoe zou je het vinden als iemand sex had met jou man of vrouw....
Je kan het ook zo bekijken, hoe zou je het vinden als je getrouwd bent en je partner wil geen sex (of minder)met je (schijnt zo te zijn als je getrouwd bent) en een gewillige 21 jarige heeft wel interesse
Whehehehe wat een gelul allemaal. Ik heb het als barkeepertje meegemaakt toen ik 18 was. Echtpaar krijgt ruzie tijdens het stappen en manlief gaat naar huis en laat zn eega achterFoute boel hoor.....
HAAHHAHAHAHAHA Geniaal!! schitterend!!
Je kan het ook zo bekijken, hoe zou je het vinden als je getrouwd bent en je partner wil geen sex (of minder)met je (schijnt zo te zijn als je getrouwd bent) en een gewillige 21 jarige heeft wel interesse
Net of je daarmee je huwelijksproblemen oplost
ach als het een lekker ding is en hij komt naar mij toe ? dan is het toch zijn probleem en niet de mijne.
Nou als ik weet dat een vent getrouwd is duik ik er het nest niet mee in maar goed zo ben ik
of in dit geval zo ben ik niet
Andermans vent blijf je vanaf!! Bedenk me gewoon hoe ik het zou vinden als het mij zou gebeuren.....
uuuh ja maar dat ligt er aan hoe oud die zoon is, en mocht hij die leeftijd hebben dat hij er bij mag dan zal pa ook wel weer oud zijn zo......
Who cares als ie 14 is als ie maar likken.
Jij wel he loeder
(permanent verbannen)
Ten eerste omdat die man dan dus al veel ouder is *bah*
Op welke leeftijd trouwen mensen in jouw wereld?
(permanent verbannen)
ik bemoei me dr niet mee
Yeah right
Enne hoezo
zielig voor de getrouwde vrouw
Alsof vrouwen niet vreemd gaan
goedemorgem elfie
goedemiddag lekker ding
xxx
vind je dat lachwekkend? vast niet als t jezelf overkomt..
en gelukkig was die bitch mn vrouw niet, anders had k die vinger waar die ring om zat er persoonlijk vanaf gehakt
nou lachwekkend pff dat wil ik nou ook weer niet zeggen.
maar vind de meesten best schijnheilig overkomen hoor.
en trouwens, ja het is mezelf overkomen, voelde best kut.
maar die uitspraken van jou vind ik een beetje overdreven om het zo maar te zeggen.
om direct iemand een hoer te noemen vind ik raar ( ik heb er toevallig geen geld voor gekregen hahaha )
sandra
We hoeven niet naam en toe-naam te weten hoor
We hoeven niet naam en toe-naam te weten hoor
als jou man in zn dromen over ene sander begint te lullen dat weet jij waar je moet zoeken, das wel handig toch
nou lachwekkend pff dat wil ik nou ook weer niet zeggen.
maar vind de meesten best schijnheilig overkomen hoor.
en trouwens, ja het is mezelf overkomen, voelde best kut.
maar die uitspraken van jou vind ik een beetje overdreven om het zo maar te zeggen.
om direct iemand een hoer te noemen vind ik raar ( ik heb er toevallig geen geld voor gekregen hahaha )
ok slet dan
pas maar op... anders is t binnenkort soa elfje
zielig voor de getrouwde vrouw en eventuele kinderen in kwestie..
verder moet iedereen t zelf weten, ik bemoei me dr niet mee
Nou ik vind het niet normaal, het zou je zelf maar is overkomen!!!! Jij denkt gelukkig getrouwd te zijn ligt je vent een ander te naaien!!!
En zo is het ook
Maargoed, alsnog zijn er mensen die dat wel doen. Waarschijnlijk mensen zonder geweten en inlevingsvermogen
??? vent word volwassen
op de basissschool was t weleens leuk om vriendinnetjes af te pikken van anderen, schijnbaar zijn er een aantal in die trip blijven hangen... wie moet nu volwassen worden?
ik heb gelukkig wel verstand boven mn oogjes.
tot je de verkeerde tegenkomt, hoop voor je dat je nooit een gozer scoort met n vriendin zoals mn zusje..
als die erachter zou komen ,kwam die neukbeurt je erg duur te staan...
nee maar das meer een standaard praat van de man, vrouwen zijn al snel hoeren en sletten, das iets waar ik me best pissig om kan maken, mannen mogen genieten van alles op op hun pad komt en wij hebben direct een naam
nou dan maar een naam, maar ik geniet ook van alles wat op mn pad komt.
je hebt gelijk.. maar k bedoelde t gewoon voor de grap vandaar die knipoog.. k ga niet zomaar iemand beledigen en al zeker niet oordelen over mensen die k niet eens ken..
heb daar zelf ook n hekel aan
k ben t er alleen niet mee eens om iemand iets aan te doen waarvan je van jezelf weet dat je t zelf ook niet leuk zou vinden
daarbij snap ik al helemaal niet wat mensen erin zien om t met iemand te doen die al bezet is..
wie weet heeft diegene n uur van tevoren nog wat met z'n vriendin gedaan en zit jij er lekker aan te lolly-en..
erg smakelijk vind k die gedachte niet..
maar t kan aan mij liggen?
Probleem is alleen, dat veel mensen niet snappen, dat wat op je pad komt voor een groot deel verband houdt met je eigen instelling en houding.
De kans dat jij, als je geen probleem hebt met het feit dat mannen met jou vreemdgaan, een man treft die ook vreemd zal gaan als hij met jou heeft is aanzienlijk groter, dan als jij duidelijk laat merken dat je dat soort mannen liever negeert.
"Foute" mannen en vrouwen "zoeken" partners waarbij ze weten dat ze het kunnen flikken, ze hebben er een neusje voor
Kort en simpel samengevat: je krijgt waar je om vraagt
nee maar das meer een standaard praat van de man, vrouwen zijn al snel hoeren en sletten, das iets waar ik me best pissig om kan maken, mannen mogen genieten van alles op op hun pad komt en wij hebben direct een naam
Je klinkt erg gesfrusteerd op het andere forum ook al. Ga uit van je eigen kracht en let niet te veel op anderen zou ik zeggen.
De kans dat jij, als je geen probleem hebt met het feit dat mannen met jou vreemdgaan, een man treft die ook vreemd zal gaan als hij met jou heeft is aanzienlijk groter, dan als jij duidelijk laat merken dat je dat soort mannen liever negeert
ja das helemaal waar, ik ben laatst nog op mn bek gegaan. had een leuke jongen leren kennen, maar bleek al heel lang een vriendin te hebben, voelde kloten.
maar goed ik ben ook niet op een relatie uit.
indrukwekkend allemaal...
ja echt wel
maar goed ik ben ook niet op een relatie uit.
had een leuke jongen leren kennen, maar bleek al heel lang een vriendin te hebben, voelde kloten.
Voor mijn gevoel komen die 2 dingen niet helemaal overeen ?
Waarom zou je je klote voelen, als je niet op een relatie uit bent ?
Je had blijkbaar andere plannen/wensen/ideeen met hem dan enkel lol ?
Verder snap ik trouwens ergens wel, dat als je enkel op zoek bent naar lol, je er niet echt wakker van kan liggen dat diegene waar je lol mee hebt al een partner heeft.
Die persoon die vreemgaat is sowieso al een fout persoon, of die dat nu met jou of een ander doet.
Het is niet zo, dat als jij het niet zou doen een ander het niet zou doen, die persoon heeft blijkbaar behoeftes die niet overeen komen met zijn "burgelijke staat"
zielig. héél zielig.
Voor mijn gevoel komen die 2 dingen niet helemaal overeen ?
Waarom zou je je klote voelen, als je niet op een relatie uit bent ?
nou we zouden het gewoon leuk hebben ( zonder een relatie , dat kan tegenwoordig )maar hij had moeten vertellen dat hij een vriendin had, dan was het mijn keus geweest om met hem door te gaan ( als hij het had verteld dan waren we ook wel verder gegaan ) ik heb gewoon een hekel aan liegen en daarom voelde het kloten.
nou we zouden het gewoon leuk hebben ( zonder een relatie , dat kan tegenwoordig )maar hij had moeten vertellen dat hij een vriendin had, dan was het mijn keus geweest om met hem door te gaan ( als hij het had verteld dan waren we ook wel verder gegaan ) ik heb gewoon een hekel aan liegen en daarom voelde het kloten.
je moet niet zo zielig zitten doen.. als je ooit n vriend heb en je komt erachter dat hij t zelfde doet als die gozers waar jij t mee doet ,pas dan weet je hoe t is om je echt klote te voelen..
pas dan kun je erover praten
en hou op over die bullshit van 'ik heb n hekel aan liegen'anders had je die gozers wel de waarheid verteld ,die liegen namelijk ook..
weet je wat t met jou is? jij haat liegen als t tegen je gebruikt word.. eerder niet. zolang t maar niet ten koste gaat van jou...
zoiets noemen ze egoistisch
hou er maar over op want zo weet heel pf dalijk hoe jij bent ,je zet jezelf behoorlijk voorschut
nou we zouden het gewoon leuk hebben ( zonder een relatie , dat kan tegenwoordig )
Gewoon lol hebben houdt in, dat je NIKS mag verwachten, anders heet het een relatie ..
Dan moet je dus ook niet zeuren dat ie liegt of over wat ie verder uitspookt, vind ik dan.
Ik ben wat dat betreft heel zwart-wit!
Je wil wel lusten en geen lasten, of je wilt het helemaal, niet dat tussengekloot
je moet niet zo zielig zitten doen..
sorry maar er is maar 1 die hier zielig zit te doen, ....en dat ben jij zelf, maar goed als je medelijden wil, kan je krijgen hoor, ik heb het namelijk heel erg met jou te doen.
weet je wat t met jou is? jij haat liegen als t tegen je gebruikt word.. eerder niet. zolang t maar niet ten koste gaat van jou...
zoiets noemen ze egoistisch
ja ik geef toe, ik denk ook alleen maar aan mezelf, niks mis mee toch. het is nu eenmaal MIJN leven en leef het zoals ik dat wil, en dus maakt het me helemaal niks uit wat JIJ hier nu van vind, misschien moet jij ook eens beginnen met TE LEVEN, daar word je een stuk gelukkiger van dan andere mensen te wijzen op hun mis stapjes ( haha )
laatste aanpassing
hou er maar over op want zo weet heel pf dalijk hoe jij bent ,je zet jezelf behoorlijk voorschut
ps ik ga een discussie niet uit de weg hoor in tegendeel
dit is mn favoriete topic geworden.
en ach mezelf voor schut zetten omdat ik de waarheid zeg ?
ja ?
weet je het zeker ?
nou eigenlijk wel, ook ik moet toe geven dat het eigenlijk niet kan, maar door dat dit regelmatig voorkomt( vreemd gaan he ) is er ook weer veel werkgelegenheid voor de ambtenaars, anders zaten zij uit hun neus te eten en er ontstaan weer nieuwe huwelijken,
zo haal het positieve uit de negatieve
wouw goed gesproken of niet
hahahhahaha
lijkt me dat je zat ongetrouwde mensen kunt mee krijgen, heb je het echt niet van die gasten nodig
Inderdaad.
Zelfs al is het een slecht huwelijk...
Ik zou er voor mezelf al niets mee willen, niet alleen voor de sex en niet serieus..
Omdat het lullig is voor die ander, daar ga ik niet tussen zitten, ook al heb ik niets met die ander te maken...
ik denk dat er veels niet voor word gekozen , maar dat t
soms gewoon gebeurt
Je kan er ook voor kiezen om het niet te laten gebeuren,
kwestie van wilskracht ( en een beetje sterk in je schoenen staan)
Volgens mij gebeurd zoiets echt niet als jij er uit principe al heel sterk tegen bent...
sorry maar er is maar 1 die hier zielig zit te doen, ....en dat ben jij zelf, maar goed als je medelijden wil, kan je krijgen hoor, ik heb het namelijk heel erg met jou te doen.
integendeel.. k hoef geen medelijden ,zou niet weten waar k dat voor nodig zou hebben?
k heb juist medelijden met jou.. IK verlaag me niet tot dat niveau
ja ik geef toe, ik denk ook alleen maar aan mezelf, niks mis mee toch. het is nu eenmaal MIJN leven en leef het zoals ik dat wil, en dus maakt het me helemaal niks uit wat JIJ hier nu van vind, misschien moet jij ook eens beginnen met TE LEVEN, daar word je een stuk gelukkiger van dan andere mensen te wijzen op hun mis stapjes ( haha )
dus met andere woorden ik leef niet omdat k niet zo'n egoist als jou ben?
nou sorry hoor ,maar k hoef g1 wijf van n ander.. heb er liever eentje voor mezelf
schijnbaar is dat voor jou te moeilijk..
ps ik ga een discussie niet uit de weg hoor in tegendeel
dit is mn favoriete topic geworden.
en ach mezelf voor schut zetten omdat ik de waarheid zeg ?
dit hoeft helemaal g1 discussie te zijn.. jij vind t normaal en ik niet.
daar zijn we over uitgesproken...
zeg alleen dat je verkeerd bezig bent ,vind t heel wanhopig overkomen!
en hoop dat je nooit de verkeerde tegenkomt.. dat zou ik heel zielig voor je vinden
not done!! zijn kerels zonder ballen in mijn ogen, als je t lef hebt om vreemd te gaan, ben dan ook zo'n held om een punt achter je huidge relatie te zetten. het kwetst mensen verschrikkelijk...
en die dames die t wel doen en er nog vanaf weten ook, die gun ik van harte ook zo'n kerel....lager kun je niet gaan
en die dames die t wel doen en er nog vanaf weten ook, die gun ik van harte ook zo'n kerel....lager kun je niet gaan
laatste aanpassing
not done!! zijn kerels zonder ballen in mijn ogen, als je t lef hebt om vreemd te gaan, ben dan ook zo'n held om een punt achter je huidge relatie te zetten. het kwetst mensen verschrikkelijk...
mensen, het is duidelijk.
sex met getrouwde mannen MAG niet, tenzij jij zijn ring draagt
slotje
exactly
dat verschilt echt per geval, per persoon, per relatie ec...
Ik denk dat het grootste verschil in iemands persoonlijkheid ligt...
sex met getrouwde mannen MAG niet, tenzij jij zijn ring draagt
Duh
slotje
laatste aanpassing
dit hoeft helemaal g1 discussie te zijn.. jij vind t normaal en ik niet.
daar zijn we over uitgesproken...
zeg alleen dat je verkeerd bezig bent ,vind t heel wanhopig overkomen!
en hoop dat je nooit de verkeerde tegenkomt.. dat zou ik heel zielig voor je vinden
ik moet zeggen, ik blijf om je lachen hoor pffff
ik vind het enorm zielig voor wat ze jou heeft aangedaan, echt waar.
maar ik begrijp haar wel, ik zou het ook niet zolang uit houden bij geloof ik
donateur
ik doe niet aan trio's kwartetjes etc.
ik ook niet in een serieuze vaste relatie......heb ik nu dus niet dus kan lekker me gang gaan8)
my lips are sealed
mede uit eigen belang
whahahha mooi zo
donateur
maar als men in hun eigen relatie goede afspraken hebben, waarom niet ?
heb het 1 x gedaan in me relatie...noooooit meer....maar goed daar leer je van
ik persoonlijk zou absoluut geen trio willen.
ook niet als je vrijgezel zou zijn en een scharrel had die bi is
heb het 1 x gedaan in me relatie...noooooit meer....maar goed daar leer je van
ik WIL het niet meemaken.
ik hou van me mop, en sex is vor mij een heel speciaal iets.
iets tussen haar en mij.
daar zal nooit iemand tussen komen.
ook niet als je vrijgezel zou zijn en een scharrel had die bi is
dat is ene ander verhaal.
dan misschien wel.
maar nu absoluut niet.
ik moet zeggen, ik blijf om je lachen hoor pffff
ik vind het enorm zielig voor wat ze jou heeft aangedaan, echt waar.
maar ik begrijp haar wel, ik zou het ook niet zolang uit houden bij geloof ik
haha k ook om jou ---> wat laat jou deze onzin denken ? je maakte niet eens n kans bij mij
dit niet weer persoonlijk opvatten he? val gewoon niet op vrouwen met zo'n lage eigenwaarde
ik vermoed knie hoogte
nou .. heel LOW !! vraag maar aan goa elfje
Tja ze moet het geheel zelf weten en het intreseert me niks wat zij doet...maar ik noem het vooral triest
Want je bent gewoon letterlijk 2de keus als je dat doet
En btw ik val niemand persoonlijk aan maar dit is mijn mening geld ook voor de kerels...vrouwen lachen je ook uit zo is het gewoon
laatste aanpassing
Tja ze moet het geheel zelf weten en het intreseert me niks wat zij doet...maar ik noem het vooral triest
zo is t maar net ..
Want je bent gewoon letterlijk 2de keus als je dat doet en niks meer en op den duur ben je gewoon niets meer voor mannen omdat je zo makkelijk bent....ze lachen je gwoon uit en ik kan het weten want ik hoor vaak zat verhalen van kerels die hun wijfie belazeren of belazerde en die liggen helemaal in een deuk om zo'm sletje
precies ,maargoed ..dat wil er eentje maar niet begrijpen!
En btw ik val niemand persoonlijk aan maar dit is mijn mening geld ook voor de kerels...vrouwen lachen je ook uit zo is het gewoon
deed k ook niet ,t werd alleen wel persoonlijk opgevat
precies ,maargoed ..dat wil er eentje maar niet begrijpen!
deed k ook niet ,t werd alleen wel persoonlijk opgevat
ja uhm...AMEN dan maar he...je lijkt de Admin van dit topic wel te worden...je standpunt is wel duidelijk nu hoor...
en ik val ook niemand aan nu he...ben altijd de liefste
haha k ook om jou ---> wat laat jou deze onzin denken ? je maakte niet eens n kans bij mij
dit niet weer persoonlijk opvatten he? val gewoon niet op vrouwen met zo'n lage eigenwaarde
misschien moet jij ff topic " Blank of niet"lezen
laatste aanpassing
ja uhm...AMEN dan maar he...je lijkt de Admin van dit topic wel te worden...je standpunt is wel duidelijk nu hoor...
en ik val ook niemand aan nu he...ben altijd de liefste
many thnx ,zie t als n compliment
hmzz AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAltijd ???
ja
nee nee moet je ff terug lezen
ok
vertel ....ga ik door voor de slagroom taart ?
helaas...alleen maar getrouwde mannetjes uit te delen
maar toch w8 k nog vol verw8ting op n reactie van (nu al een van mn favorieten).. goa elfje
thnxx
you're welcome
laatste rondje ruziemakers
het is tijd, de hoogste tijd
Idd iedereen moet het voor zich zelf weten ik mn mening al gegeven en goa elfje absoluut niet afzeiken...
idd NIET doen, laat iedereen lekker in zijn of haar waarde.
zolang ze jouw vent niet neukt haha.
nee jo gaat toch door ,wij horen ook graag wat jij er van vind
ik vind getrouwde mannen wel lekker maar als ik dat zeg ben ik een slet en een hoer en uuuuuuuuuuuh ff terug lezen hoor wat ik nog meer ben.
MAAR ik moet zeggen dat ik van te voren niet wist dat ze getrouwd waren ( zo is het dan mijn fout ???????? )
dacht het niet
slet en een hoer en
die zitten voor ramen , jij toch niet??
wist dat ze getrouwd waren ( zo is het dan mijn fout ???????? )
waar slaat die; nou weer op. als je met een getrouwd iemand mee gaat en je weet dat niet , is dat zijn probleem en niet dat van jou, moet hij dat van te voren maar zeggen.
die zitten voor ramen , jij toch niet??
nee nog niet hahahahah nee grapje
waar slaat die; nou weer op. als je met een getrouwd iemand mee gaat en je weet dat niet , is dat zijn probleem en niet dat van jou, moet hij dat van te voren maar zeggen.
nee idd en als hij mij het had verteld dan was het mijn keus geweest ( en was ik waarschijnlijk ook wel met hem mee gegaan )hij was onweerstaanbaar ....sorry
getrouwde manne? die zijn getrouwd dus ja lkkr zow late 
mjah maar als iemand mij zijn bezit zou noemen zou ik dat echt niet tof vinden hoorkheb nog altijd een eigen willetje he
het is bij wijze van; zo letterlijk moet je het ook weer niet nemen.
Maar iemand hoort wel bij je dan, is deel van je.
En als iemand mijn wijffie probeerd te versieren en ze disst hem keihard dan dacht ik; Das nou mijn vrouwtje
Tuurlijk is het geen echt eigendom, logisch, anders zou je er wel een bonnetje en een handleiding bij krijgen
een bezit is een aanschaf van materiele spullen zoals auto etc.
geen mensen.
dat bedoel ik jah
Toch wel
*gaat snel de zweep en de ketting halen*
krijg ik dan eindelijk eens een ketting die vanuit de keuken WEL tot de woonkamer komt?
vind van de keuken naar de slaapkamer wel lang genoeg
dan moet ik eerst een trap op dus jiehoeeeeeee eindelijk langere ketting *feestjuh bouwt en polonaise loopt in dur eentjuh* *steeds achter aan sluit* argh, kutketting, drect in de knoop
Waarschijnlijk niet alleen bij sommige mannen
mjah kheb ze nonnie allemaal uitgeprobeerd dus dat zouk niet weten
dan moet ik eerst een trap op dus jiehoeeeeeee eindelijk langere ketting *feestjuh bouwt en polonaise loopt in dur eentjuh* *steeds achter aan sluit* argh, kutketting, drect in de knoop
de berekeningen waren van mij huis en dan is je ketting hooguit 4 meter
de berekeningen waren van mij huis en dan is je ketting hooguit 4 meter
kben 1 meter 60 dus dan kan ik 2 keer achter mezelf aansluituh in die polonaise....how neej, w8...dan zouk een horizontale polonaise doen
ja zoiets!!!
jij snapt mij ook altijd
bonnetje en een handleiding bij krijgen
zou wel makkelijk zijn, niet goed geld terug
Ja hoor
maar veel mannen willen geen moeite doen om een vrouw te proberen te begrijpen dat is het
klopt
en dan maar vragen waarom de vrouw gaat zeuren.
i.p.h
maar kheb geen platte kop, dus je biertjuh mag je zelf vasthouduh!
deze is echt temakkelijk (een voorzet voor open doel )
khad eerder die iph opmerking kunnuh raduh dan wat je over muh nummertjuhsopmerking wilde zeggen heur ghehe, en trouwens, voetballuh kank ook nie
maar kheb geen platte kop, dus je biertjuh mag je zelf vasthouduh!
ik drink zowiezo niet
khad eerder die iph opmerking kunnuh raduh dan wat je over muh nummertjuhsopmerking wilde zeggen heur ghehe
ik ben gewoon goed, schut ze uit mn mauw (en heb geen eens mauwen
voetballuh kank ook nie
ken je wel met ballen en een paal omgaan
ik ben gewoon goed, schut ze uit mn mauw (en heb geen eens mauwen )
mauwen moet je ook aan mij overlaten
ken je wel met ballen en een paal omgaan (shit floepte er uit)
en dan vraag je aan MIJ of ik met een paal ken omgaan terwijl jij um duruit laat floepuh
mauwen moet je ook aan mij overlaten
heb je dan ook een overal, want vind pijpen dan toch leuker
en dan vraag je aan MIJ of ik met een paal ken omgaan terwijl jij um duruit laat floepuh
ja komt omdat ik niet weet hoe je bal behandeling is
want vind pijpen dan toch leuker
ghehe jij mag van mij pijpen heur
ja komt omdat ik niet weet hoe je bal behandeling is
klaat ze meestal links liggen, en kben rechts dus ze zitten niet op mijn helft zegmaar
ghehe jij mag van mij pijpen heur
klaat ze meestal links liggen, en kben rechts dus ze zitten niet op mijn helft zegmaar
dat klinkt al gevaarlijkspel en daar ken je een rooie kaart voor krijgen hoor
komen dagelijks honderden getrouwde mannen.
krijg je betaald en mag je neuken ..beter kan niet ,tog
sorry je bent te laat, ik heb al een andere werkgeven zie topic, Hoerenlopers of hoeren alleen wie het is mag reageeren".
zo als je nou iets eerder was geweest had ik je aanbod graag aan genomen.............shit hoor, heb ik weer
sorry je bent te laat, ik heb al een andere werkgeven zie topic, Hoerenlopers of hoeren alleen wie het is mag reageeren".
zo als je nou iets eerder was geweest had ik je aanbod graag aan genomen.............shit hoor, heb ik weer
g1 probleem ,no hard feelings ..mocht je je bedenken dan hoor k 't graag
Tuurlijk is het geen echt eigendom, logisch, anders zou je er wel een bonnetje en een handleiding bij krijgen
dat is dus wat ik altijd mis... hmmm... !!!
anders zit er natuurlijk garantie op en een inruilmogelijkheid...
als dat er maar wel bij mn kinderen bij zit...
wederom een grapje...
Als het een lekkere geile vent is, why not?
toch wel grappig hoe nuchter sommige dames hierover denken maar t zou ze zelf s moeten overkomen dat de vent 8ter hun rug n ander wijf neukt ,dan hebben wij t gedaan ..terwijl t andersom voor jullie(in jullie voordeel)g1 f*ck uitmaakt
helemaal waar...
wij vrouwen lullen en kletsen altijd in ons eigen straatje en hoe het ons uitkomt...
en wij vrouwen hebben altijd gelijk...
laatste aanpassing
Vind het niet kunnen van allebei de kanten niet, die kerel is te laf om zijn relatie eerst te verbreken en de dame in kwestie ligt gewoon wetens en willens te wippen met een kerel die bezet is 
Lekker idee ook dat hij de avond ervoor misschien nog wel eerst even zijn eigen vrouw heeft lopen wippen en daarna bovenop jou kruipt
Maar goed het zal toch wel een kick opleveren aangezien het zooo vaak voorkomt, ik denk maar zo:
What goes around comes around
Lekker idee ook dat hij de avond ervoor misschien nog wel eerst even zijn eigen vrouw heeft lopen wippen en daarna bovenop jou kruipt
Maar goed het zal toch wel een kick opleveren aangezien het zooo vaak voorkomt, ik denk maar zo:
What goes around comes around
K vin t echt nie kunne zou t nooit in me hoofd halen wil liever iemand die alleen van mij is
van vrouwen of mannen die al iemand hebben..daar moet je vanaf blijven...heb een beetje respect voor je mede-mens en geef je niet zo snel over aan je geilheid
En zo is het maar net, gewoon AFBLIJVEN!!!
Uitspraak van NL-TRIPPER-NL op woensdag 10 mei 2006 om 13:58:
K vin t echt nie kunne zou t nooit in me hoofd halen wil liever iemand die alleen van mij is
Ja snap ik, je zou er maar gevoel voor krijgen, komt ie jou neuken en gaat daarna naar huis zn vrouw neuken
ik zou helemaal gek worden!!!
Zo opckers wel maar tegenwoordig gebeurd dat vaak hoor dan worden ze hun vrouw zat en gaan ze naar een ander
zou ik helemaal niet willen. is hetzelfde als een jongen of een meisje vreemd zou gaan, lekker met een ander neuken, en dan later met je eigen schatje. bah bah
geen idee nooit gedaan en ook niet van plan 
oh absoluut, het werd akelig stil hier, en heb je nog een getrouwde vrouw geneukt ?
vertel een eerlijk ( ik zal het voor me houden oke )
hahahaha
nou vooruit.. toevallig vandaag ,k was verdomme net klaar.. komt die vent binnen .. resultaat is dat k nu n dik oog heb en mank loop..
en jij maar zeggen dat je r nix van voelt ..
nou vooruit.. toevallig vandaag ,k was verdomme net klaar.. komt die vent binnen .. resultaat is dat k nu n dik oog heb en mank loop..
en jij maar zeggen dat je r nix van voelt ..
oh nou ik voelde genoeg hoor maar niet wat jij nu voelt hahahahha
maar hoe was het nou met een getrouwe vrouw ? valt best mee he
vies.
vies ? wat als hij nou geen ring om heeft dan weet jij niet of hij getrouwd is en dus weet jij niet of het vies is
daar kom je wel overheen hoor
ja hoor was ook maar n grapje ,maar ga vandaag s vroeg naar bed .. goa , k spreek je snel ..we zullen nog wel vaker discussies hebben hier op pf ,je weet dat k t niet persoonlijk bedoel maar bekvechten met jou vind k wel leuk
ja hoor was ook maar n grapje ,maar ga vandaag s vroeg naar bed .. goa , k spreek je snel ..we zullen nog wel vaker discussies hebben hier op pf ,je weet dat k t niet persoonlijk bedoel maar bekvechten met jou vind k wel leuk
haha ja das wederzijds hoor discussie's zijn alleen maar goed toch en wij gaan ze niet uit de weg hahah
maar slaap lekker
,geef gewoon antwoordt terug, heb daar geen probleem mee ze kunnen het krijgen
nee idd als ik niet tegen kritiek zou kunnen dan moet ik hier ook niet melden dat ik geen probleem heb met een getrouwde vent, zo ik ben dol op discussie's hahahaha
en getrouwde mannen ( de lusten maar niet de lasten en geen gezeik want dan gaan ze maar terug naar het vrouwtje )
laatste aanpassing
vriendin van me heeft het
laatst gedaan
het was zelfs haar eerste keer.
die man is goeie vriend van haar ouders
en zei heeft er mee liggen krikken
hij heeft 2 kinders en is al 20 jaar getrouwd.
vind het ziek van die man dat die van
dat meisje gebruik heeft gemaakt
heb geen respect voor zulke mensen.
laatst gedaan
vriendin van me heeft het
laatst gedaan
bah bah..... maar ook cheap van je vrindin
hoihoi moet ff zeggen dat toen ik nog getrouwd was heb ik het met verschillende mannen gedaan was spannend en opwindend jammer lig nu in scheiding tja laat ook 2 kinderen achter mijn fout zeg maar zo lang leve de LOL
het is maar wat het je waard is geweest.
lol in ruil voor een scheiding?? een deal van kus me klote
jammer dat je huwelijk schijnbaar zonder die spanning, opwinding en lol bestond.
maar dan nog vind ik vreemd gaan een slap excuus.
Nou ik vind het niet normaal, het zou je zelf maar is overkomen!!!! Jij denkt gelukkig getrouwd te zijn ligt je vent een ander te naaien!!!
Gelukkig?
Ik denk dat ze in zo'n huwelijk alles behalve gelukkig zijn, als hij of zij vreemd gaat
Allemaal schijn
Als hij vreemdgaat omdat hij geen sex meer krijgt. Zit er iets heel goed fout in het huwelijk, dus loopt het toch al op de klippen
maar voelde me wel erg schuldig. Niet voor herhaling vatbaar dus
lullig is dat!
Heb een keer een geweldige date gehad met een hele leuke vent, was zeker voor herhaling vatbaar. Achteraf hoorde ik dat hij getrouwd was. Wel balen, maar jammer.
En wat een zak dat hij dat niet even gezegd had
Heel fout.. echt heel fout. Als je het weet tenminste. Stel je voor de jij de vrouw bent bij wie het gebeurd.
Heel fout.. echt heel fout. Als je het weet tenminste. Stel je voor de jij de vrouw bent bij wie het gebeurd.
idd,als ik t zou weten,..maar bijna alle vrouwen hier zeggen dat ze t niet zouden doen,maar waarom hebben zoveel getrouwde mannen,of degene met een relatie dan zoveel buiten echtelijke relaties,of duiken ze het bed in met een vrouw voor 1(of mneerdere) nacht(en)??!Er zijn genoeg vrouwen die zoiets overkomt,dat ze zo'n man treffen.Als die vent je helemaal gek maakt,n je het idee geeft zijn vrouw/vriendin aan de kant te zetten voor jou,kom op,.. dan kan je mij niet wijs maken dat als je zo'n kerel echt leuk vind en verliefd bent enzo,je niks met hem uitspookt..Als je niks om hem geeft en het alleen om een wilde nacht doet,tja dan vind ik ook dat je beter diegene voor die ene nacht kunt pakken die geen bagage met zich meesleept,maar ik geef eerlijk toe,als ik een man tegen kom waar ik echt om geef en verliefd op zou zijn,dan zou ik denk ik de verleiding ook niet kunnen weerstaan,al zou ik hem wel dwingen een keuze te maken,ik ben en blijf geen leuk speeltje die hij zo nu en dan eens erbij kan pakken als hij thuis niet aan zn trekken komt.Ik hoop niet dat ik ooit zo'n vrouw zal zijn die bedrogen wordt door dr vent.En zou ook niet echt een goed woord over hebben voor diegene waar hij me mee zou bedriegen,maar hoe dan ook is die kerel de grootste lul,met de grootste fout,die moet een trap onder zn reet krijgen.
maar hoe dan ook is die kerel de grootste lul,met de grootste fout,
klopt, die kerel zit het meeste fout.Als je niet weet dat die man getrouwd is, dat is natuurlijk anders.. Als je het niet weet kun je er ook weinig aan doen. Maar ik zou ook niets met een getrouwde kerel willen.
klopt, die kerel zit het meeste fout.Als je niet weet dat die man getrouwd is, dat is natuurlijk anders.. Als je het niet weet kun je er ook weinig aan doen. Maar ik zou ook niets met een getrouwde kerel willen.
Inderdaad.
Is ook easy volgens mij als je meteen afstand kan nemen dan.
Als jeb lijft hangen of je komt er pas later achter is het ook moeilijker om er mee te kappen denk ik.
Voor mij is het gewoon een principe-kwestie.
Ik wil niet iemand die van een ander is, zelfs niet voor een nachtje, dan maar een nachtje met iemand die niet van iemand is.
Ten tweede, ik wil iemands nummer 1 zijn als het om een relatie of wat dan ook gaat..
Besides, wat als je echt verliefd word en niet meer zonder die man gaat kunnen? dan zit je met de gebakken peren
Voor mij zijn dat zat redenen om er niet aan te beginnen
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
walgelijk! zoiets doe je gewoon niet!!
behalve als je zelf met hem getrouwd bent natuurlijk
Nee je zelf voor zo wat te laten gebruiken dat is tof
Het is maar waar je warm voor loopt
Inderdaad!
Wat goedkoop van mensen om dat te doen... jezelf als één of ander stuk vlees weggeven aan een getrouwd iemand!
En als je het dan al doet en jezelf zo stoer vindt, wees dan ook zo stoer om een punt te zetten achter je relatie waarin je iemand toch alleen maar kwetst!
Dan kun je neuken wie je wil en ziektes oplopen zonder dat iemand anders daar ongevraagd de dupe van wordt!!
Ik vind het goedkoop en smerig!
Goh, het lijkt wel alsof alleen getrouwde mannen vreemd kunnen gaan terwijl ik toch met 2 verschillende getrouwde vrouwen als vrije man) meer dan een jaar iets heb gehad. Zij wilden het graag, hun mannen gaven hen de ruimte, hadden zelf die behoefte niet en voor mij kwam het op een goed moment voorbij want door werk, andere functie en veel cursussen had ik absoluut geen tijd voor een relatie. Nooit schuldig over gevoeld, beide partijen hebben genoten.

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)

![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)