Vertel Wie heb je ontmoet en hij is dus getrouwd???
Je kan het ook zo bekijken hoe zou je het vinden als iemand sex had met jou man of vrouw....
Whehehehe wat een gelul allemaal. Ik heb het als barkeepertje meegemaakt toen ik 18 was. Echtpaar krijgt ruzie tijdens het stappen en manlief gaat naar huis en laat zn eega achterFoute boel hoor.....
Alleen een beetje lullig als hij de volgende avond vriendelijk om een biertje vraagt......wel een ietwat schuldgevoel
Je kan het ook zo bekijken, hoe zou je het vinden als je getrouwd bent en je partner wil geen sex (of minder)met je (schijnt zo te zijn als je getrouwd bent) en een gewillige 21 jarige heeft wel interesse
ach als het een lekker ding is en hij komt naar mij toe ? dan is het toch zijn probleem en niet de mijne.
uuuh ja maar dat ligt er aan hoe oud die zoon is, en mocht hij die leeftijd hebben dat hij er bij mag dan zal pa ook wel weer oud zijn zo......
Jij wel he loeder
Ten eerste omdat die man dan dus al veel ouder is *bah*
ik bemoei me dr niet mee
zielig voor de getrouwde vrouw
goedemorgem elfie
vind je dat lachwekkend? vast niet als t jezelf overkomt..
en gelukkig was die bitch mn vrouw niet, anders had k die vinger waar die ring om zat er persoonlijk vanaf gehakt
sandra
We hoeven niet naam en toe-naam te weten hoor
nou lachwekkend pff dat wil ik nou ook weer niet zeggen.
maar vind de meesten best schijnheilig overkomen hoor.
en trouwens, ja het is mezelf overkomen, voelde best kut.
maar die uitspraken van jou vind ik een beetje overdreven om het zo maar te zeggen.
om direct iemand een hoer te noemen vind ik raar ( ik heb er toevallig geen geld voor gekregen hahaha )
zielig voor de getrouwde vrouw en eventuele kinderen in kwestie..
verder moet iedereen t zelf weten, ik bemoei me dr niet mee
Nou ik vind het niet normaal, het zou je zelf maar is overkomen!!!! Jij denkt gelukkig getrouwd te zijn ligt je vent een ander te naaien!!!
??? vent word volwassen
ik heb gelukkig wel verstand boven mn oogjes.
nee maar das meer een standaard praat van de man, vrouwen zijn al snel hoeren en sletten, das iets waar ik me best pissig om kan maken, mannen mogen genieten van alles op op hun pad komt en wij hebben direct een naam
nou dan maar een naam, maar ik geniet ook van alles wat op mn pad komt.
nee maar das meer een standaard praat van de man, vrouwen zijn al snel hoeren en sletten, das iets waar ik me best pissig om kan maken, mannen mogen genieten van alles op op hun pad komt en wij hebben direct een naam
De kans dat jij, als je geen probleem hebt met het feit dat mannen met jou vreemdgaan, een man treft die ook vreemd zal gaan als hij met jou heeft is aanzienlijk groter, dan als jij duidelijk laat merken dat je dat soort mannen liever negeert
indrukwekkend allemaal...
maar goed ik ben ook niet op een relatie uit.
had een leuke jongen leren kennen, maar bleek al heel lang een vriendin te hebben, voelde kloten.
Voor mijn gevoel komen die 2 dingen niet helemaal overeen ?
Waarom zou je je klote voelen, als je niet op een relatie uit bent ?
nou we zouden het gewoon leuk hebben ( zonder een relatie , dat kan tegenwoordig )maar hij had moeten vertellen dat hij een vriendin had, dan was het mijn keus geweest om met hem door te gaan ( als hij het had verteld dan waren we ook wel verder gegaan ) ik heb gewoon een hekel aan liegen en daarom voelde het kloten.
nou we zouden het gewoon leuk hebben ( zonder een relatie , dat kan tegenwoordig )
je moet niet zo zielig zitten doen..
weet je wat t met jou is? jij haat liegen als t tegen je gebruikt word.. eerder niet. zolang t maar niet ten koste gaat van jou...
zoiets noemen ze egoistisch
hou er maar over op want zo weet heel pf dalijk hoe jij bent ,je zet jezelf behoorlijk voorschut
ja ?
weet je het zeker ?
lijkt me dat je zat ongetrouwde mensen kunt mee krijgen, heb je het echt niet van die gasten nodig
ik denk dat er veels niet voor word gekozen , maar dat t
soms gewoon gebeurt
sorry maar er is maar 1 die hier zielig zit te doen, ....en dat ben jij zelf, maar goed als je medelijden wil, kan je krijgen hoor, ik heb het namelijk heel erg met jou te doen.
ja ik geef toe, ik denk ook alleen maar aan mezelf, niks mis mee toch. het is nu eenmaal MIJN leven en leef het zoals ik dat wil, en dus maakt het me helemaal niks uit wat JIJ hier nu van vind, misschien moet jij ook eens beginnen met TE LEVEN, daar word je een stuk gelukkiger van dan andere mensen te wijzen op hun mis stapjes ( haha )
ps ik ga een discussie niet uit de weg hoor in tegendeel
dit is mn favoriete topic geworden.
en ach mezelf voor schut zetten omdat ik de waarheid zeg ?
not done!! zijn kerels zonder ballen in mijn ogen, als je t lef hebt om vreemd te gaan, ben dan ook zo'n held om een punt achter je huidge relatie te zetten. het kwetst mensen verschrikkelijk...
en die dames die t wel doen en er nog vanaf weten ook, die gun ik van harte ook zo'n kerel....lager kun je niet gaan
not done!! zijn kerels zonder ballen in mijn ogen, als je t lef hebt om vreemd te gaan, ben dan ook zo'n held om een punt achter je huidge relatie te zetten. het kwetst mensen verschrikkelijk...
en die dames die t wel doen en er nog vanaf weten ook, die gun ik van harte ook zo'n kerel....lager kun je niet gaan
dat verschilt echt per geval, per persoon, per relatie ec...
sex met getrouwde mannen MAG niet, tenzij jij zijn ring draagt
slotje
dit hoeft helemaal g1 discussie te zijn.. jij vind t normaal en ik niet.
daar zijn we over uitgesproken...
zeg alleen dat je verkeerd bezig bent ,vind t heel wanhopig overkomen!
en hoop dat je nooit de verkeerde tegenkomt.. dat zou ik heel zielig voor je vinden
ik doe niet aan trio's kwartetjes etc.
my lips are sealed
mede uit eigen belang
maar als men in hun eigen relatie goede afspraken hebben, waarom niet ?
ik persoonlijk zou absoluut geen trio willen.
heb het 1 x gedaan in me relatie...noooooit meer....maar goed daar leer je van
ook niet als je vrijgezel zou zijn en een scharrel had die bi is
ik moet zeggen, ik blijf om je lachen hoor pffff
ik vind het enorm zielig voor wat ze jou heeft aangedaan, echt waar.
maar ik begrijp haar wel, ik zou het ook niet zolang uit houden bij geloof ik
ik vermoed knie hoogte
nou .. heel LOW !! vraag maar aan goa elfje
Tja ze moet het geheel zelf weten en het intreseert me niks wat zij doet...maar ik noem het vooral triest
Want je bent gewoon letterlijk 2de keus als je dat doet en niks meer en op den duur ben je gewoon niets meer voor mannen omdat je zo makkelijk bent....ze lachen je gwoon uit en ik kan het weten want ik hoor vaak zat verhalen van kerels die hun wijfie belazeren of belazerde en die liggen helemaal in een deuk om zo'm sletje
En btw ik val niemand persoonlijk aan maar dit is mijn mening geld ook voor de kerels...vrouwen lachen je ook uit zo is het gewoon
precies ,maargoed ..dat wil er eentje maar niet begrijpen!
deed k ook niet ,t werd alleen wel persoonlijk opgevat
haha k ook om jou ---> wat laat jou deze onzin denken ? je maakte niet eens n kans bij mij
dit niet weer persoonlijk opvatten he? val gewoon niet op vrouwen met zo'n lage eigenwaarde
ja uhm...AMEN dan maar he...je lijkt de Admin van dit topic wel te worden...je standpunt is wel duidelijk nu hoor...
en ik val ook niemand aan nu he...ben altijd de liefste
hmzz AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAltijd ???
nee nee moet je ff terug lezen
vertel ....ga ik door voor de slagroom taart ?
maar toch w8 k nog vol verw8ting op n reactie van (nu al een van mn favorieten).. goa elfje
thnxx
laatste rondje ruziemakers
Idd iedereen moet het voor zich zelf weten ik mn mening al gegeven en goa elfje absoluut niet afzeiken...
nee jo gaat toch door ,wij horen ook graag wat jij er van vind
slet en een hoer en
wist dat ze getrouwd waren ( zo is het dan mijn fout ???????? )
die zitten voor ramen , jij toch niet??
waar slaat die; nou weer op. als je met een getrouwd iemand mee gaat en je weet dat niet , is dat zijn probleem en niet dat van jou, moet hij dat van te voren maar zeggen.
mjah maar als iemand mij zijn bezit zou noemen zou ik dat echt niet tof vinden hoorkheb nog altijd een eigen willetje he
een bezit is een aanschaf van materiele spullen zoals auto etc.
geen mensen.
Toch wel
*gaat snel de zweep en de ketting halen*
vind van de keuken naar de slaapkamer wel lang genoeg
Waarschijnlijk niet alleen bij sommige mannen
dan moet ik eerst een trap op dus jiehoeeeeeee eindelijk langere ketting *feestjuh bouwt en polonaise loopt in dur eentjuh* *steeds achter aan sluit* argh, kutketting, drect in de knoop
de berekeningen waren van mij huis en dan is je ketting hooguit 4 meter
ja zoiets!!!
bonnetje en een handleiding bij krijgen
Ja hoor
maar veel mannen willen geen moeite doen om een vrouw te proberen te begrijpen dat is het
i.p.h
deze is echt temakkelijk (een voorzet voor open doel )
maar kheb geen platte kop, dus je biertjuh mag je zelf vasthouduh!
khad eerder die iph opmerking kunnuh raduh dan wat je over muh nummertjuhsopmerking wilde zeggen heur ghehe
voetballuh kank ook nie
ik ben gewoon goed, schut ze uit mn mauw (en heb geen eens mauwen )
ken je wel met ballen en een paal omgaan (shit floepte er uit)
mauwen moet je ook aan mij overlaten
en dan vraag je aan MIJ of ik met een paal ken omgaan terwijl jij um duruit laat floepuh
want vind pijpen dan toch leuker
ja komt omdat ik niet weet hoe je bal behandeling is
ghehe jij mag van mij pijpen heur
klaat ze meestal links liggen, en kben rechts dus ze zitten niet op mijn helft zegmaar
komen dagelijks honderden getrouwde mannen.
krijg je betaald en mag je neuken ..beter kan niet ,tog
sorry je bent te laat, ik heb al een andere werkgeven zie topic, Hoerenlopers of hoeren alleen wie het is mag reageeren".
zo als je nou iets eerder was geweest had ik je aanbod graag aan genomen.............shit hoor, heb ik weer
Tuurlijk is het geen echt eigendom, logisch, anders zou je er wel een bonnetje en een handleiding bij krijgen
toch wel grappig hoe nuchter sommige dames hierover denken maar t zou ze zelf s moeten overkomen dat de vent 8ter hun rug n ander wijf neukt ,dan hebben wij t gedaan ..terwijl t andersom voor jullie(in jullie voordeel)g1 f*ck uitmaakt
van vrouwen of mannen die al iemand hebben..daar moet je vanaf blijven...heb een beetje respect voor je mede-mens en geef je niet zo snel over aan je geilheid
Uitspraak van NL-TRIPPER-NL op woensdag 10 mei 2006 om 13:58:
K vin t echt nie kunne zou t nooit in me hoofd halen wil liever iemand die alleen van mij is
Ja snap ik, je zou er maar gevoel voor krijgen, komt ie jou neuken en gaat daarna naar huis zn vrouw neuken
ik zou helemaal gek worden!!!
zou ik helemaal niet willen. is hetzelfde als een jongen of een meisje vreemd zou gaan, lekker met een ander neuken, en dan later met je eigen schatje. bah bah
oh absoluut, het werd akelig stil hier, en heb je nog een getrouwde vrouw geneukt ?
vertel een eerlijk ( ik zal het voor me houden oke )
hahahaha
nou vooruit.. toevallig vandaag ,k was verdomme net klaar.. komt die vent binnen .. resultaat is dat k nu n dik oog heb en mank loop..
en jij maar zeggen dat je r nix van voelt ..
vies.
daar kom je wel overheen hoor
ja hoor was ook maar n grapje ,maar ga vandaag s vroeg naar bed .. goa , k spreek je snel ..we zullen nog wel vaker discussies hebben hier op pf ,je weet dat k t niet persoonlijk bedoel maar bekvechten met jou vind k wel leuk
,geef gewoon antwoordt terug, heb daar geen probleem mee ze kunnen het krijgen
vriendin van me heeft het
laatst gedaan
het was zelfs haar eerste keer.
die man is goeie vriend van haar ouders
en zei heeft er mee liggen krikken
hij heeft 2 kinders en is al 20 jaar getrouwd.
vind het ziek van die man dat die van
dat meisje gebruik heeft gemaakt
heb geen respect voor zulke mensen.
hoihoi moet ff zeggen dat toen ik nog getrouwd was heb ik het met verschillende mannen gedaan was spannend en opwindend jammer lig nu in scheiding tja laat ook 2 kinderen achter mijn fout zeg maar zo lang leve de LOL
Nou ik vind het niet normaal, het zou je zelf maar is overkomen!!!! Jij denkt gelukkig getrouwd te zijn ligt je vent een ander te naaien!!!
maar voelde me wel erg schuldig. Niet voor herhaling vatbaar dus
Heel fout.. echt heel fout. Als je het weet tenminste. Stel je voor de jij de vrouw bent bij wie het gebeurd.
maar hoe dan ook is die kerel de grootste lul,met de grootste fout,
klopt, die kerel zit het meeste fout.Als je niet weet dat die man getrouwd is, dat is natuurlijk anders.. Als je het niet weet kun je er ook weinig aan doen. Maar ik zou ook niets met een getrouwde kerel willen.
walgelijk! zoiets doe je gewoon niet!!
behalve als je zelf met hem getrouwd bent natuurlijk
Nee je zelf voor zo wat te laten gebruiken dat is tof
Het is maar waar je warm voor loopt