sinds mijn 14e!! je moet wel een beetje met de tijd meegaan hoor...
trouwens, nu gebruik je wel keurige woorden, waarom zet je hier op het forum niet ook alles wat je mij PB't??? Inclusief alle ziektes en verwensingen naar mijn moeder!! Doe dan, grote jongen
trouwens, nu gebruik je wel keurige woorden, waarom zet je hier op het forum niet ook alles wat je mij PB't??? Inclusief alle ziektes en verwensingen naar mijn moeder!! Doe dan, grote jongen!!
altijd nog beter dan die van jou want jij gebruikt ik niet en jij word gebruikt om dat dit echte leven te zwaar voor je is en daarom
suzy,paratrutje,smoosah>>>jullie hebben geen leven en zijn nog lange niet ...........vul het zelf maar in , ik heb jullie even een plezier gedaan >maar dat is nu afgelopen adios
nee want het is geen ned maar engels ben je blond ?
waar hoor jij dan bij ptt paratrutje ,....je wil ook ergens bij horen toch ik snap het ,lekker stoer ik gerbuik pep
slim ,heel slim ja maar jij miet echt terug naar school,maarja dat is niet voor jou bestemd ,....je moet nog veel leren ,..ik ben een wat jij wil ,..
ja fout voorbeeld
wat is dat voor een antwoord licht zeker aan de leeftijd en de hoeveelheid drugs die je hebt gebruikt corky
mense
heeft mijn vader hard voor gewerkt mijn papa is architect
we heben 2 huizen en 2 auto,s
ik ben verwend ,heb alles tot mijn beschikking
hoe durf je te beweren dat je geen drugs gebruikt
kijk naar jezelf domboo je doet net zo hard mee jij bent echt super
master of incest
ja als ik het met jou doe wel ja
al heel de tijd, maar die zin slaat echt alles..
zijn jullie familie
het moet het oudere broertje zijn waar m'n ouders over hebben verteld dat ze het kanaal in hebben gegooid maar even later zagen dat het kind eruit werd gesleurd door ratten.
haar gedrag is volwassener dan dat van jou nerd.
nee dat weet je nu niet haha begrijpend lezen was zeker nooit je beste vak op school.
nee dat is de harde waarheid, waar jij jezelf niet op kan verdedigen, dus maar roept dat ik kinderachtig ben
lulk toch niet zo stom
achterlijke banaan
je kent me niet eensen
soort zoekt soort zie ik al wel
veel plezier
stomme boer dat ben ik jah je vriendin lijkt op een dier het is een stier
ontdek wel veel typ foutjes bij je hoor!
Zat je nog steeds op school zei je?
lach me kapot om jou moet ik me voor jou verdigen kom dan maar hier op dit adres palestina straat 28 hengelo
lach me kapot
kom dan maar hier
nepperd weet je waar ik last van heb mensne zoals jij met je grote bek maar maakt niks waar ,uitdaegn en lekker stoer doen over depc meer kun je niet ,als je nu hier wa had ik je een pakslaag gegeven ,waar je iets van leert
lijkt me heerlijk
nepperd weet je waar ik last van heb mensne zoals jij met je grote bek maar maakt niks waar ,uitdaegn en lekker stoer doen over depc meer kun je niet ,als je nu hier wa had ik je een pakslaag gegeven ,waar je iets van leert
de waarheid is hard voor sommige mensen
ik kan hier netzogoed een neefje van 5 laten mee praten, die lult die gast er nog verkant uit
Waarom wil je het verder weten? En doe verder eens normaal tegen anderen, beetje kinderachtig vind je zelf niet? laatste aanpassing 6 mei 2006 11:29
meneer wijsman en dat bepaal ik altijd nog zelf wel ja kijk naar jezelfzeg ik dan maar
voor zovert nog megelijk is
om een serieuze reactie te posten . .
daar komt mijn theorie . .
ik elk carbon / koolstof atoom
bevinden zich
6 electronen
6 neutronen
6 protonen
( 666 )
koolstof bevindt zich alle levende dingen ( onder andere )
maar dus zeker ook in ons
het engelse woord carbon :
is numerologisch weer te herleiden tot: 26
wat weer het getal van (o.a.) het fysieke lichaam is
carbon ( satan 666 ) manifesteert zich dus ,
wanneer we onze fysieke behoeftes ons laten controleren.
want dan domineren , moorden wij en verkrachten wij
uitgaande van de genoegens van t fysieke lichaam.
888,