Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 mei 2006 om 20:10:bent fake..dat moet gewoon
ik ben gewoon knetters hard
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 20:13:word echt tijd voor een subforum voor personen met een IQ onder de 70 want dit werkt niet zo
ga je moeder pesten of opeten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 20:13:word echt tijd voor een subforum voor personen met een IQ onder de 70 want dit werkt niet zo
daar komt hij nog niet tot z'n recht
jezus wat een ongelofelijke mongeaul
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 20:13:vri4nde bestaan niet in mijn wereld dus
jouw wereldje is ook zo kleine he
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 20:16:de waarheid is hard voor sommige mensen
jammer dat hij het niet in ziet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 20:16:ik kan hier netzogoed een neefje van 5 laten mee praten, die lult die gast er nog verkant uit
Tsja.. probeer ik hem ook wijs te maken maar hij gelooft me niet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 20:16:de waarheid is hard voor sommige mensen
je bedoelt je zelf bos aap
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 20:20:als k een bot had die automatisch voor me post hier, zou hij et na een maand nog niet in de gaten hebben, al had die bot maar een vocabulaire van 5 woorden
Hij denkt nu dat je het over een hondenbot hebt
jullie hebben allemaal geen leven omdat jullie zich bekomeren om mij leven ga zelf streven naar een beter leven misschien dat god jullie nog kan vergeven
een tip dus ik wip achter de pc weg want ik zoek mijn eigen weg dus ik zeg nog 1 keer wat bedoelt u meneer :ik sloeg hem op zijn bek zijn tand door zijn lip jo jay hou me tegen want ik zit in een trip ,maar hij ging door begon te lullen over roger more jorges baker en mark de moor zoek je eigen spoor.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 20:28:waarom stuur je me nou berichtjes
VERDOMME
iedereen krijgt berichtjes van die jood behalve ik