geen van beide sorry
He sissy
Thanks
hallo dames, wij vragen niet of wij niks zijn, wij vragen alleen om te stemmen. Stel dat wij de laatste 2 mannen op aarde waren
stelling geven, das eng!!
Ach ja..als ik dan zou moeten kiezen, dan neig ik denk ik toch iets meer naar Just-D...
Just-D
hallo dames, wij vragen niet of wij niks zijn, wij vragen alleen om te stemmen. Stel dat wij de laatste 2 mannen op aarde waren
Of geen mening, kan ook natuurlijk
foto hierboven vertekend aardig, ik zou zeggen, dames bekijk allebei de profielen even !!!! geen twijfel over mogelijk, zit hier met ze 2en en we vinden >RaoulDuke< een zware nerd, vooral na het zien van beide profielen
foto hierboven vertekend aardig, ik zou zeggen, dames bekijk allebei de profielen even !!!! geen twijfel over mogelijk, zit hier met ze 2en en we vinden >RaoulDuke< een zware nerd, vooral na het zien van beide profielen
Vind ze allebei helemaal niets
En als jullie de laatste 2 mannen op aarde waren, tja dan werd ik pot, en gerd ik vaste klant bij Christine le Duc
En als jullie de laatste 2 mannen op aarde waren, tja dan werd ik pot, en gerd ik vaste klant bij Christine le Duc
Waarom pas vaste klant als het de 2 laatste mannen op aarde waren
ik ben het nu al hehehehe laatste aanpassing 5 mei 2006 15:48
ik prefereer nou eenmaal echt vlees ipv rubber/latex/glas
Maar als zij de laatste twee mannen waren, tja dan moet ik wel overstappen op rubber/latex/glas
Maar als zij de laatste twee mannen waren, tja dan moet ik wel overstappen op rubber/latex/glas
sorry, dan gaat idd ook het rubber uit de kast.....en desnoods om mijn nek
Jullie zijn tenminste wel eerlijk![]()
Wel een goed idee .
Voor elke stem verschil betaald de verliezer de ander een biertje op 3 juni
Ga ik mee accoord. 1 stem voor een biertje en 2 stemmen voor baco of andere mix. Ben namelijk niet van plan om aan het bier tegaan, moet ik zoveel pissen.
Dan sluit het topic 2 juni oke ?
Kan iemand mij vertellen waar de hand van RaoulDuke is gebleven.
Ik denk namelijk dat het onder niet is wie der knapper is, maar of ze een beetje bij mekaar passen. Ik zeg jongens ik vind het fijn voor jullie maar ik accepteer jullie dus dat neemt weer wat schaamte weg.
Veel geluk samen laatste aanpassing 14 mei 2006 11:39
Ik denk namelijk dat het onder niet is wie der knapper is, maar of ze een beetje bij mekaar passen. Ik zeg jongens ik vind het fijn voor jullie maar ik accepteer jullie dus dat neemt weer wat schaamte weg.
Veel geluk samen laatste aanpassing 14 mei 2006 11:39
en wat doet Justins vinger in dat flesje van Duke?
Veel geluk samen
Veel geluk samen
Tuurlijk heb ik gelijk
hahahaha dit heeft hij gezegd naar aanleiding van mijn geweldige pb
Poll: Wie is er kapper?
Poll: Wie is er knapper?
RaoulDuke>>><<<Just-D
Mijn vriendin is kapster, dus nu beledig je haar
Juist niet!! Een kapper kan ieders haar knippen, behalve van zichzelf. Dat moet een ander doen. Dus als het haar van de kapper het minst goed zit, is de kapper juist goed!!
MOET IK NOU OOK ALLES UITLEGGEN?!
hahahha nou ik weet wel weer hoe je er aan toe bent Justin om 05.00 uur
Zo gauw ik voor sta sta ik binnen een dag weer 2 tot 3 punten achter. Hoe kan het.....?
echt wel .
hahahhah ja tuurlijk en dat heb jij niet gedaan zeker ?
Wat man wat ip switch ben een uur weggeweest bezorgen. GEk hoor, kan je niet tegen je verlies ofzo.
Trouwens je bent jarig he 03-06-06......
Weinig geld voor muntjes mee als het zo doorgaat
Maar euhh waar was dat ook al weer voor...?
Moet ik kiezen?
Hoe kan dat nou? Er is geen kip die hier post, dus ws ook geen stemmen...
Wat ben jij aan t uitvreten Marco???
Just-d loop 22 punten in, in één dag????
Just-d loop 22 punten in, in één dag????laatste aanpassing 26 mei 2006 13:35
ik moet nog een keer stemmen voor bloesem, dus niet dichtgooien
Kunnen hem net zo goed dicht gooien nu
Heb ik al uitgelegt, 22 keer stemmen in een uur kan niet
Nou, dan krijgen jullie van míj allebei een baco of biertje...
Dus dan kan dit topic gesloten worden !?
maar ze willen hem niet sluiten
Justin is het daarmee eens
Nou, dan krijgen jullie van míj allebei een baco of biertje...
huh??
Nah ja, tis ook nooit goed he.