16982x bekeken
Lieve Marl1. Je mag alles zeggen. Ik maak maar een grapje natuurlijk
whahah dankje lieve ed
maar nel.nl je moet gewoon ff de rest lezen dan weet je het zo
Ik ben ook tweeling...
Heb een tweelingzus.Heb al eerder over haar geschreven geloof ik..
Alleen is die nu aardig bezig om mij helemaal kapot te maken.Ze is geestelijk niet helemaal in orde en haalt allerlei uitspraken door elkaar.
Ook zit ze te stoken in vriendschappen tussen mij en me vriendinnen.
Het ergste is dat ze steeds nieuwe,vreselijke uitspraken verzint,die ik gezegd zou hebben.Bv dat het niet erg was dat me vriendin dr vader overleed,omdat die man al ouder was.
Of dat het erger is als je je vriend verliest,dan je moeder... (moeders zijn onvervangbaar!vriendjes niet!)
En nog meer van dergelijke uitspraken...die ik nooit gezegd heb.Die ze ook nog eens op internet zet.Zoals bv. ook een verhaal wat ik met mijn dokter heb besproken
jeetje dat zet je toch niet op internet!!
Gelukkig gelooft niemand haar omdat iedereen weet dat ze bij een psycholoog loopt én bij een psychiater én dat ze allerlei medicijnen slikt en erbij blowt.
Maar toch,zulke uitspraken doen echt erg zeer en zeker als het je bloed eigen zus is die zulke dingen verzint.
Ik zie haar dan ook niet meer als mijn tweelingzus,ik weet niet wie er in haar lichaam is gekropen maar ik ken die persoon niet.
Alleen is die nu aardig bezig om mij helemaal kapot te maken.Ze is geestelijk niet helemaal in orde en haalt allerlei uitspraken door elkaar.
Ook zit ze te stoken in vriendschappen tussen mij en me vriendinnen.
Het ergste is dat ze steeds nieuwe,vreselijke uitspraken verzint,die ik gezegd zou hebben.Bv dat het niet erg was dat me vriendin dr vader overleed,omdat die man al ouder was.
En nog meer van dergelijke uitspraken...die ik nooit gezegd heb.Die ze ook nog eens op internet zet.Zoals bv. ook een verhaal wat ik met mijn dokter heb besproken
Gelukkig gelooft niemand haar omdat iedereen weet dat ze bij een psycholoog loopt én bij een psychiater én dat ze allerlei medicijnen slikt en erbij blowt.
Maar toch,zulke uitspraken doen echt erg zeer en zeker als het je bloed eigen zus is die zulke dingen verzint.
Ik zie haar dan ook niet meer als mijn tweelingzus,ik weet niet wie er in haar lichaam is gekropen maar ik ken die persoon niet.
laatste aanpassing
Ja idd, je heb er al vaker over gesproken! Echt erg voor je!! En natuurlijk ook voor je zusje, hopen dat ze wat aan die hulp heeft..
ja het ziet dr wel beetje gek uit.
en vooral als je wat met een van die 2 heb he
dan weetje effie niet wie wie is haha en je moet dr dan mee op passen dat je niet de verkeerde op dr bek pakt
dan zegt ze ik ben bella niet ben mariska
zo sta jij dan effe vet voor lul
hehe nou idd!
maar vaak zie je wel een klein verschillentje hoor
dat lijkt me echt heel erg!! sterkte had je eerst wel een goeie band met haar? of is het nooit al heel goed geweest?
Dank je...Vroeger hadden we een veel betere band,ook wel eens ruzie maar dan konden we het nog uitspreken.
Ik probeerde die rare uitspraken bij haar recht te zetten door haar even mee terug te nemen in het verleden en te laten nadenken erover...
Wat gebeurt er dan?
In plaats van dat ik het ene verhaal uit de wereld help en rechtzet,verzint ze gewoon weer wat nieuws en kan ik dát dus ook weer recht gaan zetten. Pfff geen zin in,laat maar,ik zal maar gewoon denken dat ze echt heel erg in de war is.
Hoop dat ze snel weer "gewoon" zichzelf word...
ut is hier wel een beetje dood
idd
Maja kim en ik worde DONDERDAG 18
alvast gefeliciteerd!!!!!!
alvast gefeliciteerd!!!!!! en gaan jullie gelijk lessen??
ja hahah allebei op donderdag en ok nog is allebei op de zelfde tijd
idd hoe kan dat nou?? zoo LEUK topic!!
jaa ik snap der niks van
Das wel stoer
bij verschillende rijscholen?
nee bij de zelfde haah
die autorijschool heeft 3 rijinstructeurs dus da komt ammel goed
VANDAAAG 18
ooooooh hahaha oke dan en hoe ging t????
gefeliciteerdd!!
2e rijles
?
Nog 1 week precies
Maja nu is bleesje bijna jaarriggg
Nog 1 week precies
2e rijles
2de jaaa
had der in januari nog een gehad haha
ja haha toen mocht al vast 1 les hebbe haha
relaxt!!!
gefeliciteeerdd Blaze!!!
Nel! 
Alles is flex onder de rex! 

![BlaZe [ JM ]](/images/user/100245_3758840.jpg)