Mijn vriendin is van een tweeling
Uitspraak van Di $tefano op maandag 1 mei 2006 om 12:46:sex met een tweeling
De ultieme droom van een man
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 1 mei 2006 om 12:47:De ultieme droom van een man
dat dacht ik wel jah
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 1 mei 2006 om 12:45:Mijn vriendin is van een tweeling
Dat vraag ik me dan af he.. Zijn er dan geen trekjes die je ook aantrekt in de zus van je vriendin?
Ze lijken tenslotte erg veel op elkaar neem ik aan?!
Dat vraag ik me dan af he.. Zijn er dan geen trekjes die je ook aantrekt in de zus van je vriendin?
Ze lijken tenslotte erg veel op elkaar neem ik aan?!
Euhhhm qua uiterlijk zie je in hun geval duidelijk verschil dus en trekt me bij dat zusje helemaal niks (heb er nog nooit over nagedacht, alleen nu jij het vraagt).
Qua karakter hebben ze naar mijn mening een tegendraads karakter, dus totaal verschillend.
Dus of er trekjes zijn wat aan zou trekken, in mijn geval totaal niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 12:42:Mijn sterrenbeeld is wel tweeling
mijne ook.
Ik werd vaak voor een tweeling aangezien met mijn zus een paar jaar geleden. Als ze dan erachter kwamen dat we dat niet waren, kwam de vraag: Wie is er ouder. Vreselijk frustrerend voor mijn zus aangezien zij 4 jaar ouder is
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 1 mei 2006 om 12:59:Compliment toch? Kun je toch opvatten als de eeuwige jeugd?
tja toen waren we 15 en bijna 20!! vond ze niet zo grappig aangezien de meeste mensen dachten dat zij mijn zusje was!!!
Ik vond t wel lachen natuurlijk
tja toen waren we 15 en bijna 20!! vond ze niet zo grappig aangezien de meeste mensen dachten dat zij mijn zusje was!!!
Ach ze schatten me nu ook nog 17 a 18 jaar...mooi man (word over 3 maanden 27 ) als ze dat blijven doen, vind ik het niet erg, mijn zusje schatten ze haar leeftijd of zelfs ouder.... ach ja..
Uitspraak van Little Jesz op maandag 1 mei 2006 om 13:02:Ik en mijn tweelingzusje Petra
Foto doet het niet !
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 1 mei 2006 om 13:05:Foto doet het niet !
Anthony, dekentonnie
Bij mij doet ie het wel momentje
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 1 mei 2006 om 12:56:Euhhhm qua uiterlijk zie je in hun geval duidelijk verschil dus en trekt me bij dat zusje helemaal niks (heb er nog nooit over nagedacht, alleen nu jij het vraagt).
Qua karakter hebben ze naar mijn mening een tegendraads karakter, dus totaal verschillend.
Dus of er trekjes zijn wat aan zou trekken, in mijn geval totaal niet
Daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar haha!
Maar in jouw geval niet dus..
Iemand anders??
Uitspraak van Little Jesz op maandag 1 mei 2006 om 13:10:Anthony, dekentonnie
Huh?
Uitspraak van Little Jesz op maandag 1 mei 2006 om 13:10:Bij mij doet ie het wel momentje
oke
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 1 mei 2006 om 13:12:Huh?
Ja, Tonpraters, Brabants, never mind
Afwazig?!?! Zijn er meerdere zoals jij??
Uitspraak van **Daisybel op maandag 1 mei 2006 om 13:19:Wow jullie 3 lijke wel heel veel op mekaar
iets TE veel
Uitspraak van Little Jesz op maandag 1 mei 2006 om 13:15:Jammer maar helaas, ken de foto hier, op mun werk, niet opslaan of veranderen
Ahh wat jammer maar ja