1 volger · 13568x bekeken
hmmm ik ken m toch echt als Gordon Maxmunt..
Het vinyl wat ik hier heb liggen zegt toch heel wat anders. Ik vraag me ook zeer af wie Gordon Maxmunt is. Het zou 1 van de leden van Spiral Tribe kunnen zijn, aangezien het nogal een behoorlijk groot clubje was (groter dan op discogs vermeld staat qua leden).
Het vinyl wat ik hier heb liggen zegt toch heel wat anders
vette plaat om weer s ertussendoor te kunnen knallen in een setje
dat zinnetje zeggen ze ook in dat nummer
op td 2 staat die volgens mij
en deze kloppen alletwee ja
Uitspraak van Manic D © op dinsdag 16 januari 2007 om 18:50:
SP 23
spiral tribe mag ook
en daar is t antwoord denk ik...
laatste aanpassing
www.gabbertijd.nl staan ook leuke nummertjes xD
sorry maar die commercieele troep valt voor mij niet echt onder de gabbertijd hoor
donateur
Voor de liefhebbers Early Hardcore Mix met niet de standaardhitjes.
https://partyflock.nl/topic/923919
https://partyflock.nl/topic/923919
laatste aanpassing
Ik vraag me ook zeer af wie Gordon Maxmunt is.
is een alias
----------------- Original Message -----------------
From: CRYSTAL DISTORTION
Date: 1/17/2007
you know what, i thnk it was a name we invented for the contract with rabbit city records as we were still connected to biglife at the time.
maximum munter
thunderdome 6 !!!
k heb deze besteld,komt binnen paar dagen binnen
Voor de liefhebbers Early Hardcore Mix met niet de standaardhitjes.
https://partyflock.nl/topic/923919.htmllaatste aanpassing 17 januari 2007 13:46
vette shit
36. Krid Snero – White Line (Liza ‘n Eliaz Modderphocking Mix)
SUPERPLAAT!!
laatste aanpassing
unt was alleen dat jij het er op liet lijken dat je toen niet leefde en nu wel,vandaar
Hij bedoelt volgens mij "ik leef in het heden, niet in het verleden", qua muziek, dat hij dus niet halsstarrig blijft vasthouden aan dingen van vroeger, maar meegaat met z'n tijd.
laatste aanpassing
Wij waren een jaar of 10 geleden waar sommigen van jullie nu zijn, het is dus makkelijk praten om te zeggen dat je halsstarrig blijft vasthouden aan het verleden. Ik zou wel 's willen weten hoe jij er over 10 jaar over denkt, snappie?
Muziek van nu is ook best ok, maar vroeger was het perfecto! Niet voor niets zijn er zoveel early-rave feestjes...
Muziek van nu is ook best ok, maar vroeger was het perfecto! Niet voor niets zijn er zoveel early-rave feestjes...
Wij waren een jaar of 10 geleden waar sommigen van jullie nu zijn, het is dus makkelijk praten om te zeggen dat je halsstarrig blijft vasthouden aan het verleden. Ik zou wel 's willen weten hoe jij er over 10 jaar over denkt, snappie?
Is dat nu tegen mij ofwat??
Kheb ook een paar jaar heel de tijd die "early rave" geluisterd, en ben blij dat dat over is...
Lekker gezllig hoor, jezelf beperken tot één muzieksoort die dan nog slechts uit één bepaalde periode mag komen ^^
Muziek van nu is ook best ok, maar vroeger was het perfecto
Dat is iets heel relatiefs, en als je zo'n dingen zegt vraag ik me af of het nog wel de moeite is om verder tijd aan jou te ver***
laatste aanpassing
Kheb ook een paar jaar heel de tijd die "early rave" geluisterd, en ben blij dat dat over is...
Dus ga je dat op een forum dat gaat over de gabber van toen aan iedereen vertellen? Lekker belangrijk....
Lekker gezllig hoor, jezelf beperken tot één muzieksoort die dan nog slechts uit één bepaalde periode mag komen ^^
Waar baseer je dit nu weer op?
Is dat nu tegen mij ofwat??
ja dus...
Dus ga je dat op een forum dat gaat over de gabber van toen aan iedereen vertellen? Lekker belangrijk....
Hmmmmz rare kerel
Ik zeg gewoon dat ik wel snap "alleen early rave" alleen langs de andere kant is het zo superkortzichtig, er word nog wel goeie muziek uitgebracht, en zelfs dan nog mocht 't niet zo zijn, je moet lekker je eigen ding doen; waarom moet je dan perse zeggen "het nieuwe is geen ruk meer aan"??
Daar zijn ook nog feesten, bezoekers en luisteraars genoeg voor, dus lijkt 't me wel dat het voor sommige mensen wél leuk is, ookal vind jij "nee dat van vroeger is absoluut beter".
Ik zeg gewoon dat ik wel snap "alleen early rave" alleen langs de andere kant is het zo superkortzichtig, er word nog wel goeie muziek uitgebracht, en zelfs dan nog mocht 't niet zo zijn, je moet lekker je eigen ding doen; waarom moet je dan perse zeggen "het nieuwe is geen ruk meer aan"??
zit je toch mooi op het verkeerde forum dibbes
waarom moet je dan perse zeggen "het nieuwe is geen ruk meer aan"??
Dat heb ik niet gezegd ouwe
ookal vind jij "nee dat van vroeger is absoluut beter".
Dat heb ik wel gezegd ja...
Maar je hebt gelijk, ieder z'n ding
Wij waren een jaar of 10 geleden waar sommigen van jullie nu zijn, het is dus makkelijk praten om te zeggen dat je halsstarrig blijft vasthouden aan het verleden. Ik zou wel 's willen weten hoe jij er over 10 jaar over denkt
Hier blijf ik dan toch bij...
nice
zeker
heb m nog nooit gehoord moet ik zeggen
kom nog uit de goeie ouwe gabbertijd he
zit je toch mooi op het verkeerde forum dibbes
Hmm dacht ike ven dat partyflock over alle vormen van elektrronische muziek ging???
Wij waren een jaar of 10 geleden waar sommigen van jullie nu zijn, het is dus makkelijk praten om te zeggen dat je halsstarrig blijft vasthouden aan het verleden. Ik zou wel 's willen weten hoe jij er over 10 jaar over denkt
Hier blijf ik dan toch bij...
Hmm met m'n 18 jaartjes luister 'k nu al 8 jaar core, dus nog paar jaartjes te gaan eh
Kheb ook een hele zooi aan thunderdome ier liggen hoor, daar niet van, ook wel wat ruffneck vinylz en wat mokums, maar kvind gewoon stom als mensen zo doen alsof alleen de oude gabber goed was en al de andere muziek inhoudloze troep enzo...
Der worden nog best goeie dinge suitgebracht, daarom hoeft 't ni perse qua gabber te zijn he
stom als mensen zo doen alsof alleen de oude gabber goed was en al de andere muziek inhoudloze troep enzo...
dat word hier volgens mij niet gesuggereerd, maar dit is een topic speciaal over ouwe gabbermuziek, en 't gevoel wat daar bij was!
Er worden op het moment nog zkr goeie producties gemaakt, maar daar gaat het hier niet over snappie
stom als mensen zo doen alsof alleen de oude gabber goed was en al de andere muziek inhoudloze troep enzo...
dat word hier volgens mij niet gesuggereerd, maar dit is een topic speciaal over ouwe gabbermuziek, en 't gevoel wat daar bij was!
Er worden op het moment nog zkr goeie producties gemaakt, maar daar gaat het hier niet over snappie
touché
Euhm kheb 't ook nergens over 't topic
Khad 't over een reactie van iemand welbepaald
donateur
DIT WAS MIJN CD'TJE VOOR DIT WEEKEND
die is echt super strak
DIT WAS MIJN CD'TJE VOOR DIT WEEKEND
ziet er vet uit
mijn cds waren dit weekend toch wel ff td 4/5/6
echt een geluidje zeg
Nee, Promo - Mad-donna bedoelt ie;
Klopt...
B2 Even Slikken