komt hij weer
nou iedereen mag in een forum reageren
Hoe bedoel je een bord voor je kop??? Ga naar een ander forum mannetje!
http://www.discogs.com/image/R-122015-001.jpg
En als je echt van early houdt mag je Pandemonium niet missen natuurlijk laatste aanpassing 11 september 2006 10:06
bedoel dat je dat wel gewoon naar grote gabberparty's gaat
Heb ook eens een zwarte dubbel cd gehad van ruffneck,met verchroomd ruffneck logo op de voorkant,heb hem nergens meer kunnen vinden helaas.
Rave the city 1 was mijn eerste house cd,maar moest ik toen terug brengen van me moeder omdat het te hard was.hehe
En als je echt van early houdt mag je Pandemonium niet missen natuurlijk laatste aanpassing 11 september 2006 10:06
En als we niet gaan horen we er niet bij nenenenenene
hij mag blij zijn dat ie dat niet heeft meegemaakt,hij heeft nu nog een gezond verstand,na 300 gabberparties word zoiets wel wat minder hehehe)
kereltje zoek een baan pleur je nikies weg het word niks meer tegenwoordig.
maar och geeft mij wel rillingen
www.gabbertijd.nl staan ook leuke nummertjes xD
www.gabbertijd.nl staan ook leuke nummertjes xD
moet je links op gaberhits&artiesteninfo
enjoy
en dat deed je ook ???
dan spoor je echt niet
die heb ik hier trouwens ook
Heb ook eens een zwarte dubbel cd gehad van ruffneck,met verchroomd ruffneck logo op de voorkant,heb hem nergens meer kunnen vinden helaas.
hier doel ik meer op,net alsof ik niet leef
hoor m...met je levenservaring
Tegenwoordig is het duizend keer harder en ik vind hoe harder hoe beter.
Uitspraak van StarF*cker op vrijdag 5 januari 2007 om 13:12:
Toen was het ook echt soft. Maar als ik kijk naar een thunderdome 1 of een thunderdome 4, dan kan ik niets anders concluderen dat die tracks megahard waren. Die Casseopaya op thunderdome 4. Sjezus wat een loeiharde plaat is dat zeg. Die vond ik destijds niet leuk, omdat ie gewoon te hard was.
Begon hardcore te luisteren rond thunderdome 9/10. Heb echt bijna alle live cd's en gewone cd's dus ken de nummertjes. Toen vond ik het echt super muziek.
Maar als ik het vergelijk met nu, kies ik echt 100% nu.
Toen was het ook echt soft. Maar als ik kijk naar een thunderdome 1 of een thunderdome 4, dan kan ik niets anders concluderen dat die tracks megahard waren. Die Casseopaya op thunderdome 4. Sjezus wat een loeiharde plaat is dat zeg. Die vond ik destijds niet leuk, omdat ie gewoon te hard was.
hier doel ik meer op,net alsof ik niet leef)
hoor m...met je levenservaring
Wat wil je hiermee zeggen?
Raakt kant nog wal ouwe...laatste aanpassing 5 januari 2007 17:10
Ja NATUURLIJK.........Dat was namelijk echt GABBER !!!
t.o.p.d.r.o.p. - achtung