Partyflock

Forumonderwerp · 869545

Ik wil graag een tong piercing..
ma k vraag me af..
als je zo`n ding laat zetten doet dat dan zeer??
en als je hem der uit haalt..
groeit ie dan weer gwn dicht??
en als je hem 1maal heb.. wat doe je der aan om hem schoon te maken..
Ervaringen? wil der graag alles van weten :P..

geen pijn, geen dikke tong gehad (y)
helemaal top

Uitspraak van Rebel :[ op donderdag 11 mei 2006 om 13:20:
eerste x deed geen zeer, 2e x gingen ze door littekenweefsel heen dat deed wel zeer en ging best erg bloeden!

miss verkeerd geprikt ;) :P
ik wil er ook graag 1 laat hem denk ik in de zomer zetten ivm school.. straks loop ik daar met een dikke tong :s

Uitspraak van (Roos) op donderdag 11 mei 2006 om 21:57:
ik wil er ook graag 1 laat hem denk ik in de zomer zetten ivm school.. straks loop ik daar met een dikke tong

zo erg is t niet hoor :)
heb sinds gister een nieuwe :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:

het doet zooo veel pijn he .. echt ... en bloedne joh .. als een rund ... echt .. heb uiteindelijk bloed toegediend gekregen ... en pijnstillers omdat ik gek werd van de pijn ... daarna ok nog eens weeeeeeeeeeeeeeeeeeken lang last gehad ...

wat een hel ... zou het niet doen als ik jou was :no:

Is net wat jou pijngrens is...ik had er iig geen last van

Ligt eraan om welke redenen jij hem eruit haalt..is dat omdat ie aan het ontsteken is..dan kan het nog eens pijnlijk zijn ja....gewoon doet het geen pijn..

Hij groeit gewoon weer dicht...ik zie nog wel waar die gezeten heeft, maar geen littekenweefsel ofsow

In het begin 5 tot 6 keer spoelen met hoe heet dat spul (op de reclame met dat er in je mond een bommetje is)
na het tandenpoetsen, eten even desinfecteren met speciaal spul.

Ik deed er best veel voor om hem schoon te houden.

Ik kon overigens gelijk al de volgende dag van alles eten en drinken. Het staafje wat te groot was zat wel in de weg, maar dat was ook het enige 'vervelende'.

Succes ermee!

niet mijn ding
De pijn valt op zich mee,alleen had ik een dikke tong en praatte ik een beetje vreemd,maar duurde niet lang.

Uitspraak van :P tijgertje op zondag 14 mei 2006 om 02:34:
De pijn valt op zich mee,alleen had ik een dikke tong en praatte ik een beetje vreemd,maar duurde niet lang.

praat nu nog raar zeggen ze
Uitspraak van Rian !! op zondag 14 mei 2006 om 02:31:
In het begin 5 tot 6 keer spoelen met hoe heet dat spul (op de reclame met dat er in je mond een bommetje is)

listerine ;) :P
Ik vond t zetten niet zeer doen.
Je hoort mensen die aan de vla en de vifit gaan, nou ik zat dezelfde avond alweer aan de mac donalds. Duurde wel een uur maar ok ;-)

zetten voel je bijna niet.
tis een steekje van nog geen halve seconde.
eer dat je realiseert van hey wat voel ik, voel je t al niet meer :-)

je tong is een paar dagen dik, maar slinkt al snel.

schoonhouden de eerste weken met listerine, 2 keer per dag spoelen.

nu doe ik er niks meer aan, gewoon met tanden poetsen ook me tong poetsen.

bevalt prima !! en ik had t veel eerder moeten doen !
(kheb em sinds voor kerst)
tongpiercing valt mee, alleen kan je de 1ste paar dagen moeilijk eten.

ik heb ´m nu 1,5 jaar en heb er geen spijt van, en het zetten deed geen pijn want m´n tong was verdoofd dus voelde alleen die klem en die deed wel pijn.

de eerste paar weken goed spoelen met listerine, en aan de balletjes draaien.

ik doe er nu niks meer aan, met tanden poetsen eruit halen, balletjes schoonmaken en weer terug doen.

ze hebben ´m wel 1 keer bij mij opnieuw moeten doorprikken omdat ik geopereerd was en hij was dus dicht gegroeid.
laatste aanpassing

Ik heb er ook een gehad. Alleen ik was ergens te vroeg mee :p en hij begon daardoor te ontsteken en heb em eruit gehaalt.
Uitspraak van :bounce: [NL]Partybabe[NL] :bounce: op dinsdag 16 mei 2006 om 13:48:
tongpiercing valt mee, alleen kan je de 1ste paar dagen moeilijk eten.

Had ik niet, gewoonmeteen BBQen daarna :P
Maargoed veel ijs voorkomt zwelling. De een heeft er meer last van dan de ander...
Het zetten vond ik totaal niet erg, je voelt het wel, maar niet zo erg.
Ik kan m zo een week eruit laten en dan groeit ie niet dicht.
En schoonmaken? Listerine(Y)
laatste aanpassing

werkte niet meer hij ging helemaal scheef staan na 3 weken. Ik was bang me tong te verliezen. Gelukkig zie je er nu niks meer van.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:05:
werkte niet meer hij ging helemaal scheef staan na 3 weken. Ik was bang me tong te verliezen. Gelukkig zie je er nu niks meer van.

Ach ja, shit happens :P
bij mij ging alles helemaal goed:yes:

ik voelde nix toen die erin werd gezet, heb af en toe een beetje met listerine gespoelt tot me tong niet meer was opgezwollen
ik ben er wel blij mee en heb net een tepelpiercing laten zetten, dat deed pas pijn!
Uitspraak van I5h4nti op dinsdag 16 mei 2006 om 13:34:
je tong is een paar dagen dik, maar slinkt al snel.

bij 1 wel ja :9

mijne is nu nog steeds dik en doet nog steeds pijn en hij zit al sinds donderdag :/

mij tong werd gelukkig niet dik had wel ongelovelijk spierpijn in mn tong:vaag: mr dat was na 1 dagje weer over :D

Een tongpiercing zetten doet absoluut geen zeer!! Op je tong bijten is veel pijnlijker.. en inderdaad als je hem eruit haalt groeit ie wel weer dicht jah!! Als je hem eenmaal hebt moet je spoelen met listerine om hem schoon te houden!!
Ik heb nergens last van gehad!! Ik zal hem zeker laten zetten als ik jou was!! ;)

Ervaringen? wil der graag alles van weten

blijf er niet met je vork achter hangen :bah:
auw...
ik heb mijn tongpiercing al iets van 8 jaar en ik vond het zetten ervan ook geen pijn doen. je hebt ff 'n paar dagen 'n dikke tong, maar dat is alles. voor de rest heb ik er nooit meer last van gehad:D:D

k zou t nie weten

:jaja: is met alle piercings

wat doe je der aan om hem schoon te maken..

met mondwater spoelen elke dag?

Nee doet geen pijn(Y)! Is alleen eerste paar dagen lastig omdat je tong dik wordt!

tuurlijk, das bij iedere piercing :jaja:!

De eerste paar dagen moet je na alles wat je gegeten hebt spoelen met Listerine, later moet dit 2x per dag of zo! Dit ongeveer 2 weken lang! En dan is je tong weer dun genoeg en hoef je er in principe niks aan te doen! T is wel hygienisch om nog af en toe te spoelen met listerine en je tong schoon te maken met je tandenborstel(Y)!
Uitspraak van FannyO:) op dinsdag 16 mei 2006 om 19:30:
T is wel hygienisch om nog af en toe te spoelen met listerine en je tong schoon te maken met je tandenborstel(Y)!

Maar dat is zonder tongpiercing ook al wel zo dus :P

Je hoort mensen die aan de vla en de vifit gaan, nou ik zat dezelfde avond alweer aan de mac donalds

ja precies ik ook!
gewoon lekker normaal eten..gewoon uitkijken dat je er niet op bijt :P ook zo vervelend stukkiej tand eraf ;)

gewoon niet aanstellen :P

Je hoort mensen die aan de vla en de vifit gaan, nou ik zat dezelfde avond alweer aan de mac donalds. Duurde wel een uur maar ok

k kon pas na 3 dagen weer boterhamme eten
maar ik was echt een schijtbox, dat ie uitscheurde enzo :Cry:
haha!!

Toen ik mijn tongpiercing ging zetten kreeg ik een dikke tong van hier tot aan tokyo :P

ik kon haast niet eten ik zat gewoon aan de babyfruit hapjes :P:S!!...

En je moet gewoon na het eten spoelen met listerine!..

Gaat vanzelf weer over :P

En nu vergeet ik wel eens dat ik hem heb :S

maar het doet echt geen pijn steld niks voor!

je kan er lekker mee beffen :)
Heb er totaal geen last van gehad, geen centje pijn.

Had hem een jaar of 8 geleden, heb hem 1,5 jaar gehad en toen was ik dat ding echt helemaal beu :S voelde erg lekker toen dat staafje uit mn tong was.

Had zelf het idee dat mijn tong bewegelijker was zonder dan met tongpiercing, en qua zoenen etc maakte het ook allemaal niet veel uit.

Ik zou wel een tip willen geven: neem plastice bolletjes dan spaar je je tanden :yes:

Tis ff een vaag gevoel, ik vond het vervelend toen hij er net een dag in zat en toen mijn tong ging opzwellen, maar verder niks geen problemen mee gehad..
Heb 24uur gespoeld met Listerine en veel ijsklontjes gehad, en verder niks aan gedaan.. APPELTJE EITJE :cheer:

Het zetten voel je niet maar de dagen erna heb je wel een dikke tong en wordt het eten wel moeilijk!
Maar veel ijs eten en ijsblokjes dan gaat het wel weer!

Maar schoonhouden ja dat hoef je eigenlijk niet..

En als je hem eruit haalt dan groeit ie heel snel dicht dus dat ken je beter niet doen!

Gewoon laten zetten het valt reuze mee!

Heb dr twee in mn tong...

Het zetten zelf veel heeeeel erg mee, maar inderdaad die dikke tong die paar dagen erna is wel vervelend... Maar ja het zijn maar een paar dagen he:P

Gewoon doen!!!

Groetjes

Piercings doen over het algemeen niet pijn vind ik :p
maarjah dat is nog altijd ieder voor zich
maar ik zou zeggen gewoon doen.

Wel ff tip, je kan op den duur het beste een plastic bolletje nemen en dat ijzeren balletje eruit halen, want anders heb je kans dat je stukjes van je tanden eraf slaat :s
Ja heb er ook een. Dat deed zulke vreselijke pijnnnnn, leek wel of ik door een hel ging aauuuuuuuwwwwwwwwww. Geen aanrader, ik dacht dat ik doodging!!!!!
HAHAHAHAHA
Kortom : geintje, je voelt er niks van. kussies

het zetten doet geen pijn, alleen de volgende dag heb je een dikke tong :S duurt een weekje dan ben je daar ook weer vanaf!
ik voelde er helemaaaaaaaal niks wist eens nie of dat ding er al in zit
Pijn viel wel mee,eten was lastig de eerste 3 dagen, ik heb ongeveer 6 weken goed moeten spoelen met listerine . Heb ik ook steeds gedaan naar het eten , en gaat helemaal goed.!

Zetten deed geen pijn.

Ik kon meteen de eerste dag alweer eten,wel moeilijk omdat die opgezet was,maar dat ging bij mij na 3 of 4 dagen over.

Idd goed spoelen met listerine na et eten.

Hij groeit niet meteen dicht hoor als je em deruit haalt.Heb em eigenlijk nooit langer dan een half uur deruit gehad.

En af en toe een xtje schoonmaken.Plastic piercings worden minder snel vies dan die stalen.Bij mij iig.

ik ga er eerdaags ook 1 laten zetten :cheer:
daarna gewoon een paar biertjes pakken om de zwelling tegen te gaan (of ging die daardoor nou zwellen O:)

Ik heb ook een tongpiercing..
Het zetten doet helemaal geen pijn..
De dagen erna is je tong wel dik..
Maar daarna is het de moeite waard :)
Heb jaren zo'n ding gehad, zetten deed geen pijn, tong is eventjes dik geweest, was alleen wennen met eten en praten enzo. Maar vorig jaar moest ie eruit voor een operatie, groeide het klote gaatje gelijk dicht :S Mis hem wel

zetten deed bij mij niet echt veel pijn... tuurlijk je voelt een prikje... je moet er wel voor zorgen dat je ontspannen zit...
en de dagen erna gewoon een dikke tong en spierpijn in me tong... maarja at de 2e dag alweer pizza ( wel in hele kleine stukjes hehehe)

maar verschilt per persoon denk ik want een vriend van me had er veel meer en een stuk langer last van....
Hij werkt wel bij een callcenter en ging de volgende dag meteen weer bellen denk niet dat dat zo slim was :P

dus zorg er gewoon voor dat je je tong niet teveel hoeft te gebruiken als je um net hebt hahaha

ben benieuwd... laat er morgen een zetten
Uitspraak van M. :') op zaterdag 29 april 2006 om 23:54:
Fijn voor je koop een taart en vier het

zou ik ook zeggen als ik niks meer wist te zeggen :aai:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 16:21:
ben benieuwd... laat er morgen een zetten

Laat je ff weten wat je ervan vond :)??

stelde weinig voor hahaha.... ben erg benieuwd naar de uitwerking tijdens je weet wel... ;)

viel wel mee, paar dagen lastig eten, maar als je eenmaal kort staafje hebt is ut allemaal weer leuk :P
verder flink ijsjes ete nadat je um hebt late zette :D