Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:als je zo`n ding laat zetten doet dat dan zeer??
Het zetten valt wel mee
De eerste paar dagen heb je wel flinke pijn in je bek...schoonmaken is gewoon je tanden peotsen en mondwater...desinfecterend, maar zonder alcohol (chloorhexidine)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:en als je hem der uit haalt..
groeit ie dan weer gwn dicht??
Uiteindelijk wel...tong groeit sowieso sneller dicht als andere piercings...ik heb hem nu een jaar en kan hem volgens de piercer sowieso ongeveer 3 dgn uitlaten
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 01:57:ik heb hem nu een jaar en kan hem volgens de piercer sowieso ongeveer 3 dgn uitlaten
Ik heb em al veel langer, maar ik had er laatst ff genoeg van heb ik em der 1,5 maand uit gehad en tja t gaatje verkleind wel maar dicht was ie niet... kon em er er zo weer doorheen drukken en zonder dat t bloedde dus... Natuurlijk was in eerste instantie wel weer wat dikker, maar das gewoon een beetje irritatie... En ik heb em weer... hahaha
Maar als je em nog niet zo lang hebt zou ik dit soort dingen niet uit proberen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 23:47:glans is niet mooi meer
Gewoon meepoetsen met je tanden
En verder..
https://partyflock.nl/forum/results?TYPE=topic&FORUMID=0&TERMS=tongpiercing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:als je zo`n ding laat zetten doet dat dan zeer??
Tenzij je een erg lage pijn grens hebt en niks gewend bent
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:en als je hem der uit haalt..
Tongpiercing groeit vrij snel dicht.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:en als je hem 1maal heb.. wat doe je der aan om hem schoon te maken..
Spoelen met Listerine. Vooral eerste 2 weken.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:Ervaringen?
De eerste week kon ik niks eten
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:23:En spoelen met listerine ofzo..(mondwater) of gewoon water...
afgekoeld water waarin erg veel zout opgelost is werkt ook
ik kan nl niet tegen listerine en moest toch me mond spoelen na t zetten
was wel opgezet maar dat neemt al snel weer af
en heb er sindsdien alleen maar lol van gehad
(en ik niet alleen
laatste aanpassing
heb m op koninginnedag laten zetten, heb m al eerder gehad vorig jaar maar had m een keer niet terug gdaan dusss was die dichtt. maar 2e keer doet zo wie zo minder pijn aleen aan der onderkant trekt ie een beetje ofzoow bst vaag.
maar gelijk de eerste dag een jointie en het is helemaal verdoofd das wel beter,
maar gelijk de eerste dag een jointie en het is helemaal verdoofd das wel beter,
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:en als je hem 1maal heb.. wat doe je der aan om hem schoon te maken
anti-bacterieel mondwater
nee
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:groeit ie dan weer gwn dicht??
ja
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:en als je hem 1maal heb.. wat doe je der aan om hem schoon te maken..
euhmz niks
ik heb m nu 3 jaar
het laten zetten deed geen pijn had gewoon de slappe lach
en schoonmaken hoeft eigenlijk niet
je mond reinigt zichzelf
als je gewoon goed je tanden poetst is er geen probleem
en ja als je m eruit haalt issie in no time dicht
oowja en ervaringen
veel jongens vinden het VERDOMD lekker
maar dan heb ik t niet over zoenen
het laten zetten deed geen pijn had gewoon de slappe lach
en schoonmaken hoeft eigenlijk niet
je mond reinigt zichzelf
als je gewoon goed je tanden poetst is er geen probleem
en ja als je m eruit haalt issie in no time dicht
oowja en ervaringen
maar dan heb ik t niet over zoenen
laatste aanpassing
maar dan heb ik t niet over zoenen laatste aanpassing 1 mei 2006 15:26
nie allemaal..
toen ik dr nog geen had vroeg ik dat zo is voor de lol aan iemand die zei dat er niks an was
btw..
gisteravond rond 1 uur heb ik dat ding uitgedaan
vanmiddag rond 2 uur weer erin
ging nog maar net.. had niet veel langer moeten duren dan was ie dicht!
was hem vergeten er in te doen
Een tongpiercing doet absoluut niet zeer,veel mensen denken van wel omdat als je op je tong bijt,dat erg gevoelig is,de plek waarin jou piercing wordt gezet is zo goed als gevoelloos.
Op het moment dat je hem eruit haalt dan groeit hij binnen enkele uren dicht.
Om hem schoon te houden kun je dagelijks spoelen met listerine .
Nou veel succes met het zetten!
Op het moment dat je hem eruit haalt dan groeit hij binnen enkele uren dicht.
Om hem schoon te houden kun je dagelijks spoelen met listerine .
Nou veel succes met het zetten!
laatste aanpassing
moest de mijne 2 keer laten zetten.. de eerste keer wastie verkeerd en scheef gezet waardoor me tong wat dik bleef en geel was
best ranzig gezicht maar had er geen last van.. eruit laten halen en een maand later opnieuw laten zetten.. voor beide keren: het deed geen pijn.. je voelt dat ding erdoorheen gaan.. maar dat is alles en het is ook zo gebeurd! geen last gehad van moeilijk eten ofzo.. je moet alleen beetje uitkijken voor je tanden
vraag wel eens aan mn tandarts of er iets is beschadigd door me piercing.. maar tot noch toe gaat t prima 
boeid me echt niet dat zoveel mensen er al 1 hebben
geeft wel een extra demensie bij zoenen en sex
toch mannen
jmmr dat me vriend er geen wil 
boeid me echt niet dat zoveel mensen er al 1 hebben
doet geen zeer 
en als je hem deruit haalt groeit ie wel heel snel dicht!
en als je hem deruit haalt groeit ie wel heel snel dicht!
Het erdoor prikken doet geen pijn alleen een paar dagen daarna omdat je tong errug dik word en niet verder opkanzwellen dan hoelang je staafje is.
Maar per persoon is dat ook anders, bij de een is het erger dan de ander
Maar per persoon is dat ook anders, bij de een is het erger dan de ander
Uitspraak vanvond t wel pijnlijker dan ik had verwacht..schoonmake doek nie aanBommelse Apfelkuche
op zaterdag 29 april 2006 om 22:29:
hahahha jah dat kan ik me nog wel herinneren
HAHAHAHAA
hahah
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 22:30:HAHAHAHAA
hahahlaatste
wat zit je nu te lache joh kutje...ghehe wie zat der bijna te huile op die stoel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 01:34:wil ooit nog eens met een jongen met een
tong piercing zoenen ihihiih
maar dan wel met een mooie jongen
Hmm zo heel bijzonder is dat niet hoor
Uitspraak vanwat zit je nu te lache joh kutje...ghehe wie zat der bijna te huile op die stoelBommelse Apfelkuche
op donderdag 4 mei 2006 om 01:00:
Ik zat niet te huile!!
Ik zat te shaken..
Jy viel bijna flauw
Maarja....we zijn er iig alle2 blij mee tog
doet geen pijn (als ze het tenminste goed doen) en daarna flink uitproberen
als de zwelling weg is whahaha