Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:Ervaringen? wil der graag alles van weten ..
Wisten ze dat bij Tmf niet dan?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:als je zo`n ding laat zetten doet dat dan zeer??
helse pijn
bloeden als een rund, ziekenhuis enzo
echt een drama, ik zou t niet doen als ik jou was hoor
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:en als je hem der uit haalt..
groeit ie dan weer gwn dicht??
ja
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:en als je hem 1maal heb.. wat doe je der aan om hem schoon te maken..
grondige orale sex wil weleens helpen
succes he?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:als je zo`n ding laat zetten doet dat dan zeer??
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:en als je hem der uit haalt..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:wat doe je der aan om hem schoon te maken..
niks eerste week alleen met listerine spoelen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:Ervaringen? wil der graag alles van weten
4 ervaringen ermee
Doet eigenlijks geen pijn heb ik gehoord.. Alleen de volgende dag omdattie dan opgezwolle is
Ja dan groeit ie wel weer dicht
Je eigen kwijl is al erg hygienisch.. Je kan het beste ook al je piercings schoonmaken door ze even in je mond te doen.. Dan zitten je eigen bacterien eraan zeg maar..
En spoelen met listerine ofzo..(mondwater) of gewoon water...
Succes...
Mn neef is piercer
Vandaar dat ik het allemaal wel een beetje weet..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:groeit ie dan weer gwn dicht??
Ja dan groeit ie wel weer dicht
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:13:en als je hem 1maal heb.. wat doe je der aan om hem schoon te maken..
Je eigen kwijl is al erg hygienisch.. Je kan het beste ook al je piercings schoonmaken door ze even in je mond te doen.. Dan zitten je eigen bacterien eraan zeg maar..
Succes...
Mn neef is piercer
ik weet nie of je een navel piercing heb maar ik vond dat zelfs meer pijn doen. dat komt "zeggen ze" omdat alleen aan de bovenkant van je tong zenuwen zitten dat kan een beetje pijn doen. ik voelde alleen beetje dat koude staal door me tong heen glijden. daarna kan het wel beetje pijn doen met eten enzo maar dat valt hartstikke mee!
de eerste week is ie beetje gezwollen. en je moet na elke maaltijd of peuk die je rookt spoelen met listerine.
en voor de rest als ie goed is genezen doe je een kleiner staafje erin . en voor de rest hebje er geen zorg aan eigenlijk.
de eerste week is ie beetje gezwollen. en je moet na elke maaltijd of peuk die je rookt spoelen met listerine.
en voor de rest als ie goed is genezen doe je een kleiner staafje erin . en voor de rest hebje er geen zorg aan eigenlijk.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:23:Je eigen kwijl is al erg hygienisch.. Je kan het beste ook al je piercings schoonmaken door ze even in je mond te doen.. Dan zitten je eigen bacterien eraan zeg maar..
Succes...
Mn neef is piercer
Dat wist ik ook wel en ik heb geen piercer in de familie
Maar 't doet iig geen pijn en de mannen in m'n leven vind 't erg opwindend
ik daarom ook altijd 'n reserve-piercing bij me
Succes ermee
Uitspraak vanMaar 't doet iig geen pijn en de mannen in m'n leven vind 't erg opwindendGewoon K@@T
op zaterdag 29 april 2006 om 19:30:
hihi..
Heb je zoveel mannen in je leven dan..
Mja meestal als je piercings heb weet je die weetjes over dat spuug enzo ook wel..
Maar vaak weten mensen dat toch niet!
nee, hier wordt het met een of anders spul ingespoten zodat je niks voelt.
in de meeste gevallen groeit het snel dicht ja
mond water
Uitspraak vanUitspraak van Dwaboutergirl op zaterdag 29 april 2006 om 19:33:Gewoon K@@T
op zaterdag 29 april 2006 om 19:38:
hihi..
Heb je zoveel mannen in je leven dan..
Haha Verlult
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:36:nee, hier wordt het met een of anders spul ingespoten zodat je niks voelt.
Oh ja???
Ze heeft er wel lang over gedaan om de goede positie te vinden, voordat ie gezet werd
Uitspraak vanOT:Gewoon K@@T
op zaterdag 29 april 2006 om 19:45:
Wat 'n gave tattoo, DeEsJe
dankje
trouwens de jouwe is ook heel apart...zelfde opzet als mij...geschaduwd
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:49:Wat 'n gave tattoo, DeEsJe
Idd..
Mooi haha...
Ik wil ook een tattoo maar ik denk niet dat het van mn vader mag..
Ben ook zon held op sokken dat ik het niet direct durf te vragen haha..
Geef soms wel een een hintje maar daar word ook slap op gereageerd
laatste aanpassing
Uitspraak vanOh ja???Gewoon K@@T
op zaterdag 29 april 2006 om 19:40:
bij mij iig niet...
Ze heeft er wel lang over gedaan om de goede positie te vinden, voordat ie gezet werd
hier gebeurt dat zo.
was zo klaar,
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:50:Ik wil ook een tattoo maar ik denk niet dat het van mn vader mag..
Ben ook zon held op sokken dat ik het niet direct durf te vragen haha..
Geef soms wel een een hintje maar daar word ook slap op gereageerd
dankje
sja het was een cadeautje...maar me ouders zijn niet zo streng wat dat betreft gelukkig
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:52:hier gebeurt dat zo.
was zo klaar,
hier ook het zetten duurde maar ff, heb daarna wel nog een half uur daar gezeten op ijsklontjes sabbelen, tegen de zwelling
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:54:hier ook het zetten duurde maar ff, heb daarna wel nog een half uur daar gezeten op ijsklontjes sabbelen, tegen de zwelling
hier mag je meteen gaan, hele operatie duurt nog geen 10 minuten
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:54:hier ook het zetten duurde maar ff,
dat heet gewoon voorzichtig zijn, zodat ze geen zenuwen raken
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 19:49:trouwens de jouwe is ook heel apart...zelfde opzet als mij...geschaduwd
thnx
idd, die is ook geschaduwd
Dat vond ik toch 't mooist
Uitspraak vandat heet gewoon voorzichtig zijn, zodat ze geen zenuwen rakenGewoon K@@T
op zaterdag 29 april 2006 om 19:56:
jah mijn tong hebben ze ook met een lamp onderzocht enzo
Uitspraak vanDat vond ik toch 't mooistGewoon K@@T
op zaterdag 29 april 2006 om 19:56:
ik ook
Uitspraak van ThunderboefjeIk wil geen tongpiercing want iedereen heeft het alop zaterdag 29 april 2006 om 20:36:
zoiets zet je ook niet omdat het stoer is ofzo, maar omdat je het zelf wil...en boeit het dan nog of iedereen het al heeft? ook iedereen draagt kleren, is toch ook niet origineel
Uitspraak van Thunderboefjewil geen tongpiercing want iedereen heeft het alop zaterdag 29 april 2006 om 20:36:
wat niet tegenwoordig ?
Uitspraak van ThunderboefjeIk wil geen tongpiercing want iedereen heeft het alop zaterdag 29 april 2006 om 20:36:
iedereen loopt ook op nike's en zo kan je nog wel ff doorgaan
piercing neem je altijd voor jezelf niet voor anderen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 20:40:zoiets zet je ook niet omdat het stoer is ofzo, maar omdat je het zelf wil...en boeit het dan nog of iedereen het al heeft? ook iedereen draagt kleren, is toch ook niet origineel
Tuulek doe ik dat niet omdat ik het stoer vind
iedereen loopt ook op nike's en zo kan je nog wel ff doorgaan
piercing neem je altijd voor jezelf niet voor anderen
Ja das waar zo kun je ook nog wel ff doorgaan
Uitspraak van ThunderboefjeTuulek doe ik dat niet omdat ik het stoer vind als ik het doe doe ik het voor mezelf, maar dan hoeft het gewoon niet meer voor mijop zaterdag 29 april 2006 om 20:53:
was ook niet persoonlijk bedoeld...maar veel mensen nemen in de puberteit piercings omdat ze er een status mee willen krijgen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 21:17:was ook niet persoonlijk bedoeld...maar veel mensen nemen in de puberteit piercings omdat ze er een status mee willen krijgen
weet ik ook wel dat het niet persoonlijk bedoeld was
doet geen zeer ik vond de gaatjes in me oor pijner doen, hij groeit wel snel dicht
zorg daarom dat je altijd een reserve bij hebt als je lang van huis gaat op vakantie ofzo....
ik maak m altid schoon met listrine, of een ander mond water... en anders koop je op tijd een nieuwe als je daar geen zin in hebt....
veel succes!!!
ik maak m altid schoon met listrine, of een ander mond water... en anders koop je op tijd een nieuwe als je daar geen zin in hebt....
veel succes!!!
Zou niet meer buiten m'n tongpiercing willen!!
Alleen als ze emt het tangetje je tong hard knijpen en je au zegt zit ie eral in. Zo gepiept
Ennuh, lekker ijsjes eten tegen de zwelling, zo normaal mogelijk blijven doen, dus gewoon eten e.d., hoe meer je tong in beweging is, hoe minder hij opzwelt.
Paar keer per dag spoelen met Listerine, en schoon is je kunstgebit.
Succes!!!
Alleen als ze emt het tangetje je tong hard knijpen en je au zegt zit ie eral in. Zo gepiept
Ennuh, lekker ijsjes eten tegen de zwelling, zo normaal mogelijk blijven doen, dus gewoon eten e.d., hoe meer je tong in beweging is, hoe minder hij opzwelt.
Paar keer per dag spoelen met Listerine, en schoon is je kunstgebit.
Succes!!!
als je je dat al afvraagt of je daar zorgen over maakt moet je gewoon niet gaan voor een piercing
Uitspraak vanvond t wel pijnlijker dan ik had verwacht..schoonmake doek nie aanBommelse Apfelkuche
op zaterdag 29 april 2006 om 22:29:
waarom zou je
als je zo`n ding laat zetten doet dat dan zeer??
kvond de tang die ze dr op zette zeer doen meer niet..
en als je hem der uit haalt..
ja en best snel dus laat um er nie te lang uit..
en als je hem 1maal heb.. wat doe je der aan om hem schoon te maken..
Ervaringen? wil der graag alles van weten ..
dr uit halen en in een bakje met steradent zetten?
myne scheurde byna uit toen ik da grote staafje nog had
kvond de tang die ze dr op zette zeer doen meer niet..
en als je hem der uit haalt..
ja en best snel dus laat um er nie te lang uit..
en als je hem 1maal heb.. wat doe je der aan om hem schoon te maken..
Ervaringen? wil der graag alles van weten ..
dr uit halen en in een bakje met steradent zetten?
myne scheurde byna uit toen ik da grote staafje nog had

![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)