Uitspraak van actief op woensdag 26 april 2006 om 16:45:Kun jij een beetje kokkerellen in de keuken, of is het niet voor jou weggelegd?
Uitspraak van actief op woensdag 26 april 2006 om 16:45:Kun jij een beetje kokkerellen in de keuken
Nee helemaal niet
Ik zei gister nog tegen me ouders dat ik vandaag wel wou koken toen zei me vader: Alsjeblieft niet
Uitspraak van actief op woensdag 26 april 2006 om 16:45:Kun jij een beetje kokkerellen in de keuken
Tis te eten in ieder geval
Das het belangrijkste toch??
ik heb jaartje koksopleiding gedaan en paar restaurantje's gestaan kan het wel een beetje gelukkig
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 16:49:Nee helemaal niet
Ik zei gister nog tegen me ouders dat ik vandaag wel wou koken toen zei me vader: Alsjeblieft niet
haha hier precies hetzelfde, mocht het eigenlijk ook niet, maar heb ze het huis uit gejaagd en om 7 uur moet het klaar zijn als ze terugkomen.
ben ff sperziebonen aan het doppen
Uitspraak van El SalvadorIk kan wel koken, maar dan wel uitgebreid, dan is het leuk om te doenop woensdag 26 april 2006 om 16:58:
Precies..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 17:06:Precies.. Een paar gangen
Voor koken moet je de tijd nemen, alleen dan is het erg leuk om te doen. Gelijk een paar gangen inderdaad
laatste aanpassing
Kook bijna altijd zelf, dus ja ik kan het wel
Uitspraak van actief op woensdag 26 april 2006 om 17:20:Niet egtIk haat koken ook.. vind er niks aan
Maargoed, als je samenwoont moet het nou eenmaal
ja want de ventjes laten ons wel koken
en gaan !!!
Uitspraak van actief op woensdag 26 april 2006 om 16:45:Vandaag maar eens begonnen met een dagschotel van Maggi
Ziet er naar uit dat het nog gaat lukken ook. Het koken mislukt af en toe namelijk nog wel eens.
Kun jij een beetje kokkerellen in de keuken, of is het niet voor jou weggelegd?
beetje variatié in de nederlandse keuken
Uitspraak van actief op woensdag 26 april 2006 om 16:45:Kun jij een beetje kokkerellen in de keuken,
ik mag niet klagen.., en het gaat steeds beter..
kan het wel, doe et alleen als het echt moet..
Het is nou niet bepaald m'n lievelings werkje
Het is nou niet bepaald m'n lievelings werkje

![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)