46262x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
en toen was het stil
jah JIJ wil niet over anaal lulluh
voor jullie: https://partyflock.nl/flock/887
heb ik er wel voor over en dan krijgt ze meteen haar milkshake
hahah dat zag ik nog!
die vleesmarkt hier is echt geweldigben normaal best verlege... d8 gisteravond in de discotheek, op pf lig ik ook redelijk goed, kijke hoe dat hier gaat.. hehe, 1e vrouwtje, direct bingo
MASTERLIJK GEWOON
Ik durf niet meer, sinds Lot. mij zo afkraakt.
(permanent verbannen)
donateur
Joehoee ik ben dr nog ff we gaan over een uur rijden ze zit nog in de trein hierheen.
Enfin, Ronnie had het masterlijke idee om een flock te maken van dit topic waar alleen wij gezellig mensen in kunnen!
Of hij hem maakt of ik weten we nog niet, maar als jullie alvast een lijst gaan maken wie dr op die flock mogen zodat we straks allemaal vriendjes kunnen worden en dus op een flock kunnen.
Geef dit ook door aan de anderen want niemand leest dit topic terug, gaat veel en veel ste snel!
Enfin, Ronnie had het masterlijke idee om een flock te maken van dit topic waar alleen wij gezellig mensen in kunnen!
Of hij hem maakt of ik weten we nog niet, maar als jullie alvast een lijst gaan maken wie dr op die flock mogen zodat we straks allemaal vriendjes kunnen worden en dus op een flock kunnen.
Geef dit ook door aan de anderen want niemand leest dit topic terug, gaat veel en veel ste snel!
(permanent verbannen)
donateur
wat is een flock?
Net zoiets als dit topic maar dan kunnen er geen buitenstaanders zomaar bij die de boel kunnen verzieken.
Let op als dit topic straks ontdenkt word gaan mensen hier kutten enzo das met alles zo op partyflock. Maar op een flcok kan dat niet