Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
maar stel je voor, dat er nu gewoon slakjes in jouw lichaam zitten die wil je er toch uit hebben?! ik ga ooit een keer naar zo'n klysmahuisje (hoe heet dat?) om het te laten doen, beter t zekere voor t onzekere geen slakken in mijn lichaam!!
maar stel je voor, dat er nu gewoon slakjes in jouw lichaam zittendie wil je er toch uit hebben?! ik ga ooit een keer naar zo'n klysmahuisje (hoe heet dat?) om het te laten doen, beter t zekere voor t onzekere
geen slakken in mijn lichaam!!
ik ook wel maar mot mogge gewoon werken
Mij niet gezien straks vinden ze mn playmobil paard terug na al die jaren
daar zeg je wat he. kheb ooit eens toenk een jaar of 12 was een inwendig onderzoek gehad, aangezien ik een bepaalde bacterie had (en neej geen soa, ik was 12!) zegt die huisarts: jah ziet er goed uit (mjah wat zeg je daarop: dank je dokter) ikke dus vragen waar het dan van kwam dat je als je nog geen seks hebt gehad wel zo een bacterie kan hebben. zegt ie: door bepaald materiaal ondergoed, maar jah sommige meiden hebben met de babytijd een speen erin gekregen, die daar is blijven zitten ik denk die vent die spoort nie man haha, en dan als 12 jarige serieus proberen te blijven he. nou no way dat je dan je pokerface nog ken houduh
sweet dreams
slaap lekker
shopze mogge
he mensjes.. praten jullie nog maar ff lekker door over de slakken, klysma's anaal en alles wat ik nog vergeten ben.. have fun... ik ga lekker slapen..