15010x bekeken
Rachid Bouaouzan (verdediger Sparta)
Die vuillak schopte op 17 december 2004 Niels Kokmeijer van Go Ahead Eagles zodanig waarbij Kokmeijer zijn been brak dat hij zijn voetbalcarrière moest afsluiten.
Die staat idd ook hoog op mn lijstje, smerige vuilak!
verder
alle portugezen die mogen wat mij betreft allemaal lekker
(permanent verbannen)
verder
alle portugezen
Turkije heeft tot nu toe de meeste gele en rode kaarten op dit toernooi
Turkije heeft tot nu toe de meeste gele en rode kaarten op dit toernooi
i know, maar bedoel ze ook niet kwa gele en rode kaarten
heb t meer over het "val en naai" gehalte van de portugezen.
Deco krijgt een licht duwtje, valt en schreeuwt en zeurt bij scheids om een gele kaart voor die ander
dat gedrag
(permanent verbannen)
Ibrahim Affelay
Ibrahim Affelay
Waarom eigenlijk???
Heitinga..
Middelmatige verdediger en komt alleen zo ver met pure geluk!
Terecht dat ie de eerste twee wedstrijden op de bank mocht plaats nemen
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
mathijssen
nee mathijssen die met zijn hand bij zijn snikkel staat in het midden van het strafschopgebied , en altijd te laat is
ben je dr al uit?
was tegen die leipe shit ouwe drol , die begon over heitinga
en nie haten anders eet ik je op met me brulshirt
oow ok die heb ik op negeer staan dus t leek alsof je tegen jezelf lulde
(permanent verbannen)
Uitspraak van Creative Elements op zondag 22 juni 2008 om 00:29:
Ibrahim Affelay
Waarom eigenlijk???
Als die de bal krijgt in dit elftal zie ik elke keer alles mislukken, ik vind em nerveus overkomen en niet de vanzelfsprekende kwaliteit die bijvoorbeeld een robben, kuyt of van persi met zich mee brengt. Ik vind hem ook arrogant spelen door veel zelf te willen doen.
Wat betreft heitinga, als ik me niet vergis was het 0-0 toen boularouz er nog in stond.. Sinds heitinga er in kwam ontsnapten we aan een penalty en vielen er 3 goals. De verdediding liet duidelijk te wensen over..
Als je dan ziet dat Rusland beter voetbal speelt dan stel jeje defensie toch sterker in.. Dan ga je toch niet met zijn allen naar voren.. Doe het dan als roemenie.. bouw een blok waar je niet doorheen komt.. Nee ze rennen zich het lep lazeres en staan totaal uitgeput hun eigen doel te verdedigen..

![[img width=259 height=389]http://img328.imageshack.us/img328/919/fschweinsteiger2rq.jpg[/img]](http://img328.imageshack.us/img328/919/fschweinsteiger2rq.jpg)