Partyflock

Forumonderwerp · 867483

Waarschuw beheerder
ola!

ik ga nooit meer naar het buitenland :(
kan niet meer vliegen omdat mn oren dan te veel pijn doen, de druk is te veel.
er is me ook afgeraden om nog een keer te gaan vliegen.
nu is me verteld, dat als je buisjes in je oren laat doen de druk dan beter geregeld kan worden.

en dat je dus ook veeeel minder pijn hebt.
is dit echt zo????

anders zit ik dalijk daar weer dood te gaan :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vrij hardnekkig gevalletje dus ;P

Waarschuw beheerder
ja best wel
Artiest D-Rom
Waarschuw beheerder
Tijdje geleden met school naar Berlijn geweest. Op de heenweg nergens last van gehad, op de terug weg ik ging kapot van de pijn :(.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 00:09:
nu is me verteld, dat als je buisjes in je oren laat doen de druk dan beter geregeld kan worden.

is dit echt zo????

is niet waar heb zelf ook buisjes en heb ook altijd last met vliegen(opsteigen en landen)
neem altijd van die oordopjes mee van de bouw werken prima heb dan nergens geen last meer van;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar hebben jullie het alleen met opstijgen/landen...of ook tijdens de vliegreis zelf?

Waarschuw beheerder
tijdens landen. en na het landen nog 2 dagen koppijn en oorpijn :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 14:42:
, airplanes

vliegtuig?!!
earplanes...
misschien een slaapilletje dat je kan slapen...

Waarschuw beheerder
ik heb het ook. maar dan vooral tijdens het dalen/landen.

twee dagen erna zaten ook mijn oren nog dicht.

wat n helse pijn was dat.

het was ook de eerste keer dat ik vloog.

deze vakantie weer vliegen. Zie er best tegen op.

Buisjes heb ik vroeger ook gehad. Nu zijn ze dr uit.
Je heb ook van die mensen die heel droog zeggen van, dan gaap je toch n keer, of n paar keer slikken. Bij hun gaan de oren dan open, maar bij mij werkt dit ook niet ..

Tsja ik neem het maar voor lief..
Artiest Crosswire
Waarschuw beheerder
ben net terug van turkije..

ik zag vantevoren heel erg tegen het vliegen op aangezien ik anderhalf jaar geleden op de terugweg van zwitserland het gevoel had dat me kop uit mekaar zou spatten :S

zoveel pijn had ik gewoon nog nooit gehad..

op de heenweg naar turkije dus toch maar van die earplanes gekocht maar vond het niet prettig zitten..en ik had nog steeds pijn in mijn oren.
op de terugweg heb ik ze maar uitgelaten en de hele 4 uur gekke bekken lopen trekken (andere mensen dachten volgens mij dat ik een tik had ofzo) kaugom kauwen en lollies vreten. wel een stuk minder last van pijn gehad al heb ik als een mongool in dat vliegtuig gezeten :P

wel had ik toen ik in turkije was een keer mijn neus (nogal hard :$) gesnoten en toen hoorde ik mijn linkeroor flink piepen :S iemand die weet wat dat betekend misschien?

nu 2 dagen laten moet ik mijn linkeroor nog regelmatig "klaren" en af en toe doet het ook wat pijn mja voorlopig ook voor mij even geen vliegen meer :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 00:09:

is dit echt zo????

Neem van mij aan dat je GEEN buisjes in je oren wilt hebben! Drama! Vroeger ook die krengen in m'n oren gehad en teveel pijn gehad eraan, ik kon amper zwemmen want als er water in kwam...au au au. Nee, dan liever pijn tijdens het vliegen. :)
Misschien helpt kauwgom inderdaad, of een lekkere dosis valium. :p
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook altijd pijn met vliegen bij het landen

ik hou dan echt vanaf het moment dat ie gaat dalen me handen tegen me oren aan

dan zit je wel zo een half uur als een idioot maar helpt wel (bij mij) :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nooit last van mijn oren,maar in het vliegtuig is de pijn echt heftig !! Ik ging gewoon bijna janken en het trok helemaal door in m'n kop..

Echt 1 van de redenen voor mij om niet meer te vliegen!
En die dingen als blazen en kauwgom etc werken niet bij mij :nee: