niet al te druk maar lekker ragge
| Betreft: | evenement: I hate trance, zaterdag 14 oktober 2006 om 22:00 |
2 Bmwtc Line up wordt nog veel beter 40 tot 50 dj,s.
idd alleen preflyer ja
50 is iets teveel lijkt me ??
40 tot 50 dj,s.
Er zullen 3 zalen worden gebruikt voor Vageman B-day.
waar?
bij de afvallers?
dat valt wel mee hoor
haha niet draaie?
vind dat wel apart dat je in duitsland best bekend bent enzo en hier in NL niet zo
de duitser zijn ook hobbyloos man ik ben daar un week geweest of ze hangen buiten rond of zitte vor de tv
iniedergeval ze deon weinig actiefs
Kwil RDZ vaker horen draaien
Ik wil geen spelbreker zijn, maar 14 oktober staat de 5e editie van The Chaos Theory in optie bij Nighttown. Begin dit jaar is die datum al vastgelegd omdat het een speciale editie is rondom de verjaardag van een grote naam in de hardtechno...
Lijkt me stug dat je die datum heb ik heb die datum al in jan laten vast leggen maar ik bel morgen de nightown wel op.
14 oktober meteen in optie
Nogmaals, kan er echt niet meer van maken, maar ik ben net gek als ik mijn optie opgeef...
Goed beschouwd had I Hate Trance op 14-10 nog helemaal niet gecommuniceerd mogen worden totdat de optie op 14 oktober bevestigd was...
De optie is door de Nighttown bevestigd!! Vandaar ook dat we het naar buiten hebben gebracht. We hebben contact gehad met Nighttown en we houden iedereen hier op de hoogte.
Wie A zegt..........
ik denk dat ik me wel al wat geregeld heb voor fuckparade
Vageman b-day wordt later gehouden volgende week wordt alles bekend gemaakt.
nja beetje TE ver om
alleen wie is de bob
datvan die bus dat moete cht wel goedkome ik heb alweer een paar man achter de handpalm om ook mee te gaan
de week erna is het nu
dubbel feest
Het is inderdaad een week later
ik heb zo al een vermoeden...
de week erna is het nu
hoe wee jij dat zie het nergens staan ???
Het is inderdaad een week later
Zitten weer een paar bij die voor het eerst in nederland zijn.
ben benieuwd
Klopt we willen hem graag boeken maar hij reageert eerst wil op mail en laat dan ineens niks meer van zich horen vage gast
Hoop echt op La Peste (2 of 3 uur lang graag ), Helius Zhamiq, Revision 1.1, Neurocore, Mouse & No Name of enig Core-Tex spul als we toch Franse tour op gaan !
dat is het toch zoiezo wel ook zonder al die namen
Nu alleen nog wat normaler publiek
ik hoef al die Duitse speedcore ook niet te zien.
Eerst line-up afwachten en dan zie ik het wel
Maar daar zijn ook weer zat mensen wel liefhebber van !
Hehe idd, naja daar kom ik niet voor, mocht ik gaan
wel grappig dat nooit iemand commentaar heeft op het hardcore zaaltje, terwijl het daar wel altijd het drukste is
rgl line up
en ik hoef al die Duitse speedcore ook niet te zien
Gabba Front Berlin
Zou ik ook wel eens willen zien, is wel kwalitatief goed spul, niet alleen maar TRRRRRRR.
Die lui financieren zo ongeveer jouw terror & speedcore dj's, dus dat is alleen maar een goede zaak.
Zou ik ook wel eens willen zien, is wel kwalitatief goed spul, niet alleen maar TRRRRRRR.
Dat is idd wel jammer ja
eerst maar eens de line up afwachten, ufe heeft toch altijd wel een vette line up. en ze kunnen niet achter blijven bij het feest van noisekick
nja zoveel artiesten die nog nooit in NL hebbe gedraaid staan daar niet
de meeste wazis vertrekken wel bij het stijgen van het aantal bpm
dan kunnen ze het niet meer aanhoren, en blijven de liefhebbers over
nieuwe locatie: gelredome arnhem 1 podium
Ik hoop op wat minder speedcore dan de vorige keren dat ik er geweest ben, ik vind het wel leuk, maar de hele tijd TRRRRRRRRR vind k nie boeiend...
ik hoop op wat frans en Uk spul met veel breeeeeeeeeeks
zaal 3 speedcore
Terror zaal is ook wel interessant voor jullie denk ik
Terror zaal is ook wel interessant voor jullie denk ik
dan geloof ik dat graag
dat heb je toch wel
ook al weet ik de namen niet
ja ik ook wel maar ik wil de namen hore dan heb ik nog iets om naar uittekijken
ej ramon, is het niet toevallig weer een tip om creed vs splitter een keertje te boeken??
Creed vs Splitter waren idd erg vet, misschien wel een ideetje voor een volgende IHT, want voor de 21ste zit de line-up helemaal vol!
We zijn iedereen op de hoogte aan het brengen van de wijziging van de 14de naar de 21de oktober en zodra alle artiesten akkoord zijn, wordt de line up bekend gemaakt en dan gooien we er meteen een nieuwstekst uit
vond et nogsteeds jammer datk daar toen alleen de eerste 10 minute van heb meegemaakt
Hoe kwam dat dan??
want de afsluiter in de speedcore zaal wil je zeker niet missen
Dat is idd kut Tim, de 21ste blijf je wel tot het einde toch he, want de afsluiter in de speedcore zaal wil je zeker niet missen
domme vraag he
die fout heb ik maar 1malig gemaakt
Ik ga namelijk geen dj,s boeken die maar een paar mensen kennen.
toch wel weer kwaliteit neergezet
Welke namen willen jullie dan in de line up zien. ?
by the way, how was your way back past saterday ? howlong do you travel back home ?
maar ik ga dan kijken voor Iht Maart/aPRIL 2007
bij de weg
dit jaar geen iht meer dus ???
maybe GFB VS Rotello!